abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 20 april 2009 @ 14:55:12 #151
5428 crew  miss_sly
pi_68203612
Bar

Fijn voor iedereen die weer is goedgekeurd.

En McLaura, veel plezier vanavond!! Wordt vast geweldig
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 20 april 2009 @ 14:57:33 #152
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_68203708
Mooi dat er weer wat dames zijn goedgekeurd, toch altijd fijn om even te lezen
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 20 april 2009 @ 14:59:32 #153
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68203774
wie ow wie.

waar kun je losse commode's kopen?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Moderator maandag 20 april 2009 @ 15:01:34 #154
5428 crew  miss_sly
pi_68203843
Overal, lijkt me, Bar, maar iig bij Ikea bijvoorbeeld. Of op Marktplaats, maar volgens mij ook gewoon bij Prenatal of Babydump ofzo. Ze verkopen niet alleen maar complete kamertjes
  maandag 20 april 2009 @ 15:04:21 #155
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68203924
hmmm eens kijken wanneer we dat dan eens kunnen doen, aangezien we ervoor toch een eindje moeten rijden, dan maar gelijk alles bij elkaar doen
  Moderator maandag 20 april 2009 @ 15:18:11 #156
5428 crew  miss_sly
pi_68204416
Bar, nou ben ik even heel nieuwsgierig, en als dat te nieuwsgierig is, mag je dat gewoon zeggen hoor, maar ik snap het niet helemaal. Ik vroeg me af of je nog deze kant op gaat verhuizen of dat je nu bezig bent in je huisje daar in Zeeland een babykamer in te richten.

/nieuwsgierig aagje
  maandag 20 april 2009 @ 15:22:20 #157
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_68204579
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:09 schreef mikoxx het volgende:
Ik ben ook weer goedgekeurd vandaag. 29+3.... t wordt spannend! Hoe is het eigenlijk met Mamanik???
Fijn dat je ook weer goedgekeurd bent! Ik moet morgen weer naar gyn maar naar mijn idee gaat alles gewoon goed. Groeien lekker door, had recente foto geplaatst in het buikentopic.
Woensdag 31 weken! Gaat opschieten....
pi_68205145
Haa nog meer goedgekeurde dames!

En McLaura een pretecho! Jay! Veel plezier!

Wij kunnen pas 2 juni voor de pretecho terecht Dan ben ik (al) 28 weken. Is dat nog een goede tijd om te gaan? We gaan naar Babyecho Son, die schijnt wel heel goed te zijn.

Oh ja, voor niks naar het kruidvat gefietst, de aanbieding gaat pas morgen in. Staat dus ook op de folder, had ik helemaal niet gezien Nou ja niet helemaal voor niks geweest want ik heb gelijk appeltjes gehaald bij de Appie en een kadootje voor een vriendin van me. Het was trouwens echt heerlijk buiten

Noli ik let ook op je hoor, het wordt nu toch wel steeds spannender hé?
#geen
  maandag 20 april 2009 @ 15:56:46 #159
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68205719
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:18 schreef miss_sly het volgende:
Bar, nou ben ik even heel nieuwsgierig, en als dat te nieuwsgierig is, mag je dat gewoon zeggen hoor, maar ik snap het niet helemaal. Ik vroeg me af of je nog deze kant op gaat verhuizen of dat je nu bezig bent in je huisje daar in Zeeland een babykamer in te richten.

/nieuwsgierig aagje
geeft niks hoor, je mag nieuwschierig zijn

we zijn in zeeland bezig om een kinderkamer in te richten.
pi_68205735
Duchess, volgens het echobureau is tussen de 25 en de 30 weken het mooist. 28 is prima dus!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_68206957
Duchess ik heb vrijdag de pretecho en dan ben ik 28 weken en 3 dagen dus vrijdag kan je het resultaat zien van een pretecho bij 28 weken
pi_68208171
Ah McLaura en FTA thanks *opgelucht*

Ben hartstikke benieuwd naar jullie baby's
#geen
pi_68208662
McLaura, veel plezier vanavond!

Duchess, 2 juni... wij 2 mei en dan ben ik 27 weken en een dag ofzo. Wat die andere dames ook zeggen, kan volgens mij prima. Lijkt me dat ze het anders ook wel zeggen bij het echo bureau. Hier zeiden ze ook tussen 25/26 en 30 weken voor de mooiste plaatjes...
Ben benieuwd.
Fake it till you make it...
pi_68213599
MeNicole, das vervelend... Hopelijk komt t donderdag allemaal nog goed en kunnen ze je kindje goed leggen! Ik duim voor je.

Zie verder weer een hoop goed gekeurde dames, Ik ga morgen ochtend voor het eerst op controle na de echo, dus nu maar hopen dat ze ook goed nieuws voor mij hebben. Word nu wel stiekem een beetje zenuwachtig.
pi_68214082
Spannend morgenvroeg voor je Martine! Maar het is vast allemaal goed

Ik liep net met de honden buiten en zag mijn reflectie in een raam en toen dacht ik echt even van wie is die mevrouw met dat kussen onder haar t-shirt? Jeetje ik was het zelf
Is dit heel erg?
#geen
pi_68214338
Hihi Duchess

Spannend Martine geniet ervan

McLaura als het goed is ben je nu aan het genieten van jullie mannetje ben benieuwd naar de foto's als je die plaatst!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68214378
Haha Duchess! Ik heb dat ook steeds hoor. En van het weekend maakte mn Lief een buikfoto van mij, waarna ik hem ervan beschuldigde het vanuit de verkeerde hoek of iets gedaan te hebben, want zo dik was mijn buik heus niet. Pas na 5 foto´s geloofde ik het
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 20 april 2009 @ 20:22:09 #168
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68214630
McLaura, ik ben ook benieuwd! En Noli.... we houden je in de gaten maar ik snap je gevoel wel..
pi_68215544
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:39 schreef DuchessX het volgende:
Wij kunnen pas 2 juni voor de pretecho terecht Dan ben ik (al) 28 weken. Is dat nog een goede tijd om te gaan? We gaan naar Babyecho Son, die schijnt wel heel goed te zijn.
Ik had van mijn lief een pretechopakket gekregen, 2 pretecho's dus. De echo's kreeg ik bij 18+5 (ook voor geslachtsbepaling) en 29 weken, ik vond zelf die van 29 weken leuker omdat je dan al echt een gezichtje kunt zien enzo. Die van 18+5 was ook leuk hoor, maar minder duidelijk. Dus met 28 weken is een goede tijd om te gaan hoor!!
pi_68217213
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:14 schreef tessie het volgende:
Haha Duchess! Ik heb dat ook steeds hoor. En van het weekend maakte mn Lief een buikfoto van mij, waarna ik hem ervan beschuldigde het vanuit de verkeerde hoek of iets gedaan te hebben, want zo dik was mijn buik heus niet. Pas na 5 foto´s geloofde ik het

Zou McLaura al helemaal in de 7e hemel zijn?
#geen
pi_68217241
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:44 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ik had van mijn lief een pretechopakket gekregen, 2 pretecho's dus. De echo's kreeg ik bij 18+5 (ook voor geslachtsbepaling) en 29 weken, ik vond zelf die van 29 weken leuker omdat je dan al echt een gezichtje kunt zien enzo. Die van 18+5 was ook leuk hoor, maar minder duidelijk. Dus met 28 weken is een goede tijd om te gaan hoor!!
Zo dat is een super kado van je lief!!!
#geen
  maandag 20 april 2009 @ 21:49:06 #172
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68218476
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:14 schreef tessie het volgende:
Mag ik effe zien?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68218547
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:49 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Mag ik effe zien?
ik wil ook even kijken
#geen
  maandag 20 april 2009 @ 21:52:46 #174
35189 Troel
scherp en bot
pi_68218658
Ik hoop dat de 20 weken echo rond mijn verjaardag kan zijn, anders wil ik graag een geslachtsbepaling voor mijn verjaardag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68219075
Goed geregeld Troel
#geen
  dinsdag 21 april 2009 @ 07:20:07 #176
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_68226775
goedemorgend

hier druk met verbouwingen dus ben weinig online...

Hopelijk alles goed met iedereen

groetjes hier
pi_68227272
Goedemorgen allemaal!

McLaura, hoe was je echo? Heb je genoten? FOTO'S!!!

Is het trouwens normaal om met 16 weken al half incontinent te worden? Ik liep vanochtend de badkamer in en moest niezen.... daarna kon ik even dweilen (geen liters hoor, maar meer dan grappig is)
pi_68227300
Oh en kreeg vanochtend voor de derde keer de vraag of het niet toch een tweeling is.

Ik heb eerder nogal overgewicht gehad en ben toen heel veel afgevallen. Zou dat de reden kunnen zijn dat mijn buik heel snel groeit.. dat de huid al opgerekt is geweest?
  dinsdag 21 april 2009 @ 08:28:01 #179
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68227311
Goedemorgen,

Hihi Duchess en voor niets op en neer fietsen en jezelf niet herkenning in het raam Uber-zwanger zeg ik!

Gisteren ook weer naar VK geweest. Alles goed. Moet mijn bil even in de gaten houden. Denk dat ik een spier verrekt heb en volgens mij word het ook al wat minder. Als het volgende week niet over is, dan moet ik toch even bellen dan sturen ze me naar de fysio.
Verder was mijn bloeddruk iets hoger 125/80. Maar niet schrikbarend, dus alleen als ik mega hoofdpijn ofzo krijg even bellen. Hartje weer gehoord En ze twijfelen ook niet meer aan zijn ligging. Mijn mannetje ligt goed!
Niet mieten! Door gieten!
  dinsdag 21 april 2009 @ 08:29:20 #180
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68227330
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 08:27 schreef Sorbootje het volgende:
Oh en kreeg vanochtend voor de derde keer de vraag of het niet toch een tweeling is.

Ik heb eerder nogal overgewicht gehad en ben toen heel veel afgevallen. Zou dat de reden kunnen zijn dat mijn buik heel snel groeit.. dat de huid al opgerekt is geweest?
Ik heb ook veel huid op mijn buik. Heb ook al straie van het afvallen of van het ooit dik zijn.... hoe je het bekijkt. Mijn buik ging ook heel hard. Valt nu wel mee met hoe groot hij is. Dus misschien ligt het daar idd wel aan!
Niet mieten! Door gieten!
pi_68227365
Ghehe
nja van die tweeling ik weet niet. Wat jij zegt zou kunnen hoor dat je buik iets sneller groeit I guess. Maar het valt mij op dat mensen gewoon vooral graag iets te zeggen hebben en het liefst zomaar iets roepen enzo.

Ja McLaura doe es updaten!

En Berto, ben je alweer aan het werk gegaan of heeft het gerommel bij je vrouw toch doorgezet? En Iksje?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68227385
ohja en 23 weken vandaag woei!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68227394
Nog meer goedgekeurde gister

McLaura hoe was de pretecho???

Duchess ik vind dat altijd zo'n leuk gezicht om mezelf in de auto's of ramen te zien met een buikkie

Ik heb vannacht geen kramp gehad voor het slapen gaan had ik mijn kuiten ingesmeerd met tijgerbalsem en dat heeft of geholpen of het was puur toeval!

Klopt het dat we al even niks hebben gehoord van Iksje?

Huup 23 weken Gaat snel he?
Ik ben vandaag alweer 28 weken!!!
pi_68227444
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 08:33 schreef huuphuup het volgende:
ohja en 23 weken vandaag woei!
Da's al best lang!
pi_68227566
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 08:37 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Da's al best lang!
jah
haha ik ben zo'n kneus, ik deel het voor mezelf in stukjes
nog maar 2 weken en dan ben ik 25 weken en dan nog maar een klein stukje dan hoef k nog maar 100 dagen en dan nog maar een paar weken en dan ben ik alweer 30 weken en dan is het nog maar 7 weken tot je gewoon zonder problemen mag bevallen en en en

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68227657
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 08:46 schreef huuphuup het volgende:

[..]

jah
nog maar 2 weken en dan ben ik 25 weken en dan nog maar een klein stukje dan hoef k nog maar 100 dagen en dan nog maar een paar weken en dan ben ik alweer 30 weken en dan is het nog maar 7 weken tot je gewoon zonder problemen mag bevallen en en en

Ja maar da's ook leuk, want dan is je zwangerschap één grote aaneenschakeling van mijlpalen en hoogtepunten
  Moderator dinsdag 21 april 2009 @ 08:59:56 #187
5428 crew  miss_sly
pi_68227825
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 08:46 schreef huuphuup het volgende:

[..]

jah

doe ik ook
Volgens mij is morgen mijn 100 dagen mijlpaal

McLaura, heo was het? Hoe mooi is Sjakie dan?

Inderdaad al even niets van iksje gehoord...zou het zover zijn?
  dinsdag 21 april 2009 @ 09:02:48 #188
100412 mefke79
komt goed!
pi_68227880
[klaagmodus aan]
Ik ga echt nooit meer zeggen dat het beter gaat. Heb al een paar dagen hoofdpijn, holtes zitten weer dicht. Daar valt goed mee te leven, dus gisteren nog tegen zusje gezegd dat het beter ging. Dat heb ik geweten. Ik ging gisteravond kapot moe naar bed met maagzuur en werd wakker halverwege met en hoofdpijn en maagzuur en kramp, in twee voeten nog wel! [einde klaagmodus]

Leuk dat iedereen weer goedgekeurd is. McLaura hoe was het? En Martine, jij had echo vanochtend, of niet? Spannend. Pff, ik ga maar eens even proberen te werken met alle watten in mijn hoofd. Dat rustig aan doen valt zoooo tegen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_68227930
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 09:02 schreef mefke79 het volgende:
[klaagmodus aan]
Ik ga echt nooit meer zeggen dat het beter gaat. Heb al een paar dagen hoofdpijn, holtes zitten weer dicht. Daar valt goed mee te leven, dus gisteren nog tegen zusje gezegd dat het beter ging. Dat heb ik geweten. Ik ging gisteravond kapot moe naar bed met maagzuur en werd wakker halverwege met en hoofdpijn en maagzuur en kramp, in twee voeten nog wel! [einde klaagmodus]
balen!! Hopelijk voel je je snel weer beter!

Ik heb een nacht gehad waarbij ik geloof ik elk half uurtje van de klok heb gezien. Pijn in me buik van mijn darmen, schoppend en draaiend kind en ik heb me de tering lopen zweten..

maar mijn kleine meisje heeft wel elke keer de hik en dat voelt zo grappig
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 21 april 2009 @ 09:22:23 #190
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68228286
*meldt*

Oi Mefke! Ik hoop dat het even een kwaaltje van korte duur is/was..

Waar blijft McLaura eigenlijk?

Ik heb eigenlijk nooit last gehad dat ik 's nachts naar de wc hoefde maar vanacht ben ik om drie uur volgens mij half slaapwandelend naar beneden gestrompeld.
Ik moet sowieso om de haverklap plassen. (ik ben een zeikerd )
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_68228436
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 08:59 schreef miss_sly het volgende:

Volgens mij is morgen mijn 100 dagen mijlpaal
Jaaaa . Ik wilde het net gaan posten . Toen ik mn ticker maakte waren het er nog meer dan 200 en leek het nog zo ver weg. En ineens zijn we alweer zo'n eind op weg...
En ook wel een beetje brrrr, moet nog veel doen. Ga vanmiddag maar eens even zorgen dat ik een kraampakket in huis heb, want die krijg ik niet via de verzekering. En dan is het er maar vast. Weet niet hoe hectisch het straks allemaal met verhuizen gaat zijn. En verder heb ik het meeste wel in huis denk ik. Als we straks weten wat het is dan ga ik nog shoppen voor kleertjes. Hoef ik in ons nieuwe huis alleen nog maar te wassen ;-).

Noli, zeikerd .
Fake it till you make it...
pi_68229573
Noli, blijven melden hoor We houden je wel in de gaten.
Mefke
Miss sly én Nijna! morgen 100 dagen mijlpaal Tof!
MeNicole, heftig
Huup, 23 weken Gaat hard zo En ze ligt lekker dwars dus? Die van mij volgens mij ook op het moment, ik heb rechts nog een taille en links een bobbel Ziet er niet uit

Hier lekker last van verweekte hersenen verder: vriendje speciaal vrij laten vragen omdat ik naar een andere verloskundige moest op controle, en hij ook die wel even wilde zien, en vervolgens de afspraak vergeten Erg handig.

Wat een vrolijkheid in dit topic ik ben echt strontchagrijnig, maar dit helpt
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_68230220
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:18 schreef innepin het volgende:
Wat een vrolijkheid in dit topic ik ben echt strontchagrijnig, maar dit helpt
Veel te mooi weer om chagrijnig te zijn
pi_68230764
G'morgen medezwangeren

Sorbootje! Vervelend zeg!

Noli heeft zich weer gemeldt Nog niets bijzonders gevoeld ofzo..?

McLaura, foto's willen we!!!!!

Seilram wat fijn dat je mannetje goed ligt!!!

Mefke

FTA geen kramp! Jay!

En ik sluit me aan in de rij: 22 weken vandaag! Wat gaat het toch snel! Nee dat zeg ik nou nooit

Oh ja er zat een pakketje bij de post Voor Juup©, DuchessX en Prinsesje (Stond op de envelop) En wat zat erin?????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Een meisjeszwembroekje in maat 50/56!!! Echt zó grappig
Gekregen van mijn schoonzusje

Ik ga zo maar eens naar het Kruidvat, nieuwe poging doen
#geen
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:05:57 #195
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68231052
goede morgen, leuk al die mijlpalen, zo heb ik het eigenlijk nog niet bekeken.

hier koppijn misschien gisteren wat te lang en wat te hard in het zonnetje gewerkt ofzo.

en vannacht voor het eerst gedroomd, althans die ik kon onthouden en baby gerelateerd was,
wel een kluns bevalling droom, alles ging mis.
als in de tas voor het ziekenhuis vergeten, niet meer weten hoe aan te leggen, mutsje vergeten, niet meer weten welke naam we nu mooi vonden...

@ noli ik sluit bij je aan qua zeikerd zijn, alleen ik ga dan ook nog eens snacht's een keer of 2 mijn bed uit
pi_68231683
Na 5 weken curves maken en controle is er één ding duidelijk geworden :

Ik heb geeeeeeeeen zwangerschapsdiabetes!

De interniste had, gezien de hoge waarde bij de glucosetolerantietest, verwacht dat ik binnen een maand aan de insuline zou zitten. Had zij even buiten mijn discipline gerekend

Mijn glucose is tijdens de curves niet hoger dan 8.1 geweest, dus ik heb GEEN zwangerschapsdiabetes

Iemand een stukje taart?

[nee, no way, ik heb het onder controle en ik houd het mooi zo]

------------

De echo was super, maar Sjaakmans lag met zijn gezicht tegen mijn baarmoederwand, dus de foto's zijn niet super, maar het gaat goed met ons menneke

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:26:32 #197
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68231782
wel een hele lieve echo zeg
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:26:46 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68231796
Wat goed, zeg van die diabetes McLaura!
Je houdt je nu dus gewoon aan een streng dieet? Knap hoor! Ok, het moet want het is het beste voor je kindje, maar ik ben zo'n enorme zoetekauw dat ik er echt moeite mee zou hebben geloof ik.
pi_68231941
Wat fijn McLaura, weer een zorg minder.

En die echo is echt schattig
pi_68232417
Lieve echo McLaura

Sorbootje, elke keer als ik je nickname zie moet ik lachen om het deuntje dat er dan in me op komt "Sorbo is uw hulp in huis"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')