Hihi Sorbo was helaas al bezetquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
Lieve echo McLaura
Sorbootje, elke keer als ik je nickname zie moet ik lachen om het deuntje dat er dan in me op komt "Sorbo is uw hulp in huis"
Het locomotiefjequote:Op dinsdag 21 april 2009 13:02 schreef Twinkly het volgende:
Oohh die echo is schattig![]()
![]()
OMGWTFBBQ!!! Ik hoor het hartjeMet een Angelsounds!!!
![]()
![]()
Wel nog zachtjes alsof ie heel diep zit maar WOEIIII
![]()
hou je het nog een beetje vol?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:47 schreef Noli. het volgende:
En hier is het een beetje kiezen tussen twee kwaden.![]()
Loop ik vier keer op een dag heen en weer naar school of laat ik W. oppikken en wordt hij naar school gebracht.
Ik vind het zelf wel lekker om af en toe te lopen zodat ik niet te stijfjes word. Maar ik begin nu toch steeds meer te merken dat ik harde buiken krijg tijdens en na het lopen.
Heb zelf al gekocht in de pauzequote:Op dinsdag 21 april 2009 13:47 schreef _Bar_ het volgende:
Rocka ik heb nog wel mooie rode verse tomaten voor je
Ikke wel, maar mijn buik sputtert tegen.quote:
En bovenalles MIJN menneke, en dat is nog mijn grootste geluk.... *snif*quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Da's al echt een gezichtje! Dat wordt en heel mooi menneke
Goed zo! De kindjes groeien dus nog mooi volgens de gemiddelden...quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:54 schreef MamaNik het volgende:
Net terug van de gynaecoloog! En ben weer helemaal goedgekeurd. Bloeddruk goed kindjes groeien goed en zitten nog steeds op het schema van een 1ling (HELP)
Volgende week vrijdag weer op controle.
Ja 1tje zit er zelfs ietsje boven. Ja vindt ik ook hoor, alles wat ze nu groeien pakken ze niet meer af, ze krijgen vanzelf minder ruimte om te groeien (al vraag ik me soms af of dat wel zo is want die buik blijft maar rekken naar voren) En inderdaad neem ze liever mee naar huis dan dat ik ze moet achter laten in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:58 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Goed zo! De kindjes groeien dus nog mooi volgens de gemiddelden...Dat is bij die van ons ook zo! Alleen maar goed toch, dan is de kans ook groter dat ze strakjes lekker met jullie naar huis mogen! Ga zo door!
Ik morgen 31 weken! Het wordt bij ons nog spannend wie er het eerste gaat bevallenquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:05 schreef mikoxx het volgende:
Grappig, bij ons is de verhouding qua gewicht net zo! 1 kindje op de gemiddelde lijn en de andere er ietsje boven. Bij ons ook nog geen gesprek gehad richting bevalling oid. Ik zit op 30 weken en mag me over twee weekjes weer melden bij de gyn. Vind jij het ook zo spannend worden? Aan de ene kant kan het al heel snel zover zijn, maar ze kunnen natuurlijk ook best 40 weken zitten..... lastig!
Ja zou kunnen inderdaad misschien bevallen we wel op de zelfde dag dat zou een stunt zijn. 20 mei klinkt nog ver weg inderdaad maar voor je het weet is het zover. Ja ze liggen al allebei in de starthouding maar wil eigenlijk niet meer natuurlijk bevallen (mijn eerste bevalling was een niet leuk, 24 uur en uiteindelijk een KS)quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:13 schreef mikoxx het volgende:
haha, we kunnen er een wedstrijdje van maken idd! Laat ze nog maar wel lekker een paar weekjes zitten, hoe langer hoe beter! 20 mei.... klinkt nog best ver weg vind je niet? Maar het kan natuurlijk ook heel goed dat je kleintjes besluiten om tijdens zijn vakantie te komenLiggen de kindjes goed voor evt een natuurlijke bevalling?
Hoeveel ben jij tot nu toe aangekomen? Ik 10 kilo en dat was erg netjes voor een tweelingzwangerschap zeiden ze.... en ik heb eigenlijk ook wel zoiets van: wat er niet aan komt...
Dat krijg je ervan als je een volle tas rooie rakkers op wilde etenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Tessie, dan heb ik die mijlpaal als sinds week 10
jeetje dat is heftig. Wens d'r maar beterschap!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:52 schreef Ynske het volgende:
Ik heb Troel net gesproken, die is de komende dagen in het ziekenhuis voor sondevoeding.
Mocht iemand een kaartje willen sturen ofzo, pm me ff, k heb het kamernummer etc
Grapjasquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:56 schreef huuphuup het volgende:
Innepin, kusje voor je streepjes komt vast wel weer goed
Nee maar ze worden wit/zilver-ish toch? uiteindelijk... ooit...quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:01 schreef innepin het volgende:
[..]
GrapjasHeb jij ergens wel eens gelezen "striae is wat ontsierend, maar gaat gelukkig vanzelf weer weg"?
![]()
Jeetje, wat heftig van Troel
Ja dat is het enige inderdaad wat een beetje dubbel is die dagen ziekenhuis maar ja dat overleef ik ook wel weer denk ik dan. Het is ook wel goed voor de nachtrust hahaha beetje bijkomen voordat we er tegen aan kunnen.quote:Mamanik ik kan me voorstellen dat je nu weer een ks zou willen na 24 uur gedoe vorige keer, zo vond ik een ks ook wel prima nu als je die al eens hebt gehad kijk je er denk ik ook minder zwaar tegen aan, je weet dan iig wat het inhoud. Enige waar ik nu wel moeite mee heb zijn de dagen ziekenhuis verblijf dat vind ik zo rot voor Isa, maar ws heeft die het straks prima naar haar zin en maak ik me druk om niets.
Word 's ochtends wel af en toe wakker met het zweet tussen de benen (stomme matjes ook) en denk dan steeds "het zal toch geen vruchtwater zijn"![]()
Maar vooralsnog ga ik er van uit zeker de 37 weken en 3 dagen te halen dat is toch wel een mijlpaal voor mij als ik daar maar vast over heen ga deze keer.
Morgen 36 weken het begint dus af te tellen.
Het was heel mooi, en onwerkelijk ook, tot ik zag hoe hij op zijn vader lijkt.... het was echt ons kind dat daar dwars lag te doenquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:46 schreef DuchessX het volgende:
McLaura, fijn dat je geen zwangerschapsdiabetes hebt!!!En de echofoto's zijn lief zeg
Hoe is het geweest, hoe was het om je kindje te zien? En duurde het lang?
En dat laatste was niet zo fijn, of juist wel?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:12 schreef McLaura het volgende:
[..]
Het was heel mooi, en onwerkelijk ook, tot ik zag hoe hij op zijn vader lijkt.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:12 schreef McLaura het volgende:
[..]
Het was heel mooi, en onwerkelijk ook, tot ik zag hoe hij op zijn vader lijkt.... het was echt ons kind dat daar dwars lag te doen
Het duurde ongeveer 30 minuten!
Ja dat zei mijn gyn ook... Tot nu toe twee kinderen, twee keer raak..quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:56 schreef Kersjes het volgende:
Troel, balen dat je toch weer in het ziekenhiuis beland bent...
Sterkte en hopelijk zien we je hier gauw weer terug![]()
Dames die al op zo'n zweetmatje moeten slapen: de kans dat de bevalling begint met het breken van de vliezen is vrij klein! In plaats van op zo'n krakend onding kun je ook op een opgevouwen (bad)handdoek slapen. Is een stuk comfortabeler en absorbeert best goed indien nodig.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dat laatste was niet zo fijn, of juist wel?
"Zweetreet..."quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:25 schreef Noli. het volgende:
Troel.. Dus toch wel weer.. Wat rot, je had er zo op gehoopt om nu niet aan de sonde te hoeven.
[..]
Ja dat zei mijn gyn ook... Tot nu toe twee kinderen, twee keer raak..
Ik neem het risico toch maar liever niet.Dan maar een zweetreet op dat ding.
![]()
Alhoewel ik er ook een grote dubbele handdoek tussen heb.
Zo herkenbaar! Dat had ik bij onze eerste ook. Alleen we zagen meteen aan zijn dopneusje dat ie die van zijn papa had. Eerste opmerking van mijn vriend toen ie het zag 'Nou, ik kom er niet meer mee weg door te zeggen dat ie niet van mij is'quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:12 schreef McLaura het volgende:
[..]
Het was heel mooi, en onwerkelijk ook, tot ik zag hoe hij op zijn vader lijkt.... het was echt ons kind dat daar dwars lag te doen
Het duurde ongeveer 30 minuten!
Doe maar ja, ik vind de post verwarrend.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:46 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Zo herkenbaar! Dat had ik bij onze eerste ook. Alleen we zagen meteen aan zijn dopneusje dat ie die van zijn papa had. Eerste opmerking van mijn vriend toen ie het zag 'Nou, ik kom er niet meer mee weg door te zeggen dat ie niet van mij is'
't Neusje is ook het enige dat ie van hem heeft![]()
Zal ik die echo nog es plaatsen? Of wordt het dan te verwarrend?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Doe maar ja, ik vind de post verwarrend.
Deze is bijna 3 jaar oud. Inbuikse Brent met 25w3dquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar ik ben ook wel benieuwd naar de foto's van jouw echo Rocka
ik gooide dat ding eruit na 2 weken te hebben liggen zweten en die ochtend werd ik wakker en waren mijn vliezen gebrokenquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:21 schreef MamaNik het volgende:
Ik vertik het om dat matje nog op mijn bed te leggen vind het ook zo verschrikkelijk!!
Dat ding heb ik er vorige keer na 1 nacht ook uitgegooid
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Deze is bijna 3 jaar oud. Inbuikse Brent met 25w3d![]()
[ afbeelding ]
Jawel, mijn man heeft een leuke kopquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dat laatste was niet zo fijn, of juist wel?
Juustem!!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
volgens mij bedoelde McLaura dat het echt onwerkelijk was tot ze zag dat Sjakie erg op papa lijkt, dat maakt het ineens wel heel erg echt "jullie kind" dan en minder gewoon zomaar "een baby".
Dat wil DuchessX ookquote:Op woensdag 22 april 2009 11:27 schreef huuphuup het volgende:
Juupwat tof dat je dat hoort! Ik zou ook wel es met mn hoofd op mijn buik willen luisteren
![]()
Huup? Die van Ikea kraakt dus niet. Das rubber ipv zeilquote:Op woensdag 22 april 2009 11:27 schreef huuphuup het volgende:
miss_sly ik word zo gelukkig van je postshaha herkenning ook enzo. Het is zo echt zo helemaal zo zo
*zucht*
Juupwat tof dat je dat hoort! Ik zou ook wel es met mn hoofd op mijn buik willen luisteren
![]()
Ik ga tegen die tijd wel gewoon voor een normaal onderlegmatrasje met een handdoek erover ofzo uit het kraampakket. Ik slaap al een jaar of wat op een anti-allergische matrasbeschermer (en om mn dekbed zit ook zo'n hoesbeschermding), die zijn ook van plastic en kraken en zweten als de neten. Ben er gelukkig wat aan gewend inmiddels dus hopelijk overleef ik die weekjes met zo'n ding ook wel
ja nee dit is echt een speciale die ik heb, via de verzekering, moet erop ivm een allergiequote:Op woensdag 22 april 2009 11:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Huup? Die van Ikea kraakt dus niet. Das rubber ipv zeil
Ik heb hem er nog wel eens op, gewoon als molton-hoeslaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |