Tot over een uurtje of 8 bedoel je ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:08 schreef Ole het volgende:
*chick
radio luisteren in de kroeg,
tot een uurtje of 4
Slaapsequote:Op zaterdag 18 april 2009 19:32 schreef SCH het volgende:
* SCH naar zijn ouwe theaterclubje gaat kijken
morgenmiddag wordt het huilen voor hemquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
golfer zit hier ook al met leedvermaak op de bank
daar zit hij nu over op te scheppen bij zijn oud klasgenoten, dat zoiets niet zomaar af kan zijnquote:
ik ben bang dat dat gaat overlappenquote:Op zondag 19 april 2009 01:14 schreef RayMania het volgende:
Morgen een mooi sportmiddagje. Eerst de Amstel Gold Race en daarna PSV - Ajax.
Vraag me af of er nog een Nederlander aan te pas komt. Het is al jaren niksquote:Op zondag 19 april 2009 01:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben bang dat dat gaat overlappen
quote:Op zondag 19 april 2009 01:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vraag me af of er nog een Nederlander aan te pas komt. Het is al jaren niks.
quote:Op zondag 19 april 2009 01:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vraag me af of er nog een Nederlander aan te pas komt. Het is al jaren niks.
Second place is first loser. Alleen winst telt in zulke wedstrijden.quote:Op zondag 19 april 2009 02:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
2005 Boogerd 2e
2006 Boogerd 4e Kroon 5e
2007 Googerd 5e
2008 Dekker 4e
we doen al jaren niet meer voorin mee ja
Ik vind ereplaatsen in klassiekers ook tellen hoor. Zeker de mooie klassiekersquote:Op zondag 19 april 2009 02:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Second place is first loser. Alleen winst telt in zulke wedstrijden.
Het wordt gewoon tijd dat Nederland weer eens iets moois wint in het wielrennen.quote:Op zondag 19 april 2009 02:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vind ereplaatsen in klassiekers ook tellen hoor. Zeker de mooie klassiekers
Voor de AGR gaat dat moeilijk worden. Geesink is veel meer geschikt voor de Waalse Pijl en LBL en Kroon heeft altijd wel iets. dus zondag zal teleurstellend worden wat dat betreftquote:Op zondag 19 april 2009 02:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het wordt gewoon tijd dat Nederland weer eens iets moois wint in het wielrennen.
Of gelijk spelen. Maar Louis' feestje is lekker verpest.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:10 schreef SCH het volgende:
Ajax gaat morgen verliezen - zul je zien.
Jammer van tong80, klinkt nogal onnodig van alle kanten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |