abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68015288
Schrikken zeg! wat vreselijk lijkt me dat freecell, breath holding spell of zo heet dat he?
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 14 april 2009 @ 19:09:17 #77
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68015358
Oef Freecell, eng zeg .
pi_68015738
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:06 schreef Estrys het volgende:
Schrikken zeg! wat vreselijk lijkt me dat freecell, breath holding spell of zo heet dat he?
Jups
En dan niet van boosheid, maar bij pijn. Ik wist wel dat ik het vroeger had inderdaad, maar had er geen moment bij stil gestaan dat dat erfelijk zou kunnen zijn. (misschien is dat ook wel niet zo en is het gewoon toeval )
pi_68015923
Wat eng Freecell.

En ik las over prikjes. Nu vraag ik me af hoe dat bij Tyler zit. De 1e prikken heeft hij gehad en hij had vorige week de 2e moeten hebben. Weet iemand of daar een bepaalde tijd tussen moet zitten?
Als ik het niet vergeet, vraag ik het morgen aan de arts.
pi_68016528
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:19 schreef freecell het volgende:

[..]

Jups
En dan niet van boosheid, maar bij pijn. Ik wist wel dat ik het vroeger had inderdaad, maar had er geen moment bij stil gestaan dat dat erfelijk zou kunnen zijn. (misschien is dat ook wel niet zo en is het gewoon toeval )
lijkt me geen toeval
pi_68016582
Freecell jeutje zeg... heftig.... geen ervaringen mee dus ik zou je ook geen tips kunnen meegeven. Misschien bij het CB of je HA eens checken als je er weer eens bent?
pi_68016632
Nu ik wat lees over Breath Holding Spell is dat hem toch niet helemaal.
Hij gaat niet huilen en blijft er dan in hangen, hij blijft al in de eerste inademing hangen. En ook niet van boosheid, maar echt van schrik en/of pijn. Hij heeft het al wel vaker gehad, maar nu duurde het veel langer en hielp blazen niet en ik schrok zo
pi_68016662
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
Freecell jeutje zeg... heftig.... geen ervaringen mee dus ik zou je ook geen tips kunnen meegeven. Misschien bij het CB of je HA eens checken als je er weer eens bent?
Zei mijn moeder ook al inderdaad volgende keer even bij CB vragen sowieso. En als het vaker voor gaat komen ga ik eerst wel even de HA bellen. Volgende keer CB is pas over een maand oid.
  dinsdag 14 april 2009 @ 19:45:37 #84
108648 cattie
lieve moeder
pi_68016664
Oh wat naar freecell! Helaas geen tips.
pi_68016751
pfff, schrikken zeg freecell! ik heb ook al geen tips, behalve zelf rustig blijven en gewoon het cb hier tussendoor over bellen als je twijfelt over wat te doen dan.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_68016932
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:49 schreef simmu het volgende:
pfff, schrikken zeg freecell! ik heb ook al geen tips, behalve zelf rustig blijven en gewoon het cb hier tussendoor over bellen als je twijfelt over wat te doen dan.
Oja, dat kan natuurlijk ook Dank je
  dinsdag 14 april 2009 @ 21:17:36 #87
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68019989
Freecell, wat schrikken zeg...

Hier lijkt het goed te gaan met Lennon, al was hij vanavond wel wat huileriger en als ik aan zijn beentje kwam, begon hij te huilen. Hij heeft er dus wel een beetje last van. We zijn maar even lekker gaan wandelen... en toen ik hem naar bed bracht, had hij 37.5 graden, dat was 4 uur na het prikje, dus ik denk dat het wel goedgaat. Het cremepje is ook gebracht, handig een vriendin die werkt bij de apotheek wat een service.

We zijn trouwens aan het twijfelen of we (ook) niet naar een osteopaat kunnen met die voorkeurshouding, volgens de officiele site kunnen zijn dat ook verhelpen. Voor mijn gevoel gaat dat sneller als fysiotherapie. Misschien maar beiden proberen.
Make love, not war ☮
pi_68021131
diaan wij hebben eerst fysio gehad en daarna osteopaath maar ik ben niet zo kapot van de osteopaath moet ik eerlijk bekennen.
de oefeningen die wij meekregen deden voldoen maar wij zaten tegen het randje van een helmpje aan.
wij konden zelf wel of niet kiezen en wij hebben uiteindelijk voor niet gekozen.
mama van 3 kids!
  dinsdag 14 april 2009 @ 21:56:16 #89
108648 cattie
lieve moeder
pi_68021551
Diaan, als ik jou was zou ik naar een kinderchiropractor gaan. Misschien zit er een werveltje scheef (dat had Ive).
  dinsdag 14 april 2009 @ 22:00:15 #90
114177 Diaan73
pi_68021762
De oefeningen die je van de kinderfysiotherapeut hebt gekregen deden voldoende?? Uiteindelijk wel goedgekomen?

Chiropractor, dat had ik ook al in mn hoofd.. misschien is dat nog wel beter. Ik ga even wat info daarover lezen....
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 14 april 2009 @ 22:41:33 #91
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68023713
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:16 schreef Diaan73 het volgende:
Gelukkig spuugt Lennon niet, hij heeft in al die weken 1x echt gespuugd.

Net weer terug van cb... hij is goedgekeurd en heeft zn prikjes gehad. HIj weegt nu 5435 gram en is 60 cm. Zn hoofdomtrek is 40,5 cm. Wat drinken betreft, drink hij precies volgens de richtlijnen, hij mag meer maar dit is ook prima (165 cc). We mochten hem evt. wel wakker maken 's avonds rond 11 uur... heb maar even uitgelegd dat het zonder die fles beter gaat....het slapen dan. Hij is gewoon snel verzadigd. Voor het droge huidje heb ik een recept gekregen en voor zn hoofdje moet ie naar kinderfysiotherapie. Hij heeft toch echt een voorkeurshouding naar links, geen probleem als je er maar aan gaat werken. VOlgende week donderdag komt de kinderfysiotherapeut al. Van de prikjes heeft hij (nu nog) geen last. Hij huilde alleen even toen hij de prikjes kreeg. Hij ligt nu lekker te slapen op zn (rechter) zij in de box....

Ow en het is helemaal goed gegaan bij mn ouders, veel geslapen zei ze
ik had hetzelfde, ik kreeg meteen een stabilisatie kussen mee, en voor in de nachten (voor ik dat kussen had) mocht ik hem van het CB "gewoon" in stabiele zijligging leggen, met evt twee opgerolde hydrofielluiers tegen zijn rug en buik tegen het draaien. op het gewicht na is het alslof ik hier jr. lees en hij drinkt dan drie keer 200 en de laatste fles 235 .. ik ben nu wel beniewd wat hij is aangekomen.. kon gisteren niet wegen

kinderfsio hier zei overigens dat sinds het 'verplichte' rugslapen het aantal 'gevallen' met een voorkeurshouding en daardoor een (beginnend) plat koppie drastisch was gestegen .. als ik dat eerder had geweten, had ik gewoon meteen voor stabiele zijligging gekozen ongeacht het "advies" want met mijn dochter was er wat dat betreft geen vuiltje aan de lucht
verder lees ik morgen wel bij, ben nu beetje te moe.. oh volgens mijn fysio zat jr. met zijn motorische ontwikkeling boven het gemiddelde (proberen te draaien, zwaartepunt verleggen naar zijn buik in buikligging etc)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 14 april 2009 @ 22:44:21 #92
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68023830
F5 doen wil nog wel eens helpen osteopaat dacht ik ook aan; maar omdat jr. verder gewoon wel naar rechts kán draaien, zat er niets beklemd volgens haar, want dan zou hij ook veel meer huilen volgens haar ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_68024462
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
De oefeningen die je van de kinderfysiotherapeut hebt gekregen deden voldoende?? Uiteindelijk wel goedgekomen?

Chiropractor, dat had ik ook al in mn hoofd.. misschien is dat nog wel beter. Ik ga even wat info daarover lezen....
wij mochten kiezen wel of geen helmpje. wij hebben voor geen gekozen omdat ze niet wisten of het wel ging werken.
door de oefeningen is het hardstikke goed gegaan. tja bij haar zul je blijven zien maar er is echt harstikke veel verbeterd en tot een jaar is de schedel vervormbaar daarna ook nog wel maar niet zo snel als voor een jaar.
mama van 3 kids!
  woensdag 15 april 2009 @ 00:20:10 #94
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_68027436
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
Voor mijn gevoel gaat dat sneller als fysiotherapie. Misschien maar beiden proberen.
Toevallig lurk ik even mee. Ik zou de chiropractor én de fysio doen. Ze doen allebei namelijk heel andere dingen die elkaar heel goed aanvullen. Wij zijn heel lang alleen bij de chiropractor geweest om elke keer het nekje los te maken (en dat kan ook vastzitten zonder dat kinderen erom huilen, want Lilah huilde nooit) maar als ze zelf niet gestimuleerd werd om die draai ook te maken deed ze het lekker niet. Met anderhalve maand fysiotherapie zat ze ineens op hetzelfde lichamelijke ontwikkelingsniveau als andere baby's van haar leeftijd, terwijl ze daarvoor echt niet eens wilde rollen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_68029536
Weer een nacht doorgeslapen
pi_68029597
Yay Seb!
Hier is het knudde Hij is onblij, onblij en onblij. En ik heb nog steeds een griepje.
Aangezien dat nu al dag 3 van 'zonder reden onblij' is en meneer in de afgelopen week heeft leren zitten, tijgeren én kruipen (hij heeft het druk, haha) dacht ik dat ik toch mar weer eens in de oei-ik-groei moest kijken. Dat boek klopt van geen kant met wát hij leert, maar hij houdt zich wel heel goed aan de tijden.
En ja hoor, midden in een donderwolk Weten we dat ook weer.
pi_68029708
Seb is erg happy maar laat wel vaak 50 cc van zijn flessen staan. Maar goed, dan zal hij wel vol zitten denk ik. Soms drinkt hij wel ineens 200 dus hij krijgt wel genoeg voeding binnen op een dag heb ik het idee.

Hij heeft vandaag een kaki afritsbroek aan zo schattig. Ritsen van zijn broekspijpen zitten zowat op zijn enkels En nou ga ik hem afleveren bij de Kruimels (zijn groep op het KDV) ben benieuwd hoe het vandaag zal gaan want het overstrekken doet hij nog steeds een beetje. Hij heeft gisteren trouwens een traktatie gekregen want Wessel werd 1 jaar Een lange vinger met een vingerpoppetje. papa heeft de lange vinger op. De poes vond het vingerpoppetje heel leuk.

Morgen weer naar de osteopaat
pi_68030002
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:01 schreef freecell het volgende:
Goedzo Thomas! Lekker draaien!

Hier 10 jaar bij mijn leven op

Leander was blij aan het kruipen (jaja heus kruipen) in de keuken terwijl ik bezig was en hij verloor zijn evenwicht en viel opzij. Koppie op de grond. Kan gebeuren, sneu.

Dus hij doet zijn mond wagenwijd open, haalt diep adem... en blijft er in hangen...
Geen huil, alleen een verstrakt ventje met zijn mond wijd open.
Ik in zijn gezicht blazen, hij ademt nog een beetje meer in Dit nog 2x en pas bij de derde of vierde keer begon hij te huilen
Toen waren we dus wel een halve minuut verder. Dan is een halve minuut best lang! Ik dacht echt even dat hij k.o. zou gaan!

Toen was het heel even *BRUL! brul! brul... * en daarna ging hij stil en moe tegen me aanhangen

Ik had dat vroeger ook. Dus even mijn moeder gebeld. Ik heb het gehad van 6 maanden tot 3 jaar en bijna elke keer als ik me echt even pijn deed, soms dus een week echt elke dag
Volgens mijn moeder helpt er eigenlijk niks, blazen soms een beetje. Als het niet snel genoeg over ging viel ik flauw en dan begon ik meteen weer te ademen en was ik zo weer bij.

Pfffffff. schrikken....
Iemand nog goede tips voor als het weer gebeurt? Want ik ga hier niet aan wennen geloof ik...
mijn oudste zusje had het ook bij pijn en boosheid...die werd er ook paars bij.. t beste wat je gewoon kan doen is idd even blazen en een liedje zingen (daar zal hij zich dan op gaan concentreren)

bij woede moet je helemaal niets doen negeren en desnoods flauw laten vallen (heel eng maar t hielp)
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68030093
grmbl. ik deed gisteren weer een poging om het 4 uur flesje te vervangen door thee met een koekje. voorlopig doen we dat maar niet meer. het ging precies als vorige keer: vanaf kwart voor 5 krijsen totdat sangdrax thuiskwam en het etenstijd was. wel haar eten (+toetje) binnen een kwartier op, dat wel. maar haar avondprakkie eet ze toch wel behoorlijk goed. dus het flesje blijft.

selene krijst anders echt ooit. ik vat dit op als "mama, ik wil gewoon een flesje melk, rot op met die thee en koekje, dat moet ik niet"
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 15 april 2009 @ 08:42:51 #100
114177 Diaan73
pi_68030126
Okay, bedankt voor jullie tips/ervaringen....Lennon lijkt er ook geen last van te hebben, hij is nog steeds erg tevreden en in bed of op de arm tegen je aan wil hij ook best naar rechts kijken, maar dat moet dus meer.

Seb goed gedaan!!!
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')