abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 april 2009 @ 20:36:40 #276
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_68120884
Ah leuk Mefke Maar hoezo kunnen ze bij de 20 weken echo dan niks zien als je dikker zou zijn? Wij gaan daarna met vakantie en dus moest het wat eerder.
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 20:43:56 #277
5428 crew  miss_sly
pi_68121176
Dit was weer het eerste beeld van ons meisje

Een voetje, ongeveer twee keer zo groot als de vorige keer en het moet nog eens bijna zo groot worden

Dit is de bijzondere foto. Hij is kwalitatief niet heel erg mooi, maar het is dus volgens hem vrij uniek dat het hele hoofdje erop staat. Hij scrollde even door zijn historie om het ons te laten zien, en inderdaad allemaal foto's van hoofdjes die er net niet helemaal opstaan:

En een foto die kwalitatief wat beter is en waar je de trekken wat beter op kunt zien. Ze heeft heerlijk dikke hamsterwangen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 17 april 2009 @ 20:46:08 #278
100412 mefke79
komt goed!
pi_68121254
Stiemie, ik snapte er ook niks van. Maar het kwam er op neer dat als je meer vet had voor je zwangerschap, je het kindje minder goed zou zien en daarom zouden dikke vrouwen pas later een 20 weken echo krijgen. Ik kan er niets over in de folders vinden, niets over online vinden, dus ik snap het niet. En bovendien, wat is dik? Ook raar, toen ik zei dat ik bij hun ook de nekplooimeting gehad had en dat ze toen moeite had om het te zien vanwege naar achter liggende baarmoeder, was er opeens niets meer aan de hand. Terwijl me dat juist iets lijkt waardoor je het minder goed kan zien...maar ja, wie ben ik?
Ik denk trouwens dat ik Driekus ook gevoeld, maar ik twijfel er zo over. Herken je die eerste schopjes echt direct als schopjes bij je eerste? Of herkennen anderen dat onzekere gevoel?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 17 april 2009 @ 20:46:47 #279
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68121285
dat voetje

leuk misssly!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 17 april 2009 @ 20:47:13 #280
100412 mefke79
komt goed!
pi_68121298
Miss, wat een super schattige fotos! Mooie meid heb je daar..
pi_68121405
oh miss sly Dat voetje! zo leuk!

Mefke, ik twijfelde heel erg (we zijn natuurlijk even ver). In het begin dacht ik steeds, naja, zal mn maag of mn darmen wel zijn! Maar ik voel nu steeds vaker hetzelfde, beetje een por in je buik, bij mij vooral links onder. En daarnet ging het vrij vaak achter elkaar en legde ik mn hand erop en met een beetje drukken enzo. En nu ging het ook niet weg. Normaal gaat de beeb er vandoor maar nu werd er tegen mn vingers aangeschopt! Toen moest ik huilen , maar nu hoeft vriendje ook niet meer jaloers te zijn, hij kan het nu ook voelen alsie thuis komt!

Was trouwens wel op dat stukje tussen schaambeen en buik, wat zo schuin omhoog gaat zeg maar...daar heb ik geen vetjes, dat scheelt denk ik ook...door de vetjes heen, dus hoger op mn buik, is het vast lastiger voelen aan de buitenkant
Lotte!
Noah!
  vrijdag 17 april 2009 @ 20:50:37 #282
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_68121440
Raar allemaal hoor Mefke...vooral dat ze er dan ineens weer op terugkwam

Miss_sly wat mooi!!!
  vrijdag 17 april 2009 @ 20:51:58 #283
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68121493
Ik vind het zo stoer dat haar naam er op staat! Vaak is het toch Baby X of zoiets dergelijks. Mooie echo's hoor!

Oh, en over dik zijn en 20w echo's. Ik heb daar nog nooit wat over gehoord en ik ben toch echt dik.
En bij onze echo voor de geslachtsbepaling met 18w kon ze zelfs al keurig alle 4 de hartkamers zien dus duidelijk zat hoor.
Mss heeft zij oude echo-apparatuur ofzo?
  vrijdag 17 april 2009 @ 20:56:11 #284
100412 mefke79
komt goed!
pi_68121652
Over die echo: ik heb met dat mens ook met de nekplooimeting al zo'n 'gezellige' ervaring gehad. Gelukkig werken er meer mensen, ik hoop maar dat we nu iemand anders krijgen. Volgens de buren werken er namelijk ook lieve mensen.
Hier voel ik ook wel wat blubjes, plopjes, vaag gedoe...maar of dat nou werkelijk Driekus is...ik voel het trouwens alleen als ik rustig in bed lig, terwijl ik mijn darmen toch ook wel overdag voel en dat is toch echt anders...
pi_68121870
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
Innepin, als je zelf al dat onderscheid maakt is er wrsch niks aan de hand, maar ik wilde het (heel bemoeierig) toch even zeggen wel.
Niet bemoeierig! Vind het fijn dat je het zegt, had er zelf niet bij stilgestaan

Senna met hamsterwangetjes En dat voetje Gaaf hoor miss sly!

Linda2205, succes met dat schopjes laten voelen hè Is hier nog steeds niet gelukt, maar misschien is jouw kind wat minder eigenwijs

PS BE je bent heul niet "toch echt dik" joh Vind ik hartstikke meevallen iig
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_68122152
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 20:56 schreef mefke79 het volgende:
Hier voel ik ook wel wat blubjes, plopjes, vaag gedoe...maar of dat nou werkelijk Driekus is...ik voel het trouwens alleen als ik rustig in bed lig, terwijl ik mijn darmen toch ook wel overdag voel en dat is toch echt anders...
Dat klinkt wel als wat ik ook heb mefke! Bij mij helpt het ook op in de kussens te zitten bijv, zo'n beetje onderuit gezakt. Als ik echt lig voel ik het minder goed op de een of andere manier. En wat ik ook heb, is dat ik na zo'n plopje nog een tijdje een tintelingetje (oid) voel op die plek, alsof je je gestoten hebt bijv en nog een beetje voelt waar je precies tegenaan gestoten bent. Beetje vage omschrijving, maar misschien kan je er wat mee

En BE, ik vind jou ook niet dik. (Niet dat ik je zo goed ken, maar gewoon die paar foto's die ik voorbij heb zien komen)
Lotte!
Noah!
pi_68122814
Mooie foto´s MissSly! Ik vind 3D ook altijd wel een beetje engig hoor, lijkt toch vaak op een alien, maar aan de andere kant vind ik het ook zo mooi en zo gaaf om te zien! Je kan gewoon écht je kindje zien in je buik, hoe koel is dat!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_68122945
Ik vind de schopjes duidelijk te herkennen. Ze voelen wat zuiverder aan dan darmgerommel. Dat laatste is wat lastiger te traceren, terwijl ik heel duidelijk aan kan wijzen waar er geschopt wordt. Soms voel ik zo duidelijk gepor van binnen, dat ik reageer alsof ik een stroomstoot krijg.

Wat een mooie foto's, Miss! Dat voetje idd!
pi_68123036
ja, dat inderdaad...darmgerommel trekt meer door je buik heen, terwijl dit vaak een tijdje op 1 plek blijft...en wat ik ook heb, maar weet niet of jij dat ook herkent Sssserpente, is dat het vaker op de zelfde plek terug komt. Ook op andere dagen zeg maar...dat er een soort van voorkeurs-schop-plekje is zeg maar
Lotte!
Noah!
pi_68123152
Hihi, voorkeursplekjes lijkt me ook wel normaal Linda. Die van mij schopt zo vaak op dezelfde plek, dat ik me rotschrok toen ie ineens een flinke kick tegen de andere kant van m'n buik gaf Had ik helemaal niet op gerekend zeg maar.

Ik heb echt een hormonale mushy bui, zit naar huizen op funda te kijken bij ons in de stad, alleen maar om te concluderen dat ons huis toch veel toffer is en ik hier zo geluhhuhukkig ben
pi_68123281
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 21:25 schreef Linda2205 het volgende:
ja, dat inderdaad...darmgerommel trekt meer door je buik heen, terwijl dit vaak een tijdje op 1 plek blijft...en wat ik ook heb, maar weet niet of jij dat ook herkent Sssserpente, is dat het vaker op de zelfde plek terug komt. Ook op andere dagen zeg maar...dat er een soort van voorkeurs-schop-plekje is zeg maar
Dat hebt ik ook ja. Voel het eigenlijk altijd een cm of 7 onder m'n navel. En ook meestal als ik iets onderuit zit. Liggend op bed heb ik het nog nooit gevoeld.

M'n vriend vraagt steeds: "Kan ik het ook al voelen..? " Hij moet nog even geduld hebben.
pi_68123662
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 21:30 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Dat hebt ik ook ja. Voel het eigenlijk altijd een cm of 7 onder m'n navel. En ook meestal als ik iets onderuit zit. Liggend op bed heb ik het nog nooit gevoeld.

M'n vriend vraagt steeds: "Kan ik het ook al voelen..? " Hij moet nog even geduld hebben.
Niet perse toch? Jouw verhaal klinkt hetzelfde als dat van mij en ik voelde het vandaag voor het eerst vanaf de buitenkant (met 18+1). Positief denken ! Vriendlief komt om half 12 thuis van werken en dan komt er ook een voel-sessie
Lotte!
Noah!
  vrijdag 17 april 2009 @ 21:41:15 #293
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68123817
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 20:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het zo stoer dat haar naam er op staat! Vaak is het toch Baby X of zoiets dergelijks. Mooie echo's hoor!
Ja, dat vond ik ook! Fijn dat jullie zo genoten hebben.
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 17 april 2009 @ 21:41:40 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68123851
Jullie zijn lief meiden. Mijn bmi is flink 30+ dus op zich wel dik hoor. Mss is dat ook de reden dat F. het hier nog niet van buiten kan voelen.

Innepin, emodoos!
Ik had dat vanmorgen in het zwembad, ik vind dat op de een of andere manier zo tof en zo bijzonder dat ik om de haverklap vol schiet. Alleen Sasha en ik saampjes aan het zwemmen, meer niet.
pi_68123948
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Jullie zijn lief meiden. Mijn bmi is flink 30+ dus op zich wel dik hoor. Mss is dat ook de reden dat F. het hier nog niet van buiten kan voelen.
Je bent gewoon te klein voor je gewicht BE...vandaar je hoge BMI
Lotte!
Noah!
pi_68124284
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Innepin, emodoos!
Ik had dat vanmorgen in het zwembad, ik vind dat op de een of andere manier zo tof en zo bijzonder dat ik om de haverklap vol schiet. Alleen Sasha en ik saampjes aan het zwemmen, meer niet.
Awww
Ik heb nog geen enkele hormonale huilbui gehad trouwens, hoewel ik van de week wel heel dichtbij zat -- omdat de trein vertraging had
Valt best mee met mijn emodozerigheid *kuch*
pi_68124823
treinvertraging is toch een goede reden innepin?! Ik ging in het begin van de zwangerschap huilen omdat ik perse een broodje döner moest hebben, waardoor ik de tram miste en toen ook nog misselijk werd van mn broodje. Toen werd ik uitgelachen door vriendlief
Lotte!
Noah!
pi_68125267
Wat een duidelijke en mooie echo foto's Misssly!!!

Lijnloos gefeliciteerd!!
pi_68125410
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 21:28 schreef innepin het volgende:
Ik heb echt een hormonale mushy bui, zit naar huizen op funda te kijken bij ons in de stad, alleen maar om te concluderen dat ons huis toch veel toffer is en ik hier zo geluhhuhukkig ben
lol! wat lief

Gefeliciteerd streep uhm niet loos

Wat een mooie echo's van je Senna Miss_Sly

Ik wil ook plopjes voelen!! Wie was dat ook alweer die al vanaf 12 weken wat voelde? Ik ga heel hard proberen volgende week hihi en dan duurt het vast tot 20 weken bij mij..

Wanneer kun je het beste een pretecho doen? Wij willen sowieso de structurele 20 weken echo doen, maar van nu tot 20 weken duurt zo lang Met 16 weken kunnen ze al een beetje inschatten wat het geslacht is toch?
Owh, en we hebben via Marktplaats geboden op een Angelsounds, misschien dat dat helpt om het allemaal wat realistischer te maken
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_68125485
Lijnloos feli!

Miss ik vind de foto's gaaf! En idd stoer "Senna M..." erboven!!!

Kan het zijn dat de baby nu al (21w 3d) op mijn blaas trappelt? Want ik moet kei vaak plassen en heel vaak komt er bijna niks terwijl ik toch echt het idee heb dat ik heel erg (veel )moet Of kan het een blaasontsteking zijn? Maar ik voel geen pijn bij het plassen...
#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')