dat heb ik hier dus ook steedsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:50 schreef seilram het volgende:
Nu echt even bijgelezen en Sproetje, fijn dat je een mooie echo hebt gehad!
En Juup, jij ook van harteWij hadden toen bij mijn schoonouders verteld dat we zwanger waren... iedereen feliciteerd mij en niemand mijn man
. Dus ik zo heel voorzichtig: jullie zoon wordt ook papa ... ik word niet alleen mama. Hahahaha, maar het was wel even lullig.
Rocka, fijn 12 weken! Dat voelt echt goed he
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat heb ik hier dus ook steeds![]()
komen mensen met een kadootje aanzetten "nou! aan wie mag ik het geven?!zal ik het maar aan jou geven dan? Jij wordt tenslotte moeder" eh?
ik heb al een paar keer gezegd van nee joh geef maar aan B. hij wordt tenslotte ook net zo goed vader natuurlijk. En dan merk ik dat sommige mensen nog een beetje semi-gepikeerd zijn dat ik het kadootje niet wil aannemen, alsof het een weigering is van mijn kant ofzo...
Trouwens, over kadootjes gesproken, de buurvrouw stond hier gister voor de deur met een setje roze gehaakte slofjes. Zo leuken zo lief dat ze een kadootje kwam brengen
Het hele blokje hier schijnt het leuk te vinden dat er weer een meisje komt
Geloof dat er de afgelopen 5 jaar ofzo alleen maar jongens geboren zijn hier
hij zeult met mijn hormonenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:05 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Jamaar, jij zeult met het kindje? Je vriend/man hoeft alleen maar het zaad aan te leveren, jij moet verder al het werk doen! Groot gelijk dat jij dan het kadootje krijgt
hehe, maar daar kan hij bij weglopen als hij je even zat is, jij kan je kindje niet in de hoek leggenquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:11 schreef seilram het volgende:
Wat super lief van je buurvrouw Huup! Kei leuk zeg!
Tja ik weet niet, dat ze een kadootje aan mij geven dat vind ik niet zo erg, maar soms vind ik het wel stom dat ze mijn man overslaan met feliciteren. En ook altijd dat gevraag aan mij: hoe gaat het met je? Niemand vraagt aan de mannen hoe het gaat. Ik reageer dan ook altijd standaard: heel goed! En met jou? En dan zijn ze eigenlijk weer verbaasd dat je naar hun informeert... echt zo van: ja maar ik ben niet zwanger hoor! Snap je me een beetje hahahaha, het is vrijdagmiddag he, tijd voor weekend
Ja nouja ik weet niet, misschien heeft het er ook wel mee te maken dat ik niet zo graag in het midden van de aandacht sta op die manier zeg maar. Er zijn vast vrouwen die het gewéldig vinden al die aandachtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:24 schreef Vlindur het volgende:
Nou je het zegt Huup.. Ik doe dat ook wel een beetje..![]()
Zou het dan niet gewoon automatisme zijn?
Maar dat van je klasgenoot is wel heel knullig hoor
Ik hoop dat dit een geintje is?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:05 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Jamaar, jij zeult met het kindje? Je vriend/man hoeft alleen maar het zaad aan te leveren, jij moet verder al het werk doen! Groot gelijk dat jij dan het kadootje krijgt
Owjee Juup, jij bent toch niet op Sjakies trots getrapt hequote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:29 schreef McLaura het volgende:
[..]
Owjee Juup, jij bent toch niet op Sjakies trots getrapt he
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb de baby net gevoeld! Echt!![]()
Niks plopjes of tikjes of gefladder maar hetzelfde gewriemel als bij Sasha. Net of hij met zijn kontje tegen mijn buik aan het schurken was.
Wat heerlijk om dat weer te voelen zeg!
Wat heerlijk!!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:14 schreef Brighteyes het volgende:
Niks plopjes of tikjes of gefladder maar hetzelfde gewriemel als bij Sasha. Net of hij met zijn kontje tegen mijn buik aan het schurken was.
Schurkiequote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:14 schreef Brighteyes het volgende:
Nou inderdaad, wat een stomme tante!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:09 schreef marlieske het volgende:
Dat zeg je toch niet of wel dan, of iemand nou wel of niet zwanger is, toen ik zei dat dat nogal bot was wat ze zei, keek mijn schoonmoeder nogal vuil..... tja hee ik hoef niet alles over mn kant te laten gaan omdat ik zwanger ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |