abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67243986
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 16:50 schreef seilram het volgende:
Nu echt even bijgelezen en Sproetje, fijn dat je een mooie echo hebt gehad!

En Juup, jij ook van harte Wij hadden toen bij mijn schoonouders verteld dat we zwanger waren... iedereen feliciteerd mij en niemand mijn man . Dus ik zo heel voorzichtig: jullie zoon wordt ook papa ... ik word niet alleen mama. Hahahaha, maar het was wel even lullig.

Rocka, fijn 12 weken! Dat voelt echt goed he
dat heb ik hier dus ook steeds
komen mensen met een kadootje aanzetten "nou! aan wie mag ik het geven?! zal ik het maar aan jou geven dan? Jij wordt tenslotte moeder" eh? ik heb al een paar keer gezegd van nee joh geef maar aan B. hij wordt tenslotte ook net zo goed vader natuurlijk. En dan merk ik dat sommige mensen nog een beetje semi-gepikeerd zijn dat ik het kadootje niet wil aannemen, alsof het een weigering is van mijn kant ofzo...

Trouwens, over kadootjes gesproken, de buurvrouw stond hier gister voor de deur met een setje roze gehaakte slofjes. Zo leuk en zo lief dat ze een kadootje kwam brengen Het hele blokje hier schijnt het leuk te vinden dat er weer een meisje komt Geloof dat er de afgelopen 5 jaar ofzo alleen maar jongens geboren zijn hier
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67244086
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:02 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dat heb ik hier dus ook steeds
komen mensen met een kadootje aanzetten "nou! aan wie mag ik het geven?! zal ik het maar aan jou geven dan? Jij wordt tenslotte moeder" eh? ik heb al een paar keer gezegd van nee joh geef maar aan B. hij wordt tenslotte ook net zo goed vader natuurlijk. En dan merk ik dat sommige mensen nog een beetje semi-gepikeerd zijn dat ik het kadootje niet wil aannemen, alsof het een weigering is van mijn kant ofzo...

Trouwens, over kadootjes gesproken, de buurvrouw stond hier gister voor de deur met een setje roze gehaakte slofjes. Zo leuk en zo lief dat ze een kadootje kwam brengen Het hele blokje hier schijnt het leuk te vinden dat er weer een meisje komt Geloof dat er de afgelopen 5 jaar ofzo alleen maar jongens geboren zijn hier

Jamaar, jij zeult met het kindje? Je vriend/man hoeft alleen maar het zaad aan te leveren, jij moet verder al het werk doen! Groot gelijk dat jij dan het kadootje krijgt
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_67244228
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:05 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Jamaar, jij zeult met het kindje? Je vriend/man hoeft alleen maar het zaad aan te leveren, jij moet verder al het werk doen! Groot gelijk dat jij dan het kadootje krijgt
hij zeult met mijn hormonen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 20 maart 2009 @ 17:11:53 #54
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67244263
Wat super lief van je buurvrouw Huup! Kei leuk zeg!

Tja ik weet niet, dat ze een kadootje aan mij geven dat vind ik niet zo erg, maar soms vind ik het wel stom dat ze mijn man overslaan met feliciteren. En ook altijd dat gevraag aan mij: hoe gaat het met je? Niemand vraagt aan de mannen hoe het gaat. Ik reageer dan ook altijd standaard: heel goed! En met jou? En dan zijn ze eigenlijk weer verbaasd dat je naar hun informeert... echt zo van: ja maar ik ben niet zwanger hoor! Snap je me een beetje hahahaha, het is vrijdagmiddag he, tijd voor weekend
Niet mieten! Door gieten!
pi_67244272
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:10 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hij zeult met mijn hormonen
hehe, maar daar kan hij bij weglopen als hij je even zat is, jij kan je kindje niet in de hoek leggen
pi_67244564
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:11 schreef seilram het volgende:
Wat super lief van je buurvrouw Huup! Kei leuk zeg!

Tja ik weet niet, dat ze een kadootje aan mij geven dat vind ik niet zo erg, maar soms vind ik het wel stom dat ze mijn man overslaan met feliciteren. En ook altijd dat gevraag aan mij: hoe gaat het met je? Niemand vraagt aan de mannen hoe het gaat. Ik reageer dan ook altijd standaard: heel goed! En met jou? En dan zijn ze eigenlijk weer verbaasd dat je naar hun informeert... echt zo van: ja maar ik ben niet zwanger hoor! Snap je me een beetje hahahaha, het is vrijdagmiddag he, tijd voor weekend
hahaha nee ik snap precies wat je bedoelt met dat Ik ken dat ja, van dat hoe gaat het. Hier is er 1 klasgenoot die ie-de-re les naar me toekomt en me aankijkt alsof ik een medisch wandelend wonder ben en dan begint het --> zooooo.... *stilte* ... hoe gaat het? (ik) goed hoor! .... *laaaange stilte* .... en dan komt de klapper --> ja? nog steeds zwanger??.... *Stilte van mijn kant echt al 4 weken lang 2 keer per week ofzo

Ik vind het ook helemaal niet erg om kadootjes te krijgen hoor maar mijn lief wordt er op die manier altijd een beetje buiten geplaatst en dat vind ik een beetje ik weet niet, ik krijg er een gek gevoel bij. Ik wilde dit kindje heel graag mét hem, en nu komt ze eraan en lijkt het alleen maar om mij te gaan. Alles wordt ook aan mij gevraagd, dan bellen ze hem, vragen naar mij en gaan dan vervolgens vragen of we al een bedje gekocht hebben enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67244637
Nou je het zegt Huup.. Ik doe dat ook wel een beetje..
Zou het dan niet gewoon automatisme zijn?

Maar dat van je klasgenoot is wel heel knullig hoor
pi_67244785
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:24 schreef Vlindur het volgende:
Nou je het zegt Huup.. Ik doe dat ook wel een beetje..
Zou het dan niet gewoon automatisme zijn?

Maar dat van je klasgenoot is wel heel knullig hoor
Ja nouja ik weet niet, misschien heeft het er ook wel mee te maken dat ik niet zo graag in het midden van de aandacht sta op die manier zeg maar. Er zijn vast vrouwen die het gewéldig vinden al die aandacht en er zijn vast ook zat mannen die het geen hol kan schelen. Maar als ik zie hoe erg mn lief ermee bezig is enzo en hij graag hij bijvoorbeeld een mooi kamertje wil maken voor zn kleine meisje dan voelt het altijd een beetje gek zulke situaties. Zeker als het van zijn eigen familie komt bijvoorbeeld

En die klasgenoot is ook een beetje een geval apart dat dan weer wel.

Ik hoor net dat we vanavond het bedje gaan kopen bij Ikea yaaaay weer een stapje dichter bij een affe babykamer!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67244827
Leuk! Welk bedje ga je kopen?

En doen jullie alleen het bedje? Of de hele serie?
pi_67245018
We kopen het Hensvik bedje van Ikea. Die kan later ook nog als peuterbedje gebruikt worden of nouja, we kopen... we krijgen hem kado van mijn opa & oma

De hele serie past met geen mogelijkheid in het kamertje dus we kopen echt alleen het bedje. Er staat nu ook al een ladekastje waar ik nog een stuk op ga zetten om het als commode te gebruiken en er staat een stoel om te voeden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67245040
Oe wat leuk al die tweelingen

Duchess feli met de meid en Troel, nogmaals gefeliciteerd met de zwangerschap. Wij gaan voor dezelfde week zie ik...

Hier inmiddels lichte zorg omdat ik maar niets voel en zelfs de lichte kwaaltjes die ik had inmiddels ook verdwenen zijn. Vorige keer verdwenen eerst m'n kwaaltjes en ging het vervolgens mis, dus ik begon mezelf al wat ongemakkelijk te voelen. Omdat de verloskundige wel 162 keer gezegd had dat ik moest bellen als ik een vraag had heb ik dat maar gedaan. Ze heeft nu voorgesteld om de echo te vervroegen. ik kan nu maandag al terecht...

Verdomd spannend allemaal. wat nou als er geen hartje zit of een lege huls of of of of

Of misschien zit er ook wel gewoon een knipperlichtje

Ik denk niet dat ik dit weekend veel zal slapen

en toch blijf ik het raar vinden, de eerste week stond ik bol van de klachten, daarna is het langzaam afgenomen en nu is het helemaal weg. Wel nog steeds vermoeid en een opgezette buik, maar dat is dan ook alles
pi_67245162
Huup, dat bedje is Zonde dat je geen ruimte hebt voor de hele serie, maar ja, je maakt er vast wel iets moois van!

Fiemel, Spannend hoor. Ik duim voor je maandag, het komt vast goed!
pi_67249544
Rocka, feli met je 12 weken mijlpaal!

Huup, leuk bedje

Fiemeeltje, spannend hoor... voor de zenuwen. Ik was in het begin ook alleen maar moe en opgeblazen en verder niets hoor!

Wij hebben vandaag een babywinkel (Babypark) zo'n beetje leeggekocht. En dan toch zónder overbodige maar oh zo leuke knuffels te kopen! Wel dingen als een box, boxkleed, badje, luieremmer enzo gehaald, toch weer een hoop om weg te strepen. En nou heb ik te veel gesjouwd en heb ik flink last van m'n onderrug en stuitje
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:22:10 #64
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67250038
Fiemeltje

hier morgen gewoon alweer 20 weken, tijd vliegt echt voorbij.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_67250088
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:05 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit een geintje is?
pi_67250301
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:23 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit een geintje is?
Owjee Juup, jij bent toch niet op Sjakies trots getrapt he
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_67250653
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:29 schreef McLaura het volgende:

[..]

Owjee Juup, jij bent toch niet op Sjakies trots getrapt he

Moet wel wat meer gebeuren hoor wil dat het geval zijn
  vrijdag 20 maart 2009 @ 22:14:51 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67254868
Ik heb de baby net gevoeld! Echt! Niks plopjes of tikjes of gefladder maar hetzelfde gewriemel als bij Sasha. Net of hij met zijn kontje tegen mijn buik aan het schurken was. Wat heerlijk om dat weer te voelen zeg!
pi_67255096
Ohhhh BE Heeerlijk zeg! Volgens mij was dat precies het medicijn wat je chagarijnige bui nodig had
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 20 maart 2009 @ 22:22:42 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67255201
Het heeft wel een hoop goed gemaakt!

Nu heb ik alleen echt schreeuwende honger!
pi_67255254
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 22:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb de baby net gevoeld! Echt! Niks plopjes of tikjes of gefladder maar hetzelfde gewriemel als bij Sasha. Net of hij met zijn kontje tegen mijn buik aan het schurken was. Wat heerlijk om dat weer te voelen zeg!
pi_67255649
quote:
Wat heerlijk!!!

Die van mij ligt ook zo lekker te schurken, van links naar rechts en dan een paar trappen na in mijn zij
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67256980
Ooh BE dat is fijn hé dat maakt het allemaal wat minder abstract (vond ik althans) zeker als straks je kerel het ook kan voelen strakjes.

Fiemeltje ik geloof je meteen dat je je zorgen maakt kan toch ook niet anders, ben blij dat je de vk hebt gebeld en nu sneller voor een echo mag komen. Hoop dat je met die wetenschap het weekend een beetje door kan komen

Seilram, hier ook mensen die staan te staren naar mijn buik en opmerkingen maken die je normaal ook niet zou krijgen als je niet zwanger bent, mooi voorbeeld, we waren van de week bij mijn schoonzus op verjaardag (zus van mijn man) zegt een tante tegen me: Goh jij wordt ZWAAR!!!! en dan ook echt die ogen opentrekken van whoooow hee wat een reet en buik...
Nou moet ik zeggen ik ben misschien 7 kilo aangekomen in bijna 32 weken weeg nu 61 kg ofzo , dat zit allemaal op mijn buik mijn broeken maatje 28 passen allemaal nog alleen de knoop kan niet dicht maar mijn kont zit nog prima, dus dik ben ik niet, het is puur die buik (en echt dat was bij Isa wel anders verdeeld die kilo's ).
Dus ik zeg ach nee toch, 7 kilo das toch niets vorige keer zat ik over de 20 op het eind, en die kilo's was ik allemaal kwijt voor ik weer zwanger raakte.
Tante: nee joh je bent echt DIK.... echt mijn kin zakte 3 etages er zaten namelijk 20 mensen bij dus ze zet je gewoon an public voor paal.
Dat zeg je toch niet of wel dan, of iemand nou wel of niet zwanger is, toen ik zei dat dat nogal bot was wat ze zei, keek mijn schoonmoeder nogal vuil..... tja hee ik hoef niet alles over mn kant te laten gaan omdat ik zwanger ben.
Mama van Isa en Ties
  vrijdag 20 maart 2009 @ 23:12:35 #74
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67257143
quote:
Schurkie
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67262207
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 23:09 schreef marlieske het volgende:
Dat zeg je toch niet of wel dan, of iemand nou wel of niet zwanger is, toen ik zei dat dat nogal bot was wat ze zei, keek mijn schoonmoeder nogal vuil..... tja hee ik hoef niet alles over mn kant te laten gaan omdat ik zwanger ben.
Nou inderdaad, wat een stomme tante!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')