Fijn dat je ook weer goedgekeurd bent! Ik moet morgen weer naar gyn maar naar mijn idee gaat alles gewoon goed. Groeien lekker door, had recente foto geplaatst in het buikentopic.quote:Op maandag 20 april 2009 13:09 schreef mikoxx het volgende:
Ik ben ook weer goedgekeurd vandaag.29+3.... t wordt spannend! Hoe is het eigenlijk met Mamanik???
geeft niks hoor, je mag nieuwschierig zijnquote:Op maandag 20 april 2009 15:18 schreef miss_sly het volgende:
Bar, nou ben ik even heel nieuwsgierig, en als dat te nieuwsgierig is, mag je dat gewoon zeggen hoor, maar ik snap het niet helemaal. Ik vroeg me af of je nog deze kant op gaat verhuizen of dat je nu bezig bent in je huisje daar in Zeeland een babykamer in te richten.
/nieuwsgierig aagje
Ik had van mijn lief een pretechopakket gekregen, 2 pretecho's dus. De echo's kreeg ik bij 18+5 (ook voor geslachtsbepaling) en 29 weken, ik vond zelf die van 29 weken leuker omdat je dan al echt een gezichtje kunt zien enzo. Die van 18+5 was ook leuk hoor, maar minder duidelijk. Dus met 28 weken is een goede tijd om te gaan hoor!!quote:Op maandag 20 april 2009 15:39 schreef DuchessX het volgende:
Wij kunnen pas 2 juni voor de pretecho terechtDan ben ik (al) 28 weken. Is dat nog een goede tijd om te gaan? We gaan naar Babyecho Son, die schijnt wel heel goed te zijn.
quote:Op maandag 20 april 2009 20:14 schreef tessie het volgende:
Haha Duchess! Ik heb dat ook steeds hoor. En van het weekend maakte mn Lief een buikfoto van mij, waarna ik hem ervan beschuldigde het vanuit de verkeerde hoek of iets gedaan te hebben, want zo dik was mijn buik heus niet. Pas na 5 foto´s geloofde ik het
Zo dat is een super kado van je lief!!!quote:Op maandag 20 april 2009 20:44 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik had van mijn lief een pretechopakket gekregen, 2 pretecho's dus. De echo's kreeg ik bij 18+5 (ook voor geslachtsbepaling) en 29 weken, ik vond zelf die van 29 weken leuker omdat je dan al echt een gezichtje kunt zien enzo. Die van 18+5 was ook leuk hoor, maar minder duidelijk. Dus met 28 weken is een goede tijd om te gaan hoor!!
Mag ik effe zien?quote:Op maandag 20 april 2009 20:14 schreef tessie het volgende:
Haha Duchess! Ik heb dat ook steeds hoor. En van het weekend maakte mn Lief een buikfoto van mij, waarna ik hem ervan beschuldigde het vanuit de verkeerde hoek of iets gedaan te hebben, want zo dik was mijn buik heus niet. Pas na 5 foto´s geloofde ik het
Ik heb ook veel huid op mijn buik. Heb ook al straiequote:Op dinsdag 21 april 2009 08:27 schreef Sorbootje het volgende:
Oh en kreeg vanochtend voor de derde keer de vraag of het niet toch een tweeling is.![]()
Ik heb eerder nogal overgewicht gehad en ben toen heel veel afgevallen. Zou dat de reden kunnen zijn dat mijn buik heel snel groeit.. dat de huid al opgerekt is geweest?
jahquote:
Ja maar da's ook leuk, want dan is je zwangerschap één grote aaneenschakeling van mijlpalen en hoogtepuntenquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jah![]()
haha ik ben zo'n kneus, ik deel het voor mezelf in stukjes![]()
nog maar 2 weken en dan ben ik 25 wekenen dan nog maar een klein stukje dan hoef k nog maar 100 dagen
en dan nog maar een paar weken en dan ben ik alweer 30 weken
en dan is het nog maar 7 weken tot je gewoon zonder problemen mag bevallen
en en en
doe ik ookquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jah![]()
haha ik ben zo'n kneus, ik deel het voor mezelf in stukjes![]()
nog maar 2 weken en dan ben ik 25 wekenen dan nog maar een klein stukje dan hoef k nog maar 100 dagen
en dan nog maar een paar weken en dan ben ik alweer 30 weken
en dan is het nog maar 7 weken tot je gewoon zonder problemen mag bevallen
en en en
balen!! Hopelijk voel je je snel weer beter!quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:02 schreef mefke79 het volgende:
[klaagmodus aan]
Ik ga echt nooit meer zeggen dat het beter gaat. Heb al een paar dagen hoofdpijn, holtes zitten weer dicht. Daar valt goed mee te leven, dus gisteren nog tegen zusje gezegd dat het beter ging. Dat heb ik geweten. Ik ging gisteravond kapot moe naar bed met maagzuur en werd wakker halverwege met en hoofdpijn en maagzuur en kramp, in twee voeten nog wel! [einde klaagmodus]
Jaaaaquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:59 schreef miss_sly het volgende:
Volgens mij is morgen mijn 100 dagen mijlpaal
Veel te mooi weer om chagrijnig te zijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:18 schreef innepin het volgende:
Wat een vrolijkheid in dit topicik ben echt strontchagrijnig, maar dit helpt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |