Moet je nou alweer een echo laten maken? Ik dacht dat de vorige keer niets mis was en dat ze zeiden dat de mevrouw van het CB maar beter een bril kon aanschaffen? Of ... *twijfel*quote:Op maandag 20 april 2009 09:05 schreef DJMO het volgende:
om elf uur de echo van zijn heupjes laten maken.. ben benieuwd hoe dat gaat, en wat er uit komt.. ik heb niet het idee dat er wat mis is, als ik zelf zijn beentjes recht naast elkaar leg zie ík geen verschil maar ja wie ben ik
nee, dit is dezelfde echo waar ik het toen over had, maar de fysiotherapeute dacht dat er niets mis was (dat was de dag na de eerste afspraak in het ziekenhuis)quote:Op maandag 20 april 2009 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je nou alweer een echo laten maken? Ik dacht dat de vorige keer niets mis was en dat ze zeiden dat de mevrouw van het CB maar beter een bril kon aanschaffen? Of ... *twijfel*
![]()
Ik ben het even kwijt
quote:Op maandag 20 april 2009 09:52 schreef Dakota het volgende:
Ze roltzo in 1 keer..van buik op rug en rug op buik alleen komt ze wat maf terecht als ze van rug op buik rolt
Dankjequote:Op maandag 20 april 2009 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
Blabla, fijn dat Dana de verhuizing goed doorstaan heeft. Welkom terug
Tijd om alles opzij en omhoog te zettenquote:Op maandag 20 april 2009 09:52 schreef Dakota het volgende:
Ze roltzo in 1 keer..van buik op rug en rug op buik alleen komt ze wat maf terecht als ze van rug op buik rolt
op het CB zeiden ze tegen mijn schoonzus dat die link onzin was, terwijl bij haar kleine meid die link echt heel duidelijk is.quote:Op maandag 20 april 2009 15:18 schreef DolleMina het volgende:
Konden kindjes geen luieruitslag krijgen als ze tandjes kregen? Ben het eventjes kwijt...
quote:Op maandag 20 april 2009 13:40 schreef Dakota het volgende:
Struis! Elin krijgt een Tinkerbellpakje uit walt disney van r oma
kan ze samen mooi zijn met r prins
Dus luieruitslag zonder de vieze tandjespoep?quote:Op maandag 20 april 2009 15:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
op het CB zeiden ze tegen mijn schoonzus dat die link onzin was, terwijl bij haar kleine meid die link echt heel duidelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |