quote:Op zondag 12 april 2009 13:45 schreef Fuente het volgende:
Whoehaaaa! Merel draaide zich net bijna zelf op haar buik. Ze begon gister al steeds meer te duwen met haar voeten. Krijgt haar ene arm al onder haar zij en dan blijft ze steken om d'r hoofd te zwaar is. Na een zetje tegen d'r bips lukte het wel
Ik had voor Mila haar eerste prikjes panadol junior gekocht, dat zijn inderdaad zetpillen van 3 maanden tot 1 jaar. Bij het CB vertelde ze dat je die gewoon mag geven maar wel overmidden moet snijden! Heb ze overigens niet nodig gehad nog. 21 april gaan we voor de 2e ronde prikjes.quote:Op zondag 12 april 2009 18:28 schreef Diaan73 het volgende:
Goedzo |Merelen Lotte die staat
![]()
Hier geen nieuws, Lennon slaapt nog steeds goed door vanmorgen tot 8:10 uur wat ons zeer goed uitkwam ivm pas om 2 uur vannacht naar bed gaan... Peaceman was jarig Hij drinkt gisteren en vandaag heel erg goed, bijna al zijn flessen leeg. HIj drinkt echter nog steeds "maar" 150 cc per fles. Dinsdag gaat hij voor het eerst naar mn ouders, ben benieuwd hoe dat gaat. Dinsdag moeten we ook weer naar cb en krijgt hij zn eerste prikjes. Ben trouwens heel benieuwd naar zn gewicht/lengte.
Ow gisteren kinderzetpillen gekocht, maar zag thuis dat die waren voor babies van 3 maanden tot 1 jaardie mag hij dus nog helemaal niet hebben. Zijn er ook zetpillen voor jongere babies? Vast wel, maar waar kan ik die kopen. Was trouwens een stomme doos bij Etos, ik vroeg naar dat cremepje, maar was de precieze naam vergeten, zij: tja ik weet het niet, misschien achterin bij de babycreme. Verder ook geen moeite gedaan om mee te helpen/zoeken.
Nou niet tot 10 uur..quote:Op zondag 12 april 2009 18:34 schreef freecell het volgende:
Ik heb nooit zetpillen kunnen vinden voor kleinere babies, maar ik kijk ook altijd met mijn neus
Doorslapen voor de eerste prikjes?en dan tot 10:00?
mazzelpikker
Succes met de prikken!
Nou laat dat het dan maar zijn... het mag ook wel eens hequote:Op zondag 12 april 2009 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha at ook niet best in de periodes dat hij zijn tandjes kreeg. Kan prima idd!
Lotte ook!quote:Op zondag 12 april 2009 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha at ook niet best in de periodes dat hij zijn tandjes kreeg. Kan prima idd!
Lief dat je dat vraagt. Even in het kort, want Kim is helemaal van slag vanavond, wil niet slapen. We gaan er om de beurt heen, is er al weer een tijdje uit geweest.quote:Op zondag 12 april 2009 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
Ingrid hoe gaat het met Tyler (ik kom niet zo vaak in het andere topic, ik vind het al zo moeilijk om alles bij te houden), vind het even goed wel leuk om af en toe wat van je te lezen.
Wat stom dat dat hier dan wel geadviseerd wordtquote:Op zondag 12 april 2009 21:20 schreef Fuente het volgende:
Diaan, je mag bij prikjes gewoon zetpillen voor baby's vanaf 3 maanden geven. Je hoeft ze dan ook niet door te snijden. Het CB hier raadt het doorsnijden juist helemaal af, ten eerste vanwege de scherpe randjes die kunnen ontstaan, en ten tweede omdat de dosis ook in de ene helft kan zitten die jij dan geeft. Het zit niet compleet evenredig verdeeld in een zetpil.
Ow jeetje, wat erg zeg... sterkte!!quote:Op maandag 13 april 2009 12:27 schreef Estrys het volgende:
ja dank je Diaan, dat kunnen we ook wel gebruikenDikke ellende hier,We zijn al een rondje gaan wandelen maar niks helpt. we hebben het geluid van de babyfoon maar uit gezet en zitten nu naar de uitslaande lampjes te kijken.
Hij slaaptquote:Op maandag 13 april 2009 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow jeetje, wat erg zeg... sterkte!!
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met de bumbo kinderstoel??
[ afbeelding ]
heerlijk ding. ik was hem bijna vergeten, moet hem ook nog verkopenquote:Op maandag 13 april 2009 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow jeetje, wat erg zeg... sterkte!!
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met de bumbo kinderstoel??
[ afbeelding ]
Ochquote:Op maandag 13 april 2009 17:53 schreef Estrys het volgende:
hopelijk snel verbetering Ingrid, arm mannetje![]()
Zoals verwacht is het bal hierHuilen, huilen half uur slapen, huilen enzovoort... Nou maar even in bad, eten en weer naar bed. Hopen op een enigszins rustige avond en nacht.
Is dat voor in bad of iets dergelijks?quote:Op maandag 13 april 2009 18:15 schreef Popples het volgende:
[..]
heerlijk ding. ik was hem bijna vergeten, moet hem ook nog verkopen
kun je doen maar ook gewoon eten in geven.quote:Op maandag 13 april 2009 18:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Is dat voor in bad of iets dergelijks?
kun je hem makkelijk voor gebruikenquote:Op maandag 13 april 2009 19:26 schreef freecell het volgende:
Het lijkt op een po
Maar ik zoek nog wel wat wat in ons badje/onder de douche kan, dan kan ik even mijn haren inzepen als we samen douchen
Wat fijn dat het nu rustig isquote:Op maandag 13 april 2009 21:31 schreef Estrys het volgende:
het gaat goed met Seb, hij slaapt al een paar uur. Heeft nog gegeten en even in de box gelegen en gelachen (om mijn pogingen om het briesen van een paard na te doen, hij was niet de enige die moest lachen)
Hij kan er wel tegen om naar 1 plaats te gaan per dag zeg maar, maar drie plaatsen op 1 dag is een beetje veel van het goede voor hem denk ik.quote:Op maandag 13 april 2009 21:50 schreef DolleMina het volgende:
Arme Seb.Gelukkig kan Annicka er goed tegen, van hot naar her gesleept te worden...
![]()
Afgelopen donderdag de hypotheker, vrijdag chiropractor en dierenarts (voor onze katten, niet voor haar...) , zaterdag verjaardag van mijn zus, gisteren eten bij mijn schoonouders...
![]()
Vandaag gewoon weer een engeltje, behalve dan als ze honger heeft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |