Hihi Sorbo was helaas al bezetquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
Lieve echo McLaura
Sorbootje, elke keer als ik je nickname zie moet ik lachen om het deuntje dat er dan in me op komt "Sorbo is uw hulp in huis"
Het locomotiefjequote:Op dinsdag 21 april 2009 13:02 schreef Twinkly het volgende:
Oohh die echo is schattig![]()
![]()
OMGWTFBBQ!!! Ik hoor het hartjeMet een Angelsounds!!!
![]()
![]()
Wel nog zachtjes alsof ie heel diep zit maar WOEIIII
![]()
hou je het nog een beetje vol?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:47 schreef Noli. het volgende:
En hier is het een beetje kiezen tussen twee kwaden.![]()
Loop ik vier keer op een dag heen en weer naar school of laat ik W. oppikken en wordt hij naar school gebracht.
Ik vind het zelf wel lekker om af en toe te lopen zodat ik niet te stijfjes word. Maar ik begin nu toch steeds meer te merken dat ik harde buiken krijg tijdens en na het lopen.
Heb zelf al gekocht in de pauzequote:Op dinsdag 21 april 2009 13:47 schreef _Bar_ het volgende:
Rocka ik heb nog wel mooie rode verse tomaten voor je
Ikke wel, maar mijn buik sputtert tegen.quote:
En bovenalles MIJN menneke, en dat is nog mijn grootste geluk.... *snif*quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Da's al echt een gezichtje! Dat wordt en heel mooi menneke
Goed zo! De kindjes groeien dus nog mooi volgens de gemiddelden...quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:54 schreef MamaNik het volgende:
Net terug van de gynaecoloog! En ben weer helemaal goedgekeurd. Bloeddruk goed kindjes groeien goed en zitten nog steeds op het schema van een 1ling (HELP)
Volgende week vrijdag weer op controle.
Ja 1tje zit er zelfs ietsje boven. Ja vindt ik ook hoor, alles wat ze nu groeien pakken ze niet meer af, ze krijgen vanzelf minder ruimte om te groeien (al vraag ik me soms af of dat wel zo is want die buik blijft maar rekken naar voren) En inderdaad neem ze liever mee naar huis dan dat ik ze moet achter laten in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:58 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Goed zo! De kindjes groeien dus nog mooi volgens de gemiddelden...Dat is bij die van ons ook zo! Alleen maar goed toch, dan is de kans ook groter dat ze strakjes lekker met jullie naar huis mogen! Ga zo door!
Ik morgen 31 weken! Het wordt bij ons nog spannend wie er het eerste gaat bevallenquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:05 schreef mikoxx het volgende:
Grappig, bij ons is de verhouding qua gewicht net zo! 1 kindje op de gemiddelde lijn en de andere er ietsje boven. Bij ons ook nog geen gesprek gehad richting bevalling oid. Ik zit op 30 weken en mag me over twee weekjes weer melden bij de gyn. Vind jij het ook zo spannend worden? Aan de ene kant kan het al heel snel zover zijn, maar ze kunnen natuurlijk ook best 40 weken zitten..... lastig!
Ja zou kunnen inderdaad misschien bevallen we wel op de zelfde dag dat zou een stunt zijn. 20 mei klinkt nog ver weg inderdaad maar voor je het weet is het zover. Ja ze liggen al allebei in de starthouding maar wil eigenlijk niet meer natuurlijk bevallen (mijn eerste bevalling was een niet leuk, 24 uur en uiteindelijk een KS)quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:13 schreef mikoxx het volgende:
haha, we kunnen er een wedstrijdje van maken idd! Laat ze nog maar wel lekker een paar weekjes zitten, hoe langer hoe beter! 20 mei.... klinkt nog best ver weg vind je niet? Maar het kan natuurlijk ook heel goed dat je kleintjes besluiten om tijdens zijn vakantie te komenLiggen de kindjes goed voor evt een natuurlijke bevalling?
Hoeveel ben jij tot nu toe aangekomen? Ik 10 kilo en dat was erg netjes voor een tweelingzwangerschap zeiden ze.... en ik heb eigenlijk ook wel zoiets van: wat er niet aan komt...
Dat krijg je ervan als je een volle tas rooie rakkers op wilde etenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Tessie, dan heb ik die mijlpaal als sinds week 10
jeetje dat is heftig. Wens d'r maar beterschap!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:52 schreef Ynske het volgende:
Ik heb Troel net gesproken, die is de komende dagen in het ziekenhuis voor sondevoeding.
Mocht iemand een kaartje willen sturen ofzo, pm me ff, k heb het kamernummer etc
Grapjasquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:56 schreef huuphuup het volgende:
Innepin, kusje voor je streepjes komt vast wel weer goed
Nee maar ze worden wit/zilver-ish toch? uiteindelijk... ooit...quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:01 schreef innepin het volgende:
[..]
GrapjasHeb jij ergens wel eens gelezen "striae is wat ontsierend, maar gaat gelukkig vanzelf weer weg"?
![]()
Jeetje, wat heftig van Troel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |