Niet bemoeierig! Vind het fijn dat je het zegt, had er zelf niet bij stilgestaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
Innepin, als je zelf al dat onderscheid maakt is er wrsch niks aan de hand, maar ik wilde het (heel bemoeierig) toch even zeggen wel.
Dat klinkt wel als wat ik ook heb mefke! Bij mij helpt het ook op in de kussens te zitten bijv, zo'n beetje onderuit gezakt. Als ik echt lig voel ik het minder goed op de een of andere manier. En wat ik ook heb, is dat ik na zo'n plopje nog een tijdje een tintelingetje (oid) voel op die plek, alsof je je gestoten hebt bijv en nog een beetje voelt waar je precies tegenaan gestoten bent. Beetje vage omschrijving, maar misschien kan je er wat meequote:Op vrijdag 17 april 2009 20:56 schreef mefke79 het volgende:
Hier voel ik ook wel wat blubjes, plopjes, vaag gedoe...maar of dat nou werkelijk Driekus is...ik voel het trouwens alleen als ik rustig in bed lig, terwijl ik mijn darmen toch ook wel overdag voel en dat is toch echt anders...
Dat hebt ik ook ja. Voel het eigenlijk altijd een cm of 7 onder m'n navel. En ook meestal als ik iets onderuit zit. Liggend op bed heb ik het nog nooit gevoeld.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:25 schreef Linda2205 het volgende:
ja, dat inderdaad...darmgerommel trekt meer door je buik heen, terwijl dit vaak een tijdje op 1 plek blijft...en wat ik ook heb, maar weet niet of jij dat ook herkent Sssserpente, is dat het vaker op de zelfde plek terug komt. Ook op andere dagen zeg maar...dat er een soort van voorkeurs-schop-plekje is zeg maar
Niet perse toch? Jouw verhaal klinkt hetzelfde als dat van mij en ik voelde het vandaag voor het eerst vanaf de buitenkant (met 18+1). Positief denkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:30 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat hebt ik ook ja. Voel het eigenlijk altijd een cm of 7 onder m'n navel. En ook meestal als ik iets onderuit zit. Liggend op bed heb ik het nog nooit gevoeld.
M'n vriend vraagt steeds: "Kan ik het ook al voelen..?" Hij moet nog even geduld hebben.
Ja, dat vond ik ook! Fijn dat jullie zo genoten hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het zo stoer dat haar naam er op staat! Vaak is het toch Baby X of zoiets dergelijks. Mooie echo's hoor!
Je bent gewoon te klein voor je gewicht BE...vandaar je hoge BMIquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Jullie zijn lief meiden.![]()
Mijn bmi is flink 30+ dus op zich wel dik hoor. Mss is dat ook de reden dat F. het hier nog niet van buiten kan voelen.
![]()
Awwwquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Innepin, emodoos!
Ik had dat vanmorgen in het zwembad, ik vind dat op de een of andere manier zo tof en zo bijzonder dat ik om de haverklap vol schiet. Alleen Sasha en ik saampjes aan het zwemmen, meer niet.
lol! wat liefquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:28 schreef innepin het volgende:
Ik heb echt een hormonale mushy bui, zit naar huizen op funda te kijken bij ons in de stad, alleen maar om te concluderen dat ons huis toch veel toffer is en ik hier zo geluhhuhukkig ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |