Nee,je bent niet gek aan het worden!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
Zweefvliegje, ik zie geen foto... Nu wel
En heeft Lianne nou al voor de 2e keer prikjes gehad? Het CB is er snel mee? Ze krijgen toch pas met 3 maanden de 1e prikjes? Of ben ik nou gek aant worden?![]()
Ik! Een van de weinige dingen die we bewaard hebben voor een tweede. Zo handig vonden we het ding.quote:Op maandag 13 april 2009 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met de bumbo kinderstoel??
[ afbeelding ]
En ze wordt telkens leuker!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:36 schreef Dakota het volgende:
O wat is lianne leuk
en wat groeit ze hard
elin krijgt maandag haar 2e prikjes, de eerste kreeg ze met 10 weken
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:43 schreef Igraine het volgende:
Hier heeft ze vanmiddag de derde prikjes gehad. Ze is nu 4 maanden en 3 weken.
6400 gram en 62,5 cm. En de verpleegster was helemaal weg van haar. Mijn kleine flirt. Ze lacht echt zo'n beetje heel de dag en kijkt je heel doordringend aan. Dan lacht ze naar je en draait ze heel koket haar hoofdje weg, al lachend. Zo lief en leuk is ze.![]()
![]()
Aha... LL was het helemaaaal vergeeten (fifi-uitspraak ala Sander) Zie je zo'n eerste jaar gaat gewoon TE hard, ik weet nu al amper wanneer Koen zijn 1e prikjes heeft gehad....quote:Op donderdag 16 april 2009 22:28 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Nee,je bent niet gek aan het worden!
Het schijnt dat er kinkhoest in Leeuwarden heerste, net toen Lianne een week of 2 was.
Dus ze kreeg bij haar eerste CB afspraak met 4 weken alvast haar 1e reeks prikjes. En vandaar nu dus de 2e, en straks bij 3 maanden haar 3e.
Sjee wat laat Koot,quote:Op donderdag 16 april 2009 22:36 schreef Dakota het volgende:
juhp..ik vind het vervelend dat ik niet gelijk loop qua afspraken (dus 4 wk 8 wk etc) maar dat ze r prikjes steeds krijgt als ze iets ouder is vind ik geen probleem hoor..ben benieuwd hoe ze op deze zal reageren ..quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:06 schreef Estrys het volgende:
[..]
Sjee wat laat Koot,wat slecht van het CB. Seb krijgt 3 mei zijn 3de prikjes alweer. En nou gaat ik zoonlief afleveren bij zijn collega Kruimels . Heerlijk weer om te werken
Mijn bikkel heeft geen kik gegeven, niet tijdens het prikken althans. even vijf minuten erna want volgens mij krijgen ze een beetje stijve beentjes. Toen was het over, van de eerste had hij meer lastquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:56 schreef Dakota het volgende:
[..]
juhp..ik vind het vervelend dat ik niet gelijk loop qua afspraken (dus 4 wk 8 wk etc) maar dat ze r prikjes steeds krijgt als ze iets ouder is vind ik geen probleem hoor..ben benieuwd hoe ze op deze zal reageren ..
was de 2e keer erger of niet?
ben benieuwd..bij de eerste prikjes schrok ze even van de tweede.. ps na 3 uur begon ze echt te huilen..ze had dan ook een heel dik en vuurrood beentjequote:Op vrijdag 17 april 2009 10:11 schreef Estrys het volgende:
[..]
Mijn bikkel heeft geen kik gegeven, niet tijdens het prikken althans. even vijf minuten erna want volgens mij krijgen ze een beetje stijve beentjes. Toen was het over, van de eerste had hij meer last
Laat even weten hoe dat was maandag! Mila krijgt dinsdag de 2e reeks prikjes..quote:Op donderdag 16 april 2009 22:36 schreef Dakota het volgende:
O wat is lianne leuk
en wat groeit ze hard
i did! maar ben bang dat ze mijn blauweplekkenhuid heeftquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:28 schreef Estrys het volgende:
Vooral goed de beentjes masseren meteen na het prikken adviseren ze hier.
Wat zijn dat voor zetpillen? Waar zijn die te koop? Over 2 weken krijgt Fee weer prikken en ze heeft er zoveel last van...quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:34 schreef Dakota het volgende:
[..]
i did! maar ben bang dat ze mijn blauweplekkenhuid heeft
ik heb wel belachelijk dure homeopatische zetpillen zonder paracetamol..en t hielp gelijk
viburcolquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:23 schreef cattie het volgende:
Goed zo Leander!![]()
[..]
Wat zijn dat voor zetpillen? Waar zijn die te koop? Over 2 weken krijgt Fee weer prikken en ze heeft er zoveel last van...
jeej leander!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:20 schreef freecell het volgende:
Het gaat zo hard
In twee weken tijd goed leren zitten, leren kruipen, leren tijgeren....
en gisteren betrapte ik hem zo:
[ afbeelding ]
go leander!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:20 schreef freecell het volgende:
Het gaat zo hard
In twee weken tijd goed leren zitten, leren kruipen, leren tijgeren....
en gisteren betrapte ik hem zo:
[ afbeelding ]
Ja echt! Vooral in haar houding, ontwikkeling enz. Ze gaat echt als een razende vooruit. Eerder lag ze alleen maar op haar rug, deed niets, bewoog amper enz. En nu is het een edje-raketjequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:25 schreef freecell het volgende:
Wat goed zeg Fuente!Je merkt echt veel verschil hè?
Is wel vroeg he dm???quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:09 schreef DolleMina het volgende:
Bij voorkeur te gebruiken om half 5 in de ochtend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |