quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Heppiedepeppiemodus:
De 12 weken zijn om. Officieus vandaag, officieel morgen.
Nu ben ik dubbel zo gelukkig!
Mwah, kleine moeite hoor!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:34 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Wees blij! Met al jouw ongemakken dat er nog bij is misschien wat teveel van het goeie
En dat ben ikquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:03 schreef Troel het volgende:
Juup, als je helemaal lief bent
http://tickers.baby-gaga.com/p/dev306pr___.png
Valt wel op dat de mannen niet vaak gefeliciteerd worden met de zwangerschap van hun vrouwquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:27 schreef _Bar_ het volgende:
En weer een meisje in de maakvan harte DuchessX
Troel van harte en welkom hier en dat je maar een fijne zwangerschap mag hebben![]()
Rocka 12 weken gehad
gefeliciteerd Juupquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Valt wel op dat de mannen niet vaak gefeliciteerd worden met de zwangerschap van hun vrouw
Jij ook niet minder gefeliciteerd met jullie dochter in de maakquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Valt wel op dat de mannen niet vaak gefeliciteerd worden met de zwangerschap van hun vrouw
zal het dalijk gelijk ff gaan kopenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:19 schreef _Bar_ het volgende:
menthol poeder op smeren vicky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop