Nee,je bent niet gek aan het worden!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
Zweefvliegje, ik zie geen foto... Nu wel
En heeft Lianne nou al voor de 2e keer prikjes gehad? Het CB is er snel mee? Ze krijgen toch pas met 3 maanden de 1e prikjes? Of ben ik nou gek aant worden?![]()
Ik! Een van de weinige dingen die we bewaard hebben voor een tweede. Zo handig vonden we het ding.quote:Op maandag 13 april 2009 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met de bumbo kinderstoel??
[ afbeelding ]
En ze wordt telkens leuker!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:36 schreef Dakota het volgende:
O wat is lianne leuk
en wat groeit ze hard
elin krijgt maandag haar 2e prikjes, de eerste kreeg ze met 10 weken
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:43 schreef Igraine het volgende:
Hier heeft ze vanmiddag de derde prikjes gehad. Ze is nu 4 maanden en 3 weken.
6400 gram en 62,5 cm. En de verpleegster was helemaal weg van haar. Mijn kleine flirt. Ze lacht echt zo'n beetje heel de dag en kijkt je heel doordringend aan. Dan lacht ze naar je en draait ze heel koket haar hoofdje weg, al lachend. Zo lief en leuk is ze.![]()
![]()
Aha... LL was het helemaaaal vergeeten (fifi-uitspraak ala Sander) Zie je zo'n eerste jaar gaat gewoon TE hard, ik weet nu al amper wanneer Koen zijn 1e prikjes heeft gehad....quote:Op donderdag 16 april 2009 22:28 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Nee,je bent niet gek aan het worden!
Het schijnt dat er kinkhoest in Leeuwarden heerste, net toen Lianne een week of 2 was.
Dus ze kreeg bij haar eerste CB afspraak met 4 weken alvast haar 1e reeks prikjes. En vandaar nu dus de 2e, en straks bij 3 maanden haar 3e.
Sjee wat laat Koot,quote:Op donderdag 16 april 2009 22:36 schreef Dakota het volgende:
juhp..ik vind het vervelend dat ik niet gelijk loop qua afspraken (dus 4 wk 8 wk etc) maar dat ze r prikjes steeds krijgt als ze iets ouder is vind ik geen probleem hoor..ben benieuwd hoe ze op deze zal reageren ..quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:06 schreef Estrys het volgende:
[..]
Sjee wat laat Koot,wat slecht van het CB. Seb krijgt 3 mei zijn 3de prikjes alweer. En nou gaat ik zoonlief afleveren bij zijn collega Kruimels . Heerlijk weer om te werken
Mijn bikkel heeft geen kik gegeven, niet tijdens het prikken althans. even vijf minuten erna want volgens mij krijgen ze een beetje stijve beentjes. Toen was het over, van de eerste had hij meer lastquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:56 schreef Dakota het volgende:
[..]
juhp..ik vind het vervelend dat ik niet gelijk loop qua afspraken (dus 4 wk 8 wk etc) maar dat ze r prikjes steeds krijgt als ze iets ouder is vind ik geen probleem hoor..ben benieuwd hoe ze op deze zal reageren ..
was de 2e keer erger of niet?
ben benieuwd..bij de eerste prikjes schrok ze even van de tweede.. ps na 3 uur begon ze echt te huilen..ze had dan ook een heel dik en vuurrood beentjequote:Op vrijdag 17 april 2009 10:11 schreef Estrys het volgende:
[..]
Mijn bikkel heeft geen kik gegeven, niet tijdens het prikken althans. even vijf minuten erna want volgens mij krijgen ze een beetje stijve beentjes. Toen was het over, van de eerste had hij meer last
Laat even weten hoe dat was maandag! Mila krijgt dinsdag de 2e reeks prikjes..quote:Op donderdag 16 april 2009 22:36 schreef Dakota het volgende:
O wat is lianne leuk
en wat groeit ze hard
i did! maar ben bang dat ze mijn blauweplekkenhuid heeftquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:28 schreef Estrys het volgende:
Vooral goed de beentjes masseren meteen na het prikken adviseren ze hier.
Wat zijn dat voor zetpillen? Waar zijn die te koop? Over 2 weken krijgt Fee weer prikken en ze heeft er zoveel last van...quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:34 schreef Dakota het volgende:
[..]
i did! maar ben bang dat ze mijn blauweplekkenhuid heeft
ik heb wel belachelijk dure homeopatische zetpillen zonder paracetamol..en t hielp gelijk
viburcolquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:23 schreef cattie het volgende:
Goed zo Leander!![]()
[..]
Wat zijn dat voor zetpillen? Waar zijn die te koop? Over 2 weken krijgt Fee weer prikken en ze heeft er zoveel last van...
jeej leander!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:20 schreef freecell het volgende:
Het gaat zo hard
In twee weken tijd goed leren zitten, leren kruipen, leren tijgeren....
en gisteren betrapte ik hem zo:
[ afbeelding ]
go leander!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:20 schreef freecell het volgende:
Het gaat zo hard
In twee weken tijd goed leren zitten, leren kruipen, leren tijgeren....
en gisteren betrapte ik hem zo:
[ afbeelding ]
Ja echt! Vooral in haar houding, ontwikkeling enz. Ze gaat echt als een razende vooruit. Eerder lag ze alleen maar op haar rug, deed niets, bewoog amper enz. En nu is het een edje-raketjequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:25 schreef freecell het volgende:
Wat goed zeg Fuente!Je merkt echt veel verschil hè?
Is wel vroeg he dm???quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:09 schreef DolleMina het volgende:
Bij voorkeur te gebruiken om half 5 in de ochtend...
Ik gebruik hem alleen in bed, in de box kijkt hij nl. wel regelmatig naar zijn niet voorkeurskant, maar in bed zakt hij snel in zijn voorkeurshouding in slaap en blijft dan zo liggen. in de box is hij trouwens ook te beweeglijk om er in te blijven liggen, maar in zijn slaap gaat het nog primaquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
DJMO gebruiken jullie dat kussen ook in bed? Of alleen in de box? Ik hoop dat "onze" kinderfysio hem ook heeft, anders koop ik er een. Ik had er zoeen bij Twan maar toen nooit hoeven te gebruiken... en we weten niet waar hij is gebleven. Mn ex ook niet...
Ja dat vind ik ook, maar kan er niets aan doen... ik wil graag cb bij mijn huisarts wat dus ook mogelijk is en volgens de cb-assistente is er niet elke week cb of is de dag dat ik graag zou willen vol.... nou ja als hij ze maar krijgt. Dit is dan de "prijs" voor het willen hebben van je eigen huisarts als cb-arts.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:22 schreef cattie het volgende:
Wat krijgt lennon laat zijn prikjes!
Fee kan zich verplaatsen! Ze ligt in de box en wurmt zich de hele box door.Grote meid!
hier ook zo'n gekloot, eerste prikjes met 10 weken en 2e wilden ze met 15 weken doen..die heb ik kunnen verplaatsen naar morgen!quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
DJMO gebruiken jullie dat kussen ook in bed? Of alleen in de box? Ik hoop dat "onze" kinderfysio hem ook heeft, anders koop ik er een. Ik had er zoeen bij Twan maar toen nooit hoeven te gebruiken... en we weten niet waar hij is gebleven. Mn ex ook niet...
Annicka
Leander, Merel en Maarten jullie doen het supergoed!!!En Julian welkom
![]()
Lennon is vanmorgen meegeweest naar voetbal, hij is dan lekker buiten en heeft het erg naar zn zin... huilt geen moment en slaapt soms ook nog. Je kunt nooit vroeg genoeg beginnen
Rocka, dat ziet er wel handig uit ja...
Lennon heeft pas afgelopen week de 1e prikjes gehad, hij was toen al 11 weken geweest. Ik hoef in principe pas weer 2 juni naar cb voor de 2e keer prikjes, dat is pas over 7 weken... dan is hij dus al 18 weken!! Ik ga die afspraak een week naar voren verzetten.
overgrootoma of overgrootmoederquote:Op zondag 19 april 2009 13:17 schreef DolleMina het volgende:
Daarom sleep ik de babyfoon altijd mee als ik ergens naartoe ga waar Annicka misschien ergens apart kan (komen) te liggen. Dan hoef ik niet iedere keer te gaan kijken ook.![]()
Annicka's overgrootoma is een paar maanden voordat Annicka geboren werd overleden.
Hmm, overgrootmoeder, denk ik, nu je het zegt. Ik weet het niet zeker meer, want het is niet van mijn kant. Daar is alles dat boven mijn ouders zat al overleden...quote:Op zondag 19 april 2009 16:00 schreef Dakota het volgende:
[..]
overgrootoma of overgrootmoeder
elin heeft nog 4 overgrootvaders en moeders en 4 opa's en 3 oma's
ik heb mijn babyfoon afgelopen vrijdag ook meegenomen naar een verjaardag, het was vrij rustig, jr. boven in een campingbedje gelegd, eigen vaste slaapknuffel en muziekding meegenomen, babyfoon aangezet. drie kwartier later vroegen ze me of de babyfoon het wel deed.. ik had al verteld dat hij zo'n ontzettend lief en makkelijk kind was, maar de schoonmoeder van mijn nichtje, is dat dus niet gewend, haar kleindochter (nu zeven maanden) blerde werkelijk aan één stuk door .. daarom toen ze jr. even op schoot had, dat ze ook meteen de fopspeen er in dwong .. ik zeg: dat hoeft niet hoor; hij gaat heus niet huilen zonder speenquote:Op zondag 19 april 2009 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, DJMO, dat ga ik dan ook maar gewoon doen. Nog even de kinderfysiotherapeut afwachten....
Wij hebben laatste ook de babyfoon meegenomen, maar als Lennon naar mijn ouders slaapt en daar boven ligt, nemen we hem niet mee. Mijn moeder heeft ook geen babyfoon voor als Lennon daar slaapt. Ook nog niet nodig gehad geloof ik, ze moest hem telkens wakker maken voor de fles.
quote:Op zondag 19 april 2009 12:08 schreef Estrys het volgende:
het was gezellig! Alleen was Seb even een beetje overstuur, hij lag op een apart kamertje en hij sliep, na een tijdje ging ik even kijken maar waarschijnlijk had hij toen al even liggen huilen dus was hij volkomen over de zeik toen ik hem oppakte. Fles gegeven maar hij bleef krijsen tussendoor. Toen heb ik hem in de bak gelegd en toen sliep hij eigenlijk meteen weer. Niet meer gehoord, toen we thuis waren heeft hij nog geslapen tot kwart over 7 vanmorgen.![]()
Seb met mijn oma: (90 jaar leeftijdsverschil)
[ afbeelding ]
Moet je nou alweer een echo laten maken? Ik dacht dat de vorige keer niets mis was en dat ze zeiden dat de mevrouw van het CB maar beter een bril kon aanschaffen? Of ... *twijfel*quote:Op maandag 20 april 2009 09:05 schreef DJMO het volgende:
om elf uur de echo van zijn heupjes laten maken.. ben benieuwd hoe dat gaat, en wat er uit komt.. ik heb niet het idee dat er wat mis is, als ik zelf zijn beentjes recht naast elkaar leg zie ík geen verschil maar ja wie ben ik
nee, dit is dezelfde echo waar ik het toen over had, maar de fysiotherapeute dacht dat er niets mis was (dat was de dag na de eerste afspraak in het ziekenhuis)quote:Op maandag 20 april 2009 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je nou alweer een echo laten maken? Ik dacht dat de vorige keer niets mis was en dat ze zeiden dat de mevrouw van het CB maar beter een bril kon aanschaffen? Of ... *twijfel*
![]()
Ik ben het even kwijt
quote:Op maandag 20 april 2009 09:52 schreef Dakota het volgende:
Ze roltzo in 1 keer..van buik op rug en rug op buik alleen komt ze wat maf terecht als ze van rug op buik rolt
Dankjequote:Op maandag 20 april 2009 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
Blabla, fijn dat Dana de verhuizing goed doorstaan heeft. Welkom terug
Tijd om alles opzij en omhoog te zettenquote:Op maandag 20 april 2009 09:52 schreef Dakota het volgende:
Ze roltzo in 1 keer..van buik op rug en rug op buik alleen komt ze wat maf terecht als ze van rug op buik rolt
op het CB zeiden ze tegen mijn schoonzus dat die link onzin was, terwijl bij haar kleine meid die link echt heel duidelijk is.quote:Op maandag 20 april 2009 15:18 schreef DolleMina het volgende:
Konden kindjes geen luieruitslag krijgen als ze tandjes kregen? Ben het eventjes kwijt...
quote:Op maandag 20 april 2009 13:40 schreef Dakota het volgende:
Struis! Elin krijgt een Tinkerbellpakje uit walt disney van r oma
kan ze samen mooi zijn met r prins
Dus luieruitslag zonder de vieze tandjespoep?quote:Op maandag 20 april 2009 15:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
op het CB zeiden ze tegen mijn schoonzus dat die link onzin was, terwijl bij haar kleine meid die link echt heel duidelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |