quote:
De Kastquote:
alt + 155quote:
Nee hoor, die had ik wel verwacht. Toch grappig dat je dat hier zo blij komt melden.quote:Op maandag 20 april 2009 19:39 schreef sjimz het volgende:
Da_Sandman, Je mag mij PMen, ik heb nu wel je FB post verwijderd.
Waarom maak je die reactie dan in FB?quote:Op maandag 20 april 2009 19:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee hoor, die had ik wel verwacht. Toch grappig dat je dat hier zo blij komt melden.
Ah cool.quote:Op maandag 20 april 2009 19:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Tong .. kristen Nygaard vanavond bij Holland Sport !
En daar moeten we het hier over hebben?quote:Op maandag 20 april 2009 19:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom maak je die reactie dan in FB?
Ik snap dat gedrag echt niet hoor.
Tong is er weerquote:Op maandag 20 april 2009 19:44 schreef tong80 het volgende:
Jullie doenm het erom. Eerst een discussie over PM.
Nu weer over Blöff.
Het is hard achteruit gegaan de laatste dagen in Hools.
Zullen we het anders nog even over PSV - Ajax van gister hebben?quote:Op maandag 20 april 2009 19:44 schreef tong80 het volgende:
Jullie doenm het erom. Eerst een discussie over PM.
Nu weer over Blöff.
Het is hard achteruit gegaan de laatste dagen in Hools.
Kijk.. wijze woordenquote:Op maandag 20 april 2009 20:04 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zullen we het anders nog even over PSV - Ajax van gister hebben?
quote:
Hoe kan je zoiets op papier zetten ?quote:Hier is de lijst met dingen.
Die je nog had willen doen.
Hier is de schoenendoos.
Met één miljoen herinneringen.
Aan wat we deden.
En wie we zijn geweest.
En wie we nu zijn.
Dat zit er ook in.
Als je denken wilt aan vroeger dat is oké.
Maar niet te vaak.
Denk liever aan vandaag.
Als je evenveel emotie voelt bij de ene en bij de andere ramp waarom reageer je bij de ene metquote:
als men het heeft over iets van 20 jaar geleden en je haalt zelf de herinnering op van de ander ramp van 20 jaar geleden met als reactiequote:
Die reactie geven niet echt aan dat je dezelfde emotie bij beide rampen voelt, of vind je wel? En wat voor emotie heb je bij beide rampen?quote:
Ach Ajax won met 7-2 in 83 van Feijenoord en Feijenoord werd kampioen.quote:Op maandag 20 april 2009 20:04 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zullen we het anders nog even over PSV - Ajax van gister hebben?
heheh sjimz. D_S stelt een makkelijke vraag en jij weet er gewoon een heel verhaal van te makenquote:Op maandag 20 april 2009 19:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je mag mij best PMen, omdat je dat blijkbaar van plan was
Wil niet zeggen dat ik het verwijderd heb!
Het eerste nummer van Bluf was wel leuk en die laatste is onbegrijpelijk. Ach ze zijn een beetje de U2 van Nederland en U2 is toch kut.quote:Op maandag 20 april 2009 20:35 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan je zoiets op papier zetten ?
Ouwe platen van Blof zijn nog wel leuk en blof live ook wel, maar dan de oude knallers die laatste CD's zijn een beetje tja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |