abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68232643
Mooi plaatje Mclaura!

Puk en ik zijn goedgekeurd bij de VK Puk groeit goed en t hartje was luid en duidelijk te horen

Weet sinds vandaag mn bloedgroep, en het grappige is ik heb de zelfde als mn vriend. En dat terwijl t
een zeldzame bloedgroep is AB positief. Mn bloeddruk was wel wat lager dan normaal 110/50, maar volgens de VK geen reden tot ongerustheid.

Moraal van t verhaal, Ik ben echt zwanger
pi_68232829
McLaura, tof, van je suikergebeuren
Martine, natuurlijk ben je hartstikke zwanger
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_68232896
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
Lieve echo McLaura

Sorbootje, elke keer als ik je nickname zie moet ik lachen om het deuntje dat er dan in me op komt "Sorbo is uw hulp in huis"
Hihi Sorbo was helaas al bezet

Ik wil alleen wel benadrukken dat ik NIET uw hulp in huis ben
pi_68233045
Sorbo heeft een hulp in huis
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_68233389
McLaura, ik kan je echo hier op kantoor niet zien, maar ben erg benieuwd, fijn dat het leuk was! Wat super dat je toch geen suiker hebt!!

Martine fijn dat alles goed was!!

Duchess, schattig he al die kleine zwemspullen, bij de h&m hebben ze ook zoveel leuks!!!
pi_68234866
Oohh die echo is schattig

OMGWTFBBQ!!! Ik hoor het hartje Met een Angelsounds!!! Wel nog zachtjes alsof ie heel diep zit maar WOEIIII
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  Moderator dinsdag 21 april 2009 @ 13:09:54 #207
5428 crew  miss_sly
pi_68235051
McLaura fijn dat alles goed is met Sjakie. En wat een schattige echo
Ook goed dat je geen zwangerschapsdiabetes hebt; lang leve wat discipline

Martine, fijn dat jullie goedgekeurd zijn

Twinkly, geweldig he Geniet er van

ow ja, de tip van regelmatig even een stukje lopen tegen de pijn werkt goed Het opstaan is dan wel even erg pijnlijk, maar dat doe ik gewoon voorzichtig, en als ik dan even gelopen heb, is het echt een stuk minder. Ik weet niet meer van wie de tip allemaal kwam, maar alle meiden bedankt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:21:41 #208
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68235430
McLaura
twinkly

Rare dingen hier... Ik ben zooooo dol op tomaten dat ik er over droom. Zo erg dat ik de hele koelkast hier op mijn werk heb doorgezocht op zoek naar die rooie rakkers en er lag er geen 1 in terwijl ik er van overtuigd was dat er een tas vol in moest liggen... Kleega's lachen natuurlijk
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68235598
Rocka je bezorgt me hier de slappe lach, ROFL!!!!! Dat is zooo grappig Jij bent echt wel zwanger!!!!!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_68235655
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:02 schreef Twinkly het volgende:
Oohh die echo is schattig

OMGWTFBBQ!!! Ik hoor het hartje Met een Angelsounds!!! Wel nog zachtjes alsof ie heel diep zit maar WOEIIII
Het locomotiefje
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:47:38 #211
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68236252
Rocka!
Ik heb ook weer een "augurk".. Brood met (zo'n beetje de aller- aller-goedkoopste) hagelslag. Als het kan eet ik dat elke dag wel. En Galia-meloen..

McLaura RESPECT! Ik zou het denk ik ook niet kunnen zo'n dieet. Ik ben net als BE een veels te grote zoetekauw.

Foto Duch! Lief van je zus zeg..

En hier is het een beetje kiezen tussen twee kwaden.
Loop ik vier keer op een dag heen en weer naar school of laat ik W. oppikken en wordt hij naar school gebracht.
Ik vind het zelf wel lekker om af en toe te lopen zodat ik niet te stijfjes word. Maar ik begin nu toch steeds meer te merken dat ik harde buiken krijg tijdens en na het lopen.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:47:43 #212
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68236255
Rocka ik heb nog wel mooie rode verse tomaten voor je
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:48:26 #213
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68236278
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:47 schreef Noli. het volgende:

En hier is het een beetje kiezen tussen twee kwaden.
Loop ik vier keer op een dag heen en weer naar school of laat ik W. oppikken en wordt hij naar school gebracht.
Ik vind het zelf wel lekker om af en toe te lopen zodat ik niet te stijfjes word. Maar ik begin nu toch steeds meer te merken dat ik harde buiken krijg tijdens en na het lopen.
hou je het nog een beetje vol?
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:55:31 #214
190853 RockabeIIa
pi_68236552
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:47 schreef _Bar_ het volgende:
Rocka ik heb nog wel mooie rode verse tomaten voor je
Heb zelf al gekocht in de pauze toch bedankt!
pi_68236610
Rocka Maf mens
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:06:04 #216
190853 RockabeIIa
pi_68236942
Ik vond het echt niet grappig. Zo raar als je realiteit & een droom door elkaar haalt.
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:17:51 #217
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68237322
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:48 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

hou je het nog een beetje vol?
Ikke wel, maar mijn buik sputtert tegen.

Nou zou ik het natuurlijk helemaal niet erg vinden als nu ineens alles begint. Ik ben rete nieuwsgierig naar dit kleintje, het kamertje is af alles staat zo'n beetje startklaar (behalve mijn ziekenhuistas zal ook 's niet ) en het mag wat mij betreft wel.
Ik hou er alleen ernstig rekening mee dat het gewoon weer rond de 40 weken gaat worden.
Bij W had ik bekken klachten en kon ik bijna niet meer lopen (tot hij ongeveer 9 maanden oud was zelfs!) en bij beide was ik zo verschrikkelijk veel zwaarder dan nu. Dat verschil merk ik nu echt! Helaas verkijk ik me daar blijkbaar ook op en denk ik waarschijnlijk dat ik wel meer kan dan mogelijk is? Ik weet het niet.

Maar ach, we komen er wel. *zingt* We zijn er biiiiiijjjjjjjjjnaaaaaa..
En een vriendin van ons (voorheen ook onze oppas) brengt W ook met alle liefde naar school. Die begint al op me te mopperen als ze ook maar een beetje in de smiezen krijgt dat ik te veel doe.
Maxi, Midi & Mini
pi_68237427
Hier is nog een foto van onze kleine man

Hij kijkt nadenkend, het is zo 100% Harold
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_68237508
Bedankt voor de gave reacties op het feit dat ik met discipline mijn alvleesklier onder de duim houd. En nee, dat gaat me niet makkelijk af, maar wat ik mezelf steeds voorhoud is 'als ik insuline moet, moet ik met 38 weken bevallen en moet de kleine naar de kinderafdeling'.

Dus ook nog een megastok achter de deur!
pi_68237549
Meld even dat ik weer oom ben geworden van een meisje genaamd Juliette.
75 topics = FIN
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:26:38 #221
190853 RockabeIIa
pi_68237573
Da's al echt een gezichtje! Dat wordt een heel mooi menneke
pi_68237617
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Da's al echt een gezichtje! Dat wordt en heel mooi menneke
En bovenalles MIJN menneke, en dat is nog mijn grootste geluk.... *snif*
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:28:22 #223
190853 RockabeIIa
pi_68237639
Zo is het maar net
pi_68237870
Wauw McLaura, wat mooi zeg...
pi_68238070
Wat een lieve foto´s McLaura! En fijn dat je geen zwangerschapsdiabetes hebt!

Ik heb vandaag voor het eerst de opmerking gekregen dat mijn buik wel heeeeel erg flink is voor het aantal weken wat ik ben Is dat ook een mijlpaal?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:45:41 #226
190853 RockabeIIa
pi_68238126
Tessie, dan heb ik die mijlpaal als sinds week 10
pi_68238407
Haha Rocka! Ik las het hier steeds dat dat tegen iedereen gezegd werd, maar ik had het nog nooit meegemaakt, tot vandaag.
pi_68238430
FP gefeli! Juliette, mooie naam.

McLaura

Twinkly wat leuk

Martine goedgekeurd

Tessie haha als het een mijlpaal is dan heb ik em ook al gehad maar ik tel met alle liefde alle mogelijke mijlpalen mee hoor dus ik vind van wel!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68239134
Creatief met mijlpalen die heb ik trouwens nog niet gehad Ik doe in plaats daarvan aan nieuwe rooie strepen op m'n buik tellen
pi_68239225
Nu kan ik je echo's wel zien McLaura, mooi!!

FP gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje.

Miss_sly, fijn dat het lijkt te helpen, ik doe altijd maar een rondje koffie en thee op de afdeling, iedereen weer blij en ik heb mijn beweging weer gehad.

Hebben jullie het met dit weer ook ineens zo snel warm? Normaal heb ik het nu zo snel warm maar nu breekt het zweet me steeds uit!!
Dat ik een grote buik heb, heb ik nog niet gehoord. Ik zal eens kijken of ik van de week misschien een buikfoto kan posten.
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:50:22 #231
190853 RockabeIIa
pi_68240298
ik krijg ook vaak te horen dat ik dikke borsten heb. Dikke buik ala, maar dikke borsten vind ik vreselijk En dan nog, dat zeg je toch niet zo maar?! Of ben ik nu gek?
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:54:44 #232
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_68240484
Net terug van de gynaecoloog! En ben weer helemaal goedgekeurd. Bloeddruk goed kindjes groeien goed en zitten nog steeds op het schema van een 1ling (HELP )
Volgende week vrijdag weer op controle.
pi_68240496
Nee dat vind ik ook niet normaal Rocka. Dat zeg je toch niet?!
pi_68240544
Nee dat vind ik ook wel raar, zeggen dat iemand dikke borsten heeft Dat doe je idd niet vind ik.
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:58:10 #235
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68240614
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:54 schreef MamaNik het volgende:
Net terug van de gynaecoloog! En ben weer helemaal goedgekeurd. Bloeddruk goed kindjes groeien goed en zitten nog steeds op het schema van een 1ling (HELP )
Volgende week vrijdag weer op controle.
Goed zo! De kindjes groeien dus nog mooi volgens de gemiddelden... Dat is bij die van ons ook zo! Alleen maar goed toch, dan is de kans ook groter dat ze strakjes lekker met jullie naar huis mogen! Ga zo door!
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:01:37 #236
248986 MamaNik
pi_68240742
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:58 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Goed zo! De kindjes groeien dus nog mooi volgens de gemiddelden... Dat is bij die van ons ook zo! Alleen maar goed toch, dan is de kans ook groter dat ze strakjes lekker met jullie naar huis mogen! Ga zo door!
Ja 1tje zit er zelfs ietsje boven. Ja vindt ik ook hoor, alles wat ze nu groeien pakken ze niet meer af, ze krijgen vanzelf minder ruimte om te groeien (al vraag ik me soms af of dat wel zo is want die buik blijft maar rekken naar voren) En inderdaad neem ze liever mee naar huis dan dat ik ze moet achter laten in het ziekenhuis.
De gyn wilde helaas nog geen uitsluitsel geven over de bevalling, daar hebben we het nog wel over zei die, hij heeft er dus behoorlijk vertrouwen in dat ze nog een tijd blijven zitten.
Wanneer moet jij weer op controle Mikoxx??
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:05:48 #237
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68240904
Grappig, bij ons is de verhouding qua gewicht net zo! 1 kindje op de gemiddelde lijn en de andere er ietsje boven. Bij ons ook nog geen gesprek gehad richting bevalling oid. Ik zit op 30 weken en mag me over twee weekjes weer melden bij de gyn. Vind jij het ook zo spannend worden? Aan de ene kant kan het al heel snel zover zijn, maar ze kunnen natuurlijk ook best 40 weken zitten..... lastig!
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:09:04 #238
248986 MamaNik
pi_68241029
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:05 schreef mikoxx het volgende:
Grappig, bij ons is de verhouding qua gewicht net zo! 1 kindje op de gemiddelde lijn en de andere er ietsje boven. Bij ons ook nog geen gesprek gehad richting bevalling oid. Ik zit op 30 weken en mag me over twee weekjes weer melden bij de gyn. Vind jij het ook zo spannend worden? Aan de ene kant kan het al heel snel zover zijn, maar ze kunnen natuurlijk ook best 40 weken zitten..... lastig!
Ik morgen 31 weken! Het wordt bij ons nog spannend wie er het eerste gaat bevallen
Nou ik ben in ieder geval benieuwd of ik nou een KS krijg of niet, de eerste bevalling is dat uiteindelijk geworden en vindt het eigenlijk wel prima als dat nu weer zo is.
Ja het kan inderdaad snel gebeurd zijn nu, maar de gyn had er dus nog al het vertrouwen in dat jut en jul nog wel een tijdje blijven zitten, want hij ging nog op vakantie en daarna zouden we het er over hebben (is na 20 mei dus pas hahahaha )
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:13:09 #239
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68241164
haha, we kunnen er een wedstrijdje van maken idd! Laat ze nog maar wel lekker een paar weekjes zitten, hoe langer hoe beter! 20 mei.... klinkt nog best ver weg vind je niet? Maar het kan natuurlijk ook heel goed dat je kleintjes besluiten om tijdens zijn vakantie te komen Liggen de kindjes goed voor evt een natuurlijke bevalling?
Hoeveel ben jij tot nu toe aangekomen? Ik 10 kilo en dat was erg netjes voor een tweelingzwangerschap zeiden ze.... en ik heb eigenlijk ook wel zoiets van: wat er niet aan komt...
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:17:16 #240
248986 MamaNik
pi_68241302
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:13 schreef mikoxx het volgende:
haha, we kunnen er een wedstrijdje van maken idd! Laat ze nog maar wel lekker een paar weekjes zitten, hoe langer hoe beter! 20 mei.... klinkt nog best ver weg vind je niet? Maar het kan natuurlijk ook heel goed dat je kleintjes besluiten om tijdens zijn vakantie te komen Liggen de kindjes goed voor evt een natuurlijke bevalling?
Hoeveel ben jij tot nu toe aangekomen? Ik 10 kilo en dat was erg netjes voor een tweelingzwangerschap zeiden ze.... en ik heb eigenlijk ook wel zoiets van: wat er niet aan komt...
Ja zou kunnen inderdaad misschien bevallen we wel op de zelfde dag dat zou een stunt zijn. 20 mei klinkt nog ver weg inderdaad maar voor je het weet is het zover. Ja ze liggen al allebei in de starthouding maar wil eigenlijk niet meer natuurlijk bevallen (mijn eerste bevalling was een niet leuk, 24 uur en uiteindelijk een KS)
dus heb nu zoiets van doe maar gelijk een KS. Ik ben nu 15 kilo aangekomen(met al veel vocht in mijn voeten) en daar ben ik errug blij mee, bij de eerste was ik uiteindelijk 31 aangekomen. Wel is er vandaag besloten] dat ik nu stop met werken
pi_68241562
Nu heeft mijn vriendin van wie ik het wiegje zou lenen vanmorgen der enkel gebroken en enkelbanden gescheurd Nu kan ze voorlopig niet op zoek naar het wiegje
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:42:28 #242
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68242167
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Tessie, dan heb ik die mijlpaal als sinds week 10
Dat krijg je ervan als je een volle tas rooie rakkers op wilde eten
Alleen die opmerkingen over je borsten..... zou ik ook niet zo tof vinden net of iedereen naar je tieten zit te staren.
wel een gezonde "augurk" trouwens die tomaten hier is het popcorn het gaat alleen zo tussen je tanden zitten.

Noli doe je dan ook lekker kalm aan als mensen je graag willen helpen neem het ervan (jaja ik weet het ik kan het zelf ook niet, hulp accepteren)

Alle goedgekeurden van harte, en McLaura speciaal voor jou wat goeeeeeeed! echt super knap dat je dat dieet volhoud.

Mikkox 20 mei is anders nog maar 4 weken hoor en 35 weken bij een tweeling is toch niet extreem lang?
Zou voor mij de uitgerekende datum zijn maar daar kom ik dus niet aan

Mamanik ik kan me voorstellen dat je nu weer een ks zou willen na 24 uur gedoe vorige keer, zo vond ik een ks ook wel prima nu als je die al eens hebt gehad kijk je er denk ik ook minder zwaar tegen aan, je weet dan iig wat het inhoud. Enige waar ik nu wel moeite mee heb zijn de dagen ziekenhuis verblijf dat vind ik zo rot voor Isa, maar ws heeft die het straks prima naar haar zin en maak ik me druk om niets.

MeNicole en mag jij dan niet ff op de zolder dat wiegje pakken? zou ik iig geen probleem vinden als ik dat zelf niet kon en mijn vriendin graag dat wiegje wilde lenen.

Hier weinig nieuws aan de zon morgen het jubileum van het werk gaan vieren met een etentje we bestaan namelijk 5 jaar en ik ben blij dat ik nog mee kan met dikke buik heb wel zin in een lekker avondje gezelligheid met lekker eten .
Word 's ochtends wel af en toe wakker met het zweet tussen de benen (stomme matjes ook) en denk dan steeds "het zal toch geen vruchtwater zijn" Maar vooralsnog ga ik er van uit zeker de 37 weken en 3 dagen te halen dat is toch wel een mijlpaal voor mij als ik daar maar vast over heen ga deze keer.
Morgen 36 weken het begint dus af te tellen.
Mama van Isa en Ties
pi_68242683
Lekker Marlieske uit eten! geniet ervan!

MeNicole ahw wat balen zowel voor je vriendin natuurlijk als voor jou. Kun je niet bij je vriendin langs over een weekje ofzo, op ziekenbezoek zeg maar? Kun je gelijk haar "helpen" met wiegje zoeken

Goedgekeurde kindjes

Rocka ik vind het ook niet echt done om daar iets van te zeggen ofzo. Beetje raar eigenlijk. Is dat iemand van je werk ofzo? Ik ken ook iemand die van zichzelf een broekmaat 34 en daarbij een cup dubbel G heeft(had inmiddels), daar ga je dan toch ook niet wat van zeggen zeg maar... omdat je nu zwanger ben mag het ineens ofzo?

Innepin, kusje voor je streepjes komt vast wel weer goed
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 april 2009 @ 18:52:07 #244
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68246472
Ik heb Troel net gesproken, die is de komende dagen in het ziekenhuis voor sondevoeding.
Mocht iemand een kaartje willen sturen ofzo, pm me ff, k heb het kamernummer etc
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_68246546
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:52 schreef Ynske het volgende:
Ik heb Troel net gesproken, die is de komende dagen in het ziekenhuis voor sondevoeding.
Mocht iemand een kaartje willen sturen ofzo, pm me ff, k heb het kamernummer etc
jeetje dat is heftig. Wens d'r maar beterschap!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68246805
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:56 schreef huuphuup het volgende:
Innepin, kusje voor je streepjes komt vast wel weer goed
Grapjas Heb jij ergens wel eens gelezen "striae is wat ontsierend, maar gaat gelukkig vanzelf weer weg"?

Jeetje, wat heftig van Troel
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:03:37 #247
190853 RockabeIIa
pi_68246884
Sterkte voor troel

Huup, ik snap dat ook helemaal niet en vind het ronduit beledigend, eigenlijk. Naja, gelukkig worden het nog borsten genoemd en geen tieten.
  Moderator dinsdag 21 april 2009 @ 19:07:23 #248
5428 crew  miss_sly
pi_68247016
He wat naar voor Troel.
Wens haar beterschap en sterkte, hoop dat ze snel weer opknapt.
pi_68247039
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:01 schreef innepin het volgende:

[..]

Grapjas Heb jij ergens wel eens gelezen "striae is wat ontsierend, maar gaat gelukkig vanzelf weer weg"?

Jeetje, wat heftig van Troel
Nee maar ze worden wit/zilver-ish toch? uiteindelijk... ooit...

Er zijn mensen die tegenwoordig grof geld neerleggen voor witte tattoo's enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:08:07 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68247045
Goh wat rot zeg! Wens 'r maar beterschap.
pi_68247324
Beterschap Troel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68247478
Sterkte Troel!
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:21:38 #253
248986 MamaNik
pi_68247568
quote:
Mamanik ik kan me voorstellen dat je nu weer een ks zou willen na 24 uur gedoe vorige keer, zo vond ik een ks ook wel prima nu als je die al eens hebt gehad kijk je er denk ik ook minder zwaar tegen aan, je weet dan iig wat het inhoud. Enige waar ik nu wel moeite mee heb zijn de dagen ziekenhuis verblijf dat vind ik zo rot voor Isa, maar ws heeft die het straks prima naar haar zin en maak ik me druk om niets.

Word 's ochtends wel af en toe wakker met het zweet tussen de benen (stomme matjes ook) en denk dan steeds "het zal toch geen vruchtwater zijn" Maar vooralsnog ga ik er van uit zeker de 37 weken en 3 dagen te halen dat is toch wel een mijlpaal voor mij als ik daar maar vast over heen ga deze keer.
Morgen 36 weken het begint dus af te tellen.
Ja dat is het enige inderdaad wat een beetje dubbel is die dagen ziekenhuis maar ja dat overleef ik ook wel weer denk ik dan. Het is ook wel goed voor de nachtrust hahaha beetje bijkomen voordat we er tegen aan kunnen.

Ik vertik het om dat matje nog op mijn bed te leggen vind het ook zo verschrikkelijk!!
Dat ding heb ik er vorige keer na 1 nacht ook uitgegooid nu raden ze me ook al aan om hem er op te doen nou echt nog niet zeg pfff moet er niet aan denken vooral niet met deze heerlijke lente tempraturen.
Ga er gewoon van uit dat mijn vliezen niet breken en ik gewoon eerst weeen krijg of dat de kindjes blijven zitten tot aan de geplande ks (wishfull thinking???)
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:22:47 #254
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68247622
Jeetje Troel, daar zit je ook niet op te wachten. Hoop dat je snel aansterkt zodat je weer lekker naar huis mag .
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:24:55 #255
248986 MamaNik
pi_68247708
Troel heel veel sterkte!!
pi_68248609
Had ik net een heel verhaal getikt, hangt mijn IE

Even een nieuwe poging dan maar

Noli, harde buiken tijdens het lopen...wie weet gaat het nu toch wel snel beginnen...!!!! Lijkt me moeilijk, die laatste loodjes afwachten terwijl je er klaar voor bent!!!

Troel in het ziekenhuis!? Arme meid, had zo gehoopt dat het niet nodig zou zijn! Sterkte Troel

Ja ja Martine, je bent hartstikke zwanger hahaha Fijn dat alles zo goed was!

Twinkly super hé, het hartje horen?

McLaura, fijn dat je geen zwangerschapsdiabetes hebt!!! En de echofoto's zijn lief zeg Hoe is het geweest, hoe was het om je kindje te zien? En duurde het lang?

Die grote borsten opmerking vind ik echt onbeschoft zeg

Fijn dat er weer moeders en bebies goedgekeurd zijn vandaag

Tweelingmama's, het wordt steeds spannender hé?

Vandaag zag ik mijn buik bewegen!!!! Ons meisje bewoog en ik zag zo mijn buik een klein beetje uitstulpen! Ik vroeg me al heel de tijd af hoe het kon dat een aantal van jullie soms een voetje vastheeft of billetjes ziet draaien ofzo, maar nu snap ik het

Ik heb 3 bolerootjes gehaald bij het kruidvat, was 21 euro kwijt, goede aanschaf dus om mee te combineren en om unicolor shirts mee op te fleuren Ben er blij mee, vooral de roze (fuchsia) is lekker vrolijk En oh ja, ik heb meteen (nog) een luiertas gekocht, een blauwe, lijkt me een fijn ding. Was ook bij het kruidvat in de aanbieding. Er was nog iemand hier die ook voor zo'n luiertas ging, weet niet meer wie maar ben wel benieuwd of je hem nog gehaald hebt en zo ja welke kleur?

[ Bericht 0% gewijzigd door DuchessX op 21-04-2009 20:24:15 ]
#geen
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:56:58 #257
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68249003
Troel, balen dat je toch weer in het ziekenhiuis beland bent...
Sterkte en hopelijk zien we je hier gauw weer terug

Dames die al op zo'n zweetmatje moeten slapen: de kans dat de bevalling begint met het breken van de vliezen is vrij klein! In plaats van op zo'n krakend onding kun je ook op een opgevouwen (bad)handdoek slapen. Is een stuk comfortabeler en absorbeert best goed indien nodig.
.... met gevoel voor drama....
pi_68249536
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:46 schreef DuchessX het volgende:
McLaura, fijn dat je geen zwangerschapsdiabetes hebt!!! En de echofoto's zijn lief zeg Hoe is het geweest, hoe was het om je kindje te zien? En duurde het lang?
Het was heel mooi, en onwerkelijk ook, tot ik zag hoe hij op zijn vader lijkt.... het was echt ons kind dat daar dwars lag te doen

Het duurde ongeveer 30 minuten!
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:14:06 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68249594
Een handdoek op het zweetmatje leggen werkte bij mij ook.
Vooral nadat de vk mij zei dat ik me moest voorbereiden op veel vruchtwater durfde ik dat matje niet meer weg te halen.
pi_68250031
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:12 schreef McLaura het volgende:

[..]

Het was heel mooi, en onwerkelijk ook, tot ik zag hoe hij op zijn vader lijkt.
En dat laatste was niet zo fijn, of juist wel?
pi_68250032
quote:

[..]

Het was heel mooi, en onwerkelijk ook, tot ik zag hoe hij op zijn vader lijkt.... het was echt ons kind dat daar dwars lag te doen

Wat lijkt me dat bijzonder
#geen
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:25:34 #262
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68250052
Troel.. Dus toch wel weer.. Wat rot, je had er zo op gehoopt om nu niet aan de sonde te hoeven.
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:56 schreef Kersjes het volgende:
Troel, balen dat je toch weer in het ziekenhiuis beland bent...
Sterkte en hopelijk zien we je hier gauw weer terug

Dames die al op zo'n zweetmatje moeten slapen: de kans dat de bevalling begint met het breken van de vliezen is vrij klein! In plaats van op zo'n krakend onding kun je ook op een opgevouwen (bad)handdoek slapen. Is een stuk comfortabeler en absorbeert best goed indien nodig.
Ja dat zei mijn gyn ook... Tot nu toe twee kinderen, twee keer raak..
Ik neem het risico toch maar liever niet. Dan maar een zweetreet op dat ding.
Alhoewel ik er ook een grote dubbele handdoek tussen heb.
Maxi, Midi & Mini
pi_68250075
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:25 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik wens niet verantwoordelijk gehouden te worden voor de opmerkingen van mijn man

#geen
pi_68250112
Troel, balen dat opname nodig is .

Ik heb zo'n matrasbeschermer gehaald bij de Hema, die zijn minder zweterig dan die dingen uit t kraampakket.
Fake it till you make it...
pi_68250120
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:25 schreef Noli. het volgende:
Troel.. Dus toch wel weer.. Wat rot, je had er zo op gehoopt om nu niet aan de sonde te hoeven.

[..]

Ja dat zei mijn gyn ook... Tot nu toe twee kinderen, twee keer raak..
Ik neem het risico toch maar liever niet. Dan maar een zweetreet op dat ding.
Alhoewel ik er ook een grote dubbele handdoek tussen heb.
"Zweetreet..."

Hoe komt het dat die dingen zo zweten? Zit er plastic onder of zo?
#geen
pi_68251815
Dat ding uit je kraampakket zit niet eens plastic onder, het is gewoon een plastic zeil... .
Fake it till you make it...
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:21:49 #267
100412 mefke79
komt goed!
pi_68252050
Troel, beterschap!

Ik heb mijn dag overleefd, verder niet vragen hoe. Donderdag bedrijfsarts, misschien dat het nog helpt als zij gaat zeggen dat ik echt minder moet werken. Helpt richting leidinggevende als in "ik moet haar echter minder werk geven" en richting mezelf, vreemde ogen dwingen zullen we maar zeggen.
En voor de mensen die echt een hekel hebben aan een plastic zeiltje, je kan bij een medisch speciaalzaak (effe in het telefoonboek kijken voor eentje bij jou in de buurt) ook speciale onderleggers halen die ze bij incontinente personen gebruiken. Die zijn ook beter, want minder plastic en suberabsorberend. Bij ons gaat dan onder collega's nog de grap dat je ook incontinentieverband aan kan doen, maar er zijn grenzen...

En ik zag een mooie echo en een goede echo-uitslag, fijn! En verder is mijn geheugen een gatenkaas en ben ik moe, dus ik duik mijn bedje in
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_68252964
Troel wat vervelend dat je nu toch in het ziekenhuis ligt, beterschap en sterkte
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:46:06 #269
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68252988
Troel beterschap!

Ik heb ook een matrasbeschermer bij de Hema gehaald, veeeel fijner dan die dingen uit het kraampakket!
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:46:43 #270
190853 RockabeIIa
pi_68253006
quote:

[..]

Zo herkenbaar! Dat had ik bij onze eerste ook. Alleen we zagen meteen aan zijn dopneusje dat ie die van zijn papa had. Eerste opmerking van mijn vriend toen ie het zag 'Nou, ik kom er niet meer mee weg door te zeggen dat ie niet van mij is'
't Neusje is ook het enige dat ie van hem heeft

Zal ik die echo nog es plaatsen? Of wordt het dan te verwarrend?
pi_68253302
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:46 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Zo herkenbaar! Dat had ik bij onze eerste ook. Alleen we zagen meteen aan zijn dopneusje dat ie die van zijn papa had. Eerste opmerking van mijn vriend toen ie het zag 'Nou, ik kom er niet meer mee weg door te zeggen dat ie niet van mij is'
't Neusje is ook het enige dat ie van hem heeft

Zal ik die echo nog es plaatsen? Of wordt het dan te verwarrend?
Doe maar ja, ik vind de post verwarrend.
pi_68253507
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:53 schreef Juup© het volgende:

[..]

Doe maar ja, ik vind de post verwarrend.

volgens mij bedoelde McLaura dat het echt onwerkelijk was tot ze zag dat Sjakie erg op papa lijkt, dat maakt het ineens wel heel erg echt "jullie kind" dan en minder gewoon zomaar "een baby".

maar ik ben ook wel benieuwd naar de foto's van jouw echo Rocka
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:03:57 #273
190853 RockabeIIa
pi_68253765
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:58 schreef huuphuup het volgende:

[..]
maar ik ben ook wel benieuwd naar de foto's van jouw echo Rocka
Deze is bijna 3 jaar oud. Inbuikse Brent met 25w3d

dinsdag 21 april 2009 @ 22:08:38 #274
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68253947
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:21 schreef MamaNik het volgende:

Ik vertik het om dat matje nog op mijn bed te leggen vind het ook zo verschrikkelijk!!
Dat ding heb ik er vorige keer na 1 nacht ook uitgegooid
ik gooide dat ding eruit na 2 weken te hebben liggen zweten en die ochtend werd ik wakker en waren mijn vliezen gebroken deze keer zweet ik dus maar ik heb mijn lesje wel geleerd. En deze ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen Maar ga er wel een handdoekje op leggen thnx voor de tip.
Hier trouwens wel de verwachting dat als het begint, het begint met de vliezen die breken omdat de kleine in stuit ligt, het zou dan vaker voorkomen volgens de gyn. (en toevallig alle dames in mijn omgeving met stuitliggers allemaal begonnen met gebroken vliezen)

Troel beterschap hopelijk knap je snel op.

En kom op Rocka plaats die echo foto's maar, ik heb ze toen niet gezien en vind het altijd wel geinig om eens terug te zien
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:11:05 #275
190853 RockabeIIa
pi_68254034
scroll up
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:11:50 #276
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68254063
aaaaaaah die lipjes wat een duidelijke foto!
Mama van Isa en Ties
pi_68254091

wat cool om te zien Rocka! Hij lijkt gewoon ook echt op Brent nu!
Ja duh tuurlijk lijkt ie erop maar als ik soms wel eens naar de echo-foto van ons meisje kijk dan kan ik me er eigenlijk maar weinig bij voorstellen hoe ze eruit zal komen te zien als ze er eenmaal is enzo.
tof om te zien
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:14:57 #278
190853 RockabeIIa
pi_68254171
Ja, dat bedacht ik me ook gisteren. Hij lijkt er vreselijk veel op. Zijn neusbrug is ietsje gegroeid de laatste tijd maar verder zie ik hem elke avond zo in zijn bedje.
pi_68254254
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:03 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Deze is bijna 3 jaar oud. Inbuikse Brent met 25w3d

[ afbeelding ]
pi_68254443
Voor de dames die nu de laatste weken in gaan en op vieze zweterige matjes moeten liggen. Ik heb tijdens mijn zwangerschap van de jongste een matrasovertrek gekocht die aan de ene kant geplastificeerd was en aan de andere kant van badstof of molton. Die kan je volgens mij voor nog geen 2 of 3 tientjes kopen bij de meeste winkels zoals wehkamp (daar heb ik hem vandaan) en het is ook handig voor als je bijv in bed voedt en je kind besluit alles er uit te gooien, kans dat je de kotslucht uit je matras haalt is klein zonder bescherming. En als ze groter zijn en ze zijn bezig met zindelijkheids training en komen nog lekker 's morgens bij je in bed kruipen is je matras ook beschermt tegen ongelukjes.
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:43:39 #281
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68255459
Zo'n ding had ik al gekocht bij de Action kosten ze trouwens geen drol maar ik begrijp ook waarom, je hebt dan niet alleen een zweetreet maar een compleet zweetlijf *juck*
Mama van Isa en Ties
pi_68255547
Die wie wij hebben is echt ideaal, ik zweet mijn bed echt niet uit en mijn matras is beschermt. Tijdens de eerste zwangerschap had ik bij de bouwmarkt van die doorzichtige folie gehaald die je over je meubels gooit met klussen en daarmee het matras ingewikkeld en daarover heen nog dat matje uit het kraampakket. Toen heb ik echt liggen drijven in bed, was geen succes.
  woensdag 22 april 2009 @ 07:34:30 #283
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68260162
*meldt*

Nog steeds niks bijzonders hier.
Ik ga straks denk ik koffiedrinken bij een vriendin die nu twee oppasbaby's heeft ipv eentje. Kijken of die iet kunnen triggeren..

(en terwijl ik typ dat er niks bijzonders is krijg ik natuurlijk een hard buikje )
Maxi, Midi & Mini
pi_68260172
Ja doe es triggeren! Dr mag wel weer een vers beebje in
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68260200
Oh Troel is het toch misgegaan, ik dacht juist dat de misselijkheid aan het afnemen was hopelijk knap je snel weer op!

Triggerze Noli
  Moderator woensdag 22 april 2009 @ 07:59:03 #286
5428 crew  miss_sly
pi_68260320
Noli, en pannenkoeken? en ananas? en...euhm....ik ben nog niet op de hoogte van alles dingen die zouden helpen.

Vandaag een nieuwe mijlpaal: nog 100 dagen te gaan
Nijna gefeliciteerd ook met jouw mijlpaal
pi_68261103
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:25 schreef Juup© het volgende:

[..]

Jawel, mijn man heeft een leuke kop

(maar dat 'zie' jij als medeman vast niet
pi_68261139
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:58 schreef huuphuup het volgende:

[..]

volgens mij bedoelde McLaura dat het echt onwerkelijk was tot ze zag dat Sjakie erg op papa lijkt, dat maakt het ineens wel heel erg echt "jullie kind" dan en minder gewoon zomaar "een baby".

Juustem!!!
pi_68261578
Brr ik moet vandaag bloedprikken. Maar steek nog ff mijn kop in het zand
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  Moderator woensdag 22 april 2009 @ 09:24:08 #290
5428 crew  miss_sly
pi_68261717
Ik stond vanochtend mijn tanden te poetsen en te bedenken dat het kamertje binnenkort meubeltjes zou hebben, en ingericht zou worden en dat dat allemaal voor een babietje is...en ineens kreeg ik kriebels in mijn buik. Wat is dat leuk, spannend, eng, geweldig en wat wordt het toch steeds werkelijker Wij zouden toch niet een kamertje inrichten met meubeltjes als ik niet echt zwanger ben en echt een kindje ga krijgen

Het is echt, heel echt, waar
  woensdag 22 april 2009 @ 09:50:31 #291
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68262347
Miss_ Sly

Cool he, ineens weer dat volle besef: je wordt mama!!!!
.... met gevoel voor drama....
pi_68264376
Vannacht mijn hoofd op de buik van DuchessX gelegd, en het duurde niet lang of de kleine frummel kwam naar die plek toe en begon te bewegen zodat ik het goed kon voelen. Het was net of er zachtjes tegen mijn hoofd geduwd werd

Ik heb ergens gelezen dat ik vanaf een bepaalde tijd de baby ook kan horen als ik mijn hoofd op de buik van DuchessX leg. Wat ik nu hoor is niet iets wat ik ooit eerder bij haar gehoord heb, het klinkt alsof ik onder water ben en zo geluiden hoor (denk aan het onder water zwemmen in b.v. een zwembad, en dat je dan allerlei geluiden van andere mensen hoort) een beetje metaalklankachtig en ik hoor geklots (en nee dat is niet mijn hoofd ).

Het valt op dat wanneer ik mijn hand op haar buik leg, de kleine mijn hand opzoekt en 9 van de 10 keer daarna heel rustig wordt als zij b.v. druk aan het bewegen is.
  woensdag 22 april 2009 @ 11:04:26 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68264532
miss_sly, lekker he! Het is echt helemaal echt hoor!
pi_68264741
Ik las ineens ergens over Troel, wat balen zeg...

Als matrasbeschermer had ik trouwens gewoon een waterdichte matrashoes van de IKEA. Zit badstof overheen en zweet niet. En mijn vliezen zijn erop gebroken en alles was nog schoon
pi_68265292
miss_sly ik word zo gelukkig van je posts haha herkenning ook enzo. Het is zo echt zo helemaal zo zo *zucht*

Juup wat tof dat je dat hoort! Ik zou ook wel es met mn hoofd op mijn buik willen luisteren

Ik ga tegen die tijd wel gewoon voor een normaal onderlegmatrasje met een handdoek erover ofzo uit het kraampakket. Ik slaap al een jaar of wat op een anti-allergische matrasbeschermer (en om mn dekbed zit ook zo'n hoesbeschermding), die zijn ook van plastic en kraken en zweten als de neten. Ben er gelukkig wat aan gewend inmiddels dus hopelijk overleef ik die weekjes met zo'n ding ook wel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 april 2009 @ 11:30:53 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68265414
Oh, en de gouden tip vond ik dat je die matjes gewoon met duct-tape aan je matras vast moet tapen. Dan rollen of frummelen ze niet op terwijl je slaapt.
Ik haat vouwen in mijn laken als ik erop lig, laat staan een vouw van zo'n matje.
pi_68265504
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:27 schreef huuphuup het volgende:

Juup wat tof dat je dat hoort! Ik zou ook wel es met mn hoofd op mijn buik willen luisteren

Dat wil DuchessX ook
pi_68265554
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:27 schreef huuphuup het volgende:
miss_sly ik word zo gelukkig van je posts haha herkenning ook enzo. Het is zo echt zo helemaal zo zo *zucht*

Ik ga tegen die tijd wel gewoon voor een normaal onderlegmatrasje met een handdoek erover ofzo uit het kraampakket. Ik slaap al een jaar of wat op een anti-allergische matrasbeschermer (en om mn dekbed zit ook zo'n hoesbeschermding), die zijn ook van plastic en kraken en zweten als de neten. Ben er gelukkig wat aan gewend inmiddels dus hopelijk overleef ik die weekjes met zo'n ding ook wel
Huup? Die van Ikea kraakt dus niet. Das rubber ipv zeil
Ik heb hem er nog wel eens op, gewoon als molton-hoeslaken
pi_68265727
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:34 schreef freecell het volgende:

[..]

Huup? Die van Ikea kraakt dus niet. Das rubber ipv zeil
Ik heb hem er nog wel eens op, gewoon als molton-hoeslaken
ja nee dit is echt een speciale die ik heb, via de verzekering, moet erop ivm een allergie
een gewone anti-allergische hoes gaat het niet redden jammer genoeg. Geeft niet ik ben eraan gewend inmiddels, ik slaap er doorheen

en ik ben gierig dus ik geef liever niet teveel extra uit
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 april 2009 @ 11:51:19 #300
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68266111
Miss_Sly geniet en jubel maar voort hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo