Prima dan toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:41 schreef Estrys het volgende:
hij is zes kilo
het was echt een beetje een ja vroeger... gesprekje
Ja, dat lijkt me lastigquote:Op woensdag 15 april 2009 08:33 schreef Dakota het volgende:
[..]
mijn oudste zusje had het ook bij pijn en boosheid...die werd er ook paars bij.. t beste wat je gewoon kan doen is idd even blazen en een liedje zingen(daar zal hij zich dan op gaan concentreren)
bij woede moet je helemaal niets doennegeren en desnoods flauw laten vallen
(heel eng maar t hielp)
Ja maar om het nou met de vader van je vriend te doenquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:20 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ja maar om het nou met de vader van je vriend te doen
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:22 schreef freecell het volgende:
[..]liever niet inderdaad, al mag ik hem graag
Gelukkig lijkt TARA best wel op zijn vaderAlleen totaal andere ogen
De jouwe is zeg aars TARA, maar dan iets dikker, met meer haar en met de ogen van TARA's vader
die kale plek heeft ze ook al niet, achter is t nog langer zelfsquote:Op woensdag 15 april 2009 10:21 schreef Estrys het volgende:
Seb is net zo'n pater met zijn kale plek achterop en dan zo'n matje eronderEn het is echt veel dunner geworden sinds zijn geboorte. Ik vind het geweldig, zeker voor een meisje.
Hier ook nog geen noemenswaardig haar hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 10:21 schreef Estrys het volgende:
Seb is net zo'n pater met zijn kale plek achterop en dan zo'n matje eronderEn het is echt veel dunner geworden sinds zijn geboorte. Ik vind het geweldig, zeker voor een meisje.
Isis krijgt ook zo vaak de fles terwijl ze slaapt. Ze drinkt dan prima en als we die fles niet nog geven krijgt ze echt weinig binnen, dus we houden het maar zo. Ik zie het probleem ook niet zo van drinken terwijl ze slaapt eikquote:Op woensdag 15 april 2009 09:51 schreef freecell het volgende:
Iemand die ik ken van de zwangerschapsgym (oja, dat is één van de dingen die je hooguit bij de eerste doet, dat nooit meerik heb ook alleen met haar nog contact, want kom haar regelmatig op straat tegen) geeft haar baby om 23:00 al slapend een fles, dus slapende baby, fles er in duwen en de baby drinkt hem al slapend leeg en pit verder.
Dan zou ik die fles ook skippen geloof ik
gaat het verder goed met haar?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:26 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Isis krijgt ook zo vaak de fles terwijl ze slaapt. Ze drinkt dan prima en als we die fles niet nog geven krijgt ze echt weinig binnen, dus we houden het maar zo. Ik zie het probleem ook niet zo van drinken terwijl ze slaapt eik
Er is ook geen probleem aan drinken tijdens het slapen, ik vond het gewoon grappigquote:Op woensdag 15 april 2009 10:26 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Isis krijgt ook zo vaak de fles terwijl ze slaapt. Ze drinkt dan prima en als we die fles niet nog geven krijgt ze echt weinig binnen, dus we houden het maar zo. Ik zie het probleem ook niet zo van drinken terwijl ze slaapt eik
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:30 schreef Dakota het volgende:
[..]
gaat het verder goed met haar?
En is ze nog steedsrossig
?
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:57 schreef Jojogirl het volgende:
[..]Jep, nog steeds rossig, al wordt het wel steeds lichter/blonder. En verder doet ze het goed, al is ze zo ongeveer chronisch verkouden. Nog altijd een ukkie, donderdag weer bij het CB geweest en ze is nog steeds geen 6 kilo (5930, maar net 220 gram aangekomen in 5 weken) en 62 cm (dat was dan wel weer 3.5 cm erbij in 5 weken). Verder kan ze nu 1 kant op omrollen
en houdt ze d'r hoofdje (eindelijk) mooi rechtop als ze zit/op d'r buik ligt. En ze is supervrolijk en de laatste week ook heel kletserig
Ja hier ook. Voordeel is dan weer dat ze alle kleertjes regelmatig aan heeftquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:26 schreef Bass-Miss het volgende:
Elodietje ligt meestal heel de dag over te lopen. De wasmachine draait overuren...
Dat is zo lief, als ze slapend lachenquote:Op woensdag 15 april 2009 19:32 schreef Estrys het volgende:
Seb had het op het kdv na een half uurtje wel gezien buiten, ik denk te warm (heeft ie van mij)
Hij lag prinsheerlijk in een van de schommels te slapen en toen de leidster hem los wilde maken ging hij glimlachen met zijn ogen nog dicht
vanmorgen heb ik 5! keer achter elkaar spuitluiers moeten verschonenquote:Op woensdag 15 april 2009 19:47 schreef Estrys het volgende:Zeg ik net tegen manlief, als jij dat nog even gaat snoeien in de tuin dan doe ik zijn luier wel. En ik heb het nog niet gezegd en WAT denk je?
Jaaa hoor, geknetter. Lekker ding is het toch ook.
vanmorgen was mijn kind in het kinderdagverblijf, die meiden daar zijn heeeel goed in luiers verschonenquote:Op woensdag 15 april 2009 19:53 schreef Dakota het volgende:
[..]
vanmorgen heb ik 5! keer achter elkaar spuitluiers moeten verschonen
Ik heb geen meelij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |