quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Heppiedepeppiemodus:
De 12 weken zijn om. Officieus vandaag, officieel morgen.
Nu ben ik dubbel zo gelukkig!
Mwah, kleine moeite hoor!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:34 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Wees blij! Met al jouw ongemakken dat er nog bij is misschien wat teveel van het goeie
En dat ben ikquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:03 schreef Troel het volgende:
Juup, als je helemaal lief bent
http://tickers.baby-gaga.com/p/dev306pr___.png
Valt wel op dat de mannen niet vaak gefeliciteerd worden met de zwangerschap van hun vrouwquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:27 schreef _Bar_ het volgende:
En weer een meisje in de maakvan harte DuchessX
Troel van harte en welkom hier en dat je maar een fijne zwangerschap mag hebben![]()
Rocka 12 weken gehad
gefeliciteerd Juupquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Valt wel op dat de mannen niet vaak gefeliciteerd worden met de zwangerschap van hun vrouw
Jij ook niet minder gefeliciteerd met jullie dochter in de maakquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Valt wel op dat de mannen niet vaak gefeliciteerd worden met de zwangerschap van hun vrouw
zal het dalijk gelijk ff gaan kopenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:19 schreef _Bar_ het volgende:
menthol poeder op smeren vicky
en anders tandpasta tip van mijn dokterquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:16 schreef Vicky het volgende:
Hele fijne vakantie Miss!!
Rocka, feli met de 12 weken!!
Ik word 's avonds gek van de jeuk op mijn buik..
Hahahaha lekker is dat een verpleegkundige die je vergeet! Was er niemand met je mee?? Die had ik dan wel even naar de gang gestuurd om iemand te zoeken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:24 schreef wennie29 het volgende:
Rocka, 12 weken joehoe super joh![]()
Miss een hele fijne vakantie gewenst.
Net pas terug uit het ziekenhuis (11:00 uur een afspraak) eerst moesten we lang wachten voordat we aan de beurt waren, daarna moest ik aan de ctg, " ik ben zo terug" zei de verpleegster, ruim 1 uur later!!!! kwam ze rennend binnen, ze waren me helemaal vergeten! er waren ineens 5 bevallingen.
Bleek dat eigenlijk alleen het laatste stukje van de ctg te gebruiken was, want al die tijd had het ctg apparaat maar 1 hartslag geregistreerd![]()
Daarna door naar de gynaecologe, Jip & Janneke liggen allebei in stuit, bloeddruk 110/75, kids groeien goed dus volgende week mogen we weer terugkomen.
Ben weer gerustgesteld, en voorlopig zullen ze nog niet komen.
Wat een heerlijk gevoel he sproet-je, dat vind ik het enige leuke aan een zwangerschap, heel bijzonder en zal het ook echt gaan missen dalijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:29 schreef sproet-je het volgende:
Ik heb gewoon een bewegende baby in mijn buik![]()
wow ik vond het echt heel bijzonder deze echo!!
Miss Sly, fijne vakantie!
Ze liggen elke week anders, dus ze hebben nog plek zat, die zullen deze week dus nog wel niet komenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:32 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Hahahaha lekker is dat een verpleegkundige die je vergeet! Was er niemand met je mee?? Die had ik dan wel even naar de gang gestuurd om iemand te zoeken.
Maar fijn dat alles goed was, kunnen Jip&Janneke nog draaien of is er geen plek meer?? Anders wordt het toch een KS. Mooie bloeddruk zou ik een moord voor doen
Oh dat is dan mooi voor je! Ik zou een gat in de lucht springen als de eerste in stuit ligt! Maar dat weet je!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:36 schreef wennie29 het volgende:
[..]
Ze liggen elke week anders, dus ze hebben nog plek zat, die zullen deze week dus nog wel niet komen![]()
Ik zei tot wanneer laten jullie me doorlopen, ze zegt nou we laten je in ieder geval t/m de 37 weken doorlopen en dan gaan we wel om de tafel zitten. Dalijk wordt het nog 40 weken ookaaahhhh
Ja, mijn vader was wel mee, maar ik dacht omdat het mijn eerste keer was een ctg, en het een tweeling betreft het extra lang zou duren, naief ja ik weet het![]()
Wat is jouw bloeddruk dan?
Gelukkig zijn het er nu wat minder!! En ik hoop absoluut niet om weer op die 12 te komen!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:44 schreef Troel het volgende:
Pfoe, 12 pillen voor je bloeddruk is niet niks. maar toch wel fijn om te horen dat er meer mensen zo idioot veel pillen moeten slikken![]()
Bedankt voor je welkom!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:01 schreef seilram het volgende:
Doe maar rustig aan Marlieske.
Tweelingmama's, welkom trouwenshad ik gisteren nog niet gezegd volgens mij.
Ik word zelf zo moe van die vraag: "Nou?? Zijn het er 2?". Gisteren stond er weer zo iemand aan mijn buroNee riep ik: het zijn 7 cavia's! Waarop een andere collega bijna stikte in zijn koffie van het lachen.
En jongens tellen zeker nog mee. HIer ook een kereltje in aantocht hoor
Dat hoop ik ook! Wil nu liever tot het eind thuis blijven, en niet tussendoor het ziekenhuis is.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:02 schreef wennie29 het volgende:
Zo zo dat is niet mis zeg 12 pillen! Kan me voorstellen dat je daar geen zin meer in hebt. Ik vind je nog een mooie bloeddruk hebben hoor, zeker als hij de eerste keer zo hoog was, ik hoop voor je dat het zo blijft meid.
Hahahaha iddquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:04 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Bedankt voor je welkom!![]()
hahahaha goede opmerking! 7 cavia's. Als mensen vragen aan mij weet je al wat het wordt, dan zeg ik ja, en dan zeggen ze wat dan?? Dan is standaard mijn antwoord nou ik zal het binnenkort nog een keer vragen aan de gyn maar de laatste keer dat ik er was waren het 2 baby's
Ach mensen moeten altijd wat te "zeuren/vragen" hebben aan zwangere héquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:08 schreef seilram het volgende:
[..]
Hahahaha iddbij mij is het maar 1tje hoor, maar mensen kunnen soms net doen of ik een buik van hier tot tokio heb!
Dat is ook irritant en ik sla gewoon hun handen van me af als het me niet gevraagd is, ga toch ook niet hun lichaamsdelen ongevraagd aanrakenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:11 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Ach mensen moeten altijd wat te "zeuren/vragen" hebben aan zwangere hé
Soms best leuk die aandacht, maar soms denk je ook. LAAT ME MET RUST!
Mensen die ongevraagd aan je buik gaan zittenook zoooo irritant
hahaha ja dat zou lachen zijn. Denk dat mensen toch raar staan te kijken!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:35 schreef wennie29 het volgende:
[..]
Dat is ook irritant en ik sla gewoon hun handen van me af als het me niet gevraagd is, ga toch ook niet hun lichaamsdelen ongevraagd aanraken![]()
Vandaag van de verpleegster ook weer de vraag gekregen of het een spontane tweelingzwangerschap is, denk dat ik maar een t-shirt ga laten drukken ofzo, JA 2,
NEE DOOR SEX! of zoiets
Ach ik word nu toch al door iedereen nagekeken op straat door mijn grote buik, kan er ook nog wel bij toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:01 schreef MamaNik het volgende:
[..]
hahaha ja dat zou lachen zijn. Denk dat mensen toch raar staan te kijken!
dat heb ik hier dus ook steedsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:50 schreef seilram het volgende:
Nu echt even bijgelezen en Sproetje, fijn dat je een mooie echo hebt gehad!
En Juup, jij ook van harteWij hadden toen bij mijn schoonouders verteld dat we zwanger waren... iedereen feliciteerd mij en niemand mijn man
. Dus ik zo heel voorzichtig: jullie zoon wordt ook papa ... ik word niet alleen mama. Hahahaha, maar het was wel even lullig.
Rocka, fijn 12 weken! Dat voelt echt goed he
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat heb ik hier dus ook steeds![]()
komen mensen met een kadootje aanzetten "nou! aan wie mag ik het geven?!zal ik het maar aan jou geven dan? Jij wordt tenslotte moeder" eh?
ik heb al een paar keer gezegd van nee joh geef maar aan B. hij wordt tenslotte ook net zo goed vader natuurlijk. En dan merk ik dat sommige mensen nog een beetje semi-gepikeerd zijn dat ik het kadootje niet wil aannemen, alsof het een weigering is van mijn kant ofzo...
Trouwens, over kadootjes gesproken, de buurvrouw stond hier gister voor de deur met een setje roze gehaakte slofjes. Zo leuken zo lief dat ze een kadootje kwam brengen
Het hele blokje hier schijnt het leuk te vinden dat er weer een meisje komt
Geloof dat er de afgelopen 5 jaar ofzo alleen maar jongens geboren zijn hier
hij zeult met mijn hormonenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:05 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Jamaar, jij zeult met het kindje? Je vriend/man hoeft alleen maar het zaad aan te leveren, jij moet verder al het werk doen! Groot gelijk dat jij dan het kadootje krijgt
hehe, maar daar kan hij bij weglopen als hij je even zat is, jij kan je kindje niet in de hoek leggenquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:11 schreef seilram het volgende:
Wat super lief van je buurvrouw Huup! Kei leuk zeg!
Tja ik weet niet, dat ze een kadootje aan mij geven dat vind ik niet zo erg, maar soms vind ik het wel stom dat ze mijn man overslaan met feliciteren. En ook altijd dat gevraag aan mij: hoe gaat het met je? Niemand vraagt aan de mannen hoe het gaat. Ik reageer dan ook altijd standaard: heel goed! En met jou? En dan zijn ze eigenlijk weer verbaasd dat je naar hun informeert... echt zo van: ja maar ik ben niet zwanger hoor! Snap je me een beetje hahahaha, het is vrijdagmiddag he, tijd voor weekend
Ja nouja ik weet niet, misschien heeft het er ook wel mee te maken dat ik niet zo graag in het midden van de aandacht sta op die manier zeg maar. Er zijn vast vrouwen die het gewéldig vinden al die aandachtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:24 schreef Vlindur het volgende:
Nou je het zegt Huup.. Ik doe dat ook wel een beetje..![]()
Zou het dan niet gewoon automatisme zijn?
Maar dat van je klasgenoot is wel heel knullig hoor
Ik hoop dat dit een geintje is?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:05 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Jamaar, jij zeult met het kindje? Je vriend/man hoeft alleen maar het zaad aan te leveren, jij moet verder al het werk doen! Groot gelijk dat jij dan het kadootje krijgt
Owjee Juup, jij bent toch niet op Sjakies trots getrapt hequote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:29 schreef McLaura het volgende:
[..]
Owjee Juup, jij bent toch niet op Sjakies trots getrapt he
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb de baby net gevoeld! Echt!![]()
Niks plopjes of tikjes of gefladder maar hetzelfde gewriemel als bij Sasha. Net of hij met zijn kontje tegen mijn buik aan het schurken was.
Wat heerlijk om dat weer te voelen zeg!
Wat heerlijk!!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:14 schreef Brighteyes het volgende:
Niks plopjes of tikjes of gefladder maar hetzelfde gewriemel als bij Sasha. Net of hij met zijn kontje tegen mijn buik aan het schurken was.
Schurkiequote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:14 schreef Brighteyes het volgende:
Nou inderdaad, wat een stomme tante!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:09 schreef marlieske het volgende:
Dat zeg je toch niet of wel dan, of iemand nou wel of niet zwanger is, toen ik zei dat dat nogal bot was wat ze zei, keek mijn schoonmoeder nogal vuil..... tja hee ik hoef niet alles over mn kant te laten gaan omdat ik zwanger ben.
Voor de volgende keer: "gelukkig is het bij mij nog niet zo erg als bij jou, en bij mij komt het WEL door een zwangerschap" en ze laten je in het vervolg links liggen (zo ook je schoonmoeder waarschijnlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:09 schreef marlieske het volgende:
Ooh BE dat is fijn hé dat maakt het allemaal wat minder abstract (vond ik althans) zeker als straks je kerel het ook kan voelen strakjes.
Fiemeltje ik geloof je meteen dat je je zorgen maakt kan toch ook niet anders, ben blij dat je de vk hebt gebeld en nu sneller voor een echo mag komen. Hoop dat je met die wetenschap het weekend een beetje door kan komen![]()
Seilram, hier ook mensen die staan te staren naar mijn buik en opmerkingen maken die je normaal ook niet zou krijgen als je niet zwanger bent, mooi voorbeeld, we waren van de week bij mijn schoonzus op verjaardag (zus van mijn man) zegt een tante tegen me: Goh jij wordt ZWAAR!!!! en dan ook echt die ogen opentrekken van whoooow hee wat een reet en buik...
Nou moet ik zeggen ik ben misschien 7 kilo aangekomen in bijna 32 weken weeg nu 61 kg ofzo, dat zit allemaal op mijn buik mijn broeken maatje 28 passen allemaal nog alleen de knoop kan niet dicht maar mijn kont zit nog prima, dus dik ben ik niet, het is puur die buik (en echt dat was bij Isa wel anders verdeeld die kilo's
).
Dus ik zeg ach nee toch, 7 kilo das toch niets vorige keer zat ik over de 20 op het eind, en die kilo's was ik allemaal kwijt voor ik weer zwanger raakte.
Tante: nee joh je bent echt DIK.... echt mijn kin zakte 3 etages er zaten namelijk 20 mensen bij dus ze zet je gewoon an public voor paal.
Dat zeg je toch niet of wel dan, of iemand nou wel of niet zwanger is, toen ik zei dat dat nogal bot was wat ze zei, keek mijn schoonmoeder nogal vuil..... tja hee ik hoef niet alles over mn kant te laten gaan omdat ik zwanger ben.
ja, mijne zei van wel. dagdag geliefde gerookte kip van mijquote:Op zondag 22 maart 2009 19:15 schreef Stiemie het volgende:
Miss_sly klinkt helemaal geweldig je vakantie in Egypte!
Ik begreep van de verloskundige dat je geen voorverpakte gerookte vis mag eten ivm bacterien. Geldt dit dan ook voor voorverpakte gerookte kip? Iemand een idee?
ja ik had het gevraagd omdat ik er gek op ben en zij zei 'beter van niet' niet omdat het gerookt is maar omdat het vacuum verpakt is daarna enzo. Maar ik zit nu ff te speuren op internet maar ik kan er niets over terugvindenquote:Op zondag 22 maart 2009 19:24 schreef Stiemie het volgende:
nee tochIk wilde juist met mijn verjaardagslunch wraps met roomkaas, komkommer en gerookte kip maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |