abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 maart 2009 @ 08:17:13 #76
35189 Troel
scherp en bot
pi_67262215
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 23:09 schreef marlieske het volgende:
Ooh BE dat is fijn hé dat maakt het allemaal wat minder abstract (vond ik althans) zeker als straks je kerel het ook kan voelen strakjes.

Fiemeltje ik geloof je meteen dat je je zorgen maakt kan toch ook niet anders, ben blij dat je de vk hebt gebeld en nu sneller voor een echo mag komen. Hoop dat je met die wetenschap het weekend een beetje door kan komen

Seilram, hier ook mensen die staan te staren naar mijn buik en opmerkingen maken die je normaal ook niet zou krijgen als je niet zwanger bent, mooi voorbeeld, we waren van de week bij mijn schoonzus op verjaardag (zus van mijn man) zegt een tante tegen me: Goh jij wordt ZWAAR!!!! en dan ook echt die ogen opentrekken van whoooow hee wat een reet en buik...
Nou moet ik zeggen ik ben misschien 7 kilo aangekomen in bijna 32 weken weeg nu 61 kg ofzo , dat zit allemaal op mijn buik mijn broeken maatje 28 passen allemaal nog alleen de knoop kan niet dicht maar mijn kont zit nog prima, dus dik ben ik niet, het is puur die buik (en echt dat was bij Isa wel anders verdeeld die kilo's ).
Dus ik zeg ach nee toch, 7 kilo das toch niets vorige keer zat ik over de 20 op het eind, en die kilo's was ik allemaal kwijt voor ik weer zwanger raakte.
Tante: nee joh je bent echt DIK.... echt mijn kin zakte 3 etages er zaten namelijk 20 mensen bij dus ze zet je gewoon an public voor paal.
Dat zeg je toch niet of wel dan, of iemand nou wel of niet zwanger is, toen ik zei dat dat nogal bot was wat ze zei, keek mijn schoonmoeder nogal vuil..... tja hee ik hoef niet alles over mn kant te laten gaan omdat ik zwanger ben.
Voor de volgende keer: "gelukkig is het bij mij nog niet zo erg als bij jou, en bij mij komt het WEL door een zwangerschap" en ze laten je in het vervolg links liggen (zo ook je schoonmoeder waarschijnlijk )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67262267
Gaaf BE dat je 'm voelt!

Enne Marlieske. Wat een lomp mens zeg... Gewoon terugblazen hoor. Vind in die optiek die van Troel wel een goeie
  zaterdag 21 maart 2009 @ 09:17:42 #78
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_67262689
BE wat heerlijk!!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_67262846
Marlieske, wat een lompe opmerking zeg... .

BE, lekker he!

Hier was gisteren een kleintje aan het trampolinespringen op mn blaas of zoiets...
Fake it till you make it...
  zaterdag 21 maart 2009 @ 10:39:54 #80
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_67263865
Troel uit de kast
Karin een goede echo
Een dochter voor Juup en Duchess
Nieuwe tweeling-mama's in dit topic
BE voelt d'r zoontje
En FTA ook haar kleine

En voor de rest ben ik vergeten waar ik nog meer op wilde reageren

Ik ben sinds woensdagavond ziek. Hoofdpijn, oorpijn aan beide kanten, zere keel, veel snot en slijm waar ik bijna in stik en van elke kuchje moet ik kotsen, blegh... Ben aan de zoutoplossing en paracetamol, maar erg effectief is het niet. En net nu het zulk mooi weer is!
M. is aan het werk, Devin is met opa en oma op stap en ik voel me eindelijk goed genoeg om uit bed te komen. En weet je wat zo raar is? Ik voel me op de een of andere manier helemaal niet zwanger (meer). Kan het niet goed uitleggen, maar ik "vergeet" steeds dat het echt zo is. Ondanks dat ik 3 keer per dag aan de zetpillen zit. Raar hoor.
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 21 maart 2009 @ 10:46:26 #81
35189 Troel
scherp en bot
pi_67263956
Klinkt weer fijn Kersjes. Vooral het gedeelte dat je eindelijk weer uit bed komt dan he

Tja, wat betreft het niet zwanger voelen, ik moet zeggen dat de misselijkheid en het opspelen van mijn maag ergens wel prettig is, want het geeft mij inderdaad het gevoel dat het goed zit
Ook al is rabarbercompote door je neus niet fijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67263999
Fiemeeltje ik snap heel goed dat je je druk maakt, heel fijn dat je volgende week al een echo krijgt!!

Woah wat een mooie echo's komen er voorbij!! En wat een tweelingen in aantocht, leuk leuk!

Wat een lompe mensen zijn er toch op de wereld...
Zo was er van de week iemand op mijn werk, ik moest haar vertellen dat ik zwanger ben omdat ik in een laboratorium werk met gevaarlijke stoffen waar ik nu dus niet meer mee mag werken en zij is het labhoofd (voor de duidelijkheid, ze is niet mijn baas, mijn baas reageerde heel enthousiast).
Ze vond het maar belachelijk dat ik deze baan aangenomen heb omdat het maar een contract van 3 jaar is en met een zwangerschap ben je er lang uit, zou dus betekenen dat heel veel mensen tegenwoordig geen kinderen meer zouden kunnen krijgen.... Mijn zwangerschap was dan wel niet gepland maar wanneer ik al goed ingewerkt zou zijn en afgestudeerd dan zou er zeker wel sprake geweest zijn van planning.
Verder zei ze letterlijk dat ze geen boodschap heeft aan misselijke zwangere vrouwen en dat ik dan maar op mijn kop moest gaan staan en alles uitkotsen. Terwijl ik absoluut niet tegen haar zei dat ik misselijk ben om te klagen maar om te verklaren waarom ik soms stil ben en misschien wat slechter functioneer.
Ze heeft zelf moeite met zwanger raken en ik snap heel goed dat het dan niet leuk is dat ik wel zwanger ben.. maar dit is wel een beetje een overdreven botte reactie imho...

Hadden jullie met bijna 8 weken ook al dat je er echt zwanger uitziet? Ik heb nu al meerdere opmerkingen gekregen. Dat kan toch bijna niet? Ik heb wel een opgezwollen buik omdat ik last heb van verstopping, in twee weken kon ik maar een keer naar de wc
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_67267416
Pff, echt ook lomp van jouw collega Twinkly!
Ik had ook zo´n fijne collega... Er kwam laatst een vrouw bij ons op de afdeling die ook zwanger was, zegt mn collega doodleuk: Ooh kijk, zíj is nou écht mooi zwanger. Zo mooi slank, en zo´n mooie uitstekende buik, echt mooi.
Khad echt zoiets van ok, en bedankt.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 21 maart 2009 @ 14:53:28 #84
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67268939
al die leuke en goedbedoelde opmerkingen zijn zo sneu soms

Ik heb gisterenavond nog even mijn treintje mogen beluisteren Elke keer weer een opluchting, blijdschap en genieten...

[ Bericht 14% gewijzigd door RockabeIIa op 21-03-2009 15:49:41 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67269794
Wat leuk Troel! Gefeliciteerd zeg!
pi_67272704
Aw BE, baby gevoeld Heerlijk hé?

Marlieske en Twinkly wat een lompe mensen bestaan er toch Gewoon terugkatten hoor, je bent tóch zwanger kan je het mooi afschuiven op opspelende hormonen

Kersjes wat een ellende dat je steeds zo blijft kwakkelen met je gezondheid

Vandaag was open dag in de zorg, hebben we een verloskamer van dichtbij mogen zien en informatief praatje aangehoord en zelf ook nog wat vragen kunnen stellen Vond het toch wel leuk, beetje voorbereiding voor over 5 maanden Oh ja en we hebben ook een tubetje schrale billetjes zalf en zwitsal wasknijpertjes meegekregen
#geen
  zondag 22 maart 2009 @ 12:09:11 #87
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67289085
Marlieske die tante van jou! Nou ja zeg, dat vind ik niet zomaar brutaal, dat klinkt gewoon op het a-sociale af. Ow dat zou een leuke voor mij zijn die had ik zo op haar nummer gezet met iets anders. Weet ik veel, haar haar of trui whatever muwahahaha.

Twinkly, echt niet normaal! Gewoon pure afgunst . Jammer dat mensen zo kunnen doen.

Het zegt altijd meer over die ander dan over jezelf in dit soort gevallen vind ik. Maar sinds ik zwanger ben merk ik wel dat ik niet meer zo lekker alles makkelijk van me af laat glijden. Soms zit ik echt terug te bitchen terwijl het tuurlijk verstandiger is om mijn schouders een keer op te halen en te denken "ach, die heeft zeker niet geneukt".

Vandaag alweer 30 weken! Sinds medio afgelopen is mijn buik ook aan het bewegen Zit ik met hussie op de bank film te kijken, maar zit ik de hele tijd naar mijn buik te kijken. Zegt hij iets in de trent van "zag je dat?" Ikke: hhmmm ja. Kijkt ie me aan, schiet in de lach "jajaja vast, je zit weer de hele tijd naar je buik te loeren". Hahahahahaha, maar het ventje heeft er een handje van om net als mama even weg kijkt snel flink om te draaien. Hij loopt me gewoon nu al te neppen!
Niet mieten! Door gieten!
pi_67289898
hier ook al weer 30 weken vandaag!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67295666
Mwah, ik zal niet meer zeggen dat op mijn buik liggen nog heel makkelijk gaat... Sjaakmans liet vanochtend weten het er niet mee eens te zijn
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator zondag 22 maart 2009 @ 17:00:15 #90
5428 crew  miss_sly
pi_67298196
groetjes uit een heerlijk warm Egypte!
Het is werkelijk heerlijk hier, geweldig hotel, fantastisch weer, ik geniet.
Grappig dat mensen je ook zomaar aanspreken over je zwangerschap. Gisteravond een galante oudere, Engelse heer die me voor liet bij het opscheppen van chocolade mousse en daarna nog even een praatje aanknoopte over de 'happy day', of we wisten wat het is (ja, een meisje, ow, jolly good) en me veel geluk wense. Zoo schattig. Ineens ook meer vrede met mijn buik

Twinkly, niet zo'n leuke reactie van je collega. Aangezien ze echter dus moeite heeft met zwanger worden, zou je het misschien met een beetje begrip kunnen proberen te bekijken. Wellicht had ze een erg moeilijke dag, en kwam jouw mededeling net niet goed uit. Dat kan soms erg confronterend en pijnlijk zijn. Geef haar even de tijd om te wennen en misschien dat ze dan alsnog wel blij voor je kan zijn en gewoon kan doen.

seilram en Vicly al 0 weken

Hoe is het met texelonia? ik heb zomaar het gevoel dat ze deze week toch echt gaat bevallen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 22 maart 2009 @ 17:37:33 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67299223
0 weken?

Fijn dat je je wat beter voelt miss_sly!
  zondag 22 maart 2009 @ 19:15:34 #92
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67301944
Miss_sly klinkt helemaal geweldig je vakantie in Egypte!

Ik begreep van de verloskundige dat je geen voorverpakte gerookte vis mag eten ivm bacterien. Geldt dit dan ook voor voorverpakte gerookte kip? Iemand een idee?
pi_67302052
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:15 schreef Stiemie het volgende:
Miss_sly klinkt helemaal geweldig je vakantie in Egypte!

Ik begreep van de verloskundige dat je geen voorverpakte gerookte vis mag eten ivm bacterien. Geldt dit dan ook voor voorverpakte gerookte kip? Iemand een idee?
ja, mijne zei van wel. dagdag geliefde gerookte kip van mij
maar wellicht verschillen de meningen daar wel over hoor?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 22 maart 2009 @ 19:24:31 #94
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67302170
nee toch Ik wilde juist met mijn verjaardagslunch wraps met roomkaas, komkommer en gerookte kip maken...
pi_67302294
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:24 schreef Stiemie het volgende:
nee toch Ik wilde juist met mijn verjaardagslunch wraps met roomkaas, komkommer en gerookte kip maken...
ja ik had het gevraagd omdat ik er gek op ben en zij zei 'beter van niet' niet omdat het gerookt is maar omdat het vacuum verpakt is daarna enzo. Maar ik zit nu ff te speuren op internet maar ik kan er niets over terugvinden
nu ben ik ook benieuwd
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 22 maart 2009 @ 19:44:07 #96
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67302792
Doel je niet op zalm die vacuum verpakt en gerookt is, Huup?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67302925
nee gerookte kip

die s ook vacuum verpakt. Hij zit in zo'n geel kuipje net als normale kip en daarna nóg es vacuum verpakt. Het ging om het kip-vocht wat in de plooitjes van die vacuumverpakking ging zitten ofzo. (in sommige supermarkte ligt ie trouwens alleen in vacuum verpakking, zonder geel kuipje)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67304047
Dat gerookte kip niet mag heb ik nog nooit gehoord.... Kheb ook wel gerookte kip gegeten volgens mij, nog niet zo lang geleden...
Vind het soms ook wel lastig hoor, het is zoveel, en dan zegt ook nog eens iedereen wat anders....
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_67304179
Vannacht de locomotief op hoge snelheid weer gehoord via de AngelSounds
En volgens DuchessX had die trein net aan aanrijding in haar buik, oftewel zij voelde weer iets schoppen of bewegen
pi_67304391
Miss_sly, klinkt goed daar. Geniet ervan!
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')