abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 april 2009 @ 10:26:17 #126
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_68032419
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:51 schreef freecell het volgende:
Iemand die ik ken van de zwangerschapsgym (oja, dat is één van de dingen die je hooguit bij de eerste doet, dat nooit meer ik heb ook alleen met haar nog contact, want kom haar regelmatig op straat tegen) geeft haar baby om 23:00 al slapend een fles, dus slapende baby, fles er in duwen en de baby drinkt hem al slapend leeg en pit verder.
Dan zou ik die fles ook skippen geloof ik
Isis krijgt ook zo vaak de fles terwijl ze slaapt. Ze drinkt dan prima en als we die fles niet nog geven krijgt ze echt weinig binnen, dus we houden het maar zo. Ik zie het probleem ook niet zo van drinken terwijl ze slaapt eik
pi_68032546
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:26 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Isis krijgt ook zo vaak de fles terwijl ze slaapt. Ze drinkt dan prima en als we die fles niet nog geven krijgt ze echt weinig binnen, dus we houden het maar zo. Ik zie het probleem ook niet zo van drinken terwijl ze slaapt eik
gaat het verder goed met haar?
En is ze nog steeds rossig ?
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68032728
Ik heb altijd op verzoek gegeven, soms wel eens geprobeerd te rekken een half uurtje of een kwartier maar nooit meer dan een uur.
Trouwens als Seb over 24 uur genoeg voedingen binnen krijgt en het daarop prima doet wtf bemoeid jouw collega er dan mee

Koen drinkt welgeteld nog maar 1 fles op een dag (200ml) hij heeft genoeg aan zijn fruit en groentehappies en soepstengel tussendoor. Ik hoor het CB daar ook niet over klagen.... (terwijl Sander met dezelfde leeftijd nog op 3 flessen zat + groente en fruit)
pi_68032897
mibos, het CB zei: "ze mag van 4 naar 3 flesjes, geef haar om 4 uur maar thee met een tussendoortje". eens in de 3 weken probeer ik het en dus hebben we hier eens in de 3 weken een gigantische krijspartij. seleentje wil geen soepstengel, rijstwafel of koekjes. thee wel, maar dan wel *na* haar melkflesje.

zonder meer starten we met het flesje gewoon lekker bij mij op schoot. soms wil ze hem zelf verder afdrinken, meestal niet. volgens mij doet ze nu ook een oei-ik-groei-sprongetje. overdag wil ze nu enkel nog maar flesjes. geen brood, nauwelijks fruit. enkel haar avondprakkie en yoghurt. daarnaast zit ze heel vaak op haar handjes en knietjes. ze zal zo wel kruipen, en berg je dan maar! ik zag dat ik met dat loopkarretje ook ietsje voorbarig was. maar ze kan zich wel aan mijn handen zelf optrekken tot staan en ze vindt het ding geweldig (ze kan ermee rennen!) en ze vindt het zelf geweldig. dus het loopkarretje blijft, net als de flesjes.

raar he, hoe al die verschillende CB's ook verschillend advies geven. in den haag zeiden ze echt andere dingen dan hier.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_68033201
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:26 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Er is ook geen probleem aan drinken tijdens het slapen, ik vond het gewoon grappig
En Isis kan de kilo's wel gebruiken, maar dit i echt een grote beeb, die kan ook wel zonder zou je zeggen
  woensdag 15 april 2009 @ 10:57:46 #131
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_68033395
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:30 schreef Dakota het volgende:

[..]

gaat het verder goed met haar?
En is ze nog steeds rossig ?
Jep, nog steeds rossig, al wordt het wel steeds lichter/blonder. En verder doet ze het goed, al is ze zo ongeveer chronisch verkouden. Nog altijd een ukkie, donderdag weer bij het CB geweest en ze is nog steeds geen 6 kilo (5930, maar net 220 gram aangekomen in 5 weken) en 62 cm (dat was dan wel weer 3.5 cm erbij in 5 weken). Verder kan ze nu 1 kant op omrollen en houdt ze d'r hoofdje (eindelijk) mooi rechtop als ze zit/op d'r buik ligt. En ze is supervrolijk en de laatste week ook heel kletserig
  woensdag 15 april 2009 @ 10:57:55 #132
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_68033405
Ah duidelijk Simmu. Anders misschien het toetje vooruit geven?

Hier dronken allebei de dames nog slapende weg toen ze jonger waren. Nooit geen problemen mee gehad.
pi_68033436
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:57 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Jep, nog steeds rossig, al wordt het wel steeds lichter/blonder. En verder doet ze het goed, al is ze zo ongeveer chronisch verkouden. Nog altijd een ukkie, donderdag weer bij het CB geweest en ze is nog steeds geen 6 kilo (5930, maar net 220 gram aangekomen in 5 weken) en 62 cm (dat was dan wel weer 3.5 cm erbij in 5 weken). Verder kan ze nu 1 kant op omrollen en houdt ze d'r hoofdje (eindelijk) mooi rechtop als ze zit/op d'r buik ligt. En ze is supervrolijk en de laatste week ook heel kletserig

rollen wat goed!
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 15 april 2009 @ 11:02:30 #134
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_68033532
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:26 schreef Bass-Miss het volgende:
Elodietje ligt meestal heel de dag over te lopen. De wasmachine draait overuren...
Ja hier ook. Voordeel is dan weer dat ze alle kleertjes regelmatig aan heeft Nadeel is dat ik niet evenveel kleren heb als zij, althans wat ik alweer pas en ook nog handig vind in combinatie met borstvoeding
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 15 april 2009 @ 14:28:03 #135
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68039408
Hmm ik vind het lastig wat ik Lennon aan moet doen... hij ligt nu in bed te brabbelen maar over 1,5 uur gaan we naar het voetbalveld (twan moet trainen). Korte spijkerbroek met shirtje korte mouwen? Of toch een dun broekje en alleen een rompertje. Ik vind dat erg lastig. En note voor mezelf: zomerkleertjes kopen voor Lennon!! Ik heb bijna alleen lange broekjes en shirtjes met lange mouwen.
Make love, not war ☮
pi_68039552
hoe warm is het dan??? (hier op kantoor is het koud) Seb heeft een shirt met lange mouwen aan op het kdv. Maar wel een afritsbroek Ik heb net even een telefoontje naar het KDV gedaan, voor het eerst. Ik was even benieuwd hoe het vandaag gaat. Hij ligt lekker buiten te spelen/slapen en spugen is niet zo erg vandaag. Ook het overstrekken doet hij niet vandaag. Hij heeft wel om half 11 al fles gehad (3 uurtjes ertussen) maar vanmorgen had hij ook weer 50 cc over dus kan wel dat hij honger had.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 15 april 2009 @ 14:37:57 #137
114177 Diaan73
pi_68039705
Achterthuis in de zon is het 27 graden maar hij ligt natuurlijk stil in de kinderwagen.. ik vind het zo lastig, misschien maar gewoon kort broekje en shirtje met korte mouwen... hij heeft ietsjepietsje verhoging van de prikjes van gisteren (37,6) dus maar niet te warm aankleden.

Fijn dat het goedgaat met Seb op kdv.

enne je mag nie hyven nie als je aan het werk bent , ook nie FOK!ken trouwens..
Make love, not war ☮
pi_68039883
27 graden

Ik mag zoveel nie
  woensdag 15 april 2009 @ 14:46:44 #139
114177 Diaan73
pi_68039912
Ja in de zon he? Hier thuis is het "maar" 21 graden...

Make love, not war ☮
pi_68042601
Merel ligt hier in d'r romper in de box. Het is echt lekker warm hierbinnen!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_68043605
hier is t koud binnen en buiten warm met veel te veel wind
wanna rub mah puppeh?!
pi_68048991
Seb had het op het kdv na een half uurtje wel gezien buiten, ik denk te warm (heeft ie van mij)
Hij lag prinsheerlijk in een van de schommels te slapen en toen de leidster hem los wilde maken ging hij glimlachen met zijn ogen nog dicht
pi_68049305
quote:
Op woensdag 15 april 2009 19:32 schreef Estrys het volgende:
Seb had het op het kdv na een half uurtje wel gezien buiten, ik denk te warm (heeft ie van mij)
Hij lag prinsheerlijk in een van de schommels te slapen en toen de leidster hem los wilde maken ging hij glimlachen met zijn ogen nog dicht
Dat is zo lief, als ze slapend lachen

Hier gaat het eigenlijk wel lekker met Koen. Hij is nog wel erg snotterig maargoed dat zijn kinderen de eerste 5 jaar denk ik
Ook heel veel kwijl maarrrrrrrrrr nog steeds geen tandjes
pi_68049537
Zeg ik net tegen manlief, als jij dat nog even gaat snoeien in de tuin dan doe ik zijn luier wel. En ik heb het nog niet gezegd en WAT denk je? Jaaa hoor, geknetter. Lekker ding is het toch ook.
pi_68049757
quote:
Op woensdag 15 april 2009 19:47 schreef Estrys het volgende:
Zeg ik net tegen manlief, als jij dat nog even gaat snoeien in de tuin dan doe ik zijn luier wel. En ik heb het nog niet gezegd en WAT denk je? Jaaa hoor, geknetter. Lekker ding is het toch ook.
vanmorgen heb ik 5! keer achter elkaar spuitluiers moeten verschonen

Ik heb geen meelij
wanna rub mah puppeh?!
pi_68051484
quote:
Op woensdag 15 april 2009 19:53 schreef Dakota het volgende:

[..]

vanmorgen heb ik 5! keer achter elkaar spuitluiers moeten verschonen

Ik heb geen meelij
vanmorgen was mijn kind in het kinderdagverblijf, die meiden daar zijn heeeel goed in luiers verschonen
maar neeeee meneer moet het bij zijn moeder doen

stomme vraag misschien maar Seb heeft voor het eerst een slaapzak aan, is het nou dan nog de bedoeling dat hij onder de dekens gaat of niet?
pi_68052550
selene slaapt al vanaf 6 weken ofzo in een slaapzakje en die hebben wij nooit onder extra dekentjes gehad. maar selene ging om te beginnen in het slaapzakje omdat ze haar hele wiegje doorbanjerde. nog steeds. echt, dat kind ligt/zit/staat geen minuut stil. zelfs tijdens het flesje geven wiebelt ze met haar beentjes, wringt met haar armpjes en jaagt ze op mijn bril/oorbellen/neusbel.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_68052826
Koen slaapt vanaf het begin in een slaapzakje, met daar over een lakentje en dan strak ingestopt. Dat gaat best goed!
pi_68056133
Wat is er nou erg aan poepluiers? Gewoon niet door je neus inademen als het stinkt.
pi_68056725
er is niks ergs aan poepluiers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')