abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68232643
Mooi plaatje Mclaura!

Puk en ik zijn goedgekeurd bij de VK Puk groeit goed en t hartje was luid en duidelijk te horen

Weet sinds vandaag mn bloedgroep, en het grappige is ik heb de zelfde als mn vriend. En dat terwijl t
een zeldzame bloedgroep is AB positief. Mn bloeddruk was wel wat lager dan normaal 110/50, maar volgens de VK geen reden tot ongerustheid.

Moraal van t verhaal, Ik ben echt zwanger
pi_68232829
McLaura, tof, van je suikergebeuren
Martine, natuurlijk ben je hartstikke zwanger
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_68232896
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
Lieve echo McLaura

Sorbootje, elke keer als ik je nickname zie moet ik lachen om het deuntje dat er dan in me op komt "Sorbo is uw hulp in huis"
Hihi Sorbo was helaas al bezet

Ik wil alleen wel benadrukken dat ik NIET uw hulp in huis ben
pi_68233045
Sorbo heeft een hulp in huis
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_68233389
McLaura, ik kan je echo hier op kantoor niet zien, maar ben erg benieuwd, fijn dat het leuk was! Wat super dat je toch geen suiker hebt!!

Martine fijn dat alles goed was!!

Duchess, schattig he al die kleine zwemspullen, bij de h&m hebben ze ook zoveel leuks!!!
pi_68234866
Oohh die echo is schattig

OMGWTFBBQ!!! Ik hoor het hartje Met een Angelsounds!!! Wel nog zachtjes alsof ie heel diep zit maar WOEIIII
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  Moderator dinsdag 21 april 2009 @ 13:09:54 #207
5428 crew  miss_sly
pi_68235051
McLaura fijn dat alles goed is met Sjakie. En wat een schattige echo
Ook goed dat je geen zwangerschapsdiabetes hebt; lang leve wat discipline

Martine, fijn dat jullie goedgekeurd zijn

Twinkly, geweldig he Geniet er van

ow ja, de tip van regelmatig even een stukje lopen tegen de pijn werkt goed Het opstaan is dan wel even erg pijnlijk, maar dat doe ik gewoon voorzichtig, en als ik dan even gelopen heb, is het echt een stuk minder. Ik weet niet meer van wie de tip allemaal kwam, maar alle meiden bedankt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:21:41 #208
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68235430
McLaura
twinkly

Rare dingen hier... Ik ben zooooo dol op tomaten dat ik er over droom. Zo erg dat ik de hele koelkast hier op mijn werk heb doorgezocht op zoek naar die rooie rakkers en er lag er geen 1 in terwijl ik er van overtuigd was dat er een tas vol in moest liggen... Kleega's lachen natuurlijk
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68235598
Rocka je bezorgt me hier de slappe lach, ROFL!!!!! Dat is zooo grappig Jij bent echt wel zwanger!!!!!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_68235655
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:02 schreef Twinkly het volgende:
Oohh die echo is schattig

OMGWTFBBQ!!! Ik hoor het hartje Met een Angelsounds!!! Wel nog zachtjes alsof ie heel diep zit maar WOEIIII
Het locomotiefje
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:47:38 #211
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68236252
Rocka!
Ik heb ook weer een "augurk".. Brood met (zo'n beetje de aller- aller-goedkoopste) hagelslag. Als het kan eet ik dat elke dag wel. En Galia-meloen..

McLaura RESPECT! Ik zou het denk ik ook niet kunnen zo'n dieet. Ik ben net als BE een veels te grote zoetekauw.

Foto Duch! Lief van je zus zeg..

En hier is het een beetje kiezen tussen twee kwaden.
Loop ik vier keer op een dag heen en weer naar school of laat ik W. oppikken en wordt hij naar school gebracht.
Ik vind het zelf wel lekker om af en toe te lopen zodat ik niet te stijfjes word. Maar ik begin nu toch steeds meer te merken dat ik harde buiken krijg tijdens en na het lopen.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:47:43 #212
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68236255
Rocka ik heb nog wel mooie rode verse tomaten voor je
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:48:26 #213
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68236278
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:47 schreef Noli. het volgende:

En hier is het een beetje kiezen tussen twee kwaden.
Loop ik vier keer op een dag heen en weer naar school of laat ik W. oppikken en wordt hij naar school gebracht.
Ik vind het zelf wel lekker om af en toe te lopen zodat ik niet te stijfjes word. Maar ik begin nu toch steeds meer te merken dat ik harde buiken krijg tijdens en na het lopen.
hou je het nog een beetje vol?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:55:31 #214
190853 RockabeIIa
pi_68236552
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:47 schreef _Bar_ het volgende:
Rocka ik heb nog wel mooie rode verse tomaten voor je
Heb zelf al gekocht in de pauze toch bedankt!
pi_68236610
Rocka Maf mens
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:06:04 #216
190853 RockabeIIa
pi_68236942
Ik vond het echt niet grappig. Zo raar als je realiteit & een droom door elkaar haalt.
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:17:51 #217
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68237322
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:48 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

hou je het nog een beetje vol?
Ikke wel, maar mijn buik sputtert tegen.

Nou zou ik het natuurlijk helemaal niet erg vinden als nu ineens alles begint. Ik ben rete nieuwsgierig naar dit kleintje, het kamertje is af alles staat zo'n beetje startklaar (behalve mijn ziekenhuistas zal ook 's niet ) en het mag wat mij betreft wel.
Ik hou er alleen ernstig rekening mee dat het gewoon weer rond de 40 weken gaat worden.
Bij W had ik bekken klachten en kon ik bijna niet meer lopen (tot hij ongeveer 9 maanden oud was zelfs!) en bij beide was ik zo verschrikkelijk veel zwaarder dan nu. Dat verschil merk ik nu echt! Helaas verkijk ik me daar blijkbaar ook op en denk ik waarschijnlijk dat ik wel meer kan dan mogelijk is? Ik weet het niet.

Maar ach, we komen er wel. *zingt* We zijn er biiiiiijjjjjjjjjnaaaaaa..
En een vriendin van ons (voorheen ook onze oppas) brengt W ook met alle liefde naar school. Die begint al op me te mopperen als ze ook maar een beetje in de smiezen krijgt dat ik te veel doe.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_68237427
Hier is nog een foto van onze kleine man

Hij kijkt nadenkend, het is zo 100% Harold
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_68237508
Bedankt voor de gave reacties op het feit dat ik met discipline mijn alvleesklier onder de duim houd. En nee, dat gaat me niet makkelijk af, maar wat ik mezelf steeds voorhoud is 'als ik insuline moet, moet ik met 38 weken bevallen en moet de kleine naar de kinderafdeling'.

Dus ook nog een megastok achter de deur!
pi_68237549
Meld even dat ik weer oom ben geworden van een meisje genaamd Juliette.
75 topics = FIN
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:26:38 #221
190853 RockabeIIa
pi_68237573
Da's al echt een gezichtje! Dat wordt een heel mooi menneke
pi_68237617
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Da's al echt een gezichtje! Dat wordt en heel mooi menneke
En bovenalles MIJN menneke, en dat is nog mijn grootste geluk.... *snif*
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:28:22 #223
190853 RockabeIIa
pi_68237639
Zo is het maar net
pi_68237870
Wauw McLaura, wat mooi zeg...
pi_68238070
Wat een lieve foto´s McLaura! En fijn dat je geen zwangerschapsdiabetes hebt!

Ik heb vandaag voor het eerst de opmerking gekregen dat mijn buik wel heeeeel erg flink is voor het aantal weken wat ik ben Is dat ook een mijlpaal?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:45:41 #226
190853 RockabeIIa
pi_68238126
Tessie, dan heb ik die mijlpaal als sinds week 10
pi_68238407
Haha Rocka! Ik las het hier steeds dat dat tegen iedereen gezegd werd, maar ik had het nog nooit meegemaakt, tot vandaag.
pi_68238430
FP gefeli! Juliette, mooie naam.

McLaura

Twinkly wat leuk

Martine goedgekeurd

Tessie haha als het een mijlpaal is dan heb ik em ook al gehad maar ik tel met alle liefde alle mogelijke mijlpalen mee hoor dus ik vind van wel!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68239134
Creatief met mijlpalen die heb ik trouwens nog niet gehad Ik doe in plaats daarvan aan nieuwe rooie strepen op m'n buik tellen
pi_68239225
Nu kan ik je echo's wel zien McLaura, mooi!!

FP gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje.

Miss_sly, fijn dat het lijkt te helpen, ik doe altijd maar een rondje koffie en thee op de afdeling, iedereen weer blij en ik heb mijn beweging weer gehad.

Hebben jullie het met dit weer ook ineens zo snel warm? Normaal heb ik het nu zo snel warm maar nu breekt het zweet me steeds uit!!
Dat ik een grote buik heb, heb ik nog niet gehoord. Ik zal eens kijken of ik van de week misschien een buikfoto kan posten.
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:50:22 #231
190853 RockabeIIa
pi_68240298
ik krijg ook vaak te horen dat ik dikke borsten heb. Dikke buik ala, maar dikke borsten vind ik vreselijk En dan nog, dat zeg je toch niet zo maar?! Of ben ik nu gek?
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:54:44 #232
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_68240484
Net terug van de gynaecoloog! En ben weer helemaal goedgekeurd. Bloeddruk goed kindjes groeien goed en zitten nog steeds op het schema van een 1ling (HELP )
Volgende week vrijdag weer op controle.
pi_68240496
Nee dat vind ik ook niet normaal Rocka. Dat zeg je toch niet?!
pi_68240544
Nee dat vind ik ook wel raar, zeggen dat iemand dikke borsten heeft Dat doe je idd niet vind ik.
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:58:10 #235
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68240614
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:54 schreef MamaNik het volgende:
Net terug van de gynaecoloog! En ben weer helemaal goedgekeurd. Bloeddruk goed kindjes groeien goed en zitten nog steeds op het schema van een 1ling (HELP )
Volgende week vrijdag weer op controle.
Goed zo! De kindjes groeien dus nog mooi volgens de gemiddelden... Dat is bij die van ons ook zo! Alleen maar goed toch, dan is de kans ook groter dat ze strakjes lekker met jullie naar huis mogen! Ga zo door!
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:01:37 #236
248986 MamaNik
pi_68240742
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:58 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Goed zo! De kindjes groeien dus nog mooi volgens de gemiddelden... Dat is bij die van ons ook zo! Alleen maar goed toch, dan is de kans ook groter dat ze strakjes lekker met jullie naar huis mogen! Ga zo door!
Ja 1tje zit er zelfs ietsje boven. Ja vindt ik ook hoor, alles wat ze nu groeien pakken ze niet meer af, ze krijgen vanzelf minder ruimte om te groeien (al vraag ik me soms af of dat wel zo is want die buik blijft maar rekken naar voren) En inderdaad neem ze liever mee naar huis dan dat ik ze moet achter laten in het ziekenhuis.
De gyn wilde helaas nog geen uitsluitsel geven over de bevalling, daar hebben we het nog wel over zei die, hij heeft er dus behoorlijk vertrouwen in dat ze nog een tijd blijven zitten.
Wanneer moet jij weer op controle Mikoxx??
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:05:48 #237
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68240904
Grappig, bij ons is de verhouding qua gewicht net zo! 1 kindje op de gemiddelde lijn en de andere er ietsje boven. Bij ons ook nog geen gesprek gehad richting bevalling oid. Ik zit op 30 weken en mag me over twee weekjes weer melden bij de gyn. Vind jij het ook zo spannend worden? Aan de ene kant kan het al heel snel zover zijn, maar ze kunnen natuurlijk ook best 40 weken zitten..... lastig!
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:09:04 #238
248986 MamaNik
pi_68241029
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:05 schreef mikoxx het volgende:
Grappig, bij ons is de verhouding qua gewicht net zo! 1 kindje op de gemiddelde lijn en de andere er ietsje boven. Bij ons ook nog geen gesprek gehad richting bevalling oid. Ik zit op 30 weken en mag me over twee weekjes weer melden bij de gyn. Vind jij het ook zo spannend worden? Aan de ene kant kan het al heel snel zover zijn, maar ze kunnen natuurlijk ook best 40 weken zitten..... lastig!
Ik morgen 31 weken! Het wordt bij ons nog spannend wie er het eerste gaat bevallen
Nou ik ben in ieder geval benieuwd of ik nou een KS krijg of niet, de eerste bevalling is dat uiteindelijk geworden en vindt het eigenlijk wel prima als dat nu weer zo is.
Ja het kan inderdaad snel gebeurd zijn nu, maar de gyn had er dus nog al het vertrouwen in dat jut en jul nog wel een tijdje blijven zitten, want hij ging nog op vakantie en daarna zouden we het er over hebben (is na 20 mei dus pas hahahaha )
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:13:09 #239
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68241164
haha, we kunnen er een wedstrijdje van maken idd! Laat ze nog maar wel lekker een paar weekjes zitten, hoe langer hoe beter! 20 mei.... klinkt nog best ver weg vind je niet? Maar het kan natuurlijk ook heel goed dat je kleintjes besluiten om tijdens zijn vakantie te komen Liggen de kindjes goed voor evt een natuurlijke bevalling?
Hoeveel ben jij tot nu toe aangekomen? Ik 10 kilo en dat was erg netjes voor een tweelingzwangerschap zeiden ze.... en ik heb eigenlijk ook wel zoiets van: wat er niet aan komt...
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:17:16 #240
248986 MamaNik
pi_68241302
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:13 schreef mikoxx het volgende:
haha, we kunnen er een wedstrijdje van maken idd! Laat ze nog maar wel lekker een paar weekjes zitten, hoe langer hoe beter! 20 mei.... klinkt nog best ver weg vind je niet? Maar het kan natuurlijk ook heel goed dat je kleintjes besluiten om tijdens zijn vakantie te komen Liggen de kindjes goed voor evt een natuurlijke bevalling?
Hoeveel ben jij tot nu toe aangekomen? Ik 10 kilo en dat was erg netjes voor een tweelingzwangerschap zeiden ze.... en ik heb eigenlijk ook wel zoiets van: wat er niet aan komt...
Ja zou kunnen inderdaad misschien bevallen we wel op de zelfde dag dat zou een stunt zijn. 20 mei klinkt nog ver weg inderdaad maar voor je het weet is het zover. Ja ze liggen al allebei in de starthouding maar wil eigenlijk niet meer natuurlijk bevallen (mijn eerste bevalling was een niet leuk, 24 uur en uiteindelijk een KS)
dus heb nu zoiets van doe maar gelijk een KS. Ik ben nu 15 kilo aangekomen(met al veel vocht in mijn voeten) en daar ben ik errug blij mee, bij de eerste was ik uiteindelijk 31 aangekomen. Wel is er vandaag besloten] dat ik nu stop met werken
pi_68241562
Nu heeft mijn vriendin van wie ik het wiegje zou lenen vanmorgen der enkel gebroken en enkelbanden gescheurd Nu kan ze voorlopig niet op zoek naar het wiegje
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:42:28 #242
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68242167
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Tessie, dan heb ik die mijlpaal als sinds week 10
Dat krijg je ervan als je een volle tas rooie rakkers op wilde eten
Alleen die opmerkingen over je borsten..... zou ik ook niet zo tof vinden net of iedereen naar je tieten zit te staren.
wel een gezonde "augurk" trouwens die tomaten hier is het popcorn het gaat alleen zo tussen je tanden zitten.

Noli doe je dan ook lekker kalm aan als mensen je graag willen helpen neem het ervan (jaja ik weet het ik kan het zelf ook niet, hulp accepteren)

Alle goedgekeurden van harte, en McLaura speciaal voor jou wat goeeeeeeed! echt super knap dat je dat dieet volhoud.

Mikkox 20 mei is anders nog maar 4 weken hoor en 35 weken bij een tweeling is toch niet extreem lang?
Zou voor mij de uitgerekende datum zijn maar daar kom ik dus niet aan

Mamanik ik kan me voorstellen dat je nu weer een ks zou willen na 24 uur gedoe vorige keer, zo vond ik een ks ook wel prima nu als je die al eens hebt gehad kijk je er denk ik ook minder zwaar tegen aan, je weet dan iig wat het inhoud. Enige waar ik nu wel moeite mee heb zijn de dagen ziekenhuis verblijf dat vind ik zo rot voor Isa, maar ws heeft die het straks prima naar haar zin en maak ik me druk om niets.

MeNicole en mag jij dan niet ff op de zolder dat wiegje pakken? zou ik iig geen probleem vinden als ik dat zelf niet kon en mijn vriendin graag dat wiegje wilde lenen.

Hier weinig nieuws aan de zon morgen het jubileum van het werk gaan vieren met een etentje we bestaan namelijk 5 jaar en ik ben blij dat ik nog mee kan met dikke buik heb wel zin in een lekker avondje gezelligheid met lekker eten .
Word 's ochtends wel af en toe wakker met het zweet tussen de benen (stomme matjes ook) en denk dan steeds "het zal toch geen vruchtwater zijn" Maar vooralsnog ga ik er van uit zeker de 37 weken en 3 dagen te halen dat is toch wel een mijlpaal voor mij als ik daar maar vast over heen ga deze keer.
Morgen 36 weken het begint dus af te tellen.
Mama van Isa en Ties
pi_68242683
Lekker Marlieske uit eten! geniet ervan!

MeNicole ahw wat balen zowel voor je vriendin natuurlijk als voor jou. Kun je niet bij je vriendin langs over een weekje ofzo, op ziekenbezoek zeg maar? Kun je gelijk haar "helpen" met wiegje zoeken

Goedgekeurde kindjes

Rocka ik vind het ook niet echt done om daar iets van te zeggen ofzo. Beetje raar eigenlijk. Is dat iemand van je werk ofzo? Ik ken ook iemand die van zichzelf een broekmaat 34 en daarbij een cup dubbel G heeft(had inmiddels), daar ga je dan toch ook niet wat van zeggen zeg maar... omdat je nu zwanger ben mag het ineens ofzo?

Innepin, kusje voor je streepjes komt vast wel weer goed
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 april 2009 @ 18:52:07 #244
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68246472
Ik heb Troel net gesproken, die is de komende dagen in het ziekenhuis voor sondevoeding.
Mocht iemand een kaartje willen sturen ofzo, pm me ff, k heb het kamernummer etc
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_68246546
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:52 schreef Ynske het volgende:
Ik heb Troel net gesproken, die is de komende dagen in het ziekenhuis voor sondevoeding.
Mocht iemand een kaartje willen sturen ofzo, pm me ff, k heb het kamernummer etc
jeetje dat is heftig. Wens d'r maar beterschap!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68246805
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:56 schreef huuphuup het volgende:
Innepin, kusje voor je streepjes komt vast wel weer goed
Grapjas Heb jij ergens wel eens gelezen "striae is wat ontsierend, maar gaat gelukkig vanzelf weer weg"?

Jeetje, wat heftig van Troel
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:03:37 #247
190853 RockabeIIa
pi_68246884
Sterkte voor troel

Huup, ik snap dat ook helemaal niet en vind het ronduit beledigend, eigenlijk. Naja, gelukkig worden het nog borsten genoemd en geen tieten.
  Moderator dinsdag 21 april 2009 @ 19:07:23 #248
5428 crew  miss_sly
pi_68247016
He wat naar voor Troel.
Wens haar beterschap en sterkte, hoop dat ze snel weer opknapt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68247039
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:01 schreef innepin het volgende:

[..]

Grapjas Heb jij ergens wel eens gelezen "striae is wat ontsierend, maar gaat gelukkig vanzelf weer weg"?

Jeetje, wat heftig van Troel
Nee maar ze worden wit/zilver-ish toch? uiteindelijk... ooit...

Er zijn mensen die tegenwoordig grof geld neerleggen voor witte tattoo's enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:08:07 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68247045
Goh wat rot zeg! Wens 'r maar beterschap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')