abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 april 2009 @ 19:09:17 #77
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68015358
Oef Freecell, eng zeg .
pi_68015738
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:06 schreef Estrys het volgende:
Schrikken zeg! wat vreselijk lijkt me dat freecell, breath holding spell of zo heet dat he?
Jups
En dan niet van boosheid, maar bij pijn. Ik wist wel dat ik het vroeger had inderdaad, maar had er geen moment bij stil gestaan dat dat erfelijk zou kunnen zijn. (misschien is dat ook wel niet zo en is het gewoon toeval )
pi_68015923
Wat eng Freecell.

En ik las over prikjes. Nu vraag ik me af hoe dat bij Tyler zit. De 1e prikken heeft hij gehad en hij had vorige week de 2e moeten hebben. Weet iemand of daar een bepaalde tijd tussen moet zitten?
Als ik het niet vergeet, vraag ik het morgen aan de arts.
pi_68016528
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:19 schreef freecell het volgende:

[..]

Jups
En dan niet van boosheid, maar bij pijn. Ik wist wel dat ik het vroeger had inderdaad, maar had er geen moment bij stil gestaan dat dat erfelijk zou kunnen zijn. (misschien is dat ook wel niet zo en is het gewoon toeval )
lijkt me geen toeval
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_68016582
Freecell jeutje zeg... heftig.... geen ervaringen mee dus ik zou je ook geen tips kunnen meegeven. Misschien bij het CB of je HA eens checken als je er weer eens bent?
pi_68016632
Nu ik wat lees over Breath Holding Spell is dat hem toch niet helemaal.
Hij gaat niet huilen en blijft er dan in hangen, hij blijft al in de eerste inademing hangen. En ook niet van boosheid, maar echt van schrik en/of pijn. Hij heeft het al wel vaker gehad, maar nu duurde het veel langer en hielp blazen niet en ik schrok zo
pi_68016662
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
Freecell jeutje zeg... heftig.... geen ervaringen mee dus ik zou je ook geen tips kunnen meegeven. Misschien bij het CB of je HA eens checken als je er weer eens bent?
Zei mijn moeder ook al inderdaad volgende keer even bij CB vragen sowieso. En als het vaker voor gaat komen ga ik eerst wel even de HA bellen. Volgende keer CB is pas over een maand oid.
  dinsdag 14 april 2009 @ 19:45:37 #84
108648 cattie
lieve moeder
pi_68016664
Oh wat naar freecell! Helaas geen tips.
pi_68016751
pfff, schrikken zeg freecell! ik heb ook al geen tips, behalve zelf rustig blijven en gewoon het cb hier tussendoor over bellen als je twijfelt over wat te doen dan.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_68016932
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:49 schreef simmu het volgende:
pfff, schrikken zeg freecell! ik heb ook al geen tips, behalve zelf rustig blijven en gewoon het cb hier tussendoor over bellen als je twijfelt over wat te doen dan.
Oja, dat kan natuurlijk ook Dank je
  dinsdag 14 april 2009 @ 21:17:36 #87
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68019989
Freecell, wat schrikken zeg...

Hier lijkt het goed te gaan met Lennon, al was hij vanavond wel wat huileriger en als ik aan zijn beentje kwam, begon hij te huilen. Hij heeft er dus wel een beetje last van. We zijn maar even lekker gaan wandelen... en toen ik hem naar bed bracht, had hij 37.5 graden, dat was 4 uur na het prikje, dus ik denk dat het wel goedgaat. Het cremepje is ook gebracht, handig een vriendin die werkt bij de apotheek wat een service.

We zijn trouwens aan het twijfelen of we (ook) niet naar een osteopaat kunnen met die voorkeurshouding, volgens de officiele site kunnen zijn dat ook verhelpen. Voor mijn gevoel gaat dat sneller als fysiotherapie. Misschien maar beiden proberen.
Make love, not war ☮
pi_68021131
diaan wij hebben eerst fysio gehad en daarna osteopaath maar ik ben niet zo kapot van de osteopaath moet ik eerlijk bekennen.
de oefeningen die wij meekregen deden voldoen maar wij zaten tegen het randje van een helmpje aan.
wij konden zelf wel of niet kiezen en wij hebben uiteindelijk voor niet gekozen.
mama van 3 kids!
  dinsdag 14 april 2009 @ 21:56:16 #89
108648 cattie
lieve moeder
pi_68021551
Diaan, als ik jou was zou ik naar een kinderchiropractor gaan. Misschien zit er een werveltje scheef (dat had Ive).
  dinsdag 14 april 2009 @ 22:00:15 #90
114177 Diaan73
pi_68021762
De oefeningen die je van de kinderfysiotherapeut hebt gekregen deden voldoende?? Uiteindelijk wel goedgekomen?

Chiropractor, dat had ik ook al in mn hoofd.. misschien is dat nog wel beter. Ik ga even wat info daarover lezen....
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 14 april 2009 @ 22:41:33 #91
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68023713
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:16 schreef Diaan73 het volgende:
Gelukkig spuugt Lennon niet, hij heeft in al die weken 1x echt gespuugd.

Net weer terug van cb... hij is goedgekeurd en heeft zn prikjes gehad. HIj weegt nu 5435 gram en is 60 cm. Zn hoofdomtrek is 40,5 cm. Wat drinken betreft, drink hij precies volgens de richtlijnen, hij mag meer maar dit is ook prima (165 cc). We mochten hem evt. wel wakker maken 's avonds rond 11 uur... heb maar even uitgelegd dat het zonder die fles beter gaat....het slapen dan. Hij is gewoon snel verzadigd. Voor het droge huidje heb ik een recept gekregen en voor zn hoofdje moet ie naar kinderfysiotherapie. Hij heeft toch echt een voorkeurshouding naar links, geen probleem als je er maar aan gaat werken. VOlgende week donderdag komt de kinderfysiotherapeut al. Van de prikjes heeft hij (nu nog) geen last. Hij huilde alleen even toen hij de prikjes kreeg. Hij ligt nu lekker te slapen op zn (rechter) zij in de box....

Ow en het is helemaal goed gegaan bij mn ouders, veel geslapen zei ze
ik had hetzelfde, ik kreeg meteen een stabilisatie kussen mee, en voor in de nachten (voor ik dat kussen had) mocht ik hem van het CB "gewoon" in stabiele zijligging leggen, met evt twee opgerolde hydrofielluiers tegen zijn rug en buik tegen het draaien. op het gewicht na is het alslof ik hier jr. lees en hij drinkt dan drie keer 200 en de laatste fles 235 .. ik ben nu wel beniewd wat hij is aangekomen.. kon gisteren niet wegen

kinderfsio hier zei overigens dat sinds het 'verplichte' rugslapen het aantal 'gevallen' met een voorkeurshouding en daardoor een (beginnend) plat koppie drastisch was gestegen .. als ik dat eerder had geweten, had ik gewoon meteen voor stabiele zijligging gekozen ongeacht het "advies" want met mijn dochter was er wat dat betreft geen vuiltje aan de lucht
verder lees ik morgen wel bij, ben nu beetje te moe.. oh volgens mijn fysio zat jr. met zijn motorische ontwikkeling boven het gemiddelde (proberen te draaien, zwaartepunt verleggen naar zijn buik in buikligging etc)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 14 april 2009 @ 22:44:21 #92
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68023830
F5 doen wil nog wel eens helpen osteopaat dacht ik ook aan; maar omdat jr. verder gewoon wel naar rechts kįn draaien, zat er niets beklemd volgens haar, want dan zou hij ook veel meer huilen volgens haar ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_68024462
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
De oefeningen die je van de kinderfysiotherapeut hebt gekregen deden voldoende?? Uiteindelijk wel goedgekomen?

Chiropractor, dat had ik ook al in mn hoofd.. misschien is dat nog wel beter. Ik ga even wat info daarover lezen....
wij mochten kiezen wel of geen helmpje. wij hebben voor geen gekozen omdat ze niet wisten of het wel ging werken.
door de oefeningen is het hardstikke goed gegaan. tja bij haar zul je blijven zien maar er is echt harstikke veel verbeterd en tot een jaar is de schedel vervormbaar daarna ook nog wel maar niet zo snel als voor een jaar.
mama van 3 kids!
  woensdag 15 april 2009 @ 00:20:10 #94
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_68027436
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
Voor mijn gevoel gaat dat sneller als fysiotherapie. Misschien maar beiden proberen.
Toevallig lurk ik even mee. Ik zou de chiropractor én de fysio doen. Ze doen allebei namelijk heel andere dingen die elkaar heel goed aanvullen. Wij zijn heel lang alleen bij de chiropractor geweest om elke keer het nekje los te maken (en dat kan ook vastzitten zonder dat kinderen erom huilen, want Lilah huilde nooit) maar als ze zelf niet gestimuleerd werd om die draai ook te maken deed ze het lekker niet. Met anderhalve maand fysiotherapie zat ze ineens op hetzelfde lichamelijke ontwikkelingsniveau als andere baby's van haar leeftijd, terwijl ze daarvoor echt niet eens wilde rollen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_68029536
Weer een nacht doorgeslapen
pi_68029597
Yay Seb!
Hier is het knudde Hij is onblij, onblij en onblij. En ik heb nog steeds een griepje.
Aangezien dat nu al dag 3 van 'zonder reden onblij' is en meneer in de afgelopen week heeft leren zitten, tijgeren én kruipen (hij heeft het druk, haha) dacht ik dat ik toch mar weer eens in de oei-ik-groei moest kijken. Dat boek klopt van geen kant met wįt hij leert, maar hij houdt zich wel heel goed aan de tijden.
En ja hoor, midden in een donderwolk Weten we dat ook weer.
pi_68029708
Seb is erg happy maar laat wel vaak 50 cc van zijn flessen staan. Maar goed, dan zal hij wel vol zitten denk ik. Soms drinkt hij wel ineens 200 dus hij krijgt wel genoeg voeding binnen op een dag heb ik het idee.

Hij heeft vandaag een kaki afritsbroek aan zo schattig. Ritsen van zijn broekspijpen zitten zowat op zijn enkels En nou ga ik hem afleveren bij de Kruimels (zijn groep op het KDV) ben benieuwd hoe het vandaag zal gaan want het overstrekken doet hij nog steeds een beetje. Hij heeft gisteren trouwens een traktatie gekregen want Wessel werd 1 jaar Een lange vinger met een vingerpoppetje. papa heeft de lange vinger op. De poes vond het vingerpoppetje heel leuk.

Morgen weer naar de osteopaat
pi_68030002
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:01 schreef freecell het volgende:
Goedzo Thomas! Lekker draaien!

Hier 10 jaar bij mijn leven op

Leander was blij aan het kruipen (jaja heus kruipen) in de keuken terwijl ik bezig was en hij verloor zijn evenwicht en viel opzij. Koppie op de grond. Kan gebeuren, sneu.

Dus hij doet zijn mond wagenwijd open, haalt diep adem... en blijft er in hangen...
Geen huil, alleen een verstrakt ventje met zijn mond wijd open.
Ik in zijn gezicht blazen, hij ademt nog een beetje meer in Dit nog 2x en pas bij de derde of vierde keer begon hij te huilen
Toen waren we dus wel een halve minuut verder. Dan is een halve minuut best lang! Ik dacht echt even dat hij k.o. zou gaan!

Toen was het heel even *BRUL! brul! brul... * en daarna ging hij stil en moe tegen me aanhangen

Ik had dat vroeger ook. Dus even mijn moeder gebeld. Ik heb het gehad van 6 maanden tot 3 jaar en bijna elke keer als ik me echt even pijn deed, soms dus een week echt elke dag
Volgens mijn moeder helpt er eigenlijk niks, blazen soms een beetje. Als het niet snel genoeg over ging viel ik flauw en dan begon ik meteen weer te ademen en was ik zo weer bij.

Pfffffff. schrikken....
Iemand nog goede tips voor als het weer gebeurt? Want ik ga hier niet aan wennen geloof ik...
mijn oudste zusje had het ook bij pijn en boosheid...die werd er ook paars bij.. t beste wat je gewoon kan doen is idd even blazen en een liedje zingen (daar zal hij zich dan op gaan concentreren)

bij woede moet je helemaal niets doen negeren en desnoods flauw laten vallen (heel eng maar t hielp)
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68030093
grmbl. ik deed gisteren weer een poging om het 4 uur flesje te vervangen door thee met een koekje. voorlopig doen we dat maar niet meer. het ging precies als vorige keer: vanaf kwart voor 5 krijsen totdat sangdrax thuiskwam en het etenstijd was. wel haar eten (+toetje) binnen een kwartier op, dat wel. maar haar avondprakkie eet ze toch wel behoorlijk goed. dus het flesje blijft.

selene krijst anders echt ooit. ik vat dit op als "mama, ik wil gewoon een flesje melk, rot op met die thee en koekje, dat moet ik niet"
  woensdag 15 april 2009 @ 08:42:51 #100
114177 Diaan73
pi_68030126
Okay, bedankt voor jullie tips/ervaringen....Lennon lijkt er ook geen last van te hebben, hij is nog steeds erg tevreden en in bed of op de arm tegen je aan wil hij ook best naar rechts kijken, maar dat moet dus meer.

Seb goed gedaan!!!
Make love, not war ☮
pi_68030179
over de voorkeurshouding: selene had het ook heel erg. we waren zelf heel actief met de andere kant stimuleren. voor de zekerheid was ik wel bij de kinderfysio geweest met haar maar het ging vanzelf over. geen afplatting meer te zien en ze doet alles wat ze hoort te doen.

naar ik begrepen heb moet het wel verbeteren voordat ze er vast in zitten.
pi_68031081
Nou zit ik net op mijn werk te vertellen dat Seb heeft geslapen vanaf zijn voeding om 21 uur gisteravond tot vanmorgen 7 uur. Toen maakte ik hem wakker en was hij meteen alert en vrolijk trappelend.

Collega: "NOOOOU echt, dat is niet goed hoor!!! hoe moet toch zeker nog een fles om 23 uur??! "
ik : "Nou nee want we voeden op vraag en meneer kreeg zijn fles dus om 21 uur
collega : "Ja maar dan moet je nog om 23 uur de fles geven.Want als je dat niet doet dan wordt zijn bloedsuikerspiegel te laag en kan hij in coma raken. Dat had de zoon van de neef van de buurman van tante Truus ook!"
[i]ik: "Ja maar om 23 uur hoeft hij niks want hij had twee uur daarvoor al gegeten.]
collega: "Trouwens dat voeden op vraag heb ik meteen afgeschaft want ze eten maar als ik het zeg"
ik:
Collega: nou zou het toch maar even aan het CB vragen

Nou zijn jullie mijn CB wat vinden jullie en wat doen jullie met jullie baby , behalve collega slaan, niet met de baby natuurlijk

[ Bericht 5% gewijzigd door Estrys op 15-04-2009 09:39:37 ]
  woensdag 15 april 2009 @ 09:39:56 #103
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_68031230
Ik heb gelezen over een richtlijn (misschien hier zelfs), dat ie per pond een uur mag doorslapen, dus dat zou voor een kindje van 5 kilo 10 uur zijn, daar komt Seb vast wel aan.

Maar als Seb lekker alert en vrolijk trappelend wakker word, zou ik me sowieso geen zorgen maken.
pi_68031267
hij is zes kilo

het was echt een beetje een ja vroeger... gesprekje
pi_68031365
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:41 schreef Estrys het volgende:
hij is zes kilo

het was echt een beetje een ja vroeger... gesprekje
Prima dan toch?
Lekker laten zo, als hij zwaar genoeg is en er zelf niet voor komt lekker laten pitten
pi_68031400
selene deed het ook, de arts van het cb hier zei: let wel op die bloedsuiker, dat is idd wel belangrijk. maar als je kindje gewoon vrolijk en alert wakker wordt en jij niks forceert is er niks aan de hand.

wel hebben we selene heel lang (tot ze een maand of 6 was zelfs) om 10 uur 's avonds wakker gemaakt voor een vijfde flesje voor de vorm. dronk ze ook niet veel van, ze beschouwde het meer als een inhaalflesje voor als ze eens overdag slecht dronk. we deden toen dus: 8, 12, 16, 19, 22 uur flesjes.
  woensdag 15 april 2009 @ 09:47:48 #107
114177 Diaan73
pi_68031420
Ja hoor gewoon lekker laten slapen...
Make love, not war ☮
pi_68031499
Iemand die ik ken van de zwangerschapsgym (oja, dat is één van de dingen die je hooguit bij de eerste doet, dat nooit meer ik heb ook alleen met haar nog contact, want kom haar regelmatig op straat tegen) geeft haar baby om 23:00 al slapend een fles, dus slapende baby, fles er in duwen en de baby drinkt hem al slapend leeg en pit verder.
Dan zou ik die fles ook skippen geloof ik
  woensdag 15 april 2009 @ 09:53:08 #109
114177 Diaan73
pi_68031537
Lennon moesten we ook wakker maken voor die fles om 23:00 uur, die dronk hij gedeeltelijk leeg en ging weer verder met slapen. Hij werd toen snachts vroeger wakker dan nu. Lijkt wel of hij die teveel vond.....en last van had.
Make love, not war ☮
  woensdag 15 april 2009 @ 09:54:51 #110
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_68031583
Estrys lekker laten kletsen. Wij voeden hier ook op verzoek en dat gaat nog steeds prima. Al zijn het nu nog 3 of vier flessen van 180cc nog steeds.

Simmu waarom bij Selene al aan de koekjes. Hier weet Eva nog niet eens wat het is. Ik geef rond die tijd alvast haar fruit ipv na het eten. Dan is er niets aan de hand. We hebben hier trouwens nog een gevalletje te vroeg en daar heb ik motorisch wat last van. Ze zuigt haar eten zonder kauwen naar binnen dus in een boterham stikt ze en in ongepureerd eten ook. Alles moet fijngemalen zijn en wat betreft de twee boterhammen die ze eet daar maken we een broodpapje van en dan gaan ze wel op. Ziet er niet echt smakelijk uit maar goed ze eet het wel. Moeten in juni naar de KA en dan gaan we verder kijken hoe en wat het kan namelijk van de vroeggeboorte zijn maar ook van de EDS. Motorisch loopt ze gewoon achter en dat kan ook in de kaak/kauw regionen zitten.

Diaan wat fijn dat Lennon het zo goed doet.

Freecell wat lijkt me dat vervelend en heb ook geen tips voor je maar ik zou het inderdaad even navragen al is het maar voor de zekerheid.
pi_68031674
quote:
Op woensdag 15 april 2009 08:33 schreef Dakota het volgende:

[..]

mijn oudste zusje had het ook bij pijn en boosheid...die werd er ook paars bij.. t beste wat je gewoon kan doen is idd even blazen en een liedje zingen (daar zal hij zich dan op gaan concentreren)

bij woede moet je helemaal niets doen negeren en desnoods flauw laten vallen (heel eng maar t hielp)
Ja, dat lijkt me lastig Maar anders hebben peuter-pubers inderdaad een té mooi machtsmiddel
Ik heb het zelf nooit van boosheid gedaan vroeger, hoop dat dat ook erfelijk is

O en mijn baby krabt aan de krabpaal Nu de kat nog
pi_68031882
Bekijk deze YouTube-video

jeej ik heb er ook 1 zonder geluid, dat wel
wanna rub mah puppeh?!
pi_68031941
Dat haar!!!
Ze lijkt echt ouder en ze scheelt maar drie dagen met Seb. Maar wat een plaatje zeg
pi_68032108
Koot
Hebbuh!
pi_68032111
ja weird he..en t groeit echt achterlijk hard
wanna rub mah puppeh?!
pi_68032124
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:16 schreef freecell het volgende:
Koot
Hebbuh!
ander keertje
wanna rub mah puppeh?!
pi_68032197
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:16 schreef Dakota het volgende:

[..]

ander keertje
Mag ik haar namaken?
pi_68032230
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:19 schreef freecell het volgende:

[..]

Mag ik haar namaken?
Ja maar om het nou met de vader van je vriend te doen
wanna rub mah puppeh?!
pi_68032248
Seb is net zo'n pater met zijn kale plek achterop en dan zo'n matje eronder En het is echt veel dunner geworden sinds zijn geboorte. Ik vind het geweldig, zeker voor een meisje.
pi_68032278
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:20 schreef Dakota het volgende:

[..]

Ja maar om het nou met de vader van je vriend te doen
liever niet inderdaad, al mag ik hem graag
Gelukkig lijkt TARA best wel op zijn vader Alleen totaal andere ogen
De jouwe is zeg aar TARA, maar dan iets dikker, met meer haar en met de ogen van TARA's vader
pi_68032317
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:22 schreef freecell het volgende:

[..]

liever niet inderdaad, al mag ik hem graag
Gelukkig lijkt TARA best wel op zijn vader Alleen totaal andere ogen
De jouwe is zeg aars TARA, maar dan iets dikker, met meer haar en met de ogen van TARA's vader
jaaaaaa
wanna rub mah puppeh?!
pi_68032337
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:21 schreef Estrys het volgende:
Seb is net zo'n pater met zijn kale plek achterop en dan zo'n matje eronder En het is echt veel dunner geworden sinds zijn geboorte. Ik vind het geweldig, zeker voor een meisje.
die kale plek heeft ze ook al niet, achter is t nog langer zelfs
wanna rub mah puppeh?!
pi_68032378
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:21 schreef Estrys het volgende:
Hier ook nog geen noemenswaardig haar hoor
  woensdag 15 april 2009 @ 10:25:38 #124
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_68032401
Ik voed Annicka momenteel ook nog een keertje als ze slaapt. Zo rond 1 a 2 uur in het midden van de nacht leg ik haar aan. Laatste keer bij het CB was ze maar 70 gram per week aangekomen de laatste twee weken, dus dat mag wel iets meer zijn, vond ik...

Elin, wat ben je een mooi kindje.
pi_68032404
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:23 schreef Dakota het volgende:

[..]

jaaaaaa
Toenou Het is hier geen SC en ik zit te hikken achter de pc
*tranen uit ogen veegt*
  woensdag 15 april 2009 @ 10:26:17 #126
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_68032419
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:51 schreef freecell het volgende:
Iemand die ik ken van de zwangerschapsgym (oja, dat is één van de dingen die je hooguit bij de eerste doet, dat nooit meer ik heb ook alleen met haar nog contact, want kom haar regelmatig op straat tegen) geeft haar baby om 23:00 al slapend een fles, dus slapende baby, fles er in duwen en de baby drinkt hem al slapend leeg en pit verder.
Dan zou ik die fles ook skippen geloof ik
Isis krijgt ook zo vaak de fles terwijl ze slaapt. Ze drinkt dan prima en als we die fles niet nog geven krijgt ze echt weinig binnen, dus we houden het maar zo. Ik zie het probleem ook niet zo van drinken terwijl ze slaapt eik
pi_68032546
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:26 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Isis krijgt ook zo vaak de fles terwijl ze slaapt. Ze drinkt dan prima en als we die fles niet nog geven krijgt ze echt weinig binnen, dus we houden het maar zo. Ik zie het probleem ook niet zo van drinken terwijl ze slaapt eik
gaat het verder goed met haar?
En is ze nog steeds rossig ?
wanna rub mah puppeh?!
pi_68032728
Ik heb altijd op verzoek gegeven, soms wel eens geprobeerd te rekken een half uurtje of een kwartier maar nooit meer dan een uur.
Trouwens als Seb over 24 uur genoeg voedingen binnen krijgt en het daarop prima doet wtf bemoeid jouw collega er dan mee

Koen drinkt welgeteld nog maar 1 fles op een dag (200ml) hij heeft genoeg aan zijn fruit en groentehappies en soepstengel tussendoor. Ik hoor het CB daar ook niet over klagen.... (terwijl Sander met dezelfde leeftijd nog op 3 flessen zat + groente en fruit)
pi_68032897
mibos, het CB zei: "ze mag van 4 naar 3 flesjes, geef haar om 4 uur maar thee met een tussendoortje". eens in de 3 weken probeer ik het en dus hebben we hier eens in de 3 weken een gigantische krijspartij. seleentje wil geen soepstengel, rijstwafel of koekjes. thee wel, maar dan wel *na* haar melkflesje.

zonder meer starten we met het flesje gewoon lekker bij mij op schoot. soms wil ze hem zelf verder afdrinken, meestal niet. volgens mij doet ze nu ook een oei-ik-groei-sprongetje. overdag wil ze nu enkel nog maar flesjes. geen brood, nauwelijks fruit. enkel haar avondprakkie en yoghurt. daarnaast zit ze heel vaak op haar handjes en knietjes. ze zal zo wel kruipen, en berg je dan maar! ik zag dat ik met dat loopkarretje ook ietsje voorbarig was. maar ze kan zich wel aan mijn handen zelf optrekken tot staan en ze vindt het ding geweldig (ze kan ermee rennen!) en ze vindt het zelf geweldig. dus het loopkarretje blijft, net als de flesjes.

raar he, hoe al die verschillende CB's ook verschillend advies geven. in den haag zeiden ze echt andere dingen dan hier.
pi_68033201
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:26 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Er is ook geen probleem aan drinken tijdens het slapen, ik vond het gewoon grappig
En Isis kan de kilo's wel gebruiken, maar dit i echt een grote beeb, die kan ook wel zonder zou je zeggen
  woensdag 15 april 2009 @ 10:57:46 #131
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_68033395
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:30 schreef Dakota het volgende:

[..]

gaat het verder goed met haar?
En is ze nog steeds rossig ?
Jep, nog steeds rossig, al wordt het wel steeds lichter/blonder. En verder doet ze het goed, al is ze zo ongeveer chronisch verkouden. Nog altijd een ukkie, donderdag weer bij het CB geweest en ze is nog steeds geen 6 kilo (5930, maar net 220 gram aangekomen in 5 weken) en 62 cm (dat was dan wel weer 3.5 cm erbij in 5 weken). Verder kan ze nu 1 kant op omrollen en houdt ze d'r hoofdje (eindelijk) mooi rechtop als ze zit/op d'r buik ligt. En ze is supervrolijk en de laatste week ook heel kletserig
  woensdag 15 april 2009 @ 10:57:55 #132
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_68033405
Ah duidelijk Simmu. Anders misschien het toetje vooruit geven?

Hier dronken allebei de dames nog slapende weg toen ze jonger waren. Nooit geen problemen mee gehad.
pi_68033436
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:57 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Jep, nog steeds rossig, al wordt het wel steeds lichter/blonder. En verder doet ze het goed, al is ze zo ongeveer chronisch verkouden. Nog altijd een ukkie, donderdag weer bij het CB geweest en ze is nog steeds geen 6 kilo (5930, maar net 220 gram aangekomen in 5 weken) en 62 cm (dat was dan wel weer 3.5 cm erbij in 5 weken). Verder kan ze nu 1 kant op omrollen en houdt ze d'r hoofdje (eindelijk) mooi rechtop als ze zit/op d'r buik ligt. En ze is supervrolijk en de laatste week ook heel kletserig

rollen wat goed!
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 15 april 2009 @ 11:02:30 #134
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_68033532
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:26 schreef Bass-Miss het volgende:
Elodietje ligt meestal heel de dag over te lopen. De wasmachine draait overuren...
Ja hier ook. Voordeel is dan weer dat ze alle kleertjes regelmatig aan heeft Nadeel is dat ik niet evenveel kleren heb als zij, althans wat ik alweer pas en ook nog handig vind in combinatie met borstvoeding
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 15 april 2009 @ 14:28:03 #135
114177 Diaan73
pi_68039408
Hmm ik vind het lastig wat ik Lennon aan moet doen... hij ligt nu in bed te brabbelen maar over 1,5 uur gaan we naar het voetbalveld (twan moet trainen). Korte spijkerbroek met shirtje korte mouwen? Of toch een dun broekje en alleen een rompertje. Ik vind dat erg lastig. En note voor mezelf: zomerkleertjes kopen voor Lennon!! Ik heb bijna alleen lange broekjes en shirtjes met lange mouwen.
Make love, not war ☮
pi_68039552
hoe warm is het dan??? (hier op kantoor is het koud) Seb heeft een shirt met lange mouwen aan op het kdv. Maar wel een afritsbroek Ik heb net even een telefoontje naar het KDV gedaan, voor het eerst. Ik was even benieuwd hoe het vandaag gaat. Hij ligt lekker buiten te spelen/slapen en spugen is niet zo erg vandaag. Ook het overstrekken doet hij niet vandaag. Hij heeft wel om half 11 al fles gehad (3 uurtjes ertussen) maar vanmorgen had hij ook weer 50 cc over dus kan wel dat hij honger had.
  woensdag 15 april 2009 @ 14:37:57 #137
114177 Diaan73
pi_68039705
Achterthuis in de zon is het 27 graden maar hij ligt natuurlijk stil in de kinderwagen.. ik vind het zo lastig, misschien maar gewoon kort broekje en shirtje met korte mouwen... hij heeft ietsjepietsje verhoging van de prikjes van gisteren (37,6) dus maar niet te warm aankleden.

Fijn dat het goedgaat met Seb op kdv.

enne je mag nie hyven nie als je aan het werk bent , ook nie FOK!ken trouwens..
Make love, not war ☮
pi_68039883
27 graden

Ik mag zoveel nie
  woensdag 15 april 2009 @ 14:46:44 #139
114177 Diaan73
pi_68039912
Ja in de zon he? Hier thuis is het "maar" 21 graden...

Make love, not war ☮
pi_68042601
Merel ligt hier in d'r romper in de box. Het is echt lekker warm hierbinnen!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_68043605
hier is t koud binnen en buiten warm met veel te veel wind
wanna rub mah puppeh?!
pi_68048991
Seb had het op het kdv na een half uurtje wel gezien buiten, ik denk te warm (heeft ie van mij)
Hij lag prinsheerlijk in een van de schommels te slapen en toen de leidster hem los wilde maken ging hij glimlachen met zijn ogen nog dicht
pi_68049305
quote:
Op woensdag 15 april 2009 19:32 schreef Estrys het volgende:
Seb had het op het kdv na een half uurtje wel gezien buiten, ik denk te warm (heeft ie van mij)
Hij lag prinsheerlijk in een van de schommels te slapen en toen de leidster hem los wilde maken ging hij glimlachen met zijn ogen nog dicht
Dat is zo lief, als ze slapend lachen

Hier gaat het eigenlijk wel lekker met Koen. Hij is nog wel erg snotterig maargoed dat zijn kinderen de eerste 5 jaar denk ik
Ook heel veel kwijl maarrrrrrrrrr nog steeds geen tandjes
pi_68049537
Zeg ik net tegen manlief, als jij dat nog even gaat snoeien in de tuin dan doe ik zijn luier wel. En ik heb het nog niet gezegd en WAT denk je? Jaaa hoor, geknetter. Lekker ding is het toch ook.
pi_68049757
quote:
Op woensdag 15 april 2009 19:47 schreef Estrys het volgende:
Zeg ik net tegen manlief, als jij dat nog even gaat snoeien in de tuin dan doe ik zijn luier wel. En ik heb het nog niet gezegd en WAT denk je? Jaaa hoor, geknetter. Lekker ding is het toch ook.
vanmorgen heb ik 5! keer achter elkaar spuitluiers moeten verschonen

Ik heb geen meelij
wanna rub mah puppeh?!
pi_68051484
quote:
Op woensdag 15 april 2009 19:53 schreef Dakota het volgende:

[..]

vanmorgen heb ik 5! keer achter elkaar spuitluiers moeten verschonen

Ik heb geen meelij
vanmorgen was mijn kind in het kinderdagverblijf, die meiden daar zijn heeeel goed in luiers verschonen
maar neeeee meneer moet het bij zijn moeder doen

stomme vraag misschien maar Seb heeft voor het eerst een slaapzak aan, is het nou dan nog de bedoeling dat hij onder de dekens gaat of niet?
pi_68052550
selene slaapt al vanaf 6 weken ofzo in een slaapzakje en die hebben wij nooit onder extra dekentjes gehad. maar selene ging om te beginnen in het slaapzakje omdat ze haar hele wiegje doorbanjerde. nog steeds. echt, dat kind ligt/zit/staat geen minuut stil. zelfs tijdens het flesje geven wiebelt ze met haar beentjes, wringt met haar armpjes en jaagt ze op mijn bril/oorbellen/neusbel.
pi_68052826
Koen slaapt vanaf het begin in een slaapzakje, met daar over een lakentje en dan strak ingestopt. Dat gaat best goed!
pi_68056133
Wat is er nou erg aan poepluiers? Gewoon niet door je neus inademen als het stinkt.
pi_68056725
er is niks ergs aan poepluiers
pi_68056829
En wij zijn juist blij met de poepluiers nu.
pi_68056914
Snap ik Ingrid!

Ik heb er ook geen schijthekel aan hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')