Ik gebruik hem alleen in bed, in de box kijkt hij nl. wel regelmatig naar zijn niet voorkeurskant, maar in bed zakt hij snel in zijn voorkeurshouding in slaap en blijft dan zo liggen. in de box is hij trouwens ook te beweeglijk om er in te blijven liggen, maar in zijn slaap gaat het nog primaquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
DJMO gebruiken jullie dat kussen ook in bed? Of alleen in de box? Ik hoop dat "onze" kinderfysio hem ook heeft, anders koop ik er een. Ik had er zoeen bij Twan maar toen nooit hoeven te gebruiken... en we weten niet waar hij is gebleven. Mn ex ook niet...
Ja dat vind ik ook, maar kan er niets aan doen... ik wil graag cb bij mijn huisarts wat dus ook mogelijk is en volgens de cb-assistente is er niet elke week cb of is de dag dat ik graag zou willen vol.... nou ja als hij ze maar krijgt. Dit is dan de "prijs" voor het willen hebben van je eigen huisarts als cb-arts.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:22 schreef cattie het volgende:
Wat krijgt lennon laat zijn prikjes!
Fee kan zich verplaatsen! Ze ligt in de box en wurmt zich de hele box door.Grote meid!
hier ook zo'n gekloot, eerste prikjes met 10 weken en 2e wilden ze met 15 weken doen..die heb ik kunnen verplaatsen naar morgen!quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
DJMO gebruiken jullie dat kussen ook in bed? Of alleen in de box? Ik hoop dat "onze" kinderfysio hem ook heeft, anders koop ik er een. Ik had er zoeen bij Twan maar toen nooit hoeven te gebruiken... en we weten niet waar hij is gebleven. Mn ex ook niet...
Annicka
Leander, Merel en Maarten jullie doen het supergoed!!!En Julian welkom
![]()
Lennon is vanmorgen meegeweest naar voetbal, hij is dan lekker buiten en heeft het erg naar zn zin... huilt geen moment en slaapt soms ook nog. Je kunt nooit vroeg genoeg beginnen
Rocka, dat ziet er wel handig uit ja...
Lennon heeft pas afgelopen week de 1e prikjes gehad, hij was toen al 11 weken geweest. Ik hoef in principe pas weer 2 juni naar cb voor de 2e keer prikjes, dat is pas over 7 weken... dan is hij dus al 18 weken!! Ik ga die afspraak een week naar voren verzetten.
overgrootoma of overgrootmoederquote:Op zondag 19 april 2009 13:17 schreef DolleMina het volgende:
Daarom sleep ik de babyfoon altijd mee als ik ergens naartoe ga waar Annicka misschien ergens apart kan (komen) te liggen. Dan hoef ik niet iedere keer te gaan kijken ook.![]()
Annicka's overgrootoma is een paar maanden voordat Annicka geboren werd overleden.
Hmm, overgrootmoeder, denk ik, nu je het zegt. Ik weet het niet zeker meer, want het is niet van mijn kant. Daar is alles dat boven mijn ouders zat al overleden...quote:Op zondag 19 april 2009 16:00 schreef Dakota het volgende:
[..]
overgrootoma of overgrootmoeder
elin heeft nog 4 overgrootvaders en moeders en 4 opa's en 3 oma's
ik heb mijn babyfoon afgelopen vrijdag ook meegenomen naar een verjaardag, het was vrij rustig, jr. boven in een campingbedje gelegd, eigen vaste slaapknuffel en muziekding meegenomen, babyfoon aangezet. drie kwartier later vroegen ze me of de babyfoon het wel deed.. ik had al verteld dat hij zo'n ontzettend lief en makkelijk kind was, maar de schoonmoeder van mijn nichtje, is dat dus niet gewend, haar kleindochter (nu zeven maanden) blerde werkelijk aan één stuk door .. daarom toen ze jr. even op schoot had, dat ze ook meteen de fopspeen er in dwong .. ik zeg: dat hoeft niet hoor; hij gaat heus niet huilen zonder speenquote:Op zondag 19 april 2009 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, DJMO, dat ga ik dan ook maar gewoon doen. Nog even de kinderfysiotherapeut afwachten....
Wij hebben laatste ook de babyfoon meegenomen, maar als Lennon naar mijn ouders slaapt en daar boven ligt, nemen we hem niet mee. Mijn moeder heeft ook geen babyfoon voor als Lennon daar slaapt. Ook nog niet nodig gehad geloof ik, ze moest hem telkens wakker maken voor de fles.
quote:Op zondag 19 april 2009 12:08 schreef Estrys het volgende:
het was gezellig! Alleen was Seb even een beetje overstuur, hij lag op een apart kamertje en hij sliep, na een tijdje ging ik even kijken maar waarschijnlijk had hij toen al even liggen huilen dus was hij volkomen over de zeik toen ik hem oppakte. Fles gegeven maar hij bleef krijsen tussendoor. Toen heb ik hem in de bak gelegd en toen sliep hij eigenlijk meteen weer. Niet meer gehoord, toen we thuis waren heeft hij nog geslapen tot kwart over 7 vanmorgen.![]()
Seb met mijn oma: (90 jaar leeftijdsverschil)
[ afbeelding ]
Moet je nou alweer een echo laten maken? Ik dacht dat de vorige keer niets mis was en dat ze zeiden dat de mevrouw van het CB maar beter een bril kon aanschaffen? Of ... *twijfel*quote:Op maandag 20 april 2009 09:05 schreef DJMO het volgende:
om elf uur de echo van zijn heupjes laten maken.. ben benieuwd hoe dat gaat, en wat er uit komt.. ik heb niet het idee dat er wat mis is, als ik zelf zijn beentjes recht naast elkaar leg zie ík geen verschil maar ja wie ben ik
nee, dit is dezelfde echo waar ik het toen over had, maar de fysiotherapeute dacht dat er niets mis was (dat was de dag na de eerste afspraak in het ziekenhuis)quote:Op maandag 20 april 2009 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je nou alweer een echo laten maken? Ik dacht dat de vorige keer niets mis was en dat ze zeiden dat de mevrouw van het CB maar beter een bril kon aanschaffen? Of ... *twijfel*
![]()
Ik ben het even kwijt
quote:Op maandag 20 april 2009 09:52 schreef Dakota het volgende:
Ze roltzo in 1 keer..van buik op rug en rug op buik alleen komt ze wat maf terecht als ze van rug op buik rolt
Dankjequote:Op maandag 20 april 2009 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
Blabla, fijn dat Dana de verhuizing goed doorstaan heeft. Welkom terug
Tijd om alles opzij en omhoog te zettenquote:Op maandag 20 april 2009 09:52 schreef Dakota het volgende:
Ze roltzo in 1 keer..van buik op rug en rug op buik alleen komt ze wat maf terecht als ze van rug op buik rolt
op het CB zeiden ze tegen mijn schoonzus dat die link onzin was, terwijl bij haar kleine meid die link echt heel duidelijk is.quote:Op maandag 20 april 2009 15:18 schreef DolleMina het volgende:
Konden kindjes geen luieruitslag krijgen als ze tandjes kregen? Ben het eventjes kwijt...
quote:Op maandag 20 april 2009 13:40 schreef Dakota het volgende:
Struis! Elin krijgt een Tinkerbellpakje uit walt disney van r oma
kan ze samen mooi zijn met r prins
Dus luieruitslag zonder de vieze tandjespoep?quote:Op maandag 20 april 2009 15:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
op het CB zeiden ze tegen mijn schoonzus dat die link onzin was, terwijl bij haar kleine meid die link echt heel duidelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |