quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Deze is bijna 3 jaar oud. Inbuikse Brent met 25w3d![]()
[ afbeelding ]
Jawel, mijn man heeft een leuke kopquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dat laatste was niet zo fijn, of juist wel?
Juustem!!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
volgens mij bedoelde McLaura dat het echt onwerkelijk was tot ze zag dat Sjakie erg op papa lijkt, dat maakt het ineens wel heel erg echt "jullie kind" dan en minder gewoon zomaar "een baby".
Dat wil DuchessX ookquote:Op woensdag 22 april 2009 11:27 schreef huuphuup het volgende:
Juupwat tof dat je dat hoort! Ik zou ook wel es met mn hoofd op mijn buik willen luisteren
![]()
Huup? Die van Ikea kraakt dus niet. Das rubber ipv zeilquote:Op woensdag 22 april 2009 11:27 schreef huuphuup het volgende:
miss_sly ik word zo gelukkig van je postshaha herkenning ook enzo. Het is zo echt zo helemaal zo zo
*zucht*
Juupwat tof dat je dat hoort! Ik zou ook wel es met mn hoofd op mijn buik willen luisteren
![]()
Ik ga tegen die tijd wel gewoon voor een normaal onderlegmatrasje met een handdoek erover ofzo uit het kraampakket. Ik slaap al een jaar of wat op een anti-allergische matrasbeschermer (en om mn dekbed zit ook zo'n hoesbeschermding), die zijn ook van plastic en kraken en zweten als de neten. Ben er gelukkig wat aan gewend inmiddels dus hopelijk overleef ik die weekjes met zo'n ding ook wel
ja nee dit is echt een speciale die ik heb, via de verzekering, moet erop ivm een allergiequote:Op woensdag 22 april 2009 11:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Huup? Die van Ikea kraakt dus niet. Das rubber ipv zeil
Ik heb hem er nog wel eens op, gewoon als molton-hoeslaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |