Jupsquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:06 schreef Estrys het volgende:
Schrikken zeg! wat vreselijk lijkt me dat freecell, breath holding spell of zo heet dat he?
lijkt me geen toevalquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Jups
En dan niet van boosheid, maar bij pijn. Ik wist wel dat ik het vroeger had inderdaad, maar had er geen moment bij stil gestaan dat dat erfelijk zou kunnen zijn. (misschien is dat ook wel niet zo en is het gewoon toeval)
Zei mijn moeder ook al inderdaadquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
Freecell jeutje zeg... heftig.... geen ervaringen mee dus ik zou je ook geen tips kunnen meegeven. Misschien bij het CB of je HA eens checken als je er weer eens bent?
Oja, dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:49 schreef simmu het volgende:
pfff, schrikken zeg freecell! ik heb ook al geen tips, behalve zelf rustig blijven en gewoon het cb hier tussendoor over bellen als je twijfelt over wat te doen dan.
ik had hetzelfde, ik kreeg meteen een stabilisatie kussen mee, en voor in de nachten (voor ik dat kussen had) mocht ik hem van het CB "gewoon" in stabiele zijligging leggen, met evt twee opgerolde hydrofielluiers tegen zijn rug en buik tegen het draaien. op het gewicht na is het alslof ik hier jr. leesquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:16 schreef Diaan73 het volgende:
Gelukkig spuugt Lennon niet, hij heeft in al die weken 1x echt gespuugd.
Net weer terug van cb... hij is goedgekeurd en heeft zn prikjes gehad. HIj weegt nu 5435 gram en is 60 cm. Zn hoofdomtrek is 40,5 cm. Wat drinken betreft, drink hij precies volgens de richtlijnen, hij mag meer maar dit is ook prima (165 cc). We mochten hem evt. wel wakker maken 's avonds rond 11 uur... heb maar even uitgelegd dat het zonder die fles beter gaat....het slapen dan. Hij is gewoon snel verzadigd. Voor het droge huidje heb ik een recept gekregen en voor zn hoofdje moet ie naar kinderfysiotherapie. Hij heeft toch echt een voorkeurshouding naar links, geen probleem als je er maar aan gaat werken. VOlgende week donderdag komt de kinderfysiotherapeut al. Van de prikjes heeft hij (nu nog) geen last. Hij huilde alleen even toen hij de prikjes kreeg. Hij ligt nu lekker te slapen op zn (rechter) zij in de box....
Ow en het is helemaal goed gegaan bij mn ouders, veel geslapen zei ze
wij mochten kiezen wel of geen helmpje. wij hebben voor geen gekozen omdat ze niet wisten of het wel ging werken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
De oefeningen die je van de kinderfysiotherapeut hebt gekregen deden voldoende?? Uiteindelijk wel goedgekomen?
Chiropractor, dat had ik ook al in mn hoofd.. misschien is dat nog wel beter. Ik ga even wat info daarover lezen....
Toevallig lurk ik even mee. Ik zou de chiropractor én de fysio doen. Ze doen allebei namelijk heel andere dingen die elkaar heel goed aanvullen. Wij zijn heel lang alleen bij de chiropractor geweest om elke keer het nekje los te maken (en dat kan ook vastzitten zonder dat kinderen erom huilen, want Lilah huilde nooit) maar als ze zelf niet gestimuleerd werd om die draai ook te maken deed ze het lekker niet. Met anderhalve maand fysiotherapie zat ze ineens op hetzelfde lichamelijke ontwikkelingsniveau als andere baby's van haar leeftijd, terwijl ze daarvoor echt niet eens wilde rollenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
Voor mijn gevoel gaat dat sneller als fysiotherapie. Misschien maar beiden proberen.
mijn oudste zusje had het ook bij pijn en boosheid...die werd er ook paars bij.. t beste wat je gewoon kan doen is idd even blazen en een liedje zingenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:01 schreef freecell het volgende:
Goedzo Thomas!Lekker draaien!
Hier 10 jaar bij mijn leven op
Leander was blij aan het kruipen (jajaheus kruipen) in de keuken terwijl ik bezig was en hij verloor zijn evenwicht en viel opzij. Koppie op de grond. Kan gebeuren, sneu.
Dus hij doet zijn mond wagenwijd open, haalt diep adem... en blijft er in hangen...
Geen huil, alleen een verstrakt ventje met zijn mond wijd open.
Ik in zijn gezicht blazen, hij ademt nog een beetje meer inDit nog 2x en pas bij de derde of vierde keer begon hij te huilen
Toen waren we dus wel een halve minuut verder. Dan is een halve minuut best lang! Ik dacht echt even dat hij k.o. zou gaan!
Toen was het heel even *BRUL! brul! brul... * en daarna ging hij stil en moe tegen me aanhangen
Ik had dat vroeger ook. Dus even mijn moeder gebeld. Ik heb het gehad van 6 maanden tot 3 jaar en bijna elke keer als ik me echt even pijn deed, soms dus een week echt elke dag![]()
Volgens mijn moeder helpt er eigenlijk niks, blazen soms een beetje. Als het niet snel genoeg over ging viel ik flauw en dan begon ik meteen weer te ademen en was ik zo weer bij.
Pfffffff. schrikken....
Iemand nog goede tips voor als het weer gebeurt? Want ik ga hier niet aan wennen geloof ik...
Prima dan toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:41 schreef Estrys het volgende:
hij is zes kilo
het was echt een beetje een ja vroeger... gesprekje
Ja, dat lijkt me lastigquote:Op woensdag 15 april 2009 08:33 schreef Dakota het volgende:
[..]
mijn oudste zusje had het ook bij pijn en boosheid...die werd er ook paars bij.. t beste wat je gewoon kan doen is idd even blazen en een liedje zingen(daar zal hij zich dan op gaan concentreren)
bij woede moet je helemaal niets doennegeren en desnoods flauw laten vallen
(heel eng maar t hielp)
Ja maar om het nou met de vader van je vriend te doenquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:20 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ja maar om het nou met de vader van je vriend te doen
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:22 schreef freecell het volgende:
[..]liever niet inderdaad, al mag ik hem graag
Gelukkig lijkt TARA best wel op zijn vaderAlleen totaal andere ogen
De jouwe is zeg aars TARA, maar dan iets dikker, met meer haar en met de ogen van TARA's vader
die kale plek heeft ze ook al niet, achter is t nog langer zelfsquote:Op woensdag 15 april 2009 10:21 schreef Estrys het volgende:
Seb is net zo'n pater met zijn kale plek achterop en dan zo'n matje eronderEn het is echt veel dunner geworden sinds zijn geboorte. Ik vind het geweldig, zeker voor een meisje.
Hier ook nog geen noemenswaardig haar hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 10:21 schreef Estrys het volgende:
Seb is net zo'n pater met zijn kale plek achterop en dan zo'n matje eronderEn het is echt veel dunner geworden sinds zijn geboorte. Ik vind het geweldig, zeker voor een meisje.
Isis krijgt ook zo vaak de fles terwijl ze slaapt. Ze drinkt dan prima en als we die fles niet nog geven krijgt ze echt weinig binnen, dus we houden het maar zo. Ik zie het probleem ook niet zo van drinken terwijl ze slaapt eikquote:Op woensdag 15 april 2009 09:51 schreef freecell het volgende:
Iemand die ik ken van de zwangerschapsgym (oja, dat is één van de dingen die je hooguit bij de eerste doet, dat nooit meerik heb ook alleen met haar nog contact, want kom haar regelmatig op straat tegen) geeft haar baby om 23:00 al slapend een fles, dus slapende baby, fles er in duwen en de baby drinkt hem al slapend leeg en pit verder.
Dan zou ik die fles ook skippen geloof ik
gaat het verder goed met haar?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:26 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Isis krijgt ook zo vaak de fles terwijl ze slaapt. Ze drinkt dan prima en als we die fles niet nog geven krijgt ze echt weinig binnen, dus we houden het maar zo. Ik zie het probleem ook niet zo van drinken terwijl ze slaapt eik
Er is ook geen probleem aan drinken tijdens het slapen, ik vond het gewoon grappigquote:Op woensdag 15 april 2009 10:26 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Isis krijgt ook zo vaak de fles terwijl ze slaapt. Ze drinkt dan prima en als we die fles niet nog geven krijgt ze echt weinig binnen, dus we houden het maar zo. Ik zie het probleem ook niet zo van drinken terwijl ze slaapt eik
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:30 schreef Dakota het volgende:
[..]
gaat het verder goed met haar?
En is ze nog steedsrossig
?
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:57 schreef Jojogirl het volgende:
[..]Jep, nog steeds rossig, al wordt het wel steeds lichter/blonder. En verder doet ze het goed, al is ze zo ongeveer chronisch verkouden. Nog altijd een ukkie, donderdag weer bij het CB geweest en ze is nog steeds geen 6 kilo (5930, maar net 220 gram aangekomen in 5 weken) en 62 cm (dat was dan wel weer 3.5 cm erbij in 5 weken). Verder kan ze nu 1 kant op omrollen
en houdt ze d'r hoofdje (eindelijk) mooi rechtop als ze zit/op d'r buik ligt. En ze is supervrolijk en de laatste week ook heel kletserig
Ja hier ook. Voordeel is dan weer dat ze alle kleertjes regelmatig aan heeftquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:26 schreef Bass-Miss het volgende:
Elodietje ligt meestal heel de dag over te lopen. De wasmachine draait overuren...
Dat is zo lief, als ze slapend lachenquote:Op woensdag 15 april 2009 19:32 schreef Estrys het volgende:
Seb had het op het kdv na een half uurtje wel gezien buiten, ik denk te warm (heeft ie van mij)
Hij lag prinsheerlijk in een van de schommels te slapen en toen de leidster hem los wilde maken ging hij glimlachen met zijn ogen nog dicht
vanmorgen heb ik 5! keer achter elkaar spuitluiers moeten verschonenquote:Op woensdag 15 april 2009 19:47 schreef Estrys het volgende:Zeg ik net tegen manlief, als jij dat nog even gaat snoeien in de tuin dan doe ik zijn luier wel. En ik heb het nog niet gezegd en WAT denk je?
Jaaa hoor, geknetter. Lekker ding is het toch ook.
vanmorgen was mijn kind in het kinderdagverblijf, die meiden daar zijn heeeel goed in luiers verschonenquote:Op woensdag 15 april 2009 19:53 schreef Dakota het volgende:
[..]
vanmorgen heb ik 5! keer achter elkaar spuitluiers moeten verschonen
Ik heb geen meelij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |