Succes vandaag!!
 Succes vandaag!!  

Dikke ellende hier,We zijn al een rondje gaan wandelen maar niks helpt. we hebben het geluid van de babyfoon maar uit gezet en zitten nu naar de uitslaande lampjes te kijken.
  Dikke ellende hier,We zijn al een rondje gaan wandelen maar niks helpt. we hebben het geluid van de babyfoon maar uit gezet en zitten nu naar de uitslaande lampjes te kijken.   

Ow jeetje, wat erg zeg... sterkte!!quote:Op maandag 13 april 2009 12:27 schreef Estrys het volgende:
ja dank je Diaan, dat kunnen we ook wel gebruikenDikke ellende hier,We zijn al een rondje gaan wandelen maar niks helpt. we hebben het geluid van de babyfoon maar uit gezet en zitten nu naar de uitslaande lampjes te kijken.

Hij slaaptquote:Op maandag 13 april 2009 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow jeetje, wat erg zeg... sterkte!!
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met de bumbo kinderstoel??
[ afbeelding ]

toch zeker 15 minuten... nou is het weer brullen
  toch zeker 15 minuten... nou is het weer brullen   

Huilen, huilen half uur slapen, huilen enzovoort...  Nou maar even in bad, eten en weer naar bed. Hopen op een enigszins rustige avond en nacht.
  Huilen, huilen half uur slapen, huilen enzovoort...  Nou maar even in bad, eten en weer naar bed. Hopen op een enigszins rustige avond en nacht.

heerlijk ding. ik was hem bijna vergeten, moet hem ook nog verkopenquote:Op maandag 13 april 2009 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow jeetje, wat erg zeg... sterkte!!
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met de bumbo kinderstoel??
[ afbeelding ]

Ochquote:Op maandag 13 april 2009 17:53 schreef Estrys het volgende:
hopelijk snel verbetering Ingrid, arm mannetje
Zoals verwacht is het bal hierHuilen, huilen half uur slapen, huilen enzovoort... Nou maar even in bad, eten en weer naar bed. Hopen op een enigszins rustige avond en nacht.

Is dat voor in bad of iets dergelijks?quote:Op maandag 13 april 2009 18:15 schreef Popples het volgende:
[..]
heerlijk ding. ik was hem bijna vergeten, moet hem ook nog verkopen

kun je doen maar ook gewoon eten in geven.quote:Op maandag 13 april 2009 18:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Is dat voor in bad of iets dergelijks?

kun je hem makkelijk voor gebruikenquote:Op maandag 13 april 2009 19:26 schreef freecell het volgende:
Het lijkt op een po
Maar ik zoek nog wel wat wat in ons badje/onder de douche kan, dan kan ik even mijn haren inzepen als we samen douchen
 bij ons in bad kan hij niet goed staan. maar madam zit altijd samen met zuslief in bad. ik ga wel wanneer ik kan als ze slapen.
  bij ons in bad kan hij niet goed staan. maar madam zit altijd samen met zuslief in bad. ik ga wel wanneer ik kan als ze slapen.

wat doe je dat goed
 wat doe je dat goed  

Wat fijn dat het nu rustig isquote:Op maandag 13 april 2009 21:31 schreef Estrys het volgende:
het gaat goed met Seb, hij slaapt al een paar uur. Heeft nog gegeten en even in de box gelegen en gelachen (om mijn pogingen om het briesen van een paard na te doen, hij was niet de enige die moest lachen)
 maar is niet zo gek dat er meer moesten lachen, wat kun je soms als ouder stom doen tegen een baby...
 maar is niet zo gek dat er meer moesten lachen, wat kun je soms als ouder stom doen tegen een baby...  Echt lachwekkend.
 Echt lachwekkend.

Gelukkig slaapt ie nu.
 Gelukkig slaapt ie nu.   

) , zaterdag verjaardag van mijn zus, gisteren eten bij mijn schoonouders...
 ) , zaterdag verjaardag van mijn zus, gisteren eten bij mijn schoonouders...   
  , behalve dan als ze honger heeft...
 , behalve dan als ze honger heeft...   

Hij kan er wel tegen om naar 1 plaats te gaan per dag zeg maar, maar drie plaatsen op 1 dag is een beetje veel van het goede voor hem denk ik.quote:Op maandag 13 april 2009 21:50 schreef DolleMina het volgende:
Arme Seb.Gelukkig kan Annicka er goed tegen, van hot naar her gesleept te worden...

Afgelopen donderdag de hypotheker, vrijdag chiropractor en dierenarts (voor onze katten, niet voor haar...) , zaterdag verjaardag van mijn zus, gisteren eten bij mijn schoonouders...

Vandaag gewoon weer een engeltje, behalve dan als ze honger heeft...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |