abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68185079
Mila heeft vandaag heerlijk een poosje buiten liggen slapen in de kinderwagen
En volgens ons buurmeisje die haar weer even kwam vasthouden: "Ze is wel heeeeeeeeul zwaar geworden opeens!" Ben erg benieuwd was ze dinsdag weegt op het consultatiebureau, vermoed toch wel rond de 4,5 kilo. En het buurmeisje had laatst tegen haar moeder gezegd: "Weet je wie ik de alleerallerallerliefste baby vind? Mila!"
pi_68185092
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:33 schreef Dakota het volgende:
elin is nieeeeeet te genieten vandaag
Sterkte
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 20 april 2009 @ 09:05:38 #273
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68193272
om elf uur de echo van zijn heupjes laten maken.. ben benieuwd hoe dat gaat, en wat er uit komt.. ik heb niet het idee dat er wat mis is, als ik zelf zijn beentjes recht naast elkaar leg zie ík geen verschil maar ja wie ben ik
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 20 april 2009 @ 09:06:18 #274
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68193289
succes met de prikjes dakota! ik mag volgende week voor de 3e serie
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_68193840
ze moet pas om 4 uur.. dus voor die tijd ff badderen en alles babyvoeltzichnietlekkervriendelijk maken.. en dan gaan we er tegenaan!
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68193955
Succes met prikjes Dakota, hopelijk heeft ze er minder last van dan de vorige keer.

Wat een brakke nacht hier trouwens. Geen idee wat er aan de hand was, maar meneertje vond het leuk ieder uur wakker te worden en lekker te gaan staan in zijn bed en serenades naar zijn knuffel te jengelen.
Leuk hoor maar niet ieder uur. Vriend heeft zich afgemeld voor vandaag en ligt nu samen met Koen te slapen.
Ik ga vanmiddag wel ff liggen denk ik.

Verder is Koen een heel vrolijk manneke, en het is nu echt oppassen want hij trekt zich overal aan op. Subtiel die kont laten zakken zit er nog niet in, dus regelmatig dat snoetje op de rand van de tafel *ai*
pi_68193980
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:05 schreef DJMO het volgende:
om elf uur de echo van zijn heupjes laten maken.. ben benieuwd hoe dat gaat, en wat er uit komt.. ik heb niet het idee dat er wat mis is, als ik zelf zijn beentjes recht naast elkaar leg zie ík geen verschil maar ja wie ben ik
Moet je nou alweer een echo laten maken? Ik dacht dat de vorige keer niets mis was en dat ze zeiden dat de mevrouw van het CB maar beter een bril kon aanschaffen? Of ... *twijfel*

Ik ben het even kwijt

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2009 09:39:57 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 20 april 2009 @ 09:44:18 #278
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68194094
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:39 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Moet je nou alweer een echo laten maken? Ik dacht dat de vorige keer niets mis was en dat ze zeiden dat de mevrouw van het CB maar beter een bril kon aanschaffen? Of ... *twijfel*

Ik ben het even kwijt
nee, dit is dezelfde echo waar ik het toen over had, maar de fysiotherapeute dacht dat er niets mis was (dat was de dag na de eerste afspraak in het ziekenhuis)

pi_68194246
Zo, 3 weken geen internet gehad ivm verhuizing, dus ik heb nog niks bijgelezen.

Dana heeft de verhuizing heel goed doorstaan, ben echt trots op haar! Ze slaapt ook heerlijk in dr nieuwe kamertje
Verder doet ze het ook zo goed, zo leuk om te zien dat ze steeds meer begint te "communiceren"
En ze knuffelt tegenwoordig heel veel, zo schattig!

Ze heeft afgelopen week bijna de hele week met de pot meegegeten (wij koken zonder zout) en dat gaat ook echt heel goed.

zo, en nu t eea terug gaan lezen
pi_68194315
Ze rolt zo in 1 keer..van buik op rug en rug op buik alleen komt ze wat maf terecht als ze van rug op buik rolt
wanna rub mah puppeh?!
pi_68194640
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:52 schreef Dakota het volgende:
Ze rolt zo in 1 keer..van buik op rug en rug op buik alleen komt ze wat maf terecht als ze van rug op buik rolt
Die rolt straks door de kamer

Blabla, fijn dat Dana de verhuizing goed doorstaan heeft. Welkom terug
pi_68194660
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
Blabla, fijn dat Dana de verhuizing goed doorstaan heeft. Welkom terug
Dankje
pi_68195283
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:52 schreef Dakota het volgende:
Tijd om alles opzij en omhoog te zetten
Wel knap! En dat raar terecht komen doen ze volgens mij allemaal. Armen zijn lastige dingen!
pi_68195289
Elin wat goed!

Bla welkom terug!

Morgen horen we hier waarschijnlijk weer. Als alles goed gaat mag hij dan naar huis!
Hij moest dus 2 weken geleden de 2e vaccinatie hebben. Alleen werd hij toen opgenomen. Nu voor elkaar krijgen om de prikken zsm te geven. Ik word erover teruggebeld.
  maandag 20 april 2009 @ 10:47:54 #285
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68195560
Bla, welkom terug

Elin, wat goed van je!! Lennon begint zich nu op zijn linkerzij te rollen, ik denk dat hij binnenkort ook wel een keertje doorrolt naar zn buik. Leuk om te zien!!

Lennon vanmorgen weer naar kdv gebracht, toen hij de leidster zag, begon hij te lachen en ging ook lachen toen ik wegging. Op deze manier is het wel "prettig" wegbrengen.

Ow ik had vanmorgen cb gebeld om de volgende afspraak van 2 juni te verplaatsen naar 26 mei... zegt die mevrouw aan de telefoon: hij staat al op 26 mei gepland, om 15:00 uur!! In het boekje staat dus 2 juni om 15:00 uur... nou mag ik die assistente die ik al niet zo aardig vind, zeggen dat ze het verkeerd heeft gedaan en dat ze beter moet opletten!! Als ik niet had gebeld, was ik 2 juni voor jan l*l gekomen....
Make love, not war ☮
pi_68201104
Struis! Elin krijgt een Tinkerbellpakje uit walt disney van r oma
kan ze samen mooi zijn met r prins
wanna rub mah puppeh?!
pi_68201958
Hier ineens luieruitslag Heeft hij nog nooit eerder gehad. Nuja, mooi weer, dus hij kruipt nu lekker in zijn blote billen rond
pi_68202396
Tyler heeft flinke luieruitslag zag ik gisteren. Kim heeft dat tot nu toe maar 1x gehad.
Wat kun je er nou het beste op smeren? Zinkzalf? Sudo?
pi_68202449
Ik doe sudo, maar volgens mij is de werking hetzelfde
Goed droog houden, vaak verschonen en lekker in zijn blootje laten spelen zijn hier de trucs
pi_68202752
In het ziekenhuis kunnen ze hem uiteraard niet vaak in zn blootje laten liggen. Sowieso poept hij wel vaak nog. Maar thuis zal ik het eens proberen. Heb nog zat matjes, kan hij daar wel op liggen.
Woensdag meteen maar extra luiers inslaan!
  maandag 20 april 2009 @ 14:29:28 #291
114177 Diaan73
pi_68202770
Als ik het al nodig heb, gebruik ik Sudo... Lennon heeft heel af en toe een beetje uitslag. Mijn schoonzusje zweert bij Bepathene...
Make love, not war ☮
pi_68203216
Hier ook Sudo of Bepanthen (of hoe je het ook schrijft)
Superspul en vaak binnen 1 a 2 dagen weg
pi_68203728
Elin wat goed zeg

Hier gebruiken we Bepanthen, werkt echt prima.
Heb gemerkt dat Dana van albert heijn luiers eerder uitslag krijgt, dus die gebruiken we niet meer.
  maandag 20 april 2009 @ 15:18:50 #294
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_68204439
Konden kindjes geen luieruitslag krijgen als ze tandjes kregen? Ben het eventjes kwijt...
pi_68204563
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:18 schreef DolleMina het volgende:
Konden kindjes geen luieruitslag krijgen als ze tandjes kregen? Ben het eventjes kwijt...
op het CB zeiden ze tegen mijn schoonzus dat die link onzin was, terwijl bij haar kleine meid die link echt heel duidelijk is.
pi_68205679
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:40 schreef Dakota het volgende:
Struis! Elin krijgt een Tinkerbellpakje uit walt disney van r oma
kan ze samen mooi zijn met r prins

Ik was vandaag naar een bijeenkomst met de 'gymmoeders' ben er nou wel achter dat er nogal wat verschil is tussen de Consultatiebureaus in Oss. Ging het over doorslapen en de laatste voeding, komt hij weer die eeuwige vraag: hoe laat krijgt Seb zijn laatste fles? Ja euhm ergens tussen negen en twaalf, hangt er een beetje vanaf. Ja maar hij moet die fles om 23 uur, maak je hem niet wakker dan? Op het Cb zeiden ze tegen mij dat dat moest. Nou ik doe het niet.
En wat zijn er dan nog veel mensen onzeker over hoeveel voeding en als de baby niet zo goed drinkt en wel of niet wakker maken en weet ik het allemaal. En ieder CB zegt wat anders
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 20 april 2009 @ 16:04:16 #297
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_68205967
Elin wat goed meis! Danique rolde vanmorgen ook van rug naar buik! Wist niet wat me overkwam!
Ben benieuwd of het eenmalig was!

Verder moet ik nog even bijlezen maar dat zal niet vandaag lukken, ben van het mooie weer aan het genieten en ben jarig!
pi_68206020
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

op het CB zeiden ze tegen mijn schoonzus dat die link onzin was, terwijl bij haar kleine meid die link echt heel duidelijk is.
Dus luieruitslag zonder de vieze tandjespoep?
  maandag 20 april 2009 @ 16:12:44 #299
114177 Diaan73
pi_68206264
Fruppel, van harte gefeliciteerd met je verjaardag Je hebt er prachtig weer bij!! En wat rolt Danique snel van rug naar buik

Toch apart met al die CB's... ze hebben het hetzelfde doel, maar allemaal andere methoden. Gewoon grotendeels op je gevoel en hoe je kind het doet, afgaan, dat is het beste denk ik.
Make love, not war ☮
pi_68206595
Fruppel gefeliciteerd.
Het lukt Seb nog niet om te rollen, hij is het wel uit alle macht aan het proberen

Hij heeft Berg op zijn hoofdje. Babyolie opsmeren en dan in laten trekken en dat kunnen de schilfers er zo af hoorde ik van iemand. Maar eens proberen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')