Als ze hem gaan halen dat komt ie dnek ik voorlopig toch nog niet thuis. Dus alles meteen te regelen is niet nodig. Heb het er met R over gehad dat ik dan pas de geboortekaartjes stuur als ie naar huis komt en niet eerder. Dus dat hoeven we niet te regelen nog. Kleertjes heb ik wel gewassen maar tis allemaal maatje 50/56 dus hebben we dan ook niet nodig. Zijn wiegje komt als het goed is aankomend weekend. En zo blijft er als ik er rusitg over nadenk gewoon nog weinig over dat we echt al kunnen doen. Alleen maar hopen dat ie met zijn hoofd in mijn bekken zakt en daar blijft.quote:Op maandag 20 april 2009 11:30 schreef huuphuup het volgende:
Oooh MeNicole dat is eigenlijk best wel een heftig bericht zegdat ze je ventje eventueel zo snel al willen gaan halen. Hopelijk blijft ie niet eigenwijs en gaat ie er straks gewoon goed voor liggen. Maar misschien voor de zekerheid toch maar vast het een en ander gaan regelen enzo.
Hoera! Altijd weer fijn nieuws zo'n berichtjequote:Op maandag 20 april 2009 12:52 schreef Nijna het volgende:
Vanmorgen bij de VK geweest en weer goedgekeurd.
Of juist wel als je aan het eind loopt en de sex en pannekoeken enzo niet helptquote:Op maandag 20 april 2009 14:25 schreef Faja-Lobi het volgende:
Noli hier wordt je ook in de gaten gehouden hoor.
Ik was trouwens aan het googlen op de plantennamen die ik in potten thuis heb staan en zag zo waar dat de plant Lavas (maggiplant) wordt afgeraden bij zwangerschap, het schijnt weeen op te wekken. Dus mochten er dames een maggiplant in de tuin hebben staan, niet eten!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |