quote:
Dat krijg je ervan als je een volle tas rooie rakkers op wilde eten
Alleen die opmerkingen over je borsten..... zou ik ook niet zo tof vinden net of iedereen naar je tieten zit te staren.
wel een gezonde "augurk" trouwens die tomaten

hier is het popcorn

het gaat alleen zo tussen je tanden zitten.
Noli doe je dan ook lekker kalm aan als mensen je graag willen helpen neem het ervan (jaja ik weet het ik kan het zelf ook niet, hulp accepteren)
Alle goedgekeurden van harte, en McLaura speciaal voor jou wat goeeeeeeed! echt super knap dat je dat dieet volhoud.
Mikkox 20 mei is anders nog maar 4 weken hoor en 35 weken bij een tweeling is toch niet extreem lang?
Zou voor mij de uitgerekende datum zijn maar daar kom ik dus niet aan
Mamanik ik kan me voorstellen dat je nu weer een ks zou willen na 24 uur gedoe vorige keer, zo vond ik een ks ook wel prima nu als je die al eens hebt gehad kijk je er denk ik ook minder zwaar tegen aan, je weet dan iig wat het inhoud. Enige waar ik nu wel moeite mee heb zijn de dagen ziekenhuis verblijf dat vind ik zo rot voor Isa, maar ws heeft die het straks prima naar haar zin en maak ik me druk om niets.
MeNicole en mag jij dan niet ff op de zolder dat wiegje pakken? zou ik iig geen probleem vinden als ik dat zelf niet kon en mijn vriendin graag dat wiegje wilde lenen.
Hier weinig nieuws aan de zon morgen het jubileum van het werk gaan vieren met een etentje we bestaan namelijk 5 jaar

en ik ben blij dat ik nog mee kan met dikke buik heb wel zin in een lekker avondje gezelligheid met lekker eten

.
Word 's ochtends wel af en toe wakker met het zweet tussen de benen (stomme matjes ook) en denk dan steeds "het zal toch geen vruchtwater zijn"

Maar vooralsnog ga ik er van uit zeker de 37 weken en 3 dagen te halen dat is toch wel een mijlpaal voor mij als ik daar maar vast over heen ga deze keer.
Morgen 36 weken het begint dus af te tellen.