quote:Op zondag 12 april 2009 13:45 schreef Fuente het volgende:
Whoehaaaa! Merel draaide zich net bijna zelf op haar buik. Ze begon gister al steeds meer te duwen met haar voeten. Krijgt haar ene arm al onder haar zij en dan blijft ze steken om d'r hoofd te zwaar is. Na een zetje tegen d'r bips lukte het wel
Ik had voor Mila haar eerste prikjes panadol junior gekocht, dat zijn inderdaad zetpillen van 3 maanden tot 1 jaar. Bij het CB vertelde ze dat je die gewoon mag geven maar wel overmidden moet snijden! Heb ze overigens niet nodig gehad nog. 21 april gaan we voor de 2e ronde prikjes.quote:Op zondag 12 april 2009 18:28 schreef Diaan73 het volgende:
Goedzo |Merelen Lotte die staat
![]()
Hier geen nieuws, Lennon slaapt nog steeds goed door vanmorgen tot 8:10 uur wat ons zeer goed uitkwam ivm pas om 2 uur vannacht naar bed gaan... Peaceman was jarig Hij drinkt gisteren en vandaag heel erg goed, bijna al zijn flessen leeg. HIj drinkt echter nog steeds "maar" 150 cc per fles. Dinsdag gaat hij voor het eerst naar mn ouders, ben benieuwd hoe dat gaat. Dinsdag moeten we ook weer naar cb en krijgt hij zn eerste prikjes. Ben trouwens heel benieuwd naar zn gewicht/lengte.
Ow gisteren kinderzetpillen gekocht, maar zag thuis dat die waren voor babies van 3 maanden tot 1 jaardie mag hij dus nog helemaal niet hebben. Zijn er ook zetpillen voor jongere babies? Vast wel, maar waar kan ik die kopen. Was trouwens een stomme doos bij Etos, ik vroeg naar dat cremepje, maar was de precieze naam vergeten, zij: tja ik weet het niet, misschien achterin bij de babycreme. Verder ook geen moeite gedaan om mee te helpen/zoeken.
Nou niet tot 10 uur..quote:Op zondag 12 april 2009 18:34 schreef freecell het volgende:
Ik heb nooit zetpillen kunnen vinden voor kleinere babies, maar ik kijk ook altijd met mijn neus
Doorslapen voor de eerste prikjes?en dan tot 10:00?
mazzelpikker
Succes met de prikken!
Nou laat dat het dan maar zijn... het mag ook wel eens hequote:Op zondag 12 april 2009 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha at ook niet best in de periodes dat hij zijn tandjes kreeg. Kan prima idd!
Lotte ook!quote:Op zondag 12 april 2009 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha at ook niet best in de periodes dat hij zijn tandjes kreeg. Kan prima idd!
Lief dat je dat vraagt. Even in het kort, want Kim is helemaal van slag vanavond, wil niet slapen. We gaan er om de beurt heen, is er al weer een tijdje uit geweest.quote:Op zondag 12 april 2009 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
Ingrid hoe gaat het met Tyler (ik kom niet zo vaak in het andere topic, ik vind het al zo moeilijk om alles bij te houden), vind het even goed wel leuk om af en toe wat van je te lezen.
Wat stom dat dat hier dan wel geadviseerd wordtquote:Op zondag 12 april 2009 21:20 schreef Fuente het volgende:
Diaan, je mag bij prikjes gewoon zetpillen voor baby's vanaf 3 maanden geven. Je hoeft ze dan ook niet door te snijden. Het CB hier raadt het doorsnijden juist helemaal af, ten eerste vanwege de scherpe randjes die kunnen ontstaan, en ten tweede omdat de dosis ook in de ene helft kan zitten die jij dan geeft. Het zit niet compleet evenredig verdeeld in een zetpil.
Ow jeetje, wat erg zeg... sterkte!!quote:Op maandag 13 april 2009 12:27 schreef Estrys het volgende:
ja dank je Diaan, dat kunnen we ook wel gebruikenDikke ellende hier,We zijn al een rondje gaan wandelen maar niks helpt. we hebben het geluid van de babyfoon maar uit gezet en zitten nu naar de uitslaande lampjes te kijken.
Hij slaaptquote:Op maandag 13 april 2009 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow jeetje, wat erg zeg... sterkte!!
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met de bumbo kinderstoel??
[ afbeelding ]
heerlijk ding. ik was hem bijna vergeten, moet hem ook nog verkopenquote:Op maandag 13 april 2009 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow jeetje, wat erg zeg... sterkte!!
[ afbeelding ]
Ochquote:Op maandag 13 april 2009 17:53 schreef Estrys het volgende:
hopelijk snel verbetering Ingrid, arm mannetje![]()
Zoals verwacht is het bal hierHuilen, huilen half uur slapen, huilen enzovoort... Nou maar even in bad, eten en weer naar bed. Hopen op een enigszins rustige avond en nacht.
Is dat voor in bad of iets dergelijks?quote:Op maandag 13 april 2009 18:15 schreef Popples het volgende:
[..]
heerlijk ding. ik was hem bijna vergeten, moet hem ook nog verkopen
kun je doen maar ook gewoon eten in geven.quote:Op maandag 13 april 2009 18:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Is dat voor in bad of iets dergelijks?
kun je hem makkelijk voor gebruikenquote:Op maandag 13 april 2009 19:26 schreef freecell het volgende:
Het lijkt op een po
Maar ik zoek nog wel wat wat in ons badje/onder de douche kan, dan kan ik even mijn haren inzepen als we samen douchen
Wat fijn dat het nu rustig isquote:Op maandag 13 april 2009 21:31 schreef Estrys het volgende:
het gaat goed met Seb, hij slaapt al een paar uur. Heeft nog gegeten en even in de box gelegen en gelachen (om mijn pogingen om het briesen van een paard na te doen, hij was niet de enige die moest lachen)
Hij kan er wel tegen om naar 1 plaats te gaan per dag zeg maar, maar drie plaatsen op 1 dag is een beetje veel van het goede voor hem denk ik.quote:Op maandag 13 april 2009 21:50 schreef DolleMina het volgende:
Arme Seb.Gelukkig kan Annicka er goed tegen, van hot naar her gesleept te worden...
![]()
Afgelopen donderdag de hypotheker, vrijdag chiropractor en dierenarts (voor onze katten, niet voor haar...) , zaterdag verjaardag van mijn zus, gisteren eten bij mijn schoonouders...
![]()
Vandaag gewoon weer een engeltje, behalve dan als ze honger heeft...
En dat was een garantie?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:37 schreef Guuzewuus het volgende:. Op het kdv vroegen ze altijd: "heeft ze al gespuugd vanochtend", omdat ze bang waren anders de dupe van zo'n golf te worden
.
Jupsquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:06 schreef Estrys het volgende:
Schrikken zeg! wat vreselijk lijkt me dat freecell, breath holding spell of zo heet dat he?
lijkt me geen toevalquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Jups
En dan niet van boosheid, maar bij pijn. Ik wist wel dat ik het vroeger had inderdaad, maar had er geen moment bij stil gestaan dat dat erfelijk zou kunnen zijn. (misschien is dat ook wel niet zo en is het gewoon toeval)
Zei mijn moeder ook al inderdaadquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
Freecell jeutje zeg... heftig.... geen ervaringen mee dus ik zou je ook geen tips kunnen meegeven. Misschien bij het CB of je HA eens checken als je er weer eens bent?
Oja, dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:49 schreef simmu het volgende:
pfff, schrikken zeg freecell! ik heb ook al geen tips, behalve zelf rustig blijven en gewoon het cb hier tussendoor over bellen als je twijfelt over wat te doen dan.
ik had hetzelfde, ik kreeg meteen een stabilisatie kussen mee, en voor in de nachten (voor ik dat kussen had) mocht ik hem van het CB "gewoon" in stabiele zijligging leggen, met evt twee opgerolde hydrofielluiers tegen zijn rug en buik tegen het draaien. op het gewicht na is het alslof ik hier jr. leesquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:16 schreef Diaan73 het volgende:
Gelukkig spuugt Lennon niet, hij heeft in al die weken 1x echt gespuugd.
Net weer terug van cb... hij is goedgekeurd en heeft zn prikjes gehad. HIj weegt nu 5435 gram en is 60 cm. Zn hoofdomtrek is 40,5 cm. Wat drinken betreft, drink hij precies volgens de richtlijnen, hij mag meer maar dit is ook prima (165 cc). We mochten hem evt. wel wakker maken 's avonds rond 11 uur... heb maar even uitgelegd dat het zonder die fles beter gaat....het slapen dan. Hij is gewoon snel verzadigd. Voor het droge huidje heb ik een recept gekregen en voor zn hoofdje moet ie naar kinderfysiotherapie. Hij heeft toch echt een voorkeurshouding naar links, geen probleem als je er maar aan gaat werken. VOlgende week donderdag komt de kinderfysiotherapeut al. Van de prikjes heeft hij (nu nog) geen last. Hij huilde alleen even toen hij de prikjes kreeg. Hij ligt nu lekker te slapen op zn (rechter) zij in de box....
Ow en het is helemaal goed gegaan bij mn ouders, veel geslapen zei ze
wij mochten kiezen wel of geen helmpje. wij hebben voor geen gekozen omdat ze niet wisten of het wel ging werken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
De oefeningen die je van de kinderfysiotherapeut hebt gekregen deden voldoende?? Uiteindelijk wel goedgekomen?
Chiropractor, dat had ik ook al in mn hoofd.. misschien is dat nog wel beter. Ik ga even wat info daarover lezen....
Toevallig lurk ik even mee. Ik zou de chiropractor én de fysio doen. Ze doen allebei namelijk heel andere dingen die elkaar heel goed aanvullen. Wij zijn heel lang alleen bij de chiropractor geweest om elke keer het nekje los te maken (en dat kan ook vastzitten zonder dat kinderen erom huilen, want Lilah huilde nooit) maar als ze zelf niet gestimuleerd werd om die draai ook te maken deed ze het lekker niet. Met anderhalve maand fysiotherapie zat ze ineens op hetzelfde lichamelijke ontwikkelingsniveau als andere baby's van haar leeftijd, terwijl ze daarvoor echt niet eens wilde rollenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
Voor mijn gevoel gaat dat sneller als fysiotherapie. Misschien maar beiden proberen.
mijn oudste zusje had het ook bij pijn en boosheid...die werd er ook paars bij.. t beste wat je gewoon kan doen is idd even blazen en een liedje zingenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:01 schreef freecell het volgende:
Goedzo Thomas!Lekker draaien!
Hier 10 jaar bij mijn leven op
Leander was blij aan het kruipen (jajaheus kruipen) in de keuken terwijl ik bezig was en hij verloor zijn evenwicht en viel opzij. Koppie op de grond. Kan gebeuren, sneu.
Dus hij doet zijn mond wagenwijd open, haalt diep adem... en blijft er in hangen...
Geen huil, alleen een verstrakt ventje met zijn mond wijd open.
Ik in zijn gezicht blazen, hij ademt nog een beetje meer inDit nog 2x en pas bij de derde of vierde keer begon hij te huilen
Toen waren we dus wel een halve minuut verder. Dan is een halve minuut best lang! Ik dacht echt even dat hij k.o. zou gaan!
Toen was het heel even *BRUL! brul! brul... * en daarna ging hij stil en moe tegen me aanhangen
Ik had dat vroeger ook. Dus even mijn moeder gebeld. Ik heb het gehad van 6 maanden tot 3 jaar en bijna elke keer als ik me echt even pijn deed, soms dus een week echt elke dag![]()
Volgens mijn moeder helpt er eigenlijk niks, blazen soms een beetje. Als het niet snel genoeg over ging viel ik flauw en dan begon ik meteen weer te ademen en was ik zo weer bij.
Pfffffff. schrikken....
Iemand nog goede tips voor als het weer gebeurt? Want ik ga hier niet aan wennen geloof ik...
Prima dan toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:41 schreef Estrys het volgende:
hij is zes kilo
het was echt een beetje een ja vroeger... gesprekje
Ja, dat lijkt me lastigquote:Op woensdag 15 april 2009 08:33 schreef Dakota het volgende:
[..]
mijn oudste zusje had het ook bij pijn en boosheid...die werd er ook paars bij.. t beste wat je gewoon kan doen is idd even blazen en een liedje zingen(daar zal hij zich dan op gaan concentreren)
bij woede moet je helemaal niets doennegeren en desnoods flauw laten vallen
(heel eng maar t hielp)
Ja maar om het nou met de vader van je vriend te doenquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:20 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ja maar om het nou met de vader van je vriend te doen
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:22 schreef freecell het volgende:
[..]liever niet inderdaad, al mag ik hem graag
Gelukkig lijkt TARA best wel op zijn vaderAlleen totaal andere ogen
De jouwe is zeg aars TARA, maar dan iets dikker, met meer haar en met de ogen van TARA's vader
die kale plek heeft ze ook al niet, achter is t nog langer zelfsquote:Op woensdag 15 april 2009 10:21 schreef Estrys het volgende:
Seb is net zo'n pater met zijn kale plek achterop en dan zo'n matje eronderEn het is echt veel dunner geworden sinds zijn geboorte. Ik vind het geweldig, zeker voor een meisje.
Hier ook nog geen noemenswaardig haar hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 10:21 schreef Estrys het volgende:
Seb is net zo'n pater met zijn kale plek achterop en dan zo'n matje eronderEn het is echt veel dunner geworden sinds zijn geboorte. Ik vind het geweldig, zeker voor een meisje.
Isis krijgt ook zo vaak de fles terwijl ze slaapt. Ze drinkt dan prima en als we die fles niet nog geven krijgt ze echt weinig binnen, dus we houden het maar zo. Ik zie het probleem ook niet zo van drinken terwijl ze slaapt eikquote:Op woensdag 15 april 2009 09:51 schreef freecell het volgende:
Iemand die ik ken van de zwangerschapsgym (oja, dat is één van de dingen die je hooguit bij de eerste doet, dat nooit meerik heb ook alleen met haar nog contact, want kom haar regelmatig op straat tegen) geeft haar baby om 23:00 al slapend een fles, dus slapende baby, fles er in duwen en de baby drinkt hem al slapend leeg en pit verder.
Dan zou ik die fles ook skippen geloof ik
gaat het verder goed met haar?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:26 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Isis krijgt ook zo vaak de fles terwijl ze slaapt. Ze drinkt dan prima en als we die fles niet nog geven krijgt ze echt weinig binnen, dus we houden het maar zo. Ik zie het probleem ook niet zo van drinken terwijl ze slaapt eik
Er is ook geen probleem aan drinken tijdens het slapen, ik vond het gewoon grappigquote:Op woensdag 15 april 2009 10:26 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Isis krijgt ook zo vaak de fles terwijl ze slaapt. Ze drinkt dan prima en als we die fles niet nog geven krijgt ze echt weinig binnen, dus we houden het maar zo. Ik zie het probleem ook niet zo van drinken terwijl ze slaapt eik
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:30 schreef Dakota het volgende:
[..]
gaat het verder goed met haar?
En is ze nog steedsrossig
?
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:57 schreef Jojogirl het volgende:
[..]Jep, nog steeds rossig, al wordt het wel steeds lichter/blonder. En verder doet ze het goed, al is ze zo ongeveer chronisch verkouden. Nog altijd een ukkie, donderdag weer bij het CB geweest en ze is nog steeds geen 6 kilo (5930, maar net 220 gram aangekomen in 5 weken) en 62 cm (dat was dan wel weer 3.5 cm erbij in 5 weken). Verder kan ze nu 1 kant op omrollen
en houdt ze d'r hoofdje (eindelijk) mooi rechtop als ze zit/op d'r buik ligt. En ze is supervrolijk en de laatste week ook heel kletserig
Ja hier ook. Voordeel is dan weer dat ze alle kleertjes regelmatig aan heeftquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:26 schreef Bass-Miss het volgende:
Elodietje ligt meestal heel de dag over te lopen. De wasmachine draait overuren...
Dat is zo lief, als ze slapend lachenquote:Op woensdag 15 april 2009 19:32 schreef Estrys het volgende:
Seb had het op het kdv na een half uurtje wel gezien buiten, ik denk te warm (heeft ie van mij)
Hij lag prinsheerlijk in een van de schommels te slapen en toen de leidster hem los wilde maken ging hij glimlachen met zijn ogen nog dicht
vanmorgen heb ik 5! keer achter elkaar spuitluiers moeten verschonenquote:Op woensdag 15 april 2009 19:47 schreef Estrys het volgende:Zeg ik net tegen manlief, als jij dat nog even gaat snoeien in de tuin dan doe ik zijn luier wel. En ik heb het nog niet gezegd en WAT denk je?
Jaaa hoor, geknetter. Lekker ding is het toch ook.
vanmorgen was mijn kind in het kinderdagverblijf, die meiden daar zijn heeeel goed in luiers verschonenquote:Op woensdag 15 april 2009 19:53 schreef Dakota het volgende:
[..]
vanmorgen heb ik 5! keer achter elkaar spuitluiers moeten verschonen
Ik heb geen meelij
Dat doet Mila ook, heel handig als je eventjes zelf wat moet doenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:54 schreef Dakota het volgende:
Ze pakt trouwens ook steeds mn handen vast voor ze in slaap valt, heeeel stevig.. als een soort van knuffel ofzo..
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroe?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:42 schreef Diaan73 het volgende:
Wat grappis is al ze als het ware rrrrrrrr zeggen. Tenminste Lennon doet dat soms en als wij dat dan doen, probeert hij dat ook weer te doen.
haha die ken ik ook..dat ging dus over in dat vreselijk harde gekwaak van r..in t filmpjestopic heb ik ook een voorbeeld staan van 1 van r gilletjesquote:Op donderdag 16 april 2009 16:47 schreef Fuente het volgende:
Welkom nummer_zoveel!
Merel maakt alleen maar bwaaaaaah geluidjes
Ik ga even speurenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:49 schreef Dakota het volgende:
[..]
haha die ken ik ook..dat ging dus over in dat vreselijk harde gekwaak van r..in t filmpjestopic heb ik ook een voorbeeld staan van 1 van r gilletjes
Whihihi, ik heb 'm al gevondenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:50 schreef Dakota het volgende:
Het grote ouder(s) filmpjestopic, deel 8
hoefni!
Hihiquote:Op donderdag 16 april 2009 16:50 schreef Dakota het volgende:
Het grote ouder(s) filmpjestopic, deel 8
hoefni!
Jippiequote:Op donderdag 16 april 2009 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
En toen......
STOND KOEN ZOMAAR!!!!!
[edit]Met behulp van naaimachien
Hij drinkt goed, poept en plast ook goed.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:27 schreef freecell het volgende:
Welkom nummer-zoveel!
Spannend hè? Alles zelf doen? Mis je de bevestiging ook zo?
Hoe doet Julian het? En issie tof? Foto's willen we
Welkom!! Wat een leuk ventje is Julianquote:Op donderdag 16 april 2009 16:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hallo allemaal, kom me even melden.
Ben 9-4-09 bevallen van een zoon, Julian. 3215 gram.
De kraamverzorgende is nu net de deur uit, het was de laatste kraamdag. Spannend, nu gaan we alles zelf doen met hem.
Helaas ben ik zelf nog niet zo mobiel omdat ik flink ingeknipt ben tot in m'n bil en de hechtingen nog pijn doen. Eigenlijk is de bevalling me wel meegevallen maar zijn de eerste kraamdagen het zwaarste geweest. Julian huilde veel 's nachts en de borstvoeding liep goed, maar het aanleggen ging minder. Nu kolf ik de melk en is Julian ook meer tevreden.
Wat een schatje! Echt ongelovelijk hoe die kindjes zich ontwikkelen in hun eerste levensjaar.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
Welkom nummer_zoveel met je prachtmanneke Julian. Leuke naam! En wat heeft ie een lekker gezond kleurtje!
Check mijn boefje, en de verschrikkelijke kwijlplek op zijn shirt (ik denk toch echt dat tandjes niet lang op zich laten wachten)
[ afbeelding ]
De rest staat hier
beter mama voor melk dan meeeeeeeeeeeeuuuuhquote:Op donderdag 16 april 2009 21:59 schreef Llewella het volgende:
Welkom nummer_zoveel!!!
Wat goed koen! zomaar staan!
Even een update van Amber, wan het gaat weer hard met d'r!
Vandaag is ze weer goedgekeurd op het CB; ze volgt het gemiddelde lijntje zo'n beetje qua groei; 8455 gram en 72cm @ 9m10d.
Qua ontwikkeling maakt ze weer een sprongetje; ze maakte al een beetje meer aanstalten, maar de laatste week gaat hard! Ik verwacht dat Amber binnenkort ook zelf staat en serieus gaat lopen wellicht! Haar motivatie om te lopen en staan is erg groot op het moment; langs de bankleuning stappen, aan de hand stappen; ze wil los stappen; doet dan echt zo van ja mam, ga maar weg met die handen; zelf doen!
Ze trekt zich wel op maar voelt zich veiliger als ze aan mij kan optrekken dan aan iets anders.
Ook kruipen krijgt ze nu door; nog steeds op d'r buik, maar ze begint zich al iets op te drukken naar op de knieen.
En wijzen doet ze veel, en voorzichtig aan begint ze met zwaaien.
En mama!!!??? van nananana naar mama? Al lijkt het vooralsnog een aanduiding te zijn voor melk/eten.
Verder is ze nog steeds verkouden, maar op het cb klonk het allemaal gewoon prima, en vanmiddag nog even bij de huisarts geweest en weiig aan de hand, gewoon verkouden en ze heeft er weinig last van zelf; maar reutelt wel aardig afentoe.
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:01 schreef Dakota het volgende:
[..]
beter mama voor melk dan meeeeeeeeeeeeuuuuh
Nee,je bent niet gek aan het worden!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
Zweefvliegje, ik zie geen foto... Nu wel
En heeft Lianne nou al voor de 2e keer prikjes gehad? Het CB is er snel mee? Ze krijgen toch pas met 3 maanden de 1e prikjes? Of ben ik nou gek aant worden?![]()
Ik! Een van de weinige dingen die we bewaard hebben voor een tweede. Zo handig vonden we het ding.quote:Op maandag 13 april 2009 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ze wordt telkens leuker!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:36 schreef Dakota het volgende:
O wat is lianne leuk
en wat groeit ze hard
elin krijgt maandag haar 2e prikjes, de eerste kreeg ze met 10 weken
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:43 schreef Igraine het volgende:
Hier heeft ze vanmiddag de derde prikjes gehad. Ze is nu 4 maanden en 3 weken.
6400 gram en 62,5 cm. En de verpleegster was helemaal weg van haar. Mijn kleine flirt. Ze lacht echt zo'n beetje heel de dag en kijkt je heel doordringend aan. Dan lacht ze naar je en draait ze heel koket haar hoofdje weg, al lachend. Zo lief en leuk is ze.![]()
![]()
Aha... LL was het helemaaaal vergeeten (fifi-uitspraak ala Sander) Zie je zo'n eerste jaar gaat gewoon TE hard, ik weet nu al amper wanneer Koen zijn 1e prikjes heeft gehad....quote:Op donderdag 16 april 2009 22:28 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Nee,je bent niet gek aan het worden!
Het schijnt dat er kinkhoest in Leeuwarden heerste, net toen Lianne een week of 2 was.
Dus ze kreeg bij haar eerste CB afspraak met 4 weken alvast haar 1e reeks prikjes. En vandaar nu dus de 2e, en straks bij 3 maanden haar 3e.
Sjee wat laat Koot,quote:Op donderdag 16 april 2009 22:36 schreef Dakota het volgende:
juhp..ik vind het vervelend dat ik niet gelijk loop qua afspraken (dus 4 wk 8 wk etc) maar dat ze r prikjes steeds krijgt als ze iets ouder is vind ik geen probleem hoor..ben benieuwd hoe ze op deze zal reageren ..quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:06 schreef Estrys het volgende:
[..]
Sjee wat laat Koot,wat slecht van het CB. Seb krijgt 3 mei zijn 3de prikjes alweer. En nou gaat ik zoonlief afleveren bij zijn collega Kruimels . Heerlijk weer om te werken
Mijn bikkel heeft geen kik gegeven, niet tijdens het prikken althans. even vijf minuten erna want volgens mij krijgen ze een beetje stijve beentjes. Toen was het over, van de eerste had hij meer lastquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:56 schreef Dakota het volgende:
[..]
juhp..ik vind het vervelend dat ik niet gelijk loop qua afspraken (dus 4 wk 8 wk etc) maar dat ze r prikjes steeds krijgt als ze iets ouder is vind ik geen probleem hoor..ben benieuwd hoe ze op deze zal reageren ..
was de 2e keer erger of niet?
ben benieuwd..bij de eerste prikjes schrok ze even van de tweede.. ps na 3 uur begon ze echt te huilen..ze had dan ook een heel dik en vuurrood beentjequote:Op vrijdag 17 april 2009 10:11 schreef Estrys het volgende:
[..]
Mijn bikkel heeft geen kik gegeven, niet tijdens het prikken althans. even vijf minuten erna want volgens mij krijgen ze een beetje stijve beentjes. Toen was het over, van de eerste had hij meer last
Laat even weten hoe dat was maandag! Mila krijgt dinsdag de 2e reeks prikjes..quote:Op donderdag 16 april 2009 22:36 schreef Dakota het volgende:
O wat is lianne leuk
en wat groeit ze hard
i did! maar ben bang dat ze mijn blauweplekkenhuid heeftquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:28 schreef Estrys het volgende:
Vooral goed de beentjes masseren meteen na het prikken adviseren ze hier.
Wat zijn dat voor zetpillen? Waar zijn die te koop? Over 2 weken krijgt Fee weer prikken en ze heeft er zoveel last van...quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:34 schreef Dakota het volgende:
[..]
i did! maar ben bang dat ze mijn blauweplekkenhuid heeft
ik heb wel belachelijk dure homeopatische zetpillen zonder paracetamol..en t hielp gelijk
viburcolquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:23 schreef cattie het volgende:
Goed zo Leander!![]()
[..]
Wat zijn dat voor zetpillen? Waar zijn die te koop? Over 2 weken krijgt Fee weer prikken en ze heeft er zoveel last van...
jeej leander!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:20 schreef freecell het volgende:
Het gaat zo hard
In twee weken tijd goed leren zitten, leren kruipen, leren tijgeren....
en gisteren betrapte ik hem zo:
[ afbeelding ]
go leander!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:20 schreef freecell het volgende:
Het gaat zo hard
In twee weken tijd goed leren zitten, leren kruipen, leren tijgeren....
en gisteren betrapte ik hem zo:
[ afbeelding ]
Ja echt! Vooral in haar houding, ontwikkeling enz. Ze gaat echt als een razende vooruit. Eerder lag ze alleen maar op haar rug, deed niets, bewoog amper enz. En nu is het een edje-raketjequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:25 schreef freecell het volgende:
Wat goed zeg Fuente!Je merkt echt veel verschil hè?
Is wel vroeg he dm???quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:09 schreef DolleMina het volgende:
Bij voorkeur te gebruiken om half 5 in de ochtend...
Ik gebruik hem alleen in bed, in de box kijkt hij nl. wel regelmatig naar zijn niet voorkeurskant, maar in bed zakt hij snel in zijn voorkeurshouding in slaap en blijft dan zo liggen. in de box is hij trouwens ook te beweeglijk om er in te blijven liggen, maar in zijn slaap gaat het nog primaquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
DJMO gebruiken jullie dat kussen ook in bed? Of alleen in de box? Ik hoop dat "onze" kinderfysio hem ook heeft, anders koop ik er een. Ik had er zoeen bij Twan maar toen nooit hoeven te gebruiken... en we weten niet waar hij is gebleven. Mn ex ook niet...
Ja dat vind ik ook, maar kan er niets aan doen... ik wil graag cb bij mijn huisarts wat dus ook mogelijk is en volgens de cb-assistente is er niet elke week cb of is de dag dat ik graag zou willen vol.... nou ja als hij ze maar krijgt. Dit is dan de "prijs" voor het willen hebben van je eigen huisarts als cb-arts.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:22 schreef cattie het volgende:
Wat krijgt lennon laat zijn prikjes!
Fee kan zich verplaatsen! Ze ligt in de box en wurmt zich de hele box door.Grote meid!
hier ook zo'n gekloot, eerste prikjes met 10 weken en 2e wilden ze met 15 weken doen..die heb ik kunnen verplaatsen naar morgen!quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
DJMO gebruiken jullie dat kussen ook in bed? Of alleen in de box? Ik hoop dat "onze" kinderfysio hem ook heeft, anders koop ik er een. Ik had er zoeen bij Twan maar toen nooit hoeven te gebruiken... en we weten niet waar hij is gebleven. Mn ex ook niet...
Annicka
Leander, Merel en Maarten jullie doen het supergoed!!!En Julian welkom
![]()
Lennon is vanmorgen meegeweest naar voetbal, hij is dan lekker buiten en heeft het erg naar zn zin... huilt geen moment en slaapt soms ook nog. Je kunt nooit vroeg genoeg beginnen
Rocka, dat ziet er wel handig uit ja...
Lennon heeft pas afgelopen week de 1e prikjes gehad, hij was toen al 11 weken geweest. Ik hoef in principe pas weer 2 juni naar cb voor de 2e keer prikjes, dat is pas over 7 weken... dan is hij dus al 18 weken!! Ik ga die afspraak een week naar voren verzetten.
overgrootoma of overgrootmoederquote:Op zondag 19 april 2009 13:17 schreef DolleMina het volgende:
Daarom sleep ik de babyfoon altijd mee als ik ergens naartoe ga waar Annicka misschien ergens apart kan (komen) te liggen. Dan hoef ik niet iedere keer te gaan kijken ook.![]()
Annicka's overgrootoma is een paar maanden voordat Annicka geboren werd overleden.
Hmm, overgrootmoeder, denk ik, nu je het zegt. Ik weet het niet zeker meer, want het is niet van mijn kant. Daar is alles dat boven mijn ouders zat al overleden...quote:Op zondag 19 april 2009 16:00 schreef Dakota het volgende:
[..]
overgrootoma of overgrootmoeder
elin heeft nog 4 overgrootvaders en moeders en 4 opa's en 3 oma's
ik heb mijn babyfoon afgelopen vrijdag ook meegenomen naar een verjaardag, het was vrij rustig, jr. boven in een campingbedje gelegd, eigen vaste slaapknuffel en muziekding meegenomen, babyfoon aangezet. drie kwartier later vroegen ze me of de babyfoon het wel deed.. ik had al verteld dat hij zo'n ontzettend lief en makkelijk kind was, maar de schoonmoeder van mijn nichtje, is dat dus niet gewend, haar kleindochter (nu zeven maanden) blerde werkelijk aan één stuk door .. daarom toen ze jr. even op schoot had, dat ze ook meteen de fopspeen er in dwong .. ik zeg: dat hoeft niet hoor; hij gaat heus niet huilen zonder speenquote:Op zondag 19 april 2009 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, DJMO, dat ga ik dan ook maar gewoon doen. Nog even de kinderfysiotherapeut afwachten....
Wij hebben laatste ook de babyfoon meegenomen, maar als Lennon naar mijn ouders slaapt en daar boven ligt, nemen we hem niet mee. Mijn moeder heeft ook geen babyfoon voor als Lennon daar slaapt. Ook nog niet nodig gehad geloof ik, ze moest hem telkens wakker maken voor de fles.
quote:Op zondag 19 april 2009 12:08 schreef Estrys het volgende:
het was gezellig! Alleen was Seb even een beetje overstuur, hij lag op een apart kamertje en hij sliep, na een tijdje ging ik even kijken maar waarschijnlijk had hij toen al even liggen huilen dus was hij volkomen over de zeik toen ik hem oppakte. Fles gegeven maar hij bleef krijsen tussendoor. Toen heb ik hem in de bak gelegd en toen sliep hij eigenlijk meteen weer. Niet meer gehoord, toen we thuis waren heeft hij nog geslapen tot kwart over 7 vanmorgen.![]()
Seb met mijn oma: (90 jaar leeftijdsverschil)
[ afbeelding ]
Moet je nou alweer een echo laten maken? Ik dacht dat de vorige keer niets mis was en dat ze zeiden dat de mevrouw van het CB maar beter een bril kon aanschaffen? Of ... *twijfel*quote:Op maandag 20 april 2009 09:05 schreef DJMO het volgende:
om elf uur de echo van zijn heupjes laten maken.. ben benieuwd hoe dat gaat, en wat er uit komt.. ik heb niet het idee dat er wat mis is, als ik zelf zijn beentjes recht naast elkaar leg zie ík geen verschil maar ja wie ben ik
nee, dit is dezelfde echo waar ik het toen over had, maar de fysiotherapeute dacht dat er niets mis was (dat was de dag na de eerste afspraak in het ziekenhuis)quote:Op maandag 20 april 2009 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je nou alweer een echo laten maken? Ik dacht dat de vorige keer niets mis was en dat ze zeiden dat de mevrouw van het CB maar beter een bril kon aanschaffen? Of ... *twijfel*
![]()
Ik ben het even kwijt
quote:Op maandag 20 april 2009 09:52 schreef Dakota het volgende:
Ze roltzo in 1 keer..van buik op rug en rug op buik alleen komt ze wat maf terecht als ze van rug op buik rolt
Dankjequote:Op maandag 20 april 2009 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
Blabla, fijn dat Dana de verhuizing goed doorstaan heeft. Welkom terug
Tijd om alles opzij en omhoog te zettenquote:Op maandag 20 april 2009 09:52 schreef Dakota het volgende:
Ze roltzo in 1 keer..van buik op rug en rug op buik alleen komt ze wat maf terecht als ze van rug op buik rolt
op het CB zeiden ze tegen mijn schoonzus dat die link onzin was, terwijl bij haar kleine meid die link echt heel duidelijk is.quote:Op maandag 20 april 2009 15:18 schreef DolleMina het volgende:
Konden kindjes geen luieruitslag krijgen als ze tandjes kregen? Ben het eventjes kwijt...
quote:Op maandag 20 april 2009 13:40 schreef Dakota het volgende:
Struis! Elin krijgt een Tinkerbellpakje uit walt disney van r oma
kan ze samen mooi zijn met r prins
Dus luieruitslag zonder de vieze tandjespoep?quote:Op maandag 20 april 2009 15:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
op het CB zeiden ze tegen mijn schoonzus dat die link onzin was, terwijl bij haar kleine meid die link echt heel duidelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |