Ahwwquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:50 schreef Sugar het volgende:
Storm loopt bang en ietwat bedrukt weg van Holle Bolle Gijs
Ohja studiedagenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:25 schreef Sugar het volgende:
Dankjulliewel! En nee, geen vakantie, maar bij Maria op school hadden ze studiedag, dus een extra vrije dag voor alle kindjes.![]()
het is die broek hequote:Op woensdag 15 april 2009 11:03 schreef Dakota het volgende:
seb! die bovenste fotoomg. ik vind m helemaal niet oveel jonger lijken hoor
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:40 schreef Luchtbel het volgende:
Dat had ze niet eens echt door hoor Vlindur. Ik zat met haar te praten en klikte ondertussen maar wat.
Hahahaha ... nee joh dit waren 2 dagenquote:Op donderdag 16 april 2009 20:36 schreef Linda2205 het volgende:
Leuke foto's Beaker! Wat dat op 1 dag? Ze heeft een ander broekje aan op de onderste foto'sJe kleedt d'r wel echt super
heb je een autoventieltje? met bijgeleverd pompje van de quinny?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:08 schreef Madelieve het volgende:
Afgelopen maandag ben ik drie uur bezig geweest om het bandje van de Quinny in orde te krijgen. Lucht was eruit, oppompen met pompje lukte niet
, oppompen bij de bezinepomp lukte niet
, uiteindelijk 3 kilometer met MaxiCosi gesjouwd naar de Prenatal
.
Ik had dus inderdaad gewoon met dit wagentje kunnen gaan wandelen
Vandaag ook lekker met opa en oma buiten geweest.
Mijn kind is een muts, ze wil niet met haar handjes op het gras.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben ook nog een filmpje gemaakt dat ze van het kleedje aftijgert op haar ellebogen om maar niet met haar handen het gras aan te raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |