abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68125672
Zwangerschap en geboorte deel 472
De aanstaande papa's en mama's :

20 april 2009: Iksje
21 april 2009: Berto (papa)
04 mei 2009: Noli
20 mei 2009 Marlieske
20 mei 2009: Roonaan en Lief (meisje)
22 mei 2009: Angel-Eyez
24 mei 2009: Memmel (jongen)
31 mei 2009: Vicky (meisje)
06 juni 2009: Mammamia (jongen)
13 juni 2009: TheFrankey (papa)
21 juni 2009: tessie (jongen)
24 juni 2009: MamaNik ( )
03 juli 2009: mikoxx ( )
03 juli 2009: MeNicole
07 juli 2009: wiseguy79
11 juli 2009: Jeetjejom
14 juli 2009: Flower-Ti-Amo
24 juli 2009: panda1980
25 juli 2009: Innepin
28 juli 2009: McLaura (jongen)
*** 31 juli 2009: miss_sly en het_fokschaap *** (meisje)
31 juli 2009: Nijna
09 augustus 2009: _Bar_
12 augustus 2009: Sjotime en Quinny
16 augustus 2009: Chan (jongen)
18 augustus 2009: huuphuup (meisje)
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie *** (jongen)
21 augustus 2009: Kersjes (jongen)
24 augustus 2009: Poppedein (meisje)
*** 25 augustus 2009: DuchessX en Juup© *** (meisje)
25 augustus 2009: SilkTie (papa, )
25 augustus 2009: hi_flyer & bromfly_er
30 augustus 2009: Murp (papa)
17 september 2009: Linda2205
17 september 2009: mefke79
20 september 2009: Stiemie
20 september 2009: Ssserpente
22 september 2009: XXXKarinXXX
25 september 2009: Rekkie (papa)
28 september 2009: Takkembah
03 oktober 2009: RockabeIIa
07 oktober 2009: Xenia (meisje)
09 oktober 2009: Sorbootje
10 oktober 2009: het-is-mij
12 oktober 2009: Martine1984
16 oktober 2009: Sproet-je
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert
03 november 2009: Twinkly
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
26 november 2009: Poppejans
05 december 2009: Guuzewuus
15 december 2009: Bumbaloe

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.
pi_68125701
Laatste 2 postings uit het vorige topic (op de sluitpost na)
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:15 schreef Twinkly het volgende:

[..]

lol! wat lief

Gefeliciteerd streep uhm niet loos

Wat een mooie echo's van je Senna Miss_Sly

Ik wil ook plopjes voelen!! Wie was dat ook alweer die al vanaf 12 weken wat voelde? Ik ga heel hard proberen volgende week hihi en dan duurt het vast tot 20 weken bij mij..

Wanneer kun je het beste een pretecho doen? Wij willen sowieso de structurele 20 weken echo doen, maar van nu tot 20 weken duurt zo lang Met 16 weken kunnen ze al een beetje inschatten wat het geslacht is toch?
Owh, en we hebben via Marktplaats geboden op een Angelsounds, misschien dat dat helpt om het allemaal wat realistischer te maken
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:16 schreef DuchessX het volgende:
Lijnloos feli!

Miss ik vind de foto's gaaf! En idd stoer "Senna M..." erboven!!!

Kan het zijn dat de baby nu al (21w 3d) op mijn blaas trappelt? Want ik moet kei vaak plassen en heel vaak komt er bijna niks terwijl ik toch echt het idee heb dat ik heel erg (veel )moet Of kan het een blaasontsteking zijn? Maar ik voel geen pijn bij het plassen...
pi_68125720
Een bijna-unicum, een Z&G geopend door een man Tof joh

En Duchess, vervelend dat plassen. Ik heb het ook, ben er maar van uitgegaan dat het idd gewoon de schuld van de baby is ipv een blaasontsteking, eigenlijk. Maar irritant is het wel ja!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_68125788
Ik weet niet hoe het met andere mannen die in deze topicreeks lezen is, maar ik vind het heeeeerlijk om b.v. achter DuchessX te staan en dan haar buik(je) vast te houden. Het geeft mij een gevoel van verbondenheid en tevens bescherming. Tevens vind ik het schitterend om de kleine te voelen bewegen,en ik ga ook mijn oor er vandaag of morgen eens op leggen om te kijken of ik wat kan horen
pi_68125857
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:22 schreef innepin het volgende:

En Duchess, vervelend dat plassen. Ik heb het ook, ben er maar van uitgegaan dat het idd gewoon de schuld van de baby is ipv een blaasontsteking, eigenlijk. Maar irritant is het wel ja!
Is mijn 2e al. dit was mijn eerste Zwangerschap en geboorte deel 462

Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 22:25:27 #6
5428 crew  miss_sly
pi_68125862
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:23 schreef Juup© het volgende:
Ik weet niet hoe het met andere mannen die in deze topicreeks lezen is, maar ik vind het heeeeerlijk om b.v. achter DuchessX te staan en dan haar buik(je) vast te houden. Het geeft mij een gevoel van verbondenheid en tevens bescherming. Tevens vind ik het schitterend om de kleine te voelen bewegen,en ik ga ook mijn oor er vandaag of morgen eens op leggen om te kijken of ik wat kan horen
Schaap legt ook regelmatig zijn hadn op mijn buik. En in bed gaan we vaak lepeltje-lepeltje liggen en dan vallen we met zijn hand op mijn buik in slaap
Regelmatig krijgt hij ook zachtere en hardere trapjes. En vanmiddag heeft mijn moeder het ook gevoeld
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:26:13 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68125894
Heerlijk, die meelevende mannen!
pi_68125995
Die kleine hier is druk aan het boksen/trappelen/koppen. Ik ga zo maar eens naar bed, misschien krijgt die kleine dan ook een beetje slaap
Fake it till you make it...
pi_68126089
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
Heerlijk, die meelevende mannen!
Ik ken vrouwen die ook een man met ASS hebben waarvan de mannen zoiets hebben van "wat moet ik hiermee", en die kunnen geen emoties duidelijk maken. Ik ben blij dat ik geleerd heb om mijn emoties toch te kunnen uiten (tenzij ik overprikkeld ben of doodmoe, dan ben ik teruggetrokken in mezelf), want dit zijn toch echt dingen die ik nooit had en zou willen missen. Al kan ik dat alleen bij DuchessX en naar buiten toe meestal alleen op schrift, maar het gaat wat dat betreft heel goed tussen ons.
pi_68126178
Welkom Lijnloos!

Wat een mooie echo Miss!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68126454
quote:
dat doet mijn moeder dus de hele tijd en ik vind het rete-irritant
ik sta er ook echt altijd bij als een soort zoutzak die een Heimlich krijgt ofzo
Als mn lief dat doet is het wel leuk trouwens hoor ik vind het gewoon niet zo nodig om door andere op zo'n manier vastgehouden te worden haha.

Miss_sly wat fijn dat je zo genoten hebt van je echo en wat een mooie foto's! Het viel me inderdaad gelijk op dat Senna's eigen naam erboven staat, wat leuk later om voor haar terug te zien.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 22:44:01 #12
5428 crew  miss_sly
pi_68126559
Bij mij gebeurt het eigenlijk zelden dat iemand anders dan schaap ongevraagd aan mijn buik komt. Alleen mijn schoonmoeder heeft al een paar keer geheel onverwacht aan mijn buik gezeten. Dus dat probeer ik nu te voorkomen door er een tas ofzo voor te houden. Ik heb het gewoon liever niet.
pi_68126656
Hahaha ja stom is dat he miss_sly? Mijn schoonmoeder doet dat ook, en het is niet alleen 1 keer aanraken bij wijze van gedag ofzo maar het liefst blijft ze een paar minuten zo staan. Maar ik wil haar ook niet voor het hoofd stoten of bot overkomen ofzo dus zeg ik er maar niets van. Inderdaad iets voor mn buik houden, works like a charm.
Tegen mn eigen moeder heb ik wel gewoon gezegd dat ik dat niet zo nodig vind.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68126735
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:44 schreef miss_sly het volgende:
Bij mij gebeurt het eigenlijk zelden dat iemand anders dan schaap ongevraagd aan mijn buik komt. Alleen mijn schoonmoeder heeft al een paar keer geheel onverwacht aan mijn buik gezeten. Dus dat probeer ik nu te voorkomen door er een tas ofzo voor te houden. Ik heb het gewoon liever niet.

Mijn moeder zit ook altijd zo overdreven aan mijn buik en dan met gekke stemmen schreeuwen 'Hier is omaaaa!' Maar ik weet niet goed hoe ik haar moet remmen in haar enthousiasme.
En gister kwam schoonmoeders en die deed precies hetzelfde...
Eigenlijk mag er niemand anders aan dan mijn man, alleen dan vind ik het echt fijn en voelt het goed.
#geen
pi_68126784
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:31 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik ken vrouwen die ook een man met ASS hebben waarvan de mannen zoiets hebben van "wat moet ik hiermee", en die kunnen geen emoties duidelijk maken. Ik ben blij dat ik geleerd heb om mijn emoties toch te kunnen uiten (tenzij ik overprikkeld ben of doodmoe, dan ben ik teruggetrokken in mezelf), want dit zijn toch echt dingen die ik nooit had en zou willen missen. Al kan ik dat alleen bij DuchessX en naar buiten toe meestal alleen op schrift, maar het gaat wat dat betreft heel goed tussen ons.
*trots op Juup©*
#geen
pi_68126855
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:22 schreef innepin het volgende:

Maar het kan dus dat de baby al zo vroeg op de blaas trapt en je daardoor moet plassen? Ik dacht dat dat pas aan het eind van de zwangerschap kwam. Maar ik moet zeggen dat ik mijn meisje ook bij mijn schaambot voel bewegen dus ja mss kan het dan toch.
#geen
  vrijdag 17 april 2009 @ 23:12:57 #17
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68127716
Volgens mij kan het wel hoor DuchessX, kindje komt vanzelf weer wat hoger te liggen.
Ik plas me ook helemaal gek tegenwoordig, maar ik hoef er 's nachts nog niet uit. Ik ben gewoon te uitgeput en slaap de hele nacht door!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_68129181
Oeh Rocka wat fijn geen blaasontsteking

Huup rustig aan hé ploppende darmen zijn naar en kan je best eens wat dagen diarites van hebben

Nijna nou die verhuizing dat komt wel goed dan, fijn dat er voldoende troepen zijn zodat jij toch aan je rust toe kan komen als dat nodig is.

Lijnloos van harte met je plusjes en welkom hier hoop dat je binnenkort een geweldig mooie boon op de echo mag bewonderen.

Mikkoxx ben erg benieuwd naar het kamertje en euuuh ga je toevallig in de regio eindhoven/veldhoven bevallen? daar geven ze namelijk iedere vrijdag rondleidingen. maar misschien doen ze dat wel op meer plaatsen zo?

Alle moekes die de baby hebben gevoeld

En Miss_sly wat een leuke echo plaatjes vooral dat voetje

En plassen breek me de blaas niet open iedere keer kleine beetjes maar geen blaasontsteking hoor.
Vandaag wel een harde buik die ruim 2 uur duurde auw auw en toen ik dacht nu is het welletjes ik ga de gyn bellen, zakte die af toen legde ik mijn hand op die plek die zo hard was als een steen en ik voelde letterlijk de teentjes Zo duidelijk heb ik Isa nooit gevoeld dus dit was ff een hele gewaarwording.
Mama van Isa en Ties
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 april 2009 @ 00:05:52 #19
163650 Greys
pi_68129410
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:48 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Mijn moeder zit ook altijd zo overdreven aan mijn buik en dan met gekke stemmen schreeuwen 'Hier is omaaaa!' Maar ik weet niet goed hoe ik haar moet remmen in haar enthousiasme.
En gister kwam schoonmoeders en die deed precies hetzelfde...
Eigenlijk mag er niemand anders aan dan mijn man, alleen dan vind ik het echt fijn en voelt het goed.
Ik zie het voor me en moet heel hard lachen
Ik kan me voorstellen dat je het heel raar en naar vindt, maar het is eigenlijk ook hysterisch lollig!
Ik kwam even lurken toen ik in de AT zag dat ons aller Juup een Z&G topic had geopend
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68129657
Wat een lief en hartelijk welkom, dank jullie wel!
Heb een beetje het gevoel nog niet echt mee te kunnen praten, maar wil dit topic wel blijven zien in mijn actieve lijst, dus eigenlijk een verkapte tvp dit weekend wordt leuk en spannend, we gaan ouders inlichten! Ben benieuwd...
pi_68129898
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 00:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zie het voor me en moet heel hard lachen
Ik kan me voorstellen dat je het heel raar en naar vindt, maar het is eigenlijk ook hysterisch lollig!
Ik kwam even lurken toen ik in de AT zag dat ons aller Juup een Z&G topic had geopend
  zaterdag 18 april 2009 @ 08:11:53 #22
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68133087
Lijnloos, gefeliciteerd en welkom hier

Juup, wat klink je heerlijk verliefd op je beide dames!

Hier valt de aandacht van de oma's me alles mee, een beetje tegen zelfs als ik het vergelijk met de vorige zwangerschap. Vooral mijn moeder kocht toen alles wat lost en vast zat, elke keer als ik 'r zag had ze wel weer wat voor de baby!
En nu? Devin krijgt genoeg, maar voor zijn broertje is het enige dat ik tot nu toe gekregen heb 2 rompers en een mutsje. En aan buikvoelen wordt ook niet meer gedaan, da's wel weer fijn!
Ach, vooral oma's die hun eerste kleinkind verwachten, of het eerste kleinkind van juist DIE zoon of dochter.... het is toch een aparte ervaring om ze zo te zien veranderen in aanstellerige, koopzieke, overbezorgde grannies to be! Geniet ervan en probeer je zo min mogelijk te ergeren, dat komt later nog vaak genoeg voor als jullie gaan botsen over de opvoeding enzo

[ Bericht 0% gewijzigd door Kersjes op 18-04-2009 08:24:40 ]
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 18 april 2009 @ 08:45:45 #23
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_68133255
Miss Sly ik wilde je nog even laten weten dat ik de echo foto's van jullie mooie Senna echt geweldig vind!!!
Je was bij Dr Papa hé?
pi_68133367
Hahaha! Ik ben blij dat mijn moeder en schoonmoeder gewoon normaal doen. Mijn moeder wou heel graag beeb voelen schoppen, dus toen ben ik ff rustig gaan liggen en heeft ze gewoon gevoeld (duurde natuurlijk wel even). Maar was gewoon lief, niet hysterisch ofzo haha En mijn schoonmoeder is heel nuchter, volgens mij doet zij niet aan buikvoelen Maar ze is wel heel leuk enthousiast, en neemt eigenlijk altijd wel kadootjes mee enzo, heel lief Juist omdat zij zo ontzettend nuchter is, had ik niet verwacht dat ze het zó leuk zou vinden.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_68133418
Ik ben eventjes weg en jullie kletsen weer een half topic vol *snel bijlezen gaat*

Lijnloos gefeliciteerd!!

Miss Sly mooie echo!! Vrijdag mogen wij ook

Duchess ik heb ook vaak het gevoel dat ik heel nodig naar het toilet moet en dan komt er inderdaad niks tot weinig uit, ik denk dat dat gewoon echt met de baby te maken heeft.

Hier zit eigenlijk niemand aan mn buik behalve mijn vriend. Gisteravond was mijn buik net een golfslagbad en aan de zijkant kon ik de baby voelen zitten
Gistermiddag waren we bij mijn schoonouders en de baby was de hele tijd aan het schoppen. Dus ik zei tegen mijn schoonzusje moet je op mijn buik letten. Uiteraard de hele tijd niks, ze kijkt heel even weg en zegt iets tegen mijn schoonmoeder en meteen schop
  Moderator zaterdag 18 april 2009 @ 09:21:27 #26
5428 crew  miss_sly
pi_68133489
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 08:45 schreef Fruppel het volgende:
Miss Sly ik wilde je nog even laten weten dat ik de echo foto's van jullie mooie Senna echt geweldig vind!!!
Je was bij Dr Papa hé?
Ja, en zo blij dat we dit gedaan hebben. Hij doet het ook zo leuk. Ben jij er ook geweest?
En bij welke vk zat jij (jij woont toch vlakbij OLVG?)?
  zaterdag 18 april 2009 @ 09:27:33 #27
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68133540
Wat een plaatjes, Miss-Sly . Wat een lekker dotje is Senna!

Mag ik eens vragen wat dat nou kost, zo'n pret-echo?
  Moderator zaterdag 18 april 2009 @ 09:30:53 #28
5428 crew  miss_sly
pi_68133575
Deze kost 105 euro.
Het is niet ggoedkoop, maar wij dachten aangezien er maar een kindje gaat komen, gaan we voor alles wat we willen en haalbaar is. En achteraf vind ik het dus echt niet duur. Voor dat geld heb je dus een echo van ruim een half uur, waarvoor hij echt de tijd neemt, hij legt heel veel uit, laat alles rustig en duidelijk zien, je kunt opa's en oma's meenemen en bovendien wordt de gehele sessie, inclusief geluid en uitleg en gebabbel, vastgelegd op dvd en krijg je nog een stel losse foto's.
Ik heb gisteravond de dvd nog eens bekeken, en ik denk dat ik dat nog wel vaker ga doen, Het is zoo mooi om te zien
  zaterdag 18 april 2009 @ 09:32:46 #29
223453 Guuzewuus
pi_68133594
Oh dat valt me eerlijk gezegd ook best wel mee. ... Guuzewuus is een plan aan het maken voor de belastingcenten, die in gedachten al 6 keer uitgegeven zijn .
  Moderator zaterdag 18 april 2009 @ 09:34:17 #30
5428 crew  miss_sly
pi_68133612
Hahaha, ja, dat herken ik dan wel weer, hoor
Ach, op moeten ze toch, niet dan
  zaterdag 18 april 2009 @ 10:38:10 #31
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68134616
quote:
Wij hebben zo'n luistertoeter, maar daar hoort mijn man nog niets door. Van de week toen ik in bed lag heeft ie geluisterd en toen hoorde hij eindelijk iets Die luistertoeter heeft ie wel een keer tegen zijn hoofd geknald gekregen van onze jongen hahaha

Dank allen, jaja, bijna verlof 29 april laatste dag en dan hebben gelijk de liggingsecho! Mogen we weer kijken naar hem. Dat is lang geleden zeg! 16 weken dan.

Mefke, ja dat klopt wat jij zegt! Ik heb dat uur pauze ook nooit genomen, dus ik zal dat maandag eens aankaarten bij mijn baas.

Zijn er hier trouwens dames die ook een cursus borstvoeding geven gaan doen? Ik kreeg van meerdere kanten het advies om dat maar wel te doen. Dus nu heb ik me opgegeven voor in mijn verlof voor 2 ochtenden. Ben benieuwd.
Niet mieten! Door gieten!
  Moderator zaterdag 18 april 2009 @ 11:03:18 #32
5428 crew  miss_sly
pi_68135074
Wij hebben ons ook opgegeven voor een borstvoedingscursus. Kennissen raadden het aan, ook om samen te gaan, want het kan zomaar handig zijn dat je man/vriend dadelijk ook een beetje weet hoe en wat en je kan helpen in het begin.
pi_68135348
Haha al die oma's Verschrikkelijk zeg. Mijn moeder is niet zo, gelukkig, en mijn schoonmoeder vindt kleinkind nummer zeven geloof ik niet zo heel erg fascinerend (als in, het is iig niets nieuws meer ) Gelukkig, ze moeten echt niet aan mijn buik gaan zitten, brrrr.

26 weken vandaag

Oh en ik denk ook dat ik maar een bv cursus ga doen, waarom ook niet
  Moderator zaterdag 18 april 2009 @ 11:52:31 #34
5428 crew  miss_sly
pi_68136050
26 weken wat gaat het toch hard he!

Mijn schoonmoeder zei trouwens dat ze graag een kopie wilde van de cd's en dvd die we meegekregen hebben, maar ik heb ineens last van een hormonale bezitterigheid en territoriumdrang en ik wil eigenlijk niet 1-op-1 alles weggeven. Een paar foto's en misschien stukjes film, maar niet alles. Is dat erg vreemd en bezitterig ?
  zaterdag 18 april 2009 @ 11:53:13 #35
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68136068
*meldt*

Hier een vent met nesteldrang ofzo..
Ik word een beetje kriegel van zijn mompelende gemopper..

* Noli. rustig verder gaat met de naaiprojectjes.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_68136206
Haha miss_sly
wat vindt Schaap ervan? Wij hebben wel alle foto's gegeven maar we hebben er niet zo gek veel. En die dvd was wel het plan om daar een kopie van te maken maar dat moet nog gebeuren
Tsja als je enorm veel foto's hebt begrijp ik ergens best dat je ze niet allemaal weggeeft. Ik bedoel, wij hebben de naam ook al en die geven we ook niet weg die echo's zijn iets van jou en Schaap samen en jullie hebben daarvoor gekozen en betaald enzo, ik vind het dus niet heel raar als je slechts 2 of 3 foto's laat zien in plaats van de hele rambam. Maar goed, aan de andere kant vind ik het ook wel weer logisch dat je schoonmoeder nieuwsgierig is en dat ze ze ook wil zien. Kun je niet een keer met haar die dvd kijken anders, in plaats van een kopie zeg maar?

26 weken Innepin! woehoei

Marlieske ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt haha, ik heb geen last van diarree (gelukkig) en ook geen buikpijn verder. Mn darmen lijken wat omhoog gedrukt te worden door de baarmoeder waardoor het geheel uiteindelijk weer tegen mn longen drukt en daar heb ik wel last van. Beetje pijnlijk en kortademig enzo daar.
Heb knallende koppijn nu zeg het is echt bloedbenauwd hier. Zal blij zijn als ik straks even naar buiten kan en het huis flink kan luchten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68136336
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 11:52 schreef miss_sly het volgende:

Mijn schoonmoeder zei trouwens dat ze graag een kopie wilde van de cd's en dvd die we meegekregen hebben, maar ik heb ineens last van een hormonale bezitterigheid en territoriumdrang en ik wil eigenlijk niet 1-op-1 alles weggeven. Een paar foto's en misschien stukjes film, maar niet alles. Is dat erg vreemd en bezitterig ?
wacht maar tot je kleintje eris

nee ik ken dat wel. geen van beide opa's of oma's hebben iets van echo's ofzo.
zelfs foto's krijgen ze alleen uitgeprint op fotopapier en uitgezocht door ons.
nee echt ze hoeven echt niet alles te hebben. zoals de bevallingsfoto's die heb ik mijn schoonmoeder ook niet laten zien dat is iets van ons. ja goed mijn moeder was erbij maar niemand anders krijgt ze hoe graag ze ook willen.
mama van 3 kids!
pi_68136767
ik vind het niet bezitterig hoor miss! Ik heb ook geen kopietjes gemaakt van de dvd's of de foto's.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68138870
Hmm daar maak ik dan niet van probleem van, ze mogen alle echofoto's enz zien.
Ik vind het zelf ook leuk om te laten zien. Ben er maar wat trots op!
Daarmee wil ik niet insinueren dat jullie dat dus niet zijn he.

W.b die bv cursus, ik geloof niet dat ik dat ga doen.
De vk gaf aan dat ze daar dvd's hebben die je mag lenen, een soort cursus op dvd zeg maar. Die krijg ik de volgende keer mee. Verder hebben ze een lactatiespreekuur, en ik denk dat ik daar maar eens op consult ga tzt. Ik zie het helemaal zitten om dit keer bv te gaan geven. Het enige waar ik een beetje bang voor ben is dat het niet lukt. Mijn tepels zijn niet erg groot, dus ik weet niet of het dan wel kan.
Heb geen zin in allerlei toestanden met tepelhoedjes enz, tenminste niet als ik dat standaard moet gebruiken.

Mefke, ik vond de plopjes in het begin ook nog wat vaag hoor, dan denk je: "zou dat de baby zijn" en duurt het een poos voor je het weer verneemt.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_68138930
Mooie echo's Miss_Sly, echt bijzonder duidelijk
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_68139055
miss sly het ging toch ook niet om het zien maar om het hebben van echo's en dvd toch?
mama van 3 kids!
pi_68139114
Oh ja vergeet ik helemaal te zeggen hoe de foto's van Senna zijn! Echt duidelijk idd!
Heb van Meike ook wel zo'n 3d met een hap uit het hoofd , dit is toch wel mooi hoor!
  zaterdag 18 april 2009 @ 14:08:55 #43
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68139244
miss_sly wat een mooie echo foto's
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Moderator zaterdag 18 april 2009 @ 14:20:09 #44
5428 crew  miss_sly
pi_68139486
huup, schoonmoeder was erbij, dus die heeft de hele sessie meegemaakt!!
En laten zien, natuurlijk. Door omstandigheden kon schoonpapa er helaas niet bij zijn, en ik wil best een keer de hele dvd afspelen voor hem, en eventueel broers en zussen van schaap en mij (niet alle ooms en tantes dus bijv), maar ik wil het gewoon niet 1-op1 weggeven. Ik vind het iets van ons, schaap en mij en later Senna, en niet voor de hele wereld. Tuurlijk wel wat mooie foto's en eventueel wat stukjes film, maar gewoon niet alles.

Niet hormonaal?

Ik heb net een leuk stofje gekocht voor een jurkje ofzo voor Senna. En we hebben leuke stofjes gezien voor lakentjes en gordijgen. Eens meten wat we waarvoor nodig hebben enzo. Hoe weet ik wat voor afmetingen lakentjes of dekenhoezen moeten hebben? En heeft er iemand een leuke site voor patroontjes voor babykleren (Stiemie of Noli toch?) ?
pi_68139887
Ach MissSly, hormonaal of niet, als jij je er niet prettig bij voelt, dan geef je het toch gewoon niet? Zou het gewoon uitleggen aan haar. En helemaal als ze er toch ook al bijgeweest is, dan kan ze zich daar toch wel overheen zetten.
  zaterdag 18 april 2009 @ 16:02:37 #46
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68141677
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 23:56 schreef marlieske het volgende:

Mikkoxx ben erg benieuwd naar het kamertje en euuuh ga je toevallig in de regio eindhoven/veldhoven bevallen? daar geven ze namelijk iedere vrijdag rondleidingen. maar misschien doen ze dat wel op meer plaatsen zo?

Nee, ik ga niet in die omstreken bevallen, woon in Drenthe! Ik heb gewoon 's morgens het zkh gebeld of we konden komen voor een rondleiding en dat was dus prima! Vrijdag schijnt meestal niet zo'n drukke dag te zijn (voor zover ze dingen plannen natuurlijk..).

Dat plassen herken ik ook helaas... wordt er soms he-le-maal niet goed van en dan vooral 's nachts. Ik moet er meestal zo om de twee uur uit en da's niet heel bevordelijk voor je nachtrust he? Ik moet zeggen dat ik wel steeds beter weer in slaap kan komen, dus dat scheelt wel!

Oh en weet iemand waar je leuke ophanghaakjes (noem je die zo?) kan kopen voor de kinderkamer???
  zaterdag 18 april 2009 @ 16:06:23 #47
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68141762
Mikoxx, alles went he

Zo, en nu ga ik echt even het vorige topic bekijken voor Senna's foto's! Ik vergeet het steeds
pi_68142224
* Meldt...

Geslapen tot elf uur en weer terug naar bed van half een tot drie

Vanaaf housewarming bij SQ & BB dus dan wil ik wel een beetje fit zijn
#geen
  zaterdag 18 april 2009 @ 16:37:26 #49
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68142460
SQ & BB
In ieder geval veel plezier vanavond Duchess!

Miss_Sly, wat een mooie fotosessie van je dame! Lekker wangetjes heeft ze

En nog even een voor Marlieske. Wat een extra portie stress zo op het eind. Ik hoop voor je dat alles straks verlopen zal zoals jij het het liefst hebt en dat je er tevreden op zal kunnen terugkijken. Enne, je weet wat ze zeggen: jongens zijn trager dan meisjes, dus vast ook met geboren willen worden
pi_68142682
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 16:37 schreef Kersjes het volgende:
SQ & BB
In ieder geval veel plezier vanavond Duchess!

SQ en bb

pi_68143728
Seilram, ik heb bij mn eerste zwangerschap zo'n cursus gedaan, heb ik er veel aan gehad... ehm... niet echt. Maar gewoon lekker doen, wie weet heb je er wat aan... dat is dan mooi meegenomen toch?!
pi_68148460
Ik zou nu 8 weken zwanger zijn, en voel heel vaak een soort steekjes, ''van onder'', herkent iemand dit?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_68148755
Jup, klinkt bekend poppejans. Groeien van je baarmoeder wordt het vooral aan gelinkt geloof ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68149846
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 11:52 schreef miss_sly het volgende:

Helemaal niet, ik zou het ook niet willen!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_68149895
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 13:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hmm daar maak ik dan niet van probleem van, ze mogen alle echofoto's enz zien.
Ik vind het zelf ook leuk om te laten zien. Ben er maar wat trots op!
Daarmee wil ik niet insinueren dat jullie dat dus niet zijn he.

Laten zien oké, maar aan anderen geven doe ik niet.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  zaterdag 18 april 2009 @ 20:55:32 #56
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68149958
Jongens nog trager dan meisjes, Kers?

*Bereidt zich voor op een bevalling van 48 uur.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_68150096
Poppejans, wen er maar aan, ik heb ze ook nog wel eens. Blijft een raar gevoel!
En ik denk dat ik toch inderdaad Driekus voel, want anders zijn mijn darmen wel erg vaak op toevallig precies dezelfde plaats aan het kriebelen. Leuk gevoel zo!

Wij hadden vandaag babyborrel van de nicht van manlief en ik weet dat ik het niet mag zeggen , maar mijn hemel wat was dat kindje lelijk! Ik hoop dat die van ons wat beter lukt dan dit exemplaar...
Miss_sly helemaal gelijk over die dvd, ik zou em ook niet zo afgeven. Volgens mij had Diaan van die hoesjes en ze wilde ze voor mij wel even opmeten zodat ik ze na kan maken, dus je kan haar even vragen om te meten.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_68150351
Miss_sly, ik zou ook de dvd of foto's niet gaan kopiëren hoor...
Dat je ze een fotootje stuurt ofzo vind ik dan weer wat anders, maar ze hoeft toch niet ALLES te hebben. Het is toch leuk dat ze het bij jullie mag zien...
  zaterdag 18 april 2009 @ 21:17:59 #59
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68150666
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 20:55 schreef Memmel het volgende:
Jongens nog trager dan meisjes, Kers?

*Bereidt zich voor op een bevalling van 48 uur.

En over een paar maanden moet ik ook. Alweer! Bevallen!!! Oh mijn god!!!!!!!

En *TOINKKKK*, ineens kan ik me pijnlijk aardig voor de geest halen hoe die verdomde, o zo gemene klote-weeen bij vlagen nare contracties ook alweer aanvoelen...
Yay, ik ben nog niet zwangerschapsdement genoeg, er kan, nee MOET nog meer bij! Vergeten wil ik! Ignorance is bliss enzo.

Sorry hoor, ik voel me net alsof ik een fles wijn op heb, hahaha, zullen de hormonen wel zijn

En hoewel ik de hele zwangerschap nog geen seconde aan het missen van alcohol gedacht heb voel ik nu ineens de behoefte om zwaar aan de zuip te gaan. Niet dat ik het ooit serieus zou doen, zwanger en al, maar als het KON dan had ik ervoor gekozen om mezelf vanavond helemaal laveloos te zuipen
Heb ineens zo de bibbers voor en van de bevalling! Zowel de vorige als degene die nog komen moet...
pi_68151218
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 20:18 schreef huuphuup het volgende:
Jup, klinkt bekend poppejans. Groeien van je baarmoeder wordt het vooral aan gelinkt geloof ik
Fijn even een geruststelling te horen! Dankjewel
pi_68153144
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 21:17 schreef Kersjes het volgende:

En hoewel ik de hele zwangerschap nog geen seconde aan het missen van alcohol gedacht heb voel ik nu ineens de behoefte om zwaar aan de zuip te gaan. Niet dat ik het ooit serieus zou doen, zwanger en al, maar als het KON dan had ik ervoor gekozen om mezelf vanavond helemaal laveloos te zuipen
Heb ineens zo de bibbers voor en van de bevalling! Zowel de vorige als degene die nog komen moet...

Oeff tjee Kersjes dank je voor de moed die je me in wilde praten maareh dit helpt niet echt hé
Maar zonder dollen, dat heb ik dan weer niet, ben niet bang voor pijn, weeen enz maar gewoon voor het gedoe eromheen en of dat allemaal wel goed gaat lopen het onverwachtse zeg maar en het feit dat je nu al een kindje rond hebt lopen waar ik het allemaal zo goed mogelijk voor wil regelen en die ik niet graag zo maar bij iemand achterlaat (ja ik ben kieskeurig ook in geval van nood, ZEKER in geval van nood).

Maareh heb je het al met iemand besproken dat je angst hebt ervoor en misschien dat je vast eens een gesprek kan hebben over pijnstilling ofzo iets dat je dan kan helpen zodat je er rustiger naar toe kan leven?
Het idee dat ik nu wel 24/7 snel een ruggenprik kan krijgen deed mij al heel veel toen.
Mama van Isa en Ties
pi_68157261
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 20:18 schreef huuphuup het volgende:
Kan het zijn dat ik die met mijn hele 5 weken ook heb? Heb namelijk vandaag de hele dag al zo'n zeurderig gevoel met steekjes in mijn onderbuik...
pi_68157388
denk het wel hoor. Ik weet uiteraard niet wat jij voelt en exact waar dat van komt maar vergeet niet dat er een heleboel gebeurt nu in je buik. Je klompje cellen nestelt zich en graaft zich na een dag of wat nog es dieper in en je baarmoeder groeit dan al een klein beetje dus mja. De een voelt misschien meer of eerder iets dan de ander maar goed, de een heeft ook meer last van de borsten dan de ander.

Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 19 april 2009 @ 07:42:38 #64
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68160455
Ja Kersjes, ik haal me ineens ook weer meer voor de geest. En ik zie ook ernstig op tegen het hele verhaal voor de persweeen! Ik moet zeggen dat ik dat niet eens zo heel erg pijnlijk vond, je weet dat het er dan echt bijna op zit, zeg maar.
Ik heb het tel nummer van mijn neef alvast onder speeddial gezet. Die is nl anesthesioloog in het ziekenhuis waar ik ga bevallen!
pi_68160836
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 22:30 schreef marlieske het volgende:
het feit dat je nu al een kindje rond hebt lopen waar ik het allemaal zo goed mogelijk voor wil regelen en die ik niet graag zo maar bij iemand achterlaat (ja ik ben kieskeurig ook in geval van nood, ZEKER in geval van nood).
Heel herkenbaar... Ik heb ook duidelijk mn voorkeuren voor als ik ga bevallen...
Ik denk dat ik niet "rustig" kan gaan liggen bevallen als ik weet dat Mirte niet daar is waar ik dat zou willen...
Mijn wederhelft maakt zich daar dan weer een heel stuk minder zorgen over...
  zondag 19 april 2009 @ 09:26:57 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_68161099
Ik weet nog dat ik om een ruggeprik vroeg omdat ik bang was dat ik anders te moe zou zijn voor de persweeen omdat het me zoveel energie kostte ze op te vangen. Persweeen? Pff, eitje

Ben alleen bang dat ze dit keer de ontsluiting wat beter in de gaten houden en dat ik het nu wel mee ga maken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 19 april 2009 @ 10:07:14 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68161655
Gek genoeg ben ik er, ondanks het drama wat het werd (vk's woorden, niet e mijne) helemaal niet bang voor.

ik hoop alleen wel dat als ik deze keer weer een ruggeprik wil, dat het dan gewoon wel lukt. Dat is het enige dat ik echt heel rot vond. Dat prikken en misprikken en nog een keer mis en geduw en getrek enzo..
Ik heb daarna op die pethidine heerlijk geslapen!
  zondag 19 april 2009 @ 10:28:43 #68
223453 Guuzewuus
pi_68161965
Ik heb bij Stella gesmeekt om een ruggenprik. kreeg hem niet omdat het te snel ging . En ik werd er meteen bij gewaarschuwd: "en een volgende keer zal het waarschijnlijk nog sneller gaan, dus dan krijg je hem ook niet" .

Ik vond het zelf toen helemaal niet snel gaan (7uur45 van de eerste wee t/m de bevalling), maar nu achteraf wel hoor .

[ Bericht 24% gewijzigd door Guuzewuus op 19-04-2009 10:43:41 ]
  Moderator zondag 19 april 2009 @ 10:56:52 #69
5428 crew  miss_sly
pi_68162437
Gisteren vroeg ook iemand of ik opzag tegen de bevalling, maar dat doe ik gelukkig niet. Het nog niet weten wat het inhoudt, nog geen nare ervaring meegemaakt hebben, zal daar zeer aan meewerken En ik doe gewoon nog steeds aan struisvogelpolitiek en nare dingen over bevallingen wil ik nog even niet horen
  zondag 19 april 2009 @ 10:59:43 #70
223453 Guuzewuus
pi_68162493
Ik zie er ook niet tegenop hoor, ook al heb ik het wel al een keer meegemaakt en vond ik het echt een hel .
pi_68162581
Hahaha Guus dat kan ik me voorstellen lekker ook die waarschuwing er achteraan

Bij mij kijkt iedereen me meewarig aan en gaat dan vragen of ik heel erg op zie tegen de bevalling. En als ik dan zeg van neuh eigenlijk niet, het zal er toch uit moeten, dan krijg ik nog meewarigere blikken zovan ah, ontkenning!
Maar ik denk er serieus zo over, het moet er toch uit uiteindelijk, het enige waar ik me geestelijk op voor kan bereiden is dat het waarschijnlijk zeer gaat doen haha en that's it, voor de rest zien we het wel tegen die tijd.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 19 april 2009 @ 11:06:59 #72
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68162638
Oei Guuzewuuz, maak je borst maar nat dan

Sorry dames, het greep me gisteravond ineens even naar de strot allemaal.
Mijn vorige bevalling liep allesbehalve zoals gepland, don't they all?
Voor wie het lezen wil even onder de spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De paniek zoals Marlieske die omschrijft omdat alles anders liep dan gepland, de angst dat het bij de volgende weer gebeuren zal... ik herken het. En nu ook als extra zorg dat antibiotica-infuus dat ik zodra de weeen beginnen toegediend ga krijgen. Volgende keer bij de gyn maar even vragen hoe dat evenueel te combineren valt met pijnstilling

Voor de rest voel ik me weer enorm zwanger vandaag, ik was net wat zomerkleren van vorig jaar aan het passen. Haha, haast niks past me meer
  zondag 19 april 2009 @ 11:13:32 #73
223453 Guuzewuus
pi_68162764
Pffff, Kersjes, dat is toch ook niet mis meis . Mijn bevalling vond ik wel een hel, zoals eigelijk de meeste bevallingen wel zullen zijn, maar het was absoluut niet traumatisch en er was ook niks waarvan ik achteraf zou willen dat het anders was gegaan. Dat scheelt natuurlijk wel enorm denk ik.
  Moderator zondag 19 april 2009 @ 11:15:41 #74
5428 crew  miss_sly
pi_68162814
quote:
Op zondag 19 april 2009 11:04 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha Guus dat kan ik me voorstellen lekker ook die waarschuwing er achteraan

Bij mij kijkt iedereen me meewarig aan en gaat dan vragen of ik heel erg op zie tegen de bevalling. En als ik dan zeg van neuh eigenlijk niet, het zal er toch uit moeten, dan krijg ik nog meewarigere blikken zovan ah, ontkenning!
Maar ik denk er serieus zo over, het moet er toch uit uiteindelijk, het enige waar ik me geestelijk op voor kan bereiden is dat het waarschijnlijk zeer gaat doen haha en that's it, voor de rest zien we het wel tegen die tijd.
Nou, dat zeg ik ook altijd en zo denk ik er ook over: ze moet er toch uit, het is te laat om daar anders over te denken, en het zal gerust wel behoorlijk pijn doen. Tja, en verder? We zien het wel.
  zondag 19 april 2009 @ 12:06:34 #75
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68163986
Nijna, ik ga het ook maar gewoon doen. Is het niks, tja, dan heb ik 4 uurtjes verspilt Dat is allemaal nog te overzien. Mijn schoonmoeder moest er gisteren wel mee lachen... een cursus bv. Ze zei: vroegah toen werd je kind geboren en de kraamverzorgster pakte je kind en je tiet en hup. Hahahaha, tot zover de cursus bv vroeger.

Ik heb ook nog geen angst voor de bevalling, maar ja, geen ervaring zal zeker schelen denk ik. Ik heb echt geen idee wat ik moet verwachten, dus ik verwacht maar gewoon niks en laat alles open. Het kan hier of in het ziekenhuis. Misschien een hel, misschien ook niet. Wel sinds gisteren de matrasbeschermer gedekt, maar dat kraakt een beetje zeg. En ik werd wakker met een beetje zweetbillen . Ik moest echt even voelen zo van huh? heb ik nou in bed geplast, maar het was gewoon klam van het zweet door dat stuk plastic.
pi_68164881
voordat ik uit het rijtje word gebonjourd meld ik me weer even!! Alles goed hier, 14 weken zwanger en jooeeehoooeee ik voel me nu prima.

Ik ben donderdag naar de verloskundige geweest en omdat ik te zwaar ben (voor de zwangerschap) moet ik in week 30 en 34 extra groei echo's. Dit omdat ze dan niet helemaal zeker de baby zouden kunnen voelen of het vet van de moeder. Ik had het nog niet eerder gehoord, en aangezien er hier volgens mij nog wel een paar iets zwaarderen tussen zitten, hebben jullie dat ook? Het was wel nieuw volgens de verloskundige. Ik had een bmi van 29.6 en vanaf 30 doen ze dat, maar omdat ik er tegen aan zit doet ze het ook bij mij. (en dat terwijl mijn vet nou juist niet op mijn buik zit maar ruimschoots aanwezig is op de billen en bovenbenen).

Verder nog even een voor alle nieuwe zwangeren en babytjes die ik gemist heb. Ik beloof hierbij plechtig dat ik veeeel vaker kom schrijven.

Ooohhh en ik probeer ook al heftig een afspraak te maken voor een geslachtsbepaling, heb mijn 20 weken echo met 21 weken en dat duurt nog veeeeeeel te lang. (maar tot nu toe nog niet gelukt omdat ik steeds de voicemail krijg). Dus ik hoop dat ze het in Huizen met 17 weken doen.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  zondag 19 april 2009 @ 12:44:20 #77
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68165166
ik word nog al eens "moe"van mensen die niet weten dat ik dus al een zwangerschap achter de rug heb, en mij dan adviezen gaan geven over de bevalling, en of mij sterkte wensen voor de hell die bevalling heet...

vooral ook omdat ik er ook heel nuchter over ben, het kindje moet er er ook weer uit, tja dat kan pijnlijk zijn.
pi_68165332
Nou Bar, ik word gek van bevallingsverhalen. Ik denk echt van 'flikker op, kun je niet iets leuks vertellen?'. De mensen met de turbobevallingen zonder kleerscheuren vertellen de verhalen namelijk nooit op één of andere manier.

En ik word ook gek van "ooooh nog maar 15 weken, ben je al nerveus?" Ik zeg dan standaard dat ik niet d nerveus ben, maar ontzettend benieuwd hoe het zal zijn om eindelijk mama te zijn.
pi_68165469
Ik voel ons beebje echt overal tegenwoordig Bij mijn schaambeen, bij mijn heupen, boven mijn navel, onder mijn navel... En soms heb ik het idee dat ze met haar vingertjes aan het wriemelen is tegen mijn buik Heel ander gevoel dan de trapjes of het draaien
#geen
  zondag 19 april 2009 @ 12:54:51 #80
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68165528
hier heb ik dat ook DuchessX, voel de kleine echt overal, hoezo ruimte verbouwen inside me....

al kan het soms ook wel ietwat pijnlijk zijn.
  zondag 19 april 2009 @ 13:02:59 #81
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68165816
quote:
Op zondag 19 april 2009 12:53 schreef DuchessX het volgende:
Ik voel ons beebje echt overal tegenwoordig Bij mijn schaambeen, bij mijn heupen, boven mijn navel, onder mijn navel... En soms heb ik het idee dat ze met haar vingertjes aan het wriemelen is tegen mijn buik Heel ander gevoel dan de trapjes of het draaien
Mooi he Soms kietelt het gewoon echt bij mij. Dan zitten we aan het ontbijt en begin ik ineens te giegelen. Manlief: wordt je weer gekieteld?
  Moderator zondag 19 april 2009 @ 13:09:19 #82
5428 crew  miss_sly
pi_68165997
sproetje, is IJburg (Amsterdam) voor jou niet te doen? Daar doen ze geslachtbepaling vanaf 16 weken!

Dat voelen bewegen is echt heel bijzonder
pi_68166383
Helemaal geweldig hé dat bewegen
Hét bewijs van leven

Ik was gister trouwens precies 5 maanden zwanger! Jeee wat gaat het snel! nee dat had ik nog nooit gezegd hoor
#geen
  zondag 19 april 2009 @ 13:37:04 #84
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_68166869
quote:
Op zondag 19 april 2009 12:48 schreef McLaura het volgende:
Nou Bar, ik word gek van bevallingsverhalen. Ik denk echt van 'flikker op, kun je niet iets leuks vertellen?'. De mensen met de turbobevallingen zonder kleerscheuren vertellen de verhalen namelijk nooit op één of andere manier.

En ik word ook gek van "ooooh nog maar 15 weken, ben je al nerveus?" Ik zeg dan standaard dat ik niet d nerveus ben, maar ontzettend benieuwd hoe het zal zijn om eindelijk mama te zijn.
Dan zal ik mijn turbobevalling even snel neerzetten voor je: om 0.10 middernacht de eerste wee(al wist ik dat toen nog niet). Ben gaan slapen, uurtje later wakker, ofzo. Kon toen mijn draai niet meer vinden(wc was niks, bed was niks) en een tijdje later onder de douche gegaan. Om 4.10 de vk gebeld, om 4.32 nog een keer dat ze toch écht moest opschieten omdat ik persweeen meende te hebben. Om 5.21 is Annicka geboren. Drie hechtinkjes, waarvan het een beetje twijfelen was of ze echt nodig waren.

Best turbo voor een eerste keer. Heb het advies gekregen bij de volgende keer meteen te bellen bij de eerste wee...
pi_68168270
Mijn vriendin maakt zich nu al zorgen over de bevalling, terwijl ze nog pas 9 weken onderweg is... ben benieuwd hoe dat gaat over 30 weken, als de bevalling aanstaande is...
Danmark: more usefull every day!
pi_68169150
quote:
Op zondag 19 april 2009 13:09 schreef miss_sly het volgende:
sproetje, is IJburg (Amsterdam) voor jou niet te doen? Daar doen ze geslachtbepaling vanaf 16 weken!

hahaha, ik probeer echt te wachten tot 17 weken. Maar mocht het niet lukken om snel een afspraak te maken dan zal ik het eens in IJburg proberen.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  Moderator zondag 19 april 2009 @ 15:00:15 #87
5428 crew  miss_sly
pi_68169410
quote:
Op zondag 19 april 2009 14:50 schreef sproet-je het volgende:

[..]

hahaha, ik probeer echt te wachten tot 17 weken. Maar mocht het niet lukken om snel een afspraak te maken dan zal ik het eens in IJburg proberen.
Nou ja, ik bedoel ook niet dat je al met 16 weken moet gaan, hoor. Zelf ben ik ook met 18 gegaan, maar ik bedoelde meer als het maken van een afspraak niet lukt, dat je dan ook daar kunt proberen. Wij waren er erg enthousiast over
pi_68169657
quote:
Op zondag 19 april 2009 13:09 schreef miss_sly het volgende:

Dat voelen bewegen is echt heel bijzonder
Wat dat betreft heb ik volgens mij een monster : of hij verbouwt de toko, of hij slaapt
pi_68170406
al weer 34 weken vandaag
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 19 april 2009 @ 16:26:52 #90
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68171971
35 weken vandaag!
pi_68181810
Vicky 34 weken en memmel 35 weken (geniet je een beetje van je eerste dagen verlof?)

Hebben jullie ook zoveel last van kramp 's nachts?? Ik krijg de laatste dagen steeds bij iedere draai of beweging die ik maak kramp in mijn kuit of hamstring
Iemand misschien ook tips wat er tegen te doen?
pi_68182536
Volgens Juf Janny van de pufclub moet je dan voordat je gaat slapen met je voeten draaien, 20 x linksom en 20 x rechtsom. Dat zou moeten helpen.
  Moderator zondag 19 april 2009 @ 20:45:24 #93
5428 crew  miss_sly
pi_68182590
Magnesiumtabletten helpen ook!
  zondag 19 april 2009 @ 21:02:12 #94
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68183198
Pufjuf Janny.
Maxi, Midi & Mini
  zondag 19 april 2009 @ 21:11:16 #95
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68183513
hier een appart gevoel, alsof pruts beneden ergens aan het rommelen is (daar voel ik ook het meeste) zodat ik aldoor het gevoel heb of enorm te moeten plassen, ik best wel weer veel afscheiding heb, en een heel vaag moeilijk te omschrijven gevoel beneden heb, alsof ze eruit wilt maar toch liever niet

ga morgen ook maar eens bellen naar het andere nummer om eens na te vragen wat dat kan zijn.
en een afspraak met de ha maken voor een testje op schimmelinfectie, en heel raar mijn oren uit te spuiten
pi_68183941
Tessie ik ga de tip van juf Janny eens uitproberen
Miss_sly, ook iets om te onthouden, al weet ik niet of er misschien ook al een soort van zelfde samenstelling in de vitaminepillen zit die ik slik? Dat zal ik eens nakijken.

Bar ik denk dat ik wel weet welk gevoel je bedoelt. Af en toe heb ik dat gevoel ook alsof er een handje aan het kriebelen is ofzo.
  zondag 19 april 2009 @ 21:45:43 #97
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68184718
quote:
Op zondag 19 april 2009 11:06 schreef Kersjes het volgende:

De paniek zoals Marlieske die omschrijft omdat alles anders liep dan gepland, de angst dat het bij de volgende weer gebeuren zal... ik herken het. En nu ook als extra zorg dat antibiotica-infuus dat ik zodra de weeen beginnen toegediend ga krijgen. Volgende keer bij de gyn maar even vragen hoe dat evenueel te combineren valt met pijnstilling

Voor de rest voel ik me weer enorm zwanger vandaag, ik was net wat zomerkleren van vorig jaar aan het passen. Haha, haast niks past me meer
Gewoon echt op je strepen gaan staan, is denk ik het enige dat je kan doen, op het moment dat het allemaal gebeurt (en dat weet jij ook wel denk ik uit ervaring) heb je weinig meer in de pap te brokkelen want je hebt je aandacht wel voor wat anders nodig ik heb iig het idee dat het wat betreft die boodschap wel is aangekomen bij mijn gyn en de andere artsen die ik heb gesproken, en het fijne van dat digitale patiënten dossier is dan ook wel dat je het 1x verteld en de rest van de tijd komen ze er zelf steeds op terug, ik vind dat toch wel fijn ipv jezelf steeds te moeten herhalen en je jezelf een zeur gaat vinden.
Tja en dat ze dan niet eerder die ks willen/kunnen plannen ik begrijp het wel alleen tja gevoel en verstand zijn 2 verschillende dingen

Kleren heb ik ook niet veel passends meer ik red mezelf met buikbanden in dezelfde kleur als mijn shirt zodat je niet de hele tijd tegen mijn pens aan kijkt, band zit dan trouwens onder mijn shirt want ben niet dol op zichtbare buikbanden

Verder vandaag hier een enorm zeurderig/menstruatie-achtig gevoel onder in mijn buik, kan niet zeggen dat ik het herken ergens van maar houd t ff goed in de gaten want helemaal lekker voelt het niet
Mama van Isa en Ties
  zondag 19 april 2009 @ 22:00:58 #98
35189 Troel
scherp en bot
pi_68185281
quote:
Op zondag 19 april 2009 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
Gek genoeg ben ik er, ondanks het drama wat het werd (vk's woorden, niet e mijne) helemaal niet bang voor.

ik hoop alleen wel dat als ik deze keer weer een ruggeprik wil, dat het dan gewoon wel lukt. Dat is het enige dat ik echt heel rot vond. Dat prikken en misprikken en nog een keer mis en geduw en getrek enzo..
Ik heb daarna op die pethidine heerlijk geslapen!
Ik vond de pethidine juist verschrikkelijk. Deels denk ik ook omdat ik het kreeg terwijl ik het niet wilde en dat het toegediend werd met een slaapmiddel voor 8 uur slapen en ik maar 4 uur sliep, maar toch

Ik ben overigens niet bang voor de bevalling hoor, begrijp me niet verkeerd Al moet ik eerlijk toegeven dat ik ondanks mijn eerste bevalling nog geen idee heb hoeveel pijn het allemaal kan doen. Ik ga ervan uit dat ook deze keer er niet moeilijk gedaan zal worden over een ruggeprik, wat dat betreft heb ik een goed ziekenhuis
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 19 april 2009 @ 22:02:47 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_68185339
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:45 schreef marlieske het volgende:

[..]

Gewoon echt op je strepen gaan staan, is denk ik het enige dat je kan doen, op het moment dat het allemaal gebeurt (en dat weet jij ook wel denk ik uit ervaring) heb je weinig meer in de pap te brokkelen want je hebt je aandacht wel voor wat anders nodig ik heb iig het idee dat het wat betreft die boodschap wel is aangekomen bij mijn gyn en de andere artsen die ik heb gesproken, en het fijne van dat digitale patiënten dossier is dan ook wel dat je het 1x verteld en de rest van de tijd komen ze er zelf steeds op terug, ik vind dat toch wel fijn ipv jezelf steeds te moeten herhalen en je jezelf een zeur gaat vinden.

Zo'n patientendossier kan dan wel digitaal zijn, maar als de dingen niet goed genoteerd worden, dan schiet je er nog niets mee op.

Ik heb na mijn bevalling mijn dossier opgevraagd en sommige dingen die genoteerd staan zijn dingen die gewoon echt niet waar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68185371
quote:
Op zondag 19 april 2009 20:27 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Hebben jullie ook zoveel last van kramp 's nachts?? Ik krijg de laatste dagen steeds bij iedere draai of beweging die ik maak kramp in mijn kuit of hamstring
Toevallig las ik vandaag in zo'n zwanger blad dat warme melk drinken voor het slapen gaan hiertegen helpt.
  zondag 19 april 2009 @ 22:04:54 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_68185417
quote:
Op zondag 19 april 2009 20:27 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Vicky 34 weken en memmel 35 weken (geniet je een beetje van je eerste dagen verlof?)

Ik had het pas terwijl ik gewoon in de bank zat en het wilde er ook niet uit. En Bert maar meewarig kijken in plaats van een beetje tegendruk geven
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68185615
of bananen eten. daar zou magnesium in zitten..? ik herinner me van phileine dat haar zus in duitsland magnesiumpillen ertegen kreeg van de huisarts.
  zondag 19 april 2009 @ 22:18:53 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68185937
Een stukje koperpijp onder je matras schijnt ook nog wel eens te helpen.
Wel heel erg een huis-, tuin- en keukenmiddeltje, maar het kan maar net helpen...
  Moderator zondag 19 april 2009 @ 22:22:04 #104
5428 crew  miss_sly
pi_68186035
Ik voel het zelf tot nu toe iedere keer goed aankomen, dus kan het iedere keer voorkomen door de andere kant op te strekken. Magnesium werkt omdat het een ontspannende en verslappende werking op spieren heeft. Is hier gewoon bij Kruidvat of Etos te kopen als preparaat.
  zondag 19 april 2009 @ 22:24:55 #105
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68186144
kramp heb ik gelukkig nog niet gehad deze zwangerschap *afklopt*

grrrr ik heb zin in een ijsje
pi_68186450
* schuift sinaasappelijsje naar Bar en neemt zelf ook
Lotte!
Noah!
pi_68186661
Hier al weer 15 weken, gaat echt snel

Lag gister ochtend wakker te worden, voel ik in eens een vlindertje in mn buik. Volgens mijn moeder en mn schoonmoeder moet dat Puk zijn, dus daar gaan we dan maar vanuit
  zondag 19 april 2009 @ 22:44:49 #108
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68186848
dank je Linda
pi_68187686
graag gedaan, geniet ervan

Nog eventjes een vraag laat op de avond: Ik heb al een tijdje last van een gevoelige tepel aan de linkerkant. Kwam ook beetje vocht uit, maar ik las overal dat dat normaal kon zijn. Maar zelfs met iedere dag douchen had ik na een tijdje het aangekoekte vocht op mn tepel staan met op 2 plekken een vuurrode punt. En nu komt er dus vandaag ook bloed uit. Tis echt pijnlijk, ook als ik gewoon stil zit en er dus niks overheen schuurt, voel ik 'm duidelijk.

Heeft iemand er ervaring mee?

En voordat Troel het voorstelt: ja, ik ga donderdag naar de gyn en daar vraag ik het dan ook, maar miss dat iemand hier alvast een idee heeft
Lotte!
Noah!
pi_68190324
Ik had een paar weken terug ook een bloedende tepel. Er zat een soort van pigmentdingesje dat was opengegaan. Komt door het extra pigment, kan geen kwaad, behalve als het er meer worden. Het is vanzelf weer dichtgegaan. (Dus heel voorzichtig zijn met schurende kleding, afdrogen met handdoek etc want het bloed als een gek als het eenmaal bloed.)

Anders gewoon even ha bellen hoor

Na (slechts) een paar km fietsen had ik stevige bandenpijn vanavond Kruik erop (niet te heet) en dat hielp redelijk. Tijdens het fietsen had ik allemaal harde buiken. Ik vind het zó moeilijk om mezelf voor te houden dat ik dan toch teveel heb gedaan en dat ik het rustiger aan moet doen Ik was niet eens moe (lichamelijk)! Ik vind het moeilijk om die knop om te zetten, om eraan te wennen dat ik dingen langzamer of minder moet doen. Ik word er eik wel een beetje ongeduldig van
#geen
  maandag 20 april 2009 @ 07:59:30 #111
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68192552
Duchess, misschien doe je niet teveel maar dien je gewoon een bejaardentempo aan te nemen
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator maandag 20 april 2009 @ 07:59:46 #112
5428 crew  miss_sly
pi_68192555
wat naar Linda. Geen ervaring mee, maar Duchess wel zag ik.

Lastig he, Duch, dat op jezelf letten? Ik heb dat jaren geleden erg goed geleerd toen ik een whiplash had, en ik merk dat ik nog steeds goed naar mijn lichaam kan luisteren en me er dan maar bij neerleggen dat het is zoals het is. Wel met in mijn achterhoofd dat het maar tijdelijjk is, gelukkig.

Ik had ook nog een vraagje: ik heb sinds gisteravond regelmatig korte, heftige pijnsteekjes links in mijn onderbuik. Ze zijn echt maar kort, je teen stoten doet langer pijn, maar ze zijn wel heftig. Ik dacht na een nachtje slapen zal het wel weg zijn, maar vanochtend bij het wakker worden had ik het meteen weer. Bandenpijn? Baby die verkeerd ligt en ergens op drukt?
  maandag 20 april 2009 @ 08:03:41 #113
190853 RockabeIIa
pi_68192595
Dat herken ik als bandenpijn, miss. Verrekte vervelend nu en dan.
  maandag 20 april 2009 @ 08:09:07 #114
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68192629
quote:
Op maandag 20 april 2009 07:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Duchess, misschien doe je niet teveel maar dien je gewoon een bejaardentempo aan te nemen
Hahahaha dat doe ik al weken en werkt prima
pi_68192802
Tessie de tips van juf Janny hebben helaas niet geholpen.

Warme melk zal ik vanavond eens proberen.

Er zit inderdaad ook al magnesium in de vitaminepillen dus dat zal ik eerst eens navragen bij de huisarts of ik dan wel nog extra mag slikken.
's nachts voel ik het helaas niet van te voren al aankomen, overdag wel en dan is het inderdaad een kwestie van rekken.

Bananen zal ik maar niet proberen, daar kreeg ik al last van toen ik niet zwanger was!
In ieder geval bedankt voor de tips!
pi_68193637
Vannacht eindelijk weer eens een stuk beter geslapen.. vanavond maarw at vroeger naar bed.. misschien haal ik dan eens minimaal 7 uur

mag om half 12 weer naar de vk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 20 april 2009 @ 09:44:01 #117
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68194084
Dat van die bananen kan ik me idd nog herinneren Bix!

*meldt* 38 weken vandaag.
(alsof het uitmaakt dat ik me hier nog meld. Schijnbaar valt het toch niet of nauwelijks op of ik hier wel of niet post.)
Maxi, Midi & Mini
pi_68194204
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:44 schreef Noli. het volgende:
Dat van die bananen kan ik me idd nog herinneren Bix!

*meldt* 38 weken vandaag.
(alsof het uitmaakt dat ik me hier nog meld. Schijnbaar valt het toch niet of nauwelijks op of ik hier wel of niet post.)
gewoon een daggie of 2 niet melden dan zie je vanzelf of je gemist wordt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator maandag 20 april 2009 @ 09:50:58 #119
5428 crew  miss_sly
pi_68194259
Tuurlijk valt dat wel op, Noli! Waarom denk je van niet?

Ik heb echt een baaldag. Die steken heb ik dan maar aangenomen als bandenpijn (thanks Rocka), maar ik voel me slapjes en erg moe en helemaal niet fijn. Als ik had gedurfd had ik me ziek gemeld.
pi_68194333
huh? Tuurlijk valt het wel op Noli!
Ik ben je in de gaten aan het houden hoor haha, kan ik straks weer f5-en
Toevallig kwam ik vorige keer langs een topic over met hoeveel weken je bevallen was enzo, was jij niet bij je andere twee ook iets eerder dan 40 weken of heb k dat verkeerd onthouden?

Ik lees altijd overal dat die kuitkramp het gevolg is van een tekort aan calcium en/of magnesium dus een banaan zou moeten werken, glas melk wellicht ook ik heb zelf alleen wel eens aan mn rechterbeen een wat zeurderig gevoel in mn kuit als ik te lang gelopen heb. Nog geen echte kramp gelukkig. wat een wonder mag heten met mijn calcium-intake
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 20 april 2009 @ 10:00:57 #121
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68194465
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:48 schreef Vicky het volgende:

[..]

gewoon een daggie of 2 niet melden dan zie je vanzelf of je gemist wordt
Eregisteren nauwelijks online geweest en gisteren niet gemeld, alleen 's aonds één korte reactie gedaan.. Valt niet op dus..

Huup beide waren op 40 weken 2 dagen. Maar nooit een harde buik of gerommel gehad. Nu wel steeds dus.
Maxi, Midi & Mini
  Moderator maandag 20 april 2009 @ 10:06:06 #122
5428 crew  miss_sly
pi_68194564
Ik denk dat het de afgelopen dagen sowieso vrij rustig was ivm het mooie weer.
pi_68194581
oooooh dat was het!
Nou dan ben ik wel benieuwd of je nu voor hetzelfde truukje gaat of dat je nu voor de rommel gaat

Ik moet zeggen dat het me wel opvalt als iemand niet post dan maar ik zeg er verder weinig van omdat ik me dan ook weer zo'n nieuwsgierige doos voel ik ga er meestal maar vanuit dat iemand wel iets te doen zal hebben ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 20 april 2009 @ 10:21:48 #124
190853 RockabeIIa
pi_68194906
Noli, ik hou je wel in de gaten, hoor
pi_68194986
Zo, even bijgelezen. Dat was nogal een klus zeg! Jullie lullen ook maar door

Wat een hoop enge bevallingsverhalen. En toch maak ik me er totaal niet druk om. Ik ben niet bang voor pijn en heb ook een hoge pijngrens. (hoewel ik bij de tandarts wel een mietje ben )

Verder benijd ik iedereen die al echt gespartel voelt. Dat lijkt me zó mooi! Ik voel nu met 15 weken af en toe heel zacht gekriebel en daar ben ik al dolblij mee, maar ik ben ZO ongeduldig!

En dan de hysterische moeders en schoonmoeders... geen last van. Ze zijn beide dolenthousiast (schoonmoeder ook, ook al is het haar 8e kleinkind), maar gedragen zich redelijk normaal

Hebben jullie allemaal ook zo van het geweldig mooie weekend genoten?
  maandag 20 april 2009 @ 10:33:16 #126
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68195211
Nou ja gooi het maar op de hormonen..

Over dat mooie weer dan maar..
Durven jullie in de zon? Ik eigenlijk niet zo.. Als ik wat zon zie moet ik normaal al als een gek gaan smeren want anders ben ik zomaar een kreeft. Ik durf nu dus ook niet zo goed vanwege de kans op zwangerschapsmasker ofzoiets, nou ja vlekken iig.
Maar hoe werkt dat, moet je dan alle zon maar mijden? Kun je het ook krijgen als je goed smeert? En krig je dat alleen in je gezicht of kun je dat bijvoorbeeld ook in je hals of je decollete krijgen?
Maxi, Midi & Mini
pi_68195325
Ik heb verledenweek wel in de zon gezeten, maar me niet ingesmeerd eigenlijk.. helemaal vergeten.
Mijn gezicht is lekker bruin geworden, decollete ook.. en geen vlekken gelukkig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68195363
Ik heb bij Mikael toen wel veel in de zon gezeten. En daardoor idd een mooie zwangerschapsmasker opgelopen. Die was na de bevalling trouwens ook zo weer weg. Nu blijf ik wel uit de zon maar toch komt de bruine rand alweer terug.

Hier hebben we van de week extra controle gehad bij de gyn. Kleine meneer ligt weer met zijn hoofd achter mijn heup. Nu gaan ze donderdag nog 1 poging doen om hem daar echt weg te krijgen en zijn hoofdje voor de uitgang te leggen. Als dit niet gaat lukken willen ze misschien toch eerder gaan halen. De gyn vond het beter een kind rond de 33 weken te halen dan te laten zitten met de kans dat ie iets beschadingd bij zichzelf. Dus nu maar hopen dat het donderdag allemaal lukt.

En ik heb nog helemaal niks klaar voor de kleine. Ben van het weekend maar snel met de babywas begonnen. Maar verder hebben we nog niks klaar. Nu zullen we het wel niet direct allemaal nodig hebben maar toch.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_68195426
Wanneer heb je trouwens meer kans op een zwnagerschapsmasker? Als je niet snel rood wordt, maar heel gemakkelijk bruint? Of juist als je een lichte huid hebt die snel verbrandt?
  maandag 20 april 2009 @ 10:50:43 #130
100412 mefke79
komt goed!
pi_68195634
over de zwangerschapsmasker, je krijgt het of je krijgt het niet. Op internet zie je de dat mensen die makkelijk bruinen of bruiner zijn van zichzelf het makkelijker krijgen, maar die kans is maar een klein beetje groter. Maar als ik naar mezelf kijk, mijn tepelhof is ook niet donkerder geworden, terwijl dat verband houd. En ik word dus heel makkelijk bruin en ben ook in de winter niet echt wit, eerder lichtbruin.
En er is nog een vermoeden dat het samenhangt met een gebrek aan foliumzuur. Dus als je dat (nog) slikt, dan zou de kans weer kleiner zijn....
Volgens mij is de enige optie factor 30 en voorzichtig proberen, petje op en gaan! Ik doe dat sowieso, want ik heb liever zon tegen mijn exceem dan zalf.
pi_68195669
Noli 38 weken alweer! Gaat snel zeg! Kim wil graag bij jullie komen spelen. Is het kamertje al helemaal klaar?
Ik heb toen bij Tylers zwangerschap ook vlekken gekregen. Ik verbrand ook snel. Heel goed smeren en een petje oid op, of onder de parasol. Of binnen blijven.
pi_68196775
Oi Mefke dat beloofd wat voor mij dan mijn tepelhof is geloof ik een factor 10 donkerder geworden nouja, ik heb factor 40 en smeer me in als ik weet dat we naar buiten gaan (ook de stad in of 's avonds over het strand enzo). Ik ga sowieso nooit echt liggen bakken daar ben ik te ongeduldig enzo voor dus nouja we zien het wel. *afklopt*

Oooh MeNicole dat is eigenlijk best wel een heftig bericht zeg dat ze je ventje eventueel zo snel al willen gaan halen. Hopelijk blijft ie niet eigenwijs en gaat ie er straks gewoon goed voor liggen. Maar misschien voor de zekerheid toch maar vast het een en ander gaan regelen enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68197222
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:30 schreef huuphuup het volgende:

Oooh MeNicole dat is eigenlijk best wel een heftig bericht zeg dat ze je ventje eventueel zo snel al willen gaan halen. Hopelijk blijft ie niet eigenwijs en gaat ie er straks gewoon goed voor liggen. Maar misschien voor de zekerheid toch maar vast het een en ander gaan regelen enzo.
Als ze hem gaan halen dat komt ie dnek ik voorlopig toch nog niet thuis. Dus alles meteen te regelen is niet nodig. Heb het er met R over gehad dat ik dan pas de geboortekaartjes stuur als ie naar huis komt en niet eerder. Dus dat hoeven we niet te regelen nog. Kleertjes heb ik wel gewassen maar tis allemaal maatje 50/56 dus hebben we dan ook niet nodig. Zijn wiegje komt als het goed is aankomend weekend. En zo blijft er als ik er rusitg over nadenk gewoon nog weinig over dat we echt al kunnen doen. Alleen maar hopen dat ie met zijn hoofd in mijn bekken zakt en daar blijft.
Liefde
pi_68197626
Ja dat is ook wel zo inderdaad nu je het zegt.
Dat van die geboortekaartjes is sowieso wel verstandig, dan hebben jullie en je kleine man nog eventjes rust.
Nouja ik duim voor je dat alles goed gaat en dat ie er straks prima voorligt!

Mijn meisje ligt steeds overdwars volgens mij alsof ze in een hangmat ligt ik voel getrappel in mn zij en mn buik lijkt vaak ook een stuk breder dan anders haha.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68198552
Jeetje MeNicole dat is toch best wel schikken lijkt me! Ik hoop voor jullie dat het donderdag gewoon lukt om de kleine goed neer te leggen

Ik ben de afgelopen dagen wel een paar keer met mijn gezicht in de zon geweest, wel goed ingesmeerd met een hoge factor zonnebrandcreme, tot nu toe wordt mijn gezicht gewoon alleen bruiner maar ik ben er toch wel voorzichtig mee. Het liefst zou ik de hele dag in de zon zitten.
  maandag 20 april 2009 @ 12:23:11 #136
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68198580
Nolli tuurlijk word je wel opgemerkt als je even wat rustiger bent, ik ben er zelf zeker met prachtig weer ook niet alle dagen.
en als je mij te stil word naar mijn zin, ga je me vanzelf wel horen hoor

hier zit ik wel gewoon lekker in het zonnetje, smeer me wel normaal in, en aan petjes doe ik niet.
straks ook gewoon snoeien in de tuin.

MeNicole wat spannend, hopelijk blijft de kleinste spruit niet al te eigenwijs

Miss_Sly
pi_68199482
Vanmorgen bij de VK geweest en weer goedgekeurd .
pi_68199488
MeNicole!!! Jeetje wat heftig. Hopelijk lukt het om jullie kleine mannetje te draaien! Heb je er zelf last van dat hij achter je heup ligt?

Ik ben overemotioneel sinds gisteravond. Moet overal om janken; een zielige film, een van de katten die heel lief bij me ligt, een lief kindje dat voorbij komt...sjongejonge zeg!

Ik ga zo op de fiets naar het kruidvat, kijken of die bolerootjes wat zijn Wel nog last van behoorlijke bandenpijn maar ik ga idd maar in 65+tempo fietsen. Past goed bij mijn 55+gezichtscréme

Heerlijk weer trouwens! Geniet ervan dames (al kijk je alleen maar van binnen naar buiten naar de zon en het frisse groen )
#geen
pi_68199503
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:52 schreef Nijna het volgende:
Vanmorgen bij de VK geweest en weer goedgekeurd .
Hoera! Altijd weer fijn nieuws zo'n berichtje
#geen
pi_68199553
jeejt MeNicole, dat is ff heftig zeg.. Hoop dat de kleine vent nog lekker lang mag blijven zitten.
Wij gaan de kaartjes sowieso pas na een paar dagen versturen, eerst maar eens wennen aan elkaar.

Net bij de vk geweest. Bloeddruk 120/65, baarmoeder op 31 cm, hartje klopte luid en duidelijk, hoofdje ligt nog steeds netjes beneden alleen nog niet ingedaald, rug aan de linkerkant.
Over 3 weken terug en dan krijgen we de "wanneer moeten we bellen" uitleg.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68199605
jeuh Nijna goedgekeurd
en Vicky ook
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68199728
Nijna ook weer goedgekeurd!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 20 april 2009 @ 13:09:27 #143
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68200008
Ik ben ook weer goedgekeurd vandaag. 29+3.... t wordt spannend! Hoe is het eigenlijk met Mamanik???
  maandag 20 april 2009 @ 13:31:08 #144
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68200778
alle goed gekeurde dames,
pi_68201506
Ik heb vanavond om 20:00 PRETECHOOOO
pi_68201842
Leuk McLaura! Geniet ervan!
pi_68202601
Noli hier wordt je ook in de gaten gehouden hoor.

Ik was trouwens aan het googlen op de plantennamen die ik in potten thuis heb staan en zag zo waar dat de plant Lavas (maggiplant) wordt afgeraden bij zwangerschap, het schijnt weeen op te wekken. Dus mochten er dames een maggiplant in de tuin hebben staan, niet eten!!
pi_68202672
Nijna, Vicky en Mikoxx weer goedgekeurd

Vicky over 3 weken dus de informatie wanneer je moet bellen, dan komt het allemaal wel dichtbij he

McLaura geniet er van!

[ Bericht 1% gewijzigd door Flower-Ti-Amo op 20-04-2009 14:47:38 ]
pi_68202997
Mooi mooi dat iedereen weer goedgekeurd is!
Menicole, dat klinkt niet leuk...als ze je kindje zo vroeg moeten halen. Hopelijk krijgen ze hem nog weer weg achter je heup dan!

Geen nieuws hier, alles gaat gewoon lekker! Het enige waaraan ik merk dat ik zwanger ben is dat mijn buik groeit. HEERLIJK!
pi_68203601
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:25 schreef Faja-Lobi het volgende:
Noli hier wordt je ook in de gaten gehouden hoor.

Ik was trouwens aan het googlen op de plantennamen die ik in potten thuis heb staan en zag zo waar dat de plant Lavas (maggiplant) wordt afgeraden bij zwangerschap, het schijnt weeen op te wekken. Dus mochten er dames een maggiplant in de tuin hebben staan, niet eten!!
Of juist wel als je aan het eind loopt en de sex en pannekoeken enzo niet helpt
Liefde
  Moderator maandag 20 april 2009 @ 14:55:12 #151
5428 crew  miss_sly
pi_68203612
Bar

Fijn voor iedereen die weer is goedgekeurd.

En McLaura, veel plezier vanavond!! Wordt vast geweldig
  maandag 20 april 2009 @ 14:57:33 #152
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_68203708
Mooi dat er weer wat dames zijn goedgekeurd, toch altijd fijn om even te lezen
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 20 april 2009 @ 14:59:32 #153
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68203774
wie ow wie.

waar kun je losse commode's kopen?
  Moderator maandag 20 april 2009 @ 15:01:34 #154
5428 crew  miss_sly
pi_68203843
Overal, lijkt me, Bar, maar iig bij Ikea bijvoorbeeld. Of op Marktplaats, maar volgens mij ook gewoon bij Prenatal of Babydump ofzo. Ze verkopen niet alleen maar complete kamertjes
  maandag 20 april 2009 @ 15:04:21 #155
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68203924
hmmm eens kijken wanneer we dat dan eens kunnen doen, aangezien we ervoor toch een eindje moeten rijden, dan maar gelijk alles bij elkaar doen
  Moderator maandag 20 april 2009 @ 15:18:11 #156
5428 crew  miss_sly
pi_68204416
Bar, nou ben ik even heel nieuwsgierig, en als dat te nieuwsgierig is, mag je dat gewoon zeggen hoor, maar ik snap het niet helemaal. Ik vroeg me af of je nog deze kant op gaat verhuizen of dat je nu bezig bent in je huisje daar in Zeeland een babykamer in te richten.

/nieuwsgierig aagje
  maandag 20 april 2009 @ 15:22:20 #157
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_68204579
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:09 schreef mikoxx het volgende:
Ik ben ook weer goedgekeurd vandaag. 29+3.... t wordt spannend! Hoe is het eigenlijk met Mamanik???
Fijn dat je ook weer goedgekeurd bent! Ik moet morgen weer naar gyn maar naar mijn idee gaat alles gewoon goed. Groeien lekker door, had recente foto geplaatst in het buikentopic.
Woensdag 31 weken! Gaat opschieten....
pi_68205145
Haa nog meer goedgekeurde dames!

En McLaura een pretecho! Jay! Veel plezier!

Wij kunnen pas 2 juni voor de pretecho terecht Dan ben ik (al) 28 weken. Is dat nog een goede tijd om te gaan? We gaan naar Babyecho Son, die schijnt wel heel goed te zijn.

Oh ja, voor niks naar het kruidvat gefietst, de aanbieding gaat pas morgen in. Staat dus ook op de folder, had ik helemaal niet gezien Nou ja niet helemaal voor niks geweest want ik heb gelijk appeltjes gehaald bij de Appie en een kadootje voor een vriendin van me. Het was trouwens echt heerlijk buiten

Noli ik let ook op je hoor, het wordt nu toch wel steeds spannender hé?
#geen
  maandag 20 april 2009 @ 15:56:46 #159
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68205719
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:18 schreef miss_sly het volgende:
Bar, nou ben ik even heel nieuwsgierig, en als dat te nieuwsgierig is, mag je dat gewoon zeggen hoor, maar ik snap het niet helemaal. Ik vroeg me af of je nog deze kant op gaat verhuizen of dat je nu bezig bent in je huisje daar in Zeeland een babykamer in te richten.

/nieuwsgierig aagje
geeft niks hoor, je mag nieuwschierig zijn

we zijn in zeeland bezig om een kinderkamer in te richten.
pi_68205735
Duchess, volgens het echobureau is tussen de 25 en de 30 weken het mooist. 28 is prima dus!
pi_68206957
Duchess ik heb vrijdag de pretecho en dan ben ik 28 weken en 3 dagen dus vrijdag kan je het resultaat zien van een pretecho bij 28 weken
pi_68208171
Ah McLaura en FTA thanks *opgelucht*

Ben hartstikke benieuwd naar jullie baby's
#geen
pi_68208662
McLaura, veel plezier vanavond!

Duchess, 2 juni... wij 2 mei en dan ben ik 27 weken en een dag ofzo. Wat die andere dames ook zeggen, kan volgens mij prima. Lijkt me dat ze het anders ook wel zeggen bij het echo bureau. Hier zeiden ze ook tussen 25/26 en 30 weken voor de mooiste plaatjes...
Ben benieuwd.
pi_68213599
MeNicole, das vervelend... Hopelijk komt t donderdag allemaal nog goed en kunnen ze je kindje goed leggen! Ik duim voor je.

Zie verder weer een hoop goed gekeurde dames, Ik ga morgen ochtend voor het eerst op controle na de echo, dus nu maar hopen dat ze ook goed nieuws voor mij hebben. Word nu wel stiekem een beetje zenuwachtig.
pi_68214082
Spannend morgenvroeg voor je Martine! Maar het is vast allemaal goed

Ik liep net met de honden buiten en zag mijn reflectie in een raam en toen dacht ik echt even van wie is die mevrouw met dat kussen onder haar t-shirt? Jeetje ik was het zelf
Is dit heel erg?
#geen
pi_68214338
Hihi Duchess

Spannend Martine geniet ervan

McLaura als het goed is ben je nu aan het genieten van jullie mannetje ben benieuwd naar de foto's als je die plaatst!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68214378
Haha Duchess! Ik heb dat ook steeds hoor. En van het weekend maakte mn Lief een buikfoto van mij, waarna ik hem ervan beschuldigde het vanuit de verkeerde hoek of iets gedaan te hebben, want zo dik was mijn buik heus niet. Pas na 5 foto´s geloofde ik het
  maandag 20 april 2009 @ 20:22:09 #168
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68214630
McLaura, ik ben ook benieuwd! En Noli.... we houden je in de gaten maar ik snap je gevoel wel..
pi_68215544
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:39 schreef DuchessX het volgende:
Wij kunnen pas 2 juni voor de pretecho terecht Dan ben ik (al) 28 weken. Is dat nog een goede tijd om te gaan? We gaan naar Babyecho Son, die schijnt wel heel goed te zijn.
Ik had van mijn lief een pretechopakket gekregen, 2 pretecho's dus. De echo's kreeg ik bij 18+5 (ook voor geslachtsbepaling) en 29 weken, ik vond zelf die van 29 weken leuker omdat je dan al echt een gezichtje kunt zien enzo. Die van 18+5 was ook leuk hoor, maar minder duidelijk. Dus met 28 weken is een goede tijd om te gaan hoor!!
pi_68217213
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:14 schreef tessie het volgende:
Haha Duchess! Ik heb dat ook steeds hoor. En van het weekend maakte mn Lief een buikfoto van mij, waarna ik hem ervan beschuldigde het vanuit de verkeerde hoek of iets gedaan te hebben, want zo dik was mijn buik heus niet. Pas na 5 foto´s geloofde ik het

Zou McLaura al helemaal in de 7e hemel zijn?
#geen
pi_68217241
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:44 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ik had van mijn lief een pretechopakket gekregen, 2 pretecho's dus. De echo's kreeg ik bij 18+5 (ook voor geslachtsbepaling) en 29 weken, ik vond zelf die van 29 weken leuker omdat je dan al echt een gezichtje kunt zien enzo. Die van 18+5 was ook leuk hoor, maar minder duidelijk. Dus met 28 weken is een goede tijd om te gaan hoor!!
Zo dat is een super kado van je lief!!!
#geen
  maandag 20 april 2009 @ 21:49:06 #172
190853 RockabeIIa
pi_68218476
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:14 schreef tessie het volgende:
Mag ik effe zien?
pi_68218547
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:49 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Mag ik effe zien?
ik wil ook even kijken
#geen
  maandag 20 april 2009 @ 21:52:46 #174
35189 Troel
scherp en bot
pi_68218658
Ik hoop dat de 20 weken echo rond mijn verjaardag kan zijn, anders wil ik graag een geslachtsbepaling voor mijn verjaardag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68219075
Goed geregeld Troel
#geen
  dinsdag 21 april 2009 @ 07:20:07 #176
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_68226775
goedemorgend

hier druk met verbouwingen dus ben weinig online...

Hopelijk alles goed met iedereen

groetjes hier
pi_68227272
Goedemorgen allemaal!

McLaura, hoe was je echo? Heb je genoten? FOTO'S!!!

Is het trouwens normaal om met 16 weken al half incontinent te worden? Ik liep vanochtend de badkamer in en moest niezen.... daarna kon ik even dweilen (geen liters hoor, maar meer dan grappig is)
pi_68227300
Oh en kreeg vanochtend voor de derde keer de vraag of het niet toch een tweeling is.

Ik heb eerder nogal overgewicht gehad en ben toen heel veel afgevallen. Zou dat de reden kunnen zijn dat mijn buik heel snel groeit.. dat de huid al opgerekt is geweest?
  dinsdag 21 april 2009 @ 08:28:01 #179
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68227311
Goedemorgen,

Hihi Duchess en voor niets op en neer fietsen en jezelf niet herkenning in het raam Uber-zwanger zeg ik!

Gisteren ook weer naar VK geweest. Alles goed. Moet mijn bil even in de gaten houden. Denk dat ik een spier verrekt heb en volgens mij word het ook al wat minder. Als het volgende week niet over is, dan moet ik toch even bellen dan sturen ze me naar de fysio.
Verder was mijn bloeddruk iets hoger 125/80. Maar niet schrikbarend, dus alleen als ik mega hoofdpijn ofzo krijg even bellen. Hartje weer gehoord En ze twijfelen ook niet meer aan zijn ligging. Mijn mannetje ligt goed!
  dinsdag 21 april 2009 @ 08:29:20 #180
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68227330
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 08:27 schreef Sorbootje het volgende:
Oh en kreeg vanochtend voor de derde keer de vraag of het niet toch een tweeling is.

Ik heb eerder nogal overgewicht gehad en ben toen heel veel afgevallen. Zou dat de reden kunnen zijn dat mijn buik heel snel groeit.. dat de huid al opgerekt is geweest?
Ik heb ook veel huid op mijn buik. Heb ook al straie van het afvallen of van het ooit dik zijn.... hoe je het bekijkt. Mijn buik ging ook heel hard. Valt nu wel mee met hoe groot hij is. Dus misschien ligt het daar idd wel aan!
pi_68227365
Ghehe
nja van die tweeling ik weet niet. Wat jij zegt zou kunnen hoor dat je buik iets sneller groeit I guess. Maar het valt mij op dat mensen gewoon vooral graag iets te zeggen hebben en het liefst zomaar iets roepen enzo.

Ja McLaura doe es updaten!

En Berto, ben je alweer aan het werk gegaan of heeft het gerommel bij je vrouw toch doorgezet? En Iksje?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68227385
ohja en 23 weken vandaag woei!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68227394
Nog meer goedgekeurde gister

McLaura hoe was de pretecho???

Duchess ik vind dat altijd zo'n leuk gezicht om mezelf in de auto's of ramen te zien met een buikkie

Ik heb vannacht geen kramp gehad voor het slapen gaan had ik mijn kuiten ingesmeerd met tijgerbalsem en dat heeft of geholpen of het was puur toeval!

Klopt het dat we al even niks hebben gehoord van Iksje?

Huup 23 weken Gaat snel he?
Ik ben vandaag alweer 28 weken!!!
pi_68227444
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 08:33 schreef huuphuup het volgende:
ohja en 23 weken vandaag woei!
Da's al best lang!
pi_68227566
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 08:37 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Da's al best lang!
jah
haha ik ben zo'n kneus, ik deel het voor mezelf in stukjes
nog maar 2 weken en dan ben ik 25 weken en dan nog maar een klein stukje dan hoef k nog maar 100 dagen en dan nog maar een paar weken en dan ben ik alweer 30 weken en dan is het nog maar 7 weken tot je gewoon zonder problemen mag bevallen en en en

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68227657
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 08:46 schreef huuphuup het volgende:

[..]

jah
nog maar 2 weken en dan ben ik 25 weken en dan nog maar een klein stukje dan hoef k nog maar 100 dagen en dan nog maar een paar weken en dan ben ik alweer 30 weken en dan is het nog maar 7 weken tot je gewoon zonder problemen mag bevallen en en en

Ja maar da's ook leuk, want dan is je zwangerschap één grote aaneenschakeling van mijlpalen en hoogtepunten
  Moderator dinsdag 21 april 2009 @ 08:59:56 #187
5428 crew  miss_sly
pi_68227825
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 08:46 schreef huuphuup het volgende:

[..]

jah

doe ik ook
Volgens mij is morgen mijn 100 dagen mijlpaal

McLaura, heo was het? Hoe mooi is Sjakie dan?

Inderdaad al even niets van iksje gehoord...zou het zover zijn?
  dinsdag 21 april 2009 @ 09:02:48 #188
100412 mefke79
komt goed!
pi_68227880
[klaagmodus aan]
Ik ga echt nooit meer zeggen dat het beter gaat. Heb al een paar dagen hoofdpijn, holtes zitten weer dicht. Daar valt goed mee te leven, dus gisteren nog tegen zusje gezegd dat het beter ging. Dat heb ik geweten. Ik ging gisteravond kapot moe naar bed met maagzuur en werd wakker halverwege met en hoofdpijn en maagzuur en kramp, in twee voeten nog wel! [einde klaagmodus]

Leuk dat iedereen weer goedgekeurd is. McLaura hoe was het? En Martine, jij had echo vanochtend, of niet? Spannend. Pff, ik ga maar eens even proberen te werken met alle watten in mijn hoofd. Dat rustig aan doen valt zoooo tegen.
pi_68227930
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 09:02 schreef mefke79 het volgende:
[klaagmodus aan]
Ik ga echt nooit meer zeggen dat het beter gaat. Heb al een paar dagen hoofdpijn, holtes zitten weer dicht. Daar valt goed mee te leven, dus gisteren nog tegen zusje gezegd dat het beter ging. Dat heb ik geweten. Ik ging gisteravond kapot moe naar bed met maagzuur en werd wakker halverwege met en hoofdpijn en maagzuur en kramp, in twee voeten nog wel! [einde klaagmodus]
balen!! Hopelijk voel je je snel weer beter!

Ik heb een nacht gehad waarbij ik geloof ik elk half uurtje van de klok heb gezien. Pijn in me buik van mijn darmen, schoppend en draaiend kind en ik heb me de tering lopen zweten..

maar mijn kleine meisje heeft wel elke keer de hik en dat voelt zo grappig
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 21 april 2009 @ 09:22:23 #190
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68228286
*meldt*

Oi Mefke! Ik hoop dat het even een kwaaltje van korte duur is/was..

Waar blijft McLaura eigenlijk?

Ik heb eigenlijk nooit last gehad dat ik 's nachts naar de wc hoefde maar vanacht ben ik om drie uur volgens mij half slaapwandelend naar beneden gestrompeld.
Ik moet sowieso om de haverklap plassen. (ik ben een zeikerd )
Maxi, Midi & Mini
pi_68228436
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 08:59 schreef miss_sly het volgende:

Volgens mij is morgen mijn 100 dagen mijlpaal
Jaaaa . Ik wilde het net gaan posten . Toen ik mn ticker maakte waren het er nog meer dan 200 en leek het nog zo ver weg. En ineens zijn we alweer zo'n eind op weg...
En ook wel een beetje brrrr, moet nog veel doen. Ga vanmiddag maar eens even zorgen dat ik een kraampakket in huis heb, want die krijg ik niet via de verzekering. En dan is het er maar vast. Weet niet hoe hectisch het straks allemaal met verhuizen gaat zijn. En verder heb ik het meeste wel in huis denk ik. Als we straks weten wat het is dan ga ik nog shoppen voor kleertjes. Hoef ik in ons nieuwe huis alleen nog maar te wassen ;-).

Noli, zeikerd .
pi_68229573
Noli, blijven melden hoor We houden je wel in de gaten.
Mefke
Miss sly én Nijna! morgen 100 dagen mijlpaal Tof!
MeNicole, heftig
Huup, 23 weken Gaat hard zo En ze ligt lekker dwars dus? Die van mij volgens mij ook op het moment, ik heb rechts nog een taille en links een bobbel Ziet er niet uit

Hier lekker last van verweekte hersenen verder: vriendje speciaal vrij laten vragen omdat ik naar een andere verloskundige moest op controle, en hij ook die wel even wilde zien, en vervolgens de afspraak vergeten Erg handig.

Wat een vrolijkheid in dit topic ik ben echt strontchagrijnig, maar dit helpt
pi_68230220
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:18 schreef innepin het volgende:
Wat een vrolijkheid in dit topic ik ben echt strontchagrijnig, maar dit helpt
Veel te mooi weer om chagrijnig te zijn
pi_68230764
G'morgen medezwangeren

Sorbootje! Vervelend zeg!

Noli heeft zich weer gemeldt Nog niets bijzonders gevoeld ofzo..?

McLaura, foto's willen we!!!!!

Seilram wat fijn dat je mannetje goed ligt!!!

Mefke

FTA geen kramp! Jay!

En ik sluit me aan in de rij: 22 weken vandaag! Wat gaat het toch snel! Nee dat zeg ik nou nooit

Oh ja er zat een pakketje bij de post Voor Juup©, DuchessX en Prinsesje (Stond op de envelop) En wat zat erin?????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Een meisjeszwembroekje in maat 50/56!!! Echt zó grappig
Gekregen van mijn schoonzusje

Ik ga zo maar eens naar het Kruidvat, nieuwe poging doen
#geen
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:05:57 #195
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68231052
goede morgen, leuk al die mijlpalen, zo heb ik het eigenlijk nog niet bekeken.

hier koppijn misschien gisteren wat te lang en wat te hard in het zonnetje gewerkt ofzo.

en vannacht voor het eerst gedroomd, althans die ik kon onthouden en baby gerelateerd was,
wel een kluns bevalling droom, alles ging mis.
als in de tas voor het ziekenhuis vergeten, niet meer weten hoe aan te leggen, mutsje vergeten, niet meer weten welke naam we nu mooi vonden...

@ noli ik sluit bij je aan qua zeikerd zijn, alleen ik ga dan ook nog eens snacht's een keer of 2 mijn bed uit
pi_68231683
Na 5 weken curves maken en controle is er één ding duidelijk geworden :

Ik heb geeeeeeeeen zwangerschapsdiabetes!

De interniste had, gezien de hoge waarde bij de glucosetolerantietest, verwacht dat ik binnen een maand aan de insuline zou zitten. Had zij even buiten mijn discipline gerekend

Mijn glucose is tijdens de curves niet hoger dan 8.1 geweest, dus ik heb GEEN zwangerschapsdiabetes

Iemand een stukje taart?

[nee, no way, ik heb het onder controle en ik houd het mooi zo]

------------

De echo was super, maar Sjaakmans lag met zijn gezicht tegen mijn baarmoederwand, dus de foto's zijn niet super, maar het gaat goed met ons menneke

dinsdag 21 april 2009 @ 11:26:32 #197
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68231782
wel een hele lieve echo zeg
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:26:46 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68231796
Wat goed, zeg van die diabetes McLaura!
Je houdt je nu dus gewoon aan een streng dieet? Knap hoor! Ok, het moet want het is het beste voor je kindje, maar ik ben zo'n enorme zoetekauw dat ik er echt moeite mee zou hebben geloof ik.
pi_68231941
Wat fijn McLaura, weer een zorg minder.

En die echo is echt schattig
pi_68232417
Lieve echo McLaura

Sorbootje, elke keer als ik je nickname zie moet ik lachen om het deuntje dat er dan in me op komt "Sorbo is uw hulp in huis"
pi_68232643
Mooi plaatje Mclaura!

Puk en ik zijn goedgekeurd bij de VK Puk groeit goed en t hartje was luid en duidelijk te horen

Weet sinds vandaag mn bloedgroep, en het grappige is ik heb de zelfde als mn vriend. En dat terwijl t
een zeldzame bloedgroep is AB positief. Mn bloeddruk was wel wat lager dan normaal 110/50, maar volgens de VK geen reden tot ongerustheid.

Moraal van t verhaal, Ik ben echt zwanger
pi_68232829
McLaura, tof, van je suikergebeuren
Martine, natuurlijk ben je hartstikke zwanger
pi_68232896
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
Lieve echo McLaura

Sorbootje, elke keer als ik je nickname zie moet ik lachen om het deuntje dat er dan in me op komt "Sorbo is uw hulp in huis"
Hihi Sorbo was helaas al bezet

Ik wil alleen wel benadrukken dat ik NIET uw hulp in huis ben
pi_68233045
Sorbo heeft een hulp in huis
pi_68233389
McLaura, ik kan je echo hier op kantoor niet zien, maar ben erg benieuwd, fijn dat het leuk was! Wat super dat je toch geen suiker hebt!!

Martine fijn dat alles goed was!!

Duchess, schattig he al die kleine zwemspullen, bij de h&m hebben ze ook zoveel leuks!!!
pi_68234866
Oohh die echo is schattig

OMGWTFBBQ!!! Ik hoor het hartje Met een Angelsounds!!! Wel nog zachtjes alsof ie heel diep zit maar WOEIIII
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  Moderator dinsdag 21 april 2009 @ 13:09:54 #207
5428 crew  miss_sly
pi_68235051
McLaura fijn dat alles goed is met Sjakie. En wat een schattige echo
Ook goed dat je geen zwangerschapsdiabetes hebt; lang leve wat discipline

Martine, fijn dat jullie goedgekeurd zijn

Twinkly, geweldig he Geniet er van

ow ja, de tip van regelmatig even een stukje lopen tegen de pijn werkt goed Het opstaan is dan wel even erg pijnlijk, maar dat doe ik gewoon voorzichtig, en als ik dan even gelopen heb, is het echt een stuk minder. Ik weet niet meer van wie de tip allemaal kwam, maar alle meiden bedankt
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:21:41 #208
190853 RockabeIIa
pi_68235430
McLaura
twinkly

Rare dingen hier... Ik ben zooooo dol op tomaten dat ik er over droom. Zo erg dat ik de hele koelkast hier op mijn werk heb doorgezocht op zoek naar die rooie rakkers en er lag er geen 1 in terwijl ik er van overtuigd was dat er een tas vol in moest liggen... Kleega's lachen natuurlijk
pi_68235598
Rocka je bezorgt me hier de slappe lach, ROFL!!!!! Dat is zooo grappig Jij bent echt wel zwanger!!!!!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_68235655
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:02 schreef Twinkly het volgende:
Oohh die echo is schattig

OMGWTFBBQ!!! Ik hoor het hartje Met een Angelsounds!!! Wel nog zachtjes alsof ie heel diep zit maar WOEIIII
Het locomotiefje
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:47:38 #211
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68236252
Rocka!
Ik heb ook weer een "augurk".. Brood met (zo'n beetje de aller- aller-goedkoopste) hagelslag. Als het kan eet ik dat elke dag wel. En Galia-meloen..

McLaura RESPECT! Ik zou het denk ik ook niet kunnen zo'n dieet. Ik ben net als BE een veels te grote zoetekauw.

Foto Duch! Lief van je zus zeg..

En hier is het een beetje kiezen tussen twee kwaden.
Loop ik vier keer op een dag heen en weer naar school of laat ik W. oppikken en wordt hij naar school gebracht.
Ik vind het zelf wel lekker om af en toe te lopen zodat ik niet te stijfjes word. Maar ik begin nu toch steeds meer te merken dat ik harde buiken krijg tijdens en na het lopen.
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:47:43 #212
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68236255
Rocka ik heb nog wel mooie rode verse tomaten voor je
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:48:26 #213
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68236278
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:47 schreef Noli. het volgende:

En hier is het een beetje kiezen tussen twee kwaden.
Loop ik vier keer op een dag heen en weer naar school of laat ik W. oppikken en wordt hij naar school gebracht.
Ik vind het zelf wel lekker om af en toe te lopen zodat ik niet te stijfjes word. Maar ik begin nu toch steeds meer te merken dat ik harde buiken krijg tijdens en na het lopen.
hou je het nog een beetje vol?
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:55:31 #214
190853 RockabeIIa
pi_68236552
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:47 schreef _Bar_ het volgende:
Rocka ik heb nog wel mooie rode verse tomaten voor je
Heb zelf al gekocht in de pauze toch bedankt!
pi_68236610
Rocka Maf mens
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:06:04 #216
190853 RockabeIIa
pi_68236942
Ik vond het echt niet grappig. Zo raar als je realiteit & een droom door elkaar haalt.
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:17:51 #217
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68237322
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:48 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

hou je het nog een beetje vol?
Ikke wel, maar mijn buik sputtert tegen.

Nou zou ik het natuurlijk helemaal niet erg vinden als nu ineens alles begint. Ik ben rete nieuwsgierig naar dit kleintje, het kamertje is af alles staat zo'n beetje startklaar (behalve mijn ziekenhuistas zal ook 's niet ) en het mag wat mij betreft wel.
Ik hou er alleen ernstig rekening mee dat het gewoon weer rond de 40 weken gaat worden.
Bij W had ik bekken klachten en kon ik bijna niet meer lopen (tot hij ongeveer 9 maanden oud was zelfs!) en bij beide was ik zo verschrikkelijk veel zwaarder dan nu. Dat verschil merk ik nu echt! Helaas verkijk ik me daar blijkbaar ook op en denk ik waarschijnlijk dat ik wel meer kan dan mogelijk is? Ik weet het niet.

Maar ach, we komen er wel. *zingt* We zijn er biiiiiijjjjjjjjjnaaaaaa..
En een vriendin van ons (voorheen ook onze oppas) brengt W ook met alle liefde naar school. Die begint al op me te mopperen als ze ook maar een beetje in de smiezen krijgt dat ik te veel doe.
Maxi, Midi & Mini
pi_68237427
Hier is nog een foto van onze kleine man

Hij kijkt nadenkend, het is zo 100% Harold
pi_68237508
Bedankt voor de gave reacties op het feit dat ik met discipline mijn alvleesklier onder de duim houd. En nee, dat gaat me niet makkelijk af, maar wat ik mezelf steeds voorhoud is 'als ik insuline moet, moet ik met 38 weken bevallen en moet de kleine naar de kinderafdeling'.

Dus ook nog een megastok achter de deur!
pi_68237549
Meld even dat ik weer oom ben geworden van een meisje genaamd Juliette.
75 topics = FIN
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:26:38 #221
190853 RockabeIIa
pi_68237573
Da's al echt een gezichtje! Dat wordt een heel mooi menneke
pi_68237617
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Da's al echt een gezichtje! Dat wordt en heel mooi menneke
En bovenalles MIJN menneke, en dat is nog mijn grootste geluk.... *snif*
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:28:22 #223
190853 RockabeIIa
pi_68237639
Zo is het maar net
pi_68237870
Wauw McLaura, wat mooi zeg...
pi_68238070
Wat een lieve foto´s McLaura! En fijn dat je geen zwangerschapsdiabetes hebt!

Ik heb vandaag voor het eerst de opmerking gekregen dat mijn buik wel heeeeel erg flink is voor het aantal weken wat ik ben Is dat ook een mijlpaal?
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:45:41 #226
190853 RockabeIIa
pi_68238126
Tessie, dan heb ik die mijlpaal als sinds week 10
pi_68238407
Haha Rocka! Ik las het hier steeds dat dat tegen iedereen gezegd werd, maar ik had het nog nooit meegemaakt, tot vandaag.
pi_68238430
FP gefeli! Juliette, mooie naam.

McLaura

Twinkly wat leuk

Martine goedgekeurd

Tessie haha als het een mijlpaal is dan heb ik em ook al gehad maar ik tel met alle liefde alle mogelijke mijlpalen mee hoor dus ik vind van wel!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68239134
Creatief met mijlpalen die heb ik trouwens nog niet gehad Ik doe in plaats daarvan aan nieuwe rooie strepen op m'n buik tellen
pi_68239225
Nu kan ik je echo's wel zien McLaura, mooi!!

FP gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje.

Miss_sly, fijn dat het lijkt te helpen, ik doe altijd maar een rondje koffie en thee op de afdeling, iedereen weer blij en ik heb mijn beweging weer gehad.

Hebben jullie het met dit weer ook ineens zo snel warm? Normaal heb ik het nu zo snel warm maar nu breekt het zweet me steeds uit!!
Dat ik een grote buik heb, heb ik nog niet gehoord. Ik zal eens kijken of ik van de week misschien een buikfoto kan posten.
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:50:22 #231
190853 RockabeIIa
pi_68240298
ik krijg ook vaak te horen dat ik dikke borsten heb. Dikke buik ala, maar dikke borsten vind ik vreselijk En dan nog, dat zeg je toch niet zo maar?! Of ben ik nu gek?
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:54:44 #232
248986 MamaNik
pi_68240484
Net terug van de gynaecoloog! En ben weer helemaal goedgekeurd. Bloeddruk goed kindjes groeien goed en zitten nog steeds op het schema van een 1ling (HELP )
Volgende week vrijdag weer op controle.
pi_68240496
Nee dat vind ik ook niet normaal Rocka. Dat zeg je toch niet?!
pi_68240544
Nee dat vind ik ook wel raar, zeggen dat iemand dikke borsten heeft Dat doe je idd niet vind ik.
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:58:10 #235
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68240614
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:54 schreef MamaNik het volgende:
Net terug van de gynaecoloog! En ben weer helemaal goedgekeurd. Bloeddruk goed kindjes groeien goed en zitten nog steeds op het schema van een 1ling (HELP )
Volgende week vrijdag weer op controle.
Goed zo! De kindjes groeien dus nog mooi volgens de gemiddelden... Dat is bij die van ons ook zo! Alleen maar goed toch, dan is de kans ook groter dat ze strakjes lekker met jullie naar huis mogen! Ga zo door!
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:01:37 #236
248986 MamaNik
pi_68240742
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:58 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Goed zo! De kindjes groeien dus nog mooi volgens de gemiddelden... Dat is bij die van ons ook zo! Alleen maar goed toch, dan is de kans ook groter dat ze strakjes lekker met jullie naar huis mogen! Ga zo door!
Ja 1tje zit er zelfs ietsje boven. Ja vindt ik ook hoor, alles wat ze nu groeien pakken ze niet meer af, ze krijgen vanzelf minder ruimte om te groeien (al vraag ik me soms af of dat wel zo is want die buik blijft maar rekken naar voren) En inderdaad neem ze liever mee naar huis dan dat ik ze moet achter laten in het ziekenhuis.
De gyn wilde helaas nog geen uitsluitsel geven over de bevalling, daar hebben we het nog wel over zei die, hij heeft er dus behoorlijk vertrouwen in dat ze nog een tijd blijven zitten.
Wanneer moet jij weer op controle Mikoxx??
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:05:48 #237
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68240904
Grappig, bij ons is de verhouding qua gewicht net zo! 1 kindje op de gemiddelde lijn en de andere er ietsje boven. Bij ons ook nog geen gesprek gehad richting bevalling oid. Ik zit op 30 weken en mag me over twee weekjes weer melden bij de gyn. Vind jij het ook zo spannend worden? Aan de ene kant kan het al heel snel zover zijn, maar ze kunnen natuurlijk ook best 40 weken zitten..... lastig!
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:09:04 #238
248986 MamaNik
pi_68241029
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:05 schreef mikoxx het volgende:
Grappig, bij ons is de verhouding qua gewicht net zo! 1 kindje op de gemiddelde lijn en de andere er ietsje boven. Bij ons ook nog geen gesprek gehad richting bevalling oid. Ik zit op 30 weken en mag me over twee weekjes weer melden bij de gyn. Vind jij het ook zo spannend worden? Aan de ene kant kan het al heel snel zover zijn, maar ze kunnen natuurlijk ook best 40 weken zitten..... lastig!
Ik morgen 31 weken! Het wordt bij ons nog spannend wie er het eerste gaat bevallen
Nou ik ben in ieder geval benieuwd of ik nou een KS krijg of niet, de eerste bevalling is dat uiteindelijk geworden en vindt het eigenlijk wel prima als dat nu weer zo is.
Ja het kan inderdaad snel gebeurd zijn nu, maar de gyn had er dus nog al het vertrouwen in dat jut en jul nog wel een tijdje blijven zitten, want hij ging nog op vakantie en daarna zouden we het er over hebben (is na 20 mei dus pas hahahaha )
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:13:09 #239
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68241164
haha, we kunnen er een wedstrijdje van maken idd! Laat ze nog maar wel lekker een paar weekjes zitten, hoe langer hoe beter! 20 mei.... klinkt nog best ver weg vind je niet? Maar het kan natuurlijk ook heel goed dat je kleintjes besluiten om tijdens zijn vakantie te komen Liggen de kindjes goed voor evt een natuurlijke bevalling?
Hoeveel ben jij tot nu toe aangekomen? Ik 10 kilo en dat was erg netjes voor een tweelingzwangerschap zeiden ze.... en ik heb eigenlijk ook wel zoiets van: wat er niet aan komt...
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:17:16 #240
248986 MamaNik
pi_68241302
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:13 schreef mikoxx het volgende:
haha, we kunnen er een wedstrijdje van maken idd! Laat ze nog maar wel lekker een paar weekjes zitten, hoe langer hoe beter! 20 mei.... klinkt nog best ver weg vind je niet? Maar het kan natuurlijk ook heel goed dat je kleintjes besluiten om tijdens zijn vakantie te komen Liggen de kindjes goed voor evt een natuurlijke bevalling?
Hoeveel ben jij tot nu toe aangekomen? Ik 10 kilo en dat was erg netjes voor een tweelingzwangerschap zeiden ze.... en ik heb eigenlijk ook wel zoiets van: wat er niet aan komt...
Ja zou kunnen inderdaad misschien bevallen we wel op de zelfde dag dat zou een stunt zijn. 20 mei klinkt nog ver weg inderdaad maar voor je het weet is het zover. Ja ze liggen al allebei in de starthouding maar wil eigenlijk niet meer natuurlijk bevallen (mijn eerste bevalling was een niet leuk, 24 uur en uiteindelijk een KS)
dus heb nu zoiets van doe maar gelijk een KS. Ik ben nu 15 kilo aangekomen(met al veel vocht in mijn voeten) en daar ben ik errug blij mee, bij de eerste was ik uiteindelijk 31 aangekomen. Wel is er vandaag besloten] dat ik nu stop met werken
pi_68241562
Nu heeft mijn vriendin van wie ik het wiegje zou lenen vanmorgen der enkel gebroken en enkelbanden gescheurd Nu kan ze voorlopig niet op zoek naar het wiegje
Liefde
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:42:28 #242
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68242167
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Tessie, dan heb ik die mijlpaal als sinds week 10
Dat krijg je ervan als je een volle tas rooie rakkers op wilde eten
Alleen die opmerkingen over je borsten..... zou ik ook niet zo tof vinden net of iedereen naar je tieten zit te staren.
wel een gezonde "augurk" trouwens die tomaten hier is het popcorn het gaat alleen zo tussen je tanden zitten.

Noli doe je dan ook lekker kalm aan als mensen je graag willen helpen neem het ervan (jaja ik weet het ik kan het zelf ook niet, hulp accepteren)

Alle goedgekeurden van harte, en McLaura speciaal voor jou wat goeeeeeeed! echt super knap dat je dat dieet volhoud.

Mikkox 20 mei is anders nog maar 4 weken hoor en 35 weken bij een tweeling is toch niet extreem lang?
Zou voor mij de uitgerekende datum zijn maar daar kom ik dus niet aan

Mamanik ik kan me voorstellen dat je nu weer een ks zou willen na 24 uur gedoe vorige keer, zo vond ik een ks ook wel prima nu als je die al eens hebt gehad kijk je er denk ik ook minder zwaar tegen aan, je weet dan iig wat het inhoud. Enige waar ik nu wel moeite mee heb zijn de dagen ziekenhuis verblijf dat vind ik zo rot voor Isa, maar ws heeft die het straks prima naar haar zin en maak ik me druk om niets.

MeNicole en mag jij dan niet ff op de zolder dat wiegje pakken? zou ik iig geen probleem vinden als ik dat zelf niet kon en mijn vriendin graag dat wiegje wilde lenen.

Hier weinig nieuws aan de zon morgen het jubileum van het werk gaan vieren met een etentje we bestaan namelijk 5 jaar en ik ben blij dat ik nog mee kan met dikke buik heb wel zin in een lekker avondje gezelligheid met lekker eten .
Word 's ochtends wel af en toe wakker met het zweet tussen de benen (stomme matjes ook) en denk dan steeds "het zal toch geen vruchtwater zijn" Maar vooralsnog ga ik er van uit zeker de 37 weken en 3 dagen te halen dat is toch wel een mijlpaal voor mij als ik daar maar vast over heen ga deze keer.
Morgen 36 weken het begint dus af te tellen.
Mama van Isa en Ties
pi_68242683
Lekker Marlieske uit eten! geniet ervan!

MeNicole ahw wat balen zowel voor je vriendin natuurlijk als voor jou. Kun je niet bij je vriendin langs over een weekje ofzo, op ziekenbezoek zeg maar? Kun je gelijk haar "helpen" met wiegje zoeken

Goedgekeurde kindjes

Rocka ik vind het ook niet echt done om daar iets van te zeggen ofzo. Beetje raar eigenlijk. Is dat iemand van je werk ofzo? Ik ken ook iemand die van zichzelf een broekmaat 34 en daarbij een cup dubbel G heeft(had inmiddels), daar ga je dan toch ook niet wat van zeggen zeg maar... omdat je nu zwanger ben mag het ineens ofzo?

Innepin, kusje voor je streepjes komt vast wel weer goed
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 april 2009 @ 18:52:07 #244
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68246472
Ik heb Troel net gesproken, die is de komende dagen in het ziekenhuis voor sondevoeding.
Mocht iemand een kaartje willen sturen ofzo, pm me ff, k heb het kamernummer etc
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_68246546
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:52 schreef Ynske het volgende:
Ik heb Troel net gesproken, die is de komende dagen in het ziekenhuis voor sondevoeding.
Mocht iemand een kaartje willen sturen ofzo, pm me ff, k heb het kamernummer etc
jeetje dat is heftig. Wens d'r maar beterschap!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68246805
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:56 schreef huuphuup het volgende:
Innepin, kusje voor je streepjes komt vast wel weer goed
Grapjas Heb jij ergens wel eens gelezen "striae is wat ontsierend, maar gaat gelukkig vanzelf weer weg"?

Jeetje, wat heftig van Troel
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:03:37 #247
190853 RockabeIIa
pi_68246884
Sterkte voor troel

Huup, ik snap dat ook helemaal niet en vind het ronduit beledigend, eigenlijk. Naja, gelukkig worden het nog borsten genoemd en geen tieten.
  Moderator dinsdag 21 april 2009 @ 19:07:23 #248
5428 crew  miss_sly
pi_68247016
He wat naar voor Troel.
Wens haar beterschap en sterkte, hoop dat ze snel weer opknapt.
pi_68247039
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:01 schreef innepin het volgende:

[..]

Grapjas Heb jij ergens wel eens gelezen "striae is wat ontsierend, maar gaat gelukkig vanzelf weer weg"?

Jeetje, wat heftig van Troel
Nee maar ze worden wit/zilver-ish toch? uiteindelijk... ooit...

Er zijn mensen die tegenwoordig grof geld neerleggen voor witte tattoo's enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:08:07 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68247045
Goh wat rot zeg! Wens 'r maar beterschap.
pi_68247324
Beterschap Troel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68247478
Sterkte Troel!
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:21:38 #253
248986 MamaNik
pi_68247568
quote:
Mamanik ik kan me voorstellen dat je nu weer een ks zou willen na 24 uur gedoe vorige keer, zo vond ik een ks ook wel prima nu als je die al eens hebt gehad kijk je er denk ik ook minder zwaar tegen aan, je weet dan iig wat het inhoud. Enige waar ik nu wel moeite mee heb zijn de dagen ziekenhuis verblijf dat vind ik zo rot voor Isa, maar ws heeft die het straks prima naar haar zin en maak ik me druk om niets.

Word 's ochtends wel af en toe wakker met het zweet tussen de benen (stomme matjes ook) en denk dan steeds "het zal toch geen vruchtwater zijn" Maar vooralsnog ga ik er van uit zeker de 37 weken en 3 dagen te halen dat is toch wel een mijlpaal voor mij als ik daar maar vast over heen ga deze keer.
Morgen 36 weken het begint dus af te tellen.
Ja dat is het enige inderdaad wat een beetje dubbel is die dagen ziekenhuis maar ja dat overleef ik ook wel weer denk ik dan. Het is ook wel goed voor de nachtrust hahaha beetje bijkomen voordat we er tegen aan kunnen.

Ik vertik het om dat matje nog op mijn bed te leggen vind het ook zo verschrikkelijk!!
Dat ding heb ik er vorige keer na 1 nacht ook uitgegooid nu raden ze me ook al aan om hem er op te doen nou echt nog niet zeg pfff moet er niet aan denken vooral niet met deze heerlijke lente tempraturen.
Ga er gewoon van uit dat mijn vliezen niet breken en ik gewoon eerst weeen krijg of dat de kindjes blijven zitten tot aan de geplande ks (wishfull thinking???)
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:22:47 #254
223453 Guuzewuus
pi_68247622
Jeetje Troel, daar zit je ook niet op te wachten. Hoop dat je snel aansterkt zodat je weer lekker naar huis mag .
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:24:55 #255
248986 MamaNik
pi_68247708
Troel heel veel sterkte!!
pi_68248609
Had ik net een heel verhaal getikt, hangt mijn IE

Even een nieuwe poging dan maar

Noli, harde buiken tijdens het lopen...wie weet gaat het nu toch wel snel beginnen...!!!! Lijkt me moeilijk, die laatste loodjes afwachten terwijl je er klaar voor bent!!!

Troel in het ziekenhuis!? Arme meid, had zo gehoopt dat het niet nodig zou zijn! Sterkte Troel

Ja ja Martine, je bent hartstikke zwanger hahaha Fijn dat alles zo goed was!

Twinkly super hé, het hartje horen?

McLaura, fijn dat je geen zwangerschapsdiabetes hebt!!! En de echofoto's zijn lief zeg Hoe is het geweest, hoe was het om je kindje te zien? En duurde het lang?

Die grote borsten opmerking vind ik echt onbeschoft zeg

Fijn dat er weer moeders en bebies goedgekeurd zijn vandaag

Tweelingmama's, het wordt steeds spannender hé?

Vandaag zag ik mijn buik bewegen!!!! Ons meisje bewoog en ik zag zo mijn buik een klein beetje uitstulpen! Ik vroeg me al heel de tijd af hoe het kon dat een aantal van jullie soms een voetje vastheeft of billetjes ziet draaien ofzo, maar nu snap ik het

Ik heb 3 bolerootjes gehaald bij het kruidvat, was 21 euro kwijt, goede aanschaf dus om mee te combineren en om unicolor shirts mee op te fleuren Ben er blij mee, vooral de roze (fuchsia) is lekker vrolijk En oh ja, ik heb meteen (nog) een luiertas gekocht, een blauwe, lijkt me een fijn ding. Was ook bij het kruidvat in de aanbieding. Er was nog iemand hier die ook voor zo'n luiertas ging, weet niet meer wie maar ben wel benieuwd of je hem nog gehaald hebt en zo ja welke kleur?

[ Bericht 0% gewijzigd door DuchessX op 21-04-2009 20:24:15 ]
#geen
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:56:58 #257
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68249003
Troel, balen dat je toch weer in het ziekenhiuis beland bent...
Sterkte en hopelijk zien we je hier gauw weer terug

Dames die al op zo'n zweetmatje moeten slapen: de kans dat de bevalling begint met het breken van de vliezen is vrij klein! In plaats van op zo'n krakend onding kun je ook op een opgevouwen (bad)handdoek slapen. Is een stuk comfortabeler en absorbeert best goed indien nodig.
pi_68249536
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:46 schreef DuchessX het volgende:
McLaura, fijn dat je geen zwangerschapsdiabetes hebt!!! En de echofoto's zijn lief zeg Hoe is het geweest, hoe was het om je kindje te zien? En duurde het lang?
Het was heel mooi, en onwerkelijk ook, tot ik zag hoe hij op zijn vader lijkt.... het was echt ons kind dat daar dwars lag te doen

Het duurde ongeveer 30 minuten!
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:14:06 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68249594
Een handdoek op het zweetmatje leggen werkte bij mij ook.
Vooral nadat de vk mij zei dat ik me moest voorbereiden op veel vruchtwater durfde ik dat matje niet meer weg te halen.
pi_68250031
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:12 schreef McLaura het volgende:

[..]

Het was heel mooi, en onwerkelijk ook, tot ik zag hoe hij op zijn vader lijkt.
En dat laatste was niet zo fijn, of juist wel?
pi_68250032
quote:

[..]

Het was heel mooi, en onwerkelijk ook, tot ik zag hoe hij op zijn vader lijkt.... het was echt ons kind dat daar dwars lag te doen

Wat lijkt me dat bijzonder
#geen
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:25:34 #262
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68250052
Troel.. Dus toch wel weer.. Wat rot, je had er zo op gehoopt om nu niet aan de sonde te hoeven.
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:56 schreef Kersjes het volgende:
Troel, balen dat je toch weer in het ziekenhiuis beland bent...
Sterkte en hopelijk zien we je hier gauw weer terug

Dames die al op zo'n zweetmatje moeten slapen: de kans dat de bevalling begint met het breken van de vliezen is vrij klein! In plaats van op zo'n krakend onding kun je ook op een opgevouwen (bad)handdoek slapen. Is een stuk comfortabeler en absorbeert best goed indien nodig.
Ja dat zei mijn gyn ook... Tot nu toe twee kinderen, twee keer raak..
Ik neem het risico toch maar liever niet. Dan maar een zweetreet op dat ding.
Alhoewel ik er ook een grote dubbele handdoek tussen heb.
Maxi, Midi & Mini
pi_68250075
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:25 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik wens niet verantwoordelijk gehouden te worden voor de opmerkingen van mijn man

#geen
pi_68250112
Troel, balen dat opname nodig is .

Ik heb zo'n matrasbeschermer gehaald bij de Hema, die zijn minder zweterig dan die dingen uit t kraampakket.
pi_68250120
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:25 schreef Noli. het volgende:
Troel.. Dus toch wel weer.. Wat rot, je had er zo op gehoopt om nu niet aan de sonde te hoeven.

[..]

Ja dat zei mijn gyn ook... Tot nu toe twee kinderen, twee keer raak..
Ik neem het risico toch maar liever niet. Dan maar een zweetreet op dat ding.
Alhoewel ik er ook een grote dubbele handdoek tussen heb.
"Zweetreet..."

Hoe komt het dat die dingen zo zweten? Zit er plastic onder of zo?
#geen
pi_68251815
Dat ding uit je kraampakket zit niet eens plastic onder, het is gewoon een plastic zeil... .
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:21:49 #267
100412 mefke79
komt goed!
pi_68252050
Troel, beterschap!

Ik heb mijn dag overleefd, verder niet vragen hoe. Donderdag bedrijfsarts, misschien dat het nog helpt als zij gaat zeggen dat ik echt minder moet werken. Helpt richting leidinggevende als in "ik moet haar echter minder werk geven" en richting mezelf, vreemde ogen dwingen zullen we maar zeggen.
En voor de mensen die echt een hekel hebben aan een plastic zeiltje, je kan bij een medisch speciaalzaak (effe in het telefoonboek kijken voor eentje bij jou in de buurt) ook speciale onderleggers halen die ze bij incontinente personen gebruiken. Die zijn ook beter, want minder plastic en suberabsorberend. Bij ons gaat dan onder collega's nog de grap dat je ook incontinentieverband aan kan doen, maar er zijn grenzen...

En ik zag een mooie echo en een goede echo-uitslag, fijn! En verder is mijn geheugen een gatenkaas en ben ik moe, dus ik duik mijn bedje in
pi_68252964
Troel wat vervelend dat je nu toch in het ziekenhuis ligt, beterschap en sterkte
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:46:06 #269
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68252988
Troel beterschap!

Ik heb ook een matrasbeschermer bij de Hema gehaald, veeeel fijner dan die dingen uit het kraampakket!
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:46:43 #270
190853 RockabeIIa
pi_68253006
quote:

[..]

Zo herkenbaar! Dat had ik bij onze eerste ook. Alleen we zagen meteen aan zijn dopneusje dat ie die van zijn papa had. Eerste opmerking van mijn vriend toen ie het zag 'Nou, ik kom er niet meer mee weg door te zeggen dat ie niet van mij is'
't Neusje is ook het enige dat ie van hem heeft

Zal ik die echo nog es plaatsen? Of wordt het dan te verwarrend?
pi_68253302
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:46 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Zo herkenbaar! Dat had ik bij onze eerste ook. Alleen we zagen meteen aan zijn dopneusje dat ie die van zijn papa had. Eerste opmerking van mijn vriend toen ie het zag 'Nou, ik kom er niet meer mee weg door te zeggen dat ie niet van mij is'
't Neusje is ook het enige dat ie van hem heeft

Zal ik die echo nog es plaatsen? Of wordt het dan te verwarrend?
Doe maar ja, ik vind de post verwarrend.
pi_68253507
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:53 schreef Juup© het volgende:

[..]

Doe maar ja, ik vind de post verwarrend.

volgens mij bedoelde McLaura dat het echt onwerkelijk was tot ze zag dat Sjakie erg op papa lijkt, dat maakt het ineens wel heel erg echt "jullie kind" dan en minder gewoon zomaar "een baby".

maar ik ben ook wel benieuwd naar de foto's van jouw echo Rocka
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:03:57 #273
190853 RockabeIIa
pi_68253765
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:58 schreef huuphuup het volgende:

[..]
maar ik ben ook wel benieuwd naar de foto's van jouw echo Rocka
Deze is bijna 3 jaar oud. Inbuikse Brent met 25w3d

dinsdag 21 april 2009 @ 22:08:38 #274
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68253947
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:21 schreef MamaNik het volgende:

Ik vertik het om dat matje nog op mijn bed te leggen vind het ook zo verschrikkelijk!!
Dat ding heb ik er vorige keer na 1 nacht ook uitgegooid
ik gooide dat ding eruit na 2 weken te hebben liggen zweten en die ochtend werd ik wakker en waren mijn vliezen gebroken deze keer zweet ik dus maar ik heb mijn lesje wel geleerd. En deze ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen Maar ga er wel een handdoekje op leggen thnx voor de tip.
Hier trouwens wel de verwachting dat als het begint, het begint met de vliezen die breken omdat de kleine in stuit ligt, het zou dan vaker voorkomen volgens de gyn. (en toevallig alle dames in mijn omgeving met stuitliggers allemaal begonnen met gebroken vliezen)

Troel beterschap hopelijk knap je snel op.

En kom op Rocka plaats die echo foto's maar, ik heb ze toen niet gezien en vind het altijd wel geinig om eens terug te zien
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:11:05 #275
190853 RockabeIIa
pi_68254034
scroll up
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:11:50 #276
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68254063
aaaaaaah die lipjes wat een duidelijke foto!
Mama van Isa en Ties
pi_68254091

wat cool om te zien Rocka! Hij lijkt gewoon ook echt op Brent nu!
Ja duh tuurlijk lijkt ie erop maar als ik soms wel eens naar de echo-foto van ons meisje kijk dan kan ik me er eigenlijk maar weinig bij voorstellen hoe ze eruit zal komen te zien als ze er eenmaal is enzo.
tof om te zien
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:14:57 #278
190853 RockabeIIa
pi_68254171
Ja, dat bedacht ik me ook gisteren. Hij lijkt er vreselijk veel op. Zijn neusbrug is ietsje gegroeid de laatste tijd maar verder zie ik hem elke avond zo in zijn bedje.
pi_68254254
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:03 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Deze is bijna 3 jaar oud. Inbuikse Brent met 25w3d

[ afbeelding ]
pi_68254443
Voor de dames die nu de laatste weken in gaan en op vieze zweterige matjes moeten liggen. Ik heb tijdens mijn zwangerschap van de jongste een matrasovertrek gekocht die aan de ene kant geplastificeerd was en aan de andere kant van badstof of molton. Die kan je volgens mij voor nog geen 2 of 3 tientjes kopen bij de meeste winkels zoals wehkamp (daar heb ik hem vandaan) en het is ook handig voor als je bijv in bed voedt en je kind besluit alles er uit te gooien, kans dat je de kotslucht uit je matras haalt is klein zonder bescherming. En als ze groter zijn en ze zijn bezig met zindelijkheids training en komen nog lekker 's morgens bij je in bed kruipen is je matras ook beschermt tegen ongelukjes.
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:43:39 #281
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68255459
Zo'n ding had ik al gekocht bij de Action kosten ze trouwens geen drol maar ik begrijp ook waarom, je hebt dan niet alleen een zweetreet maar een compleet zweetlijf *juck*
Mama van Isa en Ties
pi_68255547
Die wie wij hebben is echt ideaal, ik zweet mijn bed echt niet uit en mijn matras is beschermt. Tijdens de eerste zwangerschap had ik bij de bouwmarkt van die doorzichtige folie gehaald die je over je meubels gooit met klussen en daarmee het matras ingewikkeld en daarover heen nog dat matje uit het kraampakket. Toen heb ik echt liggen drijven in bed, was geen succes.
  woensdag 22 april 2009 @ 07:34:30 #283
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68260162
*meldt*

Nog steeds niks bijzonders hier.
Ik ga straks denk ik koffiedrinken bij een vriendin die nu twee oppasbaby's heeft ipv eentje. Kijken of die iet kunnen triggeren..

(en terwijl ik typ dat er niks bijzonders is krijg ik natuurlijk een hard buikje )
Maxi, Midi & Mini
pi_68260172
Ja doe es triggeren! Dr mag wel weer een vers beebje in
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68260200
Oh Troel is het toch misgegaan, ik dacht juist dat de misselijkheid aan het afnemen was hopelijk knap je snel weer op!

Triggerze Noli
  Moderator woensdag 22 april 2009 @ 07:59:03 #286
5428 crew  miss_sly
pi_68260320
Noli, en pannenkoeken? en ananas? en...euhm....ik ben nog niet op de hoogte van alles dingen die zouden helpen.

Vandaag een nieuwe mijlpaal: nog 100 dagen te gaan
Nijna gefeliciteerd ook met jouw mijlpaal
pi_68261103
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:25 schreef Juup© het volgende:

[..]

Jawel, mijn man heeft een leuke kop

(maar dat 'zie' jij als medeman vast niet
pi_68261139
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:58 schreef huuphuup het volgende:

[..]

volgens mij bedoelde McLaura dat het echt onwerkelijk was tot ze zag dat Sjakie erg op papa lijkt, dat maakt het ineens wel heel erg echt "jullie kind" dan en minder gewoon zomaar "een baby".

Juustem!!!
pi_68261578
Brr ik moet vandaag bloedprikken. Maar steek nog ff mijn kop in het zand
Liefde
  Moderator woensdag 22 april 2009 @ 09:24:08 #290
5428 crew  miss_sly
pi_68261717
Ik stond vanochtend mijn tanden te poetsen en te bedenken dat het kamertje binnenkort meubeltjes zou hebben, en ingericht zou worden en dat dat allemaal voor een babietje is...en ineens kreeg ik kriebels in mijn buik. Wat is dat leuk, spannend, eng, geweldig en wat wordt het toch steeds werkelijker Wij zouden toch niet een kamertje inrichten met meubeltjes als ik niet echt zwanger ben en echt een kindje ga krijgen

Het is echt, heel echt, waar
  woensdag 22 april 2009 @ 09:50:31 #291
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68262347
Miss_ Sly

Cool he, ineens weer dat volle besef: je wordt mama!!!!
pi_68264376
Vannacht mijn hoofd op de buik van DuchessX gelegd, en het duurde niet lang of de kleine frummel kwam naar die plek toe en begon te bewegen zodat ik het goed kon voelen. Het was net of er zachtjes tegen mijn hoofd geduwd werd

Ik heb ergens gelezen dat ik vanaf een bepaalde tijd de baby ook kan horen als ik mijn hoofd op de buik van DuchessX leg. Wat ik nu hoor is niet iets wat ik ooit eerder bij haar gehoord heb, het klinkt alsof ik onder water ben en zo geluiden hoor (denk aan het onder water zwemmen in b.v. een zwembad, en dat je dan allerlei geluiden van andere mensen hoort) een beetje metaalklankachtig en ik hoor geklots (en nee dat is niet mijn hoofd ).

Het valt op dat wanneer ik mijn hand op haar buik leg, de kleine mijn hand opzoekt en 9 van de 10 keer daarna heel rustig wordt als zij b.v. druk aan het bewegen is.
  woensdag 22 april 2009 @ 11:04:26 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68264532
miss_sly, lekker he! Het is echt helemaal echt hoor!
pi_68264741
Ik las ineens ergens over Troel, wat balen zeg...

Als matrasbeschermer had ik trouwens gewoon een waterdichte matrashoes van de IKEA. Zit badstof overheen en zweet niet. En mijn vliezen zijn erop gebroken en alles was nog schoon
pi_68265292
miss_sly ik word zo gelukkig van je posts haha herkenning ook enzo. Het is zo echt zo helemaal zo zo *zucht*

Juup wat tof dat je dat hoort! Ik zou ook wel es met mn hoofd op mijn buik willen luisteren

Ik ga tegen die tijd wel gewoon voor een normaal onderlegmatrasje met een handdoek erover ofzo uit het kraampakket. Ik slaap al een jaar of wat op een anti-allergische matrasbeschermer (en om mn dekbed zit ook zo'n hoesbeschermding), die zijn ook van plastic en kraken en zweten als de neten. Ben er gelukkig wat aan gewend inmiddels dus hopelijk overleef ik die weekjes met zo'n ding ook wel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 april 2009 @ 11:30:53 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68265414
Oh, en de gouden tip vond ik dat je die matjes gewoon met duct-tape aan je matras vast moet tapen. Dan rollen of frummelen ze niet op terwijl je slaapt.
Ik haat vouwen in mijn laken als ik erop lig, laat staan een vouw van zo'n matje.
pi_68265504
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:27 schreef huuphuup het volgende:

Juup wat tof dat je dat hoort! Ik zou ook wel es met mn hoofd op mijn buik willen luisteren

Dat wil DuchessX ook
pi_68265554
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:27 schreef huuphuup het volgende:
miss_sly ik word zo gelukkig van je posts haha herkenning ook enzo. Het is zo echt zo helemaal zo zo *zucht*

Ik ga tegen die tijd wel gewoon voor een normaal onderlegmatrasje met een handdoek erover ofzo uit het kraampakket. Ik slaap al een jaar of wat op een anti-allergische matrasbeschermer (en om mn dekbed zit ook zo'n hoesbeschermding), die zijn ook van plastic en kraken en zweten als de neten. Ben er gelukkig wat aan gewend inmiddels dus hopelijk overleef ik die weekjes met zo'n ding ook wel
Huup? Die van Ikea kraakt dus niet. Das rubber ipv zeil
Ik heb hem er nog wel eens op, gewoon als molton-hoeslaken
pi_68265727
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:34 schreef freecell het volgende:

[..]

Huup? Die van Ikea kraakt dus niet. Das rubber ipv zeil
Ik heb hem er nog wel eens op, gewoon als molton-hoeslaken
ja nee dit is echt een speciale die ik heb, via de verzekering, moet erop ivm een allergie
een gewone anti-allergische hoes gaat het niet redden jammer genoeg. Geeft niet ik ben eraan gewend inmiddels, ik slaap er doorheen

en ik ben gierig dus ik geef liever niet teveel extra uit
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 april 2009 @ 11:51:19 #300
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68266111
Miss_Sly geniet en jubel maar voort hoor
  woensdag 22 april 2009 @ 12:01:50 #301
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_68266462
Troel vervelend dat je weer aan de sondevoeding moet. Beterschap!

En Rocka wat leuk om te zien dat Brent gewoon nog steeds zo op die echofoto lijkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')