abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:11:50 #276
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68254063
aaaaaaah die lipjes wat een duidelijke foto!
Mama van Isa en Ties
pi_68254091

wat cool om te zien Rocka! Hij lijkt gewoon ook echt op Brent nu!
Ja duh tuurlijk lijkt ie erop maar als ik soms wel eens naar de echo-foto van ons meisje kijk dan kan ik me er eigenlijk maar weinig bij voorstellen hoe ze eruit zal komen te zien als ze er eenmaal is enzo.
tof om te zien
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:14:57 #278
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68254171
Ja, dat bedacht ik me ook gisteren. Hij lijkt er vreselijk veel op. Zijn neusbrug is ietsje gegroeid de laatste tijd maar verder zie ik hem elke avond zo in zijn bedje.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68254254
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:03 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Deze is bijna 3 jaar oud. Inbuikse Brent met 25w3d

[ afbeelding ]
pi_68254443
Voor de dames die nu de laatste weken in gaan en op vieze zweterige matjes moeten liggen. Ik heb tijdens mijn zwangerschap van de jongste een matrasovertrek gekocht die aan de ene kant geplastificeerd was en aan de andere kant van badstof of molton. Die kan je volgens mij voor nog geen 2 of 3 tientjes kopen bij de meeste winkels zoals wehkamp (daar heb ik hem vandaan) en het is ook handig voor als je bijv in bed voedt en je kind besluit alles er uit te gooien, kans dat je de kotslucht uit je matras haalt is klein zonder bescherming. En als ze groter zijn en ze zijn bezig met zindelijkheids training en komen nog lekker 's morgens bij je in bed kruipen is je matras ook beschermt tegen ongelukjes.
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:43:39 #281
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68255459
Zo'n ding had ik al gekocht bij de Action kosten ze trouwens geen drol maar ik begrijp ook waarom, je hebt dan niet alleen een zweetreet maar een compleet zweetlijf *juck*
Mama van Isa en Ties
pi_68255547
Die wie wij hebben is echt ideaal, ik zweet mijn bed echt niet uit en mijn matras is beschermt. Tijdens de eerste zwangerschap had ik bij de bouwmarkt van die doorzichtige folie gehaald die je over je meubels gooit met klussen en daarmee het matras ingewikkeld en daarover heen nog dat matje uit het kraampakket. Toen heb ik echt liggen drijven in bed, was geen succes.
  woensdag 22 april 2009 @ 07:34:30 #283
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68260162
*meldt*

Nog steeds niks bijzonders hier.
Ik ga straks denk ik koffiedrinken bij een vriendin die nu twee oppasbaby's heeft ipv eentje. Kijken of die iet kunnen triggeren..

(en terwijl ik typ dat er niks bijzonders is krijg ik natuurlijk een hard buikje )
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_68260172
Ja doe es triggeren! Dr mag wel weer een vers beebje in
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68260200
Oh Troel is het toch misgegaan, ik dacht juist dat de misselijkheid aan het afnemen was hopelijk knap je snel weer op!

Triggerze Noli
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  Moderator woensdag 22 april 2009 @ 07:59:03 #286
5428 crew  miss_sly
pi_68260320
Noli, en pannenkoeken? en ananas? en...euhm....ik ben nog niet op de hoogte van alles dingen die zouden helpen.

Vandaag een nieuwe mijlpaal: nog 100 dagen te gaan
Nijna gefeliciteerd ook met jouw mijlpaal
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68261103
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:25 schreef Juup© het volgende:

[..]

En dat laatste was niet zo fijn, of juist wel?
Jawel, mijn man heeft een leuke kop

(maar dat 'zie' jij als medeman vast niet
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_68261139
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:58 schreef huuphuup het volgende:

[..]

volgens mij bedoelde McLaura dat het echt onwerkelijk was tot ze zag dat Sjakie erg op papa lijkt, dat maakt het ineens wel heel erg echt "jullie kind" dan en minder gewoon zomaar "een baby".

Juustem!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_68261578
Brr ik moet vandaag bloedprikken. Maar steek nog ff mijn kop in het zand
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  Moderator woensdag 22 april 2009 @ 09:24:08 #290
5428 crew  miss_sly
pi_68261717
Ik stond vanochtend mijn tanden te poetsen en te bedenken dat het kamertje binnenkort meubeltjes zou hebben, en ingericht zou worden en dat dat allemaal voor een babietje is...en ineens kreeg ik kriebels in mijn buik. Wat is dat leuk, spannend, eng, geweldig en wat wordt het toch steeds werkelijker Wij zouden toch niet een kamertje inrichten met meubeltjes als ik niet echt zwanger ben en echt een kindje ga krijgen

Het is echt, heel echt, waar
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 22 april 2009 @ 09:50:31 #291
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68262347
Miss_ Sly

Cool he, ineens weer dat volle besef: je wordt mama!!!!
.... met gevoel voor drama....
pi_68264376
Vannacht mijn hoofd op de buik van DuchessX gelegd, en het duurde niet lang of de kleine frummel kwam naar die plek toe en begon te bewegen zodat ik het goed kon voelen. Het was net of er zachtjes tegen mijn hoofd geduwd werd

Ik heb ergens gelezen dat ik vanaf een bepaalde tijd de baby ook kan horen als ik mijn hoofd op de buik van DuchessX leg. Wat ik nu hoor is niet iets wat ik ooit eerder bij haar gehoord heb, het klinkt alsof ik onder water ben en zo geluiden hoor (denk aan het onder water zwemmen in b.v. een zwembad, en dat je dan allerlei geluiden van andere mensen hoort) een beetje metaalklankachtig en ik hoor geklots (en nee dat is niet mijn hoofd ).

Het valt op dat wanneer ik mijn hand op haar buik leg, de kleine mijn hand opzoekt en 9 van de 10 keer daarna heel rustig wordt als zij b.v. druk aan het bewegen is.
  woensdag 22 april 2009 @ 11:04:26 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68264532
miss_sly, lekker he! Het is echt helemaal echt hoor!
pi_68264741
Ik las ineens ergens over Troel, wat balen zeg...

Als matrasbeschermer had ik trouwens gewoon een waterdichte matrashoes van de IKEA. Zit badstof overheen en zweet niet. En mijn vliezen zijn erop gebroken en alles was nog schoon
pi_68265292
miss_sly ik word zo gelukkig van je posts haha herkenning ook enzo. Het is zo echt zo helemaal zo zo *zucht*

Juup wat tof dat je dat hoort! Ik zou ook wel es met mn hoofd op mijn buik willen luisteren

Ik ga tegen die tijd wel gewoon voor een normaal onderlegmatrasje met een handdoek erover ofzo uit het kraampakket. Ik slaap al een jaar of wat op een anti-allergische matrasbeschermer (en om mn dekbed zit ook zo'n hoesbeschermding), die zijn ook van plastic en kraken en zweten als de neten. Ben er gelukkig wat aan gewend inmiddels dus hopelijk overleef ik die weekjes met zo'n ding ook wel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 april 2009 @ 11:30:53 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68265414
Oh, en de gouden tip vond ik dat je die matjes gewoon met duct-tape aan je matras vast moet tapen. Dan rollen of frummelen ze niet op terwijl je slaapt.
Ik haat vouwen in mijn laken als ik erop lig, laat staan een vouw van zo'n matje.
pi_68265504
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:27 schreef huuphuup het volgende:

Juup wat tof dat je dat hoort! Ik zou ook wel es met mn hoofd op mijn buik willen luisteren

Dat wil DuchessX ook
pi_68265554
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:27 schreef huuphuup het volgende:
miss_sly ik word zo gelukkig van je posts haha herkenning ook enzo. Het is zo echt zo helemaal zo zo *zucht*

Ik ga tegen die tijd wel gewoon voor een normaal onderlegmatrasje met een handdoek erover ofzo uit het kraampakket. Ik slaap al een jaar of wat op een anti-allergische matrasbeschermer (en om mn dekbed zit ook zo'n hoesbeschermding), die zijn ook van plastic en kraken en zweten als de neten. Ben er gelukkig wat aan gewend inmiddels dus hopelijk overleef ik die weekjes met zo'n ding ook wel
Huup? Die van Ikea kraakt dus niet. Das rubber ipv zeil
Ik heb hem er nog wel eens op, gewoon als molton-hoeslaken
pi_68265727
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:34 schreef freecell het volgende:

[..]

Huup? Die van Ikea kraakt dus niet. Das rubber ipv zeil
Ik heb hem er nog wel eens op, gewoon als molton-hoeslaken
ja nee dit is echt een speciale die ik heb, via de verzekering, moet erop ivm een allergie
een gewone anti-allergische hoes gaat het niet redden jammer genoeg. Geeft niet ik ben eraan gewend inmiddels, ik slaap er doorheen

en ik ben gierig dus ik geef liever niet teveel extra uit
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 april 2009 @ 11:51:19 #300
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68266111
Miss_Sly geniet en jubel maar voort hoor
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo