abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68247324
Beterschap Troel
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68247478
Sterkte Troel!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:21:38 #253
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_68247568
quote:
Mamanik ik kan me voorstellen dat je nu weer een ks zou willen na 24 uur gedoe vorige keer, zo vond ik een ks ook wel prima nu als je die al eens hebt gehad kijk je er denk ik ook minder zwaar tegen aan, je weet dan iig wat het inhoud. Enige waar ik nu wel moeite mee heb zijn de dagen ziekenhuis verblijf dat vind ik zo rot voor Isa, maar ws heeft die het straks prima naar haar zin en maak ik me druk om niets.

Word 's ochtends wel af en toe wakker met het zweet tussen de benen (stomme matjes ook) en denk dan steeds "het zal toch geen vruchtwater zijn" Maar vooralsnog ga ik er van uit zeker de 37 weken en 3 dagen te halen dat is toch wel een mijlpaal voor mij als ik daar maar vast over heen ga deze keer.
Morgen 36 weken het begint dus af te tellen.
Ja dat is het enige inderdaad wat een beetje dubbel is die dagen ziekenhuis maar ja dat overleef ik ook wel weer denk ik dan. Het is ook wel goed voor de nachtrust hahaha beetje bijkomen voordat we er tegen aan kunnen.

Ik vertik het om dat matje nog op mijn bed te leggen vind het ook zo verschrikkelijk!!
Dat ding heb ik er vorige keer na 1 nacht ook uitgegooid nu raden ze me ook al aan om hem er op te doen nou echt nog niet zeg pfff moet er niet aan denken vooral niet met deze heerlijke lente tempraturen.
Ga er gewoon van uit dat mijn vliezen niet breken en ik gewoon eerst weeen krijg of dat de kindjes blijven zitten tot aan de geplande ks (wishfull thinking???)
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:22:47 #254
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68247622
Jeetje Troel, daar zit je ook niet op te wachten. Hoop dat je snel aansterkt zodat je weer lekker naar huis mag .
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:24:55 #255
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_68247708
Troel heel veel sterkte!!
pi_68248609
Had ik net een heel verhaal getikt, hangt mijn IE

Even een nieuwe poging dan maar

Noli, harde buiken tijdens het lopen...wie weet gaat het nu toch wel snel beginnen...!!!! Lijkt me moeilijk, die laatste loodjes afwachten terwijl je er klaar voor bent!!!

Troel in het ziekenhuis!? Arme meid, had zo gehoopt dat het niet nodig zou zijn! Sterkte Troel

Ja ja Martine, je bent hartstikke zwanger hahaha Fijn dat alles zo goed was!

Twinkly super hé, het hartje horen?

McLaura, fijn dat je geen zwangerschapsdiabetes hebt!!! En de echofoto's zijn lief zeg Hoe is het geweest, hoe was het om je kindje te zien? En duurde het lang?

Die grote borsten opmerking vind ik echt onbeschoft zeg

Fijn dat er weer moeders en bebies goedgekeurd zijn vandaag

Tweelingmama's, het wordt steeds spannender hé?

Vandaag zag ik mijn buik bewegen!!!! Ons meisje bewoog en ik zag zo mijn buik een klein beetje uitstulpen! Ik vroeg me al heel de tijd af hoe het kon dat een aantal van jullie soms een voetje vastheeft of billetjes ziet draaien ofzo, maar nu snap ik het

Ik heb 3 bolerootjes gehaald bij het kruidvat, was 21 euro kwijt, goede aanschaf dus om mee te combineren en om unicolor shirts mee op te fleuren Ben er blij mee, vooral de roze (fuchsia) is lekker vrolijk En oh ja, ik heb meteen (nog) een luiertas gekocht, een blauwe, lijkt me een fijn ding. Was ook bij het kruidvat in de aanbieding. Er was nog iemand hier die ook voor zo'n luiertas ging, weet niet meer wie maar ben wel benieuwd of je hem nog gehaald hebt en zo ja welke kleur?

[ Bericht 0% gewijzigd door DuchessX op 21-04-2009 20:24:15 ]
#geen
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:56:58 #257
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68249003
Troel, balen dat je toch weer in het ziekenhiuis beland bent...
Sterkte en hopelijk zien we je hier gauw weer terug

Dames die al op zo'n zweetmatje moeten slapen: de kans dat de bevalling begint met het breken van de vliezen is vrij klein! In plaats van op zo'n krakend onding kun je ook op een opgevouwen (bad)handdoek slapen. Is een stuk comfortabeler en absorbeert best goed indien nodig.
.... met gevoel voor drama....
pi_68249536
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:46 schreef DuchessX het volgende:
McLaura, fijn dat je geen zwangerschapsdiabetes hebt!!! En de echofoto's zijn lief zeg Hoe is het geweest, hoe was het om je kindje te zien? En duurde het lang?
Het was heel mooi, en onwerkelijk ook, tot ik zag hoe hij op zijn vader lijkt.... het was echt ons kind dat daar dwars lag te doen

Het duurde ongeveer 30 minuten!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:14:06 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68249594
Een handdoek op het zweetmatje leggen werkte bij mij ook.
Vooral nadat de vk mij zei dat ik me moest voorbereiden op veel vruchtwater durfde ik dat matje niet meer weg te halen.
pi_68250031
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:12 schreef McLaura het volgende:

[..]

Het was heel mooi, en onwerkelijk ook, tot ik zag hoe hij op zijn vader lijkt.
En dat laatste was niet zo fijn, of juist wel?
pi_68250032
quote:

[..]

Het was heel mooi, en onwerkelijk ook, tot ik zag hoe hij op zijn vader lijkt.... het was echt ons kind dat daar dwars lag te doen

Wat lijkt me dat bijzonder
#geen
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:25:34 #262
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68250052
Troel.. Dus toch wel weer.. Wat rot, je had er zo op gehoopt om nu niet aan de sonde te hoeven.
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:56 schreef Kersjes het volgende:
Troel, balen dat je toch weer in het ziekenhiuis beland bent...
Sterkte en hopelijk zien we je hier gauw weer terug

Dames die al op zo'n zweetmatje moeten slapen: de kans dat de bevalling begint met het breken van de vliezen is vrij klein! In plaats van op zo'n krakend onding kun je ook op een opgevouwen (bad)handdoek slapen. Is een stuk comfortabeler en absorbeert best goed indien nodig.
Ja dat zei mijn gyn ook... Tot nu toe twee kinderen, twee keer raak..
Ik neem het risico toch maar liever niet. Dan maar een zweetreet op dat ding.
Alhoewel ik er ook een grote dubbele handdoek tussen heb.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_68250075
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:25 schreef Juup© het volgende:

[..]

En dat laatste was niet zo fijn, of juist wel?

Ik wens niet verantwoordelijk gehouden te worden voor de opmerkingen van mijn man

#geen
pi_68250112
Troel, balen dat opname nodig is .

Ik heb zo'n matrasbeschermer gehaald bij de Hema, die zijn minder zweterig dan die dingen uit t kraampakket.
Fake it till you make it...
pi_68250120
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:25 schreef Noli. het volgende:
Troel.. Dus toch wel weer.. Wat rot, je had er zo op gehoopt om nu niet aan de sonde te hoeven.

[..]

Ja dat zei mijn gyn ook... Tot nu toe twee kinderen, twee keer raak..
Ik neem het risico toch maar liever niet. Dan maar een zweetreet op dat ding.
Alhoewel ik er ook een grote dubbele handdoek tussen heb.
"Zweetreet..."

Hoe komt het dat die dingen zo zweten? Zit er plastic onder of zo?
#geen
pi_68251815
Dat ding uit je kraampakket zit niet eens plastic onder, het is gewoon een plastic zeil... .
Fake it till you make it...
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:21:49 #267
100412 mefke79
komt goed!
pi_68252050
Troel, beterschap!

Ik heb mijn dag overleefd, verder niet vragen hoe. Donderdag bedrijfsarts, misschien dat het nog helpt als zij gaat zeggen dat ik echt minder moet werken. Helpt richting leidinggevende als in "ik moet haar echter minder werk geven" en richting mezelf, vreemde ogen dwingen zullen we maar zeggen.
En voor de mensen die echt een hekel hebben aan een plastic zeiltje, je kan bij een medisch speciaalzaak (effe in het telefoonboek kijken voor eentje bij jou in de buurt) ook speciale onderleggers halen die ze bij incontinente personen gebruiken. Die zijn ook beter, want minder plastic en suberabsorberend. Bij ons gaat dan onder collega's nog de grap dat je ook incontinentieverband aan kan doen, maar er zijn grenzen...

En ik zag een mooie echo en een goede echo-uitslag, fijn! En verder is mijn geheugen een gatenkaas en ben ik moe, dus ik duik mijn bedje in
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_68252964
Troel wat vervelend dat je nu toch in het ziekenhuis ligt, beterschap en sterkte
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:46:06 #269
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68252988
Troel beterschap!

Ik heb ook een matrasbeschermer bij de Hema gehaald, veeeel fijner dan die dingen uit het kraampakket!
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:46:43 #270
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68253006
quote:

[..]

Zo herkenbaar! Dat had ik bij onze eerste ook. Alleen we zagen meteen aan zijn dopneusje dat ie die van zijn papa had. Eerste opmerking van mijn vriend toen ie het zag 'Nou, ik kom er niet meer mee weg door te zeggen dat ie niet van mij is'
't Neusje is ook het enige dat ie van hem heeft

Zal ik die echo nog es plaatsen? Of wordt het dan te verwarrend?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68253302
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:46 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Zo herkenbaar! Dat had ik bij onze eerste ook. Alleen we zagen meteen aan zijn dopneusje dat ie die van zijn papa had. Eerste opmerking van mijn vriend toen ie het zag 'Nou, ik kom er niet meer mee weg door te zeggen dat ie niet van mij is'
't Neusje is ook het enige dat ie van hem heeft

Zal ik die echo nog es plaatsen? Of wordt het dan te verwarrend?
Doe maar ja, ik vind de post verwarrend.
pi_68253507
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:53 schreef Juup© het volgende:

[..]

Doe maar ja, ik vind de post verwarrend.

volgens mij bedoelde McLaura dat het echt onwerkelijk was tot ze zag dat Sjakie erg op papa lijkt, dat maakt het ineens wel heel erg echt "jullie kind" dan en minder gewoon zomaar "een baby".

maar ik ben ook wel benieuwd naar de foto's van jouw echo Rocka
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:03:57 #273
190853 RockabeIIa
pi_68253765
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:58 schreef huuphuup het volgende:

[..]
maar ik ben ook wel benieuwd naar de foto's van jouw echo Rocka
Deze is bijna 3 jaar oud. Inbuikse Brent met 25w3d

dinsdag 21 april 2009 @ 22:08:38 #274
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68253947
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:21 schreef MamaNik het volgende:

Ik vertik het om dat matje nog op mijn bed te leggen vind het ook zo verschrikkelijk!!
Dat ding heb ik er vorige keer na 1 nacht ook uitgegooid
ik gooide dat ding eruit na 2 weken te hebben liggen zweten en die ochtend werd ik wakker en waren mijn vliezen gebroken deze keer zweet ik dus maar ik heb mijn lesje wel geleerd. En deze ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen Maar ga er wel een handdoekje op leggen thnx voor de tip.
Hier trouwens wel de verwachting dat als het begint, het begint met de vliezen die breken omdat de kleine in stuit ligt, het zou dan vaker voorkomen volgens de gyn. (en toevallig alle dames in mijn omgeving met stuitliggers allemaal begonnen met gebroken vliezen)

Troel beterschap hopelijk knap je snel op.

En kom op Rocka plaats die echo foto's maar, ik heb ze toen niet gezien en vind het altijd wel geinig om eens terug te zien
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:11:05 #275
190853 RockabeIIa
pi_68254034
scroll up
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')