Dat had je toch wel weer snel in de peiling dan, voor iemand die hard aan het werken isquote:Op woensdag 15 april 2009 13:19 schreef Lois het volgende:
Ik heb de OP even aangepast, alle linkjes weer blauw gemaakt enzo.
Nu ga ik snel verder werken
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:20 schreef Brighteyes het volgende:
En ik de g klein. Kunnen we er weer een topicje tegenaan.
Dat had ik gezien ja.quote:foto Op woensdag 15 april 2009 13:21 schreef Lois het volgende:
Ah die had ik gemist, hahahaa. Het vorige topic stond ook een grote G, die had ik wel in de smiezen
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:25 schreef miss_sly het volgende:
Huup, dat zag ik ook. Ik hoef niet meer omlaag te scrollen om ons te zien staan
Ah da's mooi! Ik heb dit rokje al eens van Farbenmix gemaaktquote:Op woensdag 15 april 2009 13:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Stiemie, voor zover ik stap-voor-stap patronen ken zijn ze ook echt stapje voor stapje en prima te doen voor beginners. Ik ben zelf zo begonnen met naaien met van dat soort patronen en zolang je netjes werkt en het patroon goed leest kan het eigenlijk niet fout gaan. Er worden over het algemeen geen extreem ingewikkelde dingen gedaan en het staan heel duidelijk uitgelegd.
Maar jij bent dan ook veeeeel minder ver dan ikquote:foto Op woensdag 15 april 2009 13:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]ik wel hahaha, maar ik heb hier een klein scherm dus dan ligt het daaraan denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop