abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68089393
Zweefvliegje, ik zie geen foto... Nu wel
En heeft Lianne nou al voor de 2e keer prikjes gehad? Het CB is er snel mee? Ze krijgen toch pas met 3 maanden de 1e prikjes? Of ben ik nou gek aant worden?

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2009 22:21:24 ]
pi_68089677
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
Zweefvliegje, ik zie geen foto... Nu wel
En heeft Lianne nou al voor de 2e keer prikjes gehad? Het CB is er snel mee? Ze krijgen toch pas met 3 maanden de 1e prikjes? Of ben ik nou gek aant worden?
Nee,je bent niet gek aan het worden!
Het schijnt dat er kinkhoest in Leeuwarden heerste, net toen Lianne een week of 2 was.
Dus ze kreeg bij haar eerste CB afspraak met 4 weken alvast haar 1e reeks prikjes. En vandaar nu dus de 2e, en straks bij 3 maanden haar 3e.
  donderdag 16 april 2009 @ 22:29:37 #203
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_68089733
Hier bij twee maanden de eerste prikjes al, in ieder geval.

En zweefvliegje, ik heb Annicka afgelopen week 's nachts aangelegd toen ze sliep, zodat ze wat extra voeding binnenkrijgt. Overdag drinken gaat namelijk wat minder goed momenteel, omdat ze afgeleid is en de groei wat slechter ging. Geen idee of het geholpen heeft of dat het wat anders was, maar ze is afgelopen week in ieder geval 160 gram aangekomen, terwijl het de twee weken daarvoor net aan 70 gram per week was...
  donderdag 16 april 2009 @ 22:33:46 #204
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68089877
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:28 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met de bumbo kinderstoel??

[ afbeelding ]
Ik! Een van de weinige dingen die we bewaard hebben voor een tweede. Zo handig vonden we het ding.
We hebben het ook vaak onder de douche gebruikt.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68089998
O wat is lianne leuk

en wat groeit ze hard

elin krijgt maandag haar 2e prikjes, de eerste kreeg ze met 10 weken
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68090082
LL, hier heeft Thomas met 2 maanden de eerste prikjes gehad, met 3 maanden de tweede en met 4 maanden de derde. Dan met 11 maanden weer. Volgens mij is dat redelijk standaard?
pi_68090241
Hier heeft ze vanmiddag de derde prikjes gehad. Ze is nu 4 maanden en 3 weken.
6400 gram en 62,5 cm. En de verpleegster was helemaal weg van haar. Mijn kleine flirt. Ze lacht echt zo'n beetje heel de dag en kijkt je heel doordringend aan. Dan lacht ze naar je en draait ze heel koket haar hoofdje weg, al lachend. Zo lief en leuk is ze.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_68090266
uhuh hier was dat ook de bedoeling, alleen liepen de afspraken fout..
wanna rub mah puppeh?!
pi_68090283
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:36 schreef Dakota het volgende:
O wat is lianne leuk

en wat groeit ze hard

En ze wordt telkens leuker! Aangezien ze nu ook lacht en lekker begint te brabbelen in de box.
Ze heeft vanochtend en vanmiddag een hele tijd iets lopen brabbelen wat als "lul/hello" klonk.
Een beetje zoals in dit Youtube filmpje:
pi_68090311
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:43 schreef Igraine het volgende:
Hier heeft ze vanmiddag de derde prikjes gehad. Ze is nu 4 maanden en 3 weken.
6400 gram en 62,5 cm. En de verpleegster was helemaal weg van haar. Mijn kleine flirt. Ze lacht echt zo'n beetje heel de dag en kijkt je heel doordringend aan. Dan lacht ze naar je en draait ze heel koket haar hoofdje weg, al lachend. Zo lief en leuk is ze.

foto?
wanna rub mah puppeh?!
  donderdag 16 april 2009 @ 22:56:12 #211
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68090700
Effe 2 fotootjes van Be in de Bu:

en

Geniaal ding en vanaf een maand of 5 dagelijks gebruikt.
Ik nam het ding trouwens ook mee op de fiets als ik bijv. naar de HA moest. Hij zat er strak in en bleef dus mooi zitten tijdens onderzoeken.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68090778
hey..dat is best hendig henk!

ik moet sowieso zoiets aanschaffen aangezien t verf van de muren loopt als elin in bad gaat dan met zo'n ding onder de douche!
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 16 april 2009 @ 23:00:49 #213
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68090899
@zweefvliegje: ik _moet_ het ook doen van de fysio he.. en alleen daarom is er ineens "geen bezwaar" meer vanuit het cb hier tegen de stabiele zijligging. voor ik met fysio begon moest ik maar proberen door te stimuleren hem meer naar rechts te laten kijken en als hij sliep moest ik proberen zijn hoofd op de andere kant te leggen kind geljik wakker natuurlijk
hij ligt nu (weer) in ding. ideaal hij kan vrijwel onmogelijk op zijn buik en rug draaien, dus ook ongevaarlijk. ik heb hem te leen van de kinderfysio, als je ze moet kopen zijn ze zo'n dertig euro zei ze. mijn jan slaapt er iig heerlijk in

-edit- http://www.diezijn4kids.nl/delta-baby-baby-sleep.html
daar issie in de aanbieding. ik weet wel, als ik nog een baby mag begroeten, ik er zelf eentje aanschaf

[ Bericht 14% gewijzigd door DJMO op 16-04-2009 23:11:06 ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_68095717
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:28 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Nee,je bent niet gek aan het worden!
Het schijnt dat er kinkhoest in Leeuwarden heerste, net toen Lianne een week of 2 was.
Dus ze kreeg bij haar eerste CB afspraak met 4 weken alvast haar 1e reeks prikjes. En vandaar nu dus de 2e, en straks bij 3 maanden haar 3e.
Aha... LL was het helemaaaal vergeeten (fifi-uitspraak ala Sander) Zie je zo'n eerste jaar gaat gewoon TE hard, ik weet nu al amper wanneer Koen zijn 1e prikjes heeft gehad....
pi_68096026
quote:

Sjee wat laat Koot, wat slecht van het CB. Seb krijgt 3 mei zijn 3de prikjes alweer. En nou gaat ik zoonlief afleveren bij zijn collega Kruimels . Heerlijk weer om te werken
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 17 april 2009 @ 08:30:36 #216
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_68096301
Yade heeft een of andere fase, sprongetje of hoe je het ook wil noemen. Nee is spontaan "JAWEL!" alles moet zelf gedaan worden, eten ho maar en slapen wordt ook al een feest, vooral 's avonds. Gisteren heeft ze 2 uur gehuild. Halverwege hebben we haar eruit gehaald maar terug was weer een drama. En echt om niets, het was haar "Ik ben heel boos hoor!" huiltje.

Poeh... volgens mij zijn we in de peuterpubertijd belandt. Maar ondanks alles, is ze nog steeds super lief.
pi_68097047
hihi, selene heeft een nieuwe variant op "alles moet in het mondje": alles moet in mijn mond gestopt worden.........
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_68097438
Seb krijgt vandaag best wat aandacht denk ik op het KDV. Ze zijn met twee kindjes vandaag op de groep En vanmorgen 1 leidster en 1 stagaire.
pi_68098117
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 08:06 schreef Estrys het volgende:

[..]

Sjee wat laat Koot, wat slecht van het CB. Seb krijgt 3 mei zijn 3de prikjes alweer. En nou gaat ik zoonlief afleveren bij zijn collega Kruimels . Heerlijk weer om te werken
juhp..ik vind het vervelend dat ik niet gelijk loop qua afspraken (dus 4 wk 8 wk etc) maar dat ze r prikjes steeds krijgt als ze iets ouder is vind ik geen probleem hoor..ben benieuwd hoe ze op deze zal reageren ..

was de 2e keer erger of niet?
wanna rub mah puppeh?!
pi_68098614
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:56 schreef Dakota het volgende:

[..]

juhp..ik vind het vervelend dat ik niet gelijk loop qua afspraken (dus 4 wk 8 wk etc) maar dat ze r prikjes steeds krijgt als ze iets ouder is vind ik geen probleem hoor..ben benieuwd hoe ze op deze zal reageren ..

was de 2e keer erger of niet?
Mijn bikkel heeft geen kik gegeven, niet tijdens het prikken althans. even vijf minuten erna want volgens mij krijgen ze een beetje stijve beentjes. Toen was het over, van de eerste had hij meer last
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:11:57 #221
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_68098644
Hier ook een bumbo verslaafde mama met eten/drinken/douchen/eten koken (oke ik dan en madam zit aan de andere kant van het aanrecht mee te brabbelen) en zuslief past er ook nog in dus die zit er soms ook nog in voor de grap. Ik las hier iemand die dacht dat het slecht was voor de rug of iets maar zodra ze een beetje stabiel kunnen zitten mogen ze erin en achter wordt de rug tot hoog gesteund en voorover kunnen ze niet door de t-splitsing op borsthoogte. Heb hem nu zo'n 2,5 jaar al in huis en ruim 2 jaar in gebruik en ik kan rustig zeggen dat ik het het fijnste kraamcadeautje vind van Kaith en zeker 1 die ik het langste heb gebruikt.
pi_68098949
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:11 schreef Estrys het volgende:

[..]

Mijn bikkel heeft geen kik gegeven, niet tijdens het prikken althans. even vijf minuten erna want volgens mij krijgen ze een beetje stijve beentjes. Toen was het over, van de eerste had hij meer last
ben benieuwd..bij de eerste prikjes schrok ze even van de tweede.. ps na 3 uur begon ze echt te huilen..ze had dan ook een heel dik en vuurrood beentje

bn benieuwd (ook naar haar gewicht)
wanna rub mah puppeh?!
pi_68099202
Vooral goed de beentjes masseren meteen na het prikken adviseren ze hier.
pi_68099259
Hier was gillen vanaf het moment dat het eerste prikje gezet werd..
Gisteren waren we om 3 uur op het CB, om 6 uur was ze nog gewoon 37 graden en om 10 uur was ze 37.9 graden. Dus toen een zetpil gegeven.
Op haar beentjes zie je wel waar ze geprikt is, maar we hebben direct na de prikjes haar beentjes goed gemasseerd, dan worden ze minder snel stijf en rood (dan verspreid je de vloeistof die in haar is gespoten). Succes maandag!
pi_68099265
quote:
O wat is lianne leuk

en wat groeit ze hard

Laat even weten hoe dat was maandag! Mila krijgt dinsdag de 2e reeks prikjes..
pi_68099430
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:28 schreef Estrys het volgende:
Vooral goed de beentjes masseren meteen na het prikken adviseren ze hier.
i did! maar ben bang dat ze mijn blauweplekkenhuid heeft

ik heb wel belachelijk dure homeopatische zetpillen zonder paracetamol..en t hielp gelijk
wanna rub mah puppeh?!
pi_68103431
Het gaat zo hard
In twee weken tijd goed leren zitten, leren kruipen, leren tijgeren....

en gisteren betrapte ik hem zo:
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:23:34 #228
108648 cattie
lieve moeder
pi_68103552
Goed zo Leander!
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:34 schreef Dakota het volgende:

[..]

i did! maar ben bang dat ze mijn blauweplekkenhuid heeft

ik heb wel belachelijk dure homeopatische zetpillen zonder paracetamol..en t hielp gelijk
Wat zijn dat voor zetpillen? Waar zijn die te koop? Over 2 weken krijgt Fee weer prikken en ze heeft er zoveel last van...
pi_68104282
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:23 schreef cattie het volgende:
Goed zo Leander!
[..]

Wat zijn dat voor zetpillen? Waar zijn die te koop? Over 2 weken krijgt Fee weer prikken en ze heeft er zoveel last van...
viburcol
wanna rub mah puppeh?!
pi_68104294
ik heb ze bij de etos vandaan
wanna rub mah puppeh?!
pi_68104347
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:20 schreef freecell het volgende:
Het gaat zo hard

[ afbeelding ]
jeej leander!
wanna rub mah puppeh?!
pi_68104873
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:20 schreef freecell het volgende:
Het gaat zo hard

[ afbeelding ]
go leander!
wat een schatje istie toch
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_68105644
Freecell, Voor je het weet staat ie hoor!!! lief zoals kindjes op hun knietjes zitten
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:17:07 #234
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_68107958
Wow Leander!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_68108103
Leander! Ventje dat gaat snel ineens

Even een updeetje over Merel. Het gaat nog steeds vrij goed. Wel heeft ze sinds een paar dagen toch weer wat eczeem en gisteren op het kdv had ze veel last van krampjes. Ze is ook echt winderig. Maar geen diarree meer enz.
Dus we kijken het nog even aan, mocht het toch weer erger worden, kunnen we altijd overleggen over een volgende stap in KMA voeding (voor zover ik begrepen heb zijn er meerdere gradaties in die voeding). Ze drinkt nog steeds al haar flessen leeg, slaapt in de regel ook door (behalve afgelopen nacht dan ) dus op zich gaat het heel goed
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:24:40 #236
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_68108280
Wat fijn dat het met Merel zo goed gaat Fuente!

Ik wilde nog even vertellen:
Ik was vanmorgen bij de kapper, W. was thuis bij Maarten en toen ik thuis kwam had hij toch een verhaal... Maarten had gepoept dus W. ging hem verschonen, hij had Maarten net helemaal schoon (alle kleding kon in de was) begon Maarten weer te poepen, dus de hydrofiele luier onder enz. Dat was weer schoon, kwam er tot 2x toe nog wat poep!!!
Ben ik blij dat ik bij de kapper zat
pi_68108299
Wat goed zeg Fuente! Je merkt echt veel verschil hè?
pi_68108453
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:25 schreef freecell het volgende:
Wat goed zeg Fuente! Je merkt echt veel verschil hè?
Ja echt! Vooral in haar houding, ontwikkeling enz. Ze gaat echt als een razende vooruit. Eerder lag ze alleen maar op haar rug, deed niets, bewoog amper enz. En nu is het een edje-raketje

Op het kdv merken ze nog het meest de verbetering, daar was ze eerst heel huilerig, onrustig, en dat is eigenlijk bijna helemaal over.

Marie, kan me indenken dat je daar blij mee was
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_68108693
Wat een mazzel Marie dat je bij de kapper zat
Fuente echt super dat het zo lekker gaat met Merel
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:35:26 #240
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_68126263
Arme Annicka was vanavond helemaal niet blij. We hebben twee katten en de ene kat schrok van de andere en sprong over Annicka die in haar wipstoeltje zat. Daarbij raakte hij haar met zijn nagels, dus er zit nu een hele kras over haar hoofdje.

Ze was helemaal over de rooie natuurlijk, geschrokken en pijn, en was de rest van de avond ook nog klagerig. Arm ding.
pi_68126432
Ach gossie, Annicka toch! Denk je lekker in je wipstoel te zitten
pi_68126595
ahw wat sneu
wanna rub mah puppeh?!
pi_68127754
Wat sneu voor Annicka!
pi_68133018
He wat zielig voor Annicka
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 18 april 2009 @ 09:25:14 #245
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_68133523
Oe, ze draaide vandaag wel zelfstandig van buik naar rug, trouwens.
pi_68133616
Och
pi_68133901
Merel heeft haar stem ontdekt hoor. 'k Was even vergeten hoe dat ook alweer was, maar ze maakt een lawaai joh! Geen schattig klein pieplawaai, maar op volle toeren
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 18 april 2009 @ 10:09:44 #248
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_68134125
Bij voorkeur te gebruiken om half 5 in de ochtend...
  zaterdag 18 april 2009 @ 10:34:32 #249
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_68134549
Och Annicka, een van Maarten hoor!

Hier heeft meneertje geslapen van half 9 tot kwart over 5. Netjes he? En toen om half 10 weer wakker, pappa en mamma ook lekker uitgeslapen dus... Hij had alleen wel een cadeautje voor ons dus mamma mocht aan de slag maar nu hebben we weer een schoon manneke, nu nog zijn fles leegdrinken... zo het laatste 'beetje' (80 cc) nog maar eens proberen en zo niet, dan niet
  zaterdag 18 april 2009 @ 10:35:06 #250
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_68134569
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 10:09 schreef DolleMina het volgende:
Bij voorkeur te gebruiken om half 5 in de ochtend...
Is wel vroeg he dm???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')