Dus mannen moeten in de hitte maar lekker in een pantalon blijven rondlopen?quote:Op zondag 12 april 2009 09:57 schreef Lavinia_Humby het volgende:
Eens, dat kan echt niet. Wat het nog erger maakt zijn teenslippers.
Op vakantie mag je een korte broek aanquote:Op zondag 12 april 2009 10:00 schreef katerwater het volgende:
TS is zeker zo'n kerel die in putje zomer een spijkerbroek draagt
quote:Op zondag 12 april 2009 10:07 schreef FoXje het volgende:
[..]
Op vakantie mag je een korte broek aanAls het 30 graden is en je bent NIET op vakantie, dan mag je ook GEEN korte broek aan ja!
Viezerik.quote:Op zondag 12 april 2009 10:25 schreef dagdag het volgende:
Goedemorgen op dit moment wil ik live verslag
Ja mensen ik trok net een KORTE broek aan
ONGELOOFELIJK
stinkende been rufterquote:
Gek he met de luchtvochtigheid in ons kikkerlandje, lijkt wel of je in een broeikas rondloopt als het hier windstil is met die temperatuur.quote:Op zondag 12 april 2009 10:18 schreef thesystem het volgende:
Aanstellers, warmIs t 30 graden vinden ze het warm
![]()
Je weet waar een broek eigelijk voor is
Geen teenslippersquote:Op zondag 12 april 2009 10:52 schreef Earry het volgende:
Op werk/opleiding heb ik altijd een lange broek/pantalon aan maar zodra ik thuis ben/vrije tijd en het weer leent zich er voor, trek ik toch regelmatig een korte broek en ( afhankelijk van de situatie) teenslippers aan
Echter, alles op z'n tijd. Met dit weer draagt men nog gewoon schoenen.quote:Op zondag 12 april 2009 11:28 schreef BigKahuna het volgende:
Ik mag wel teenslippers dragen, ik ben namelijk een mooiboy.
Pantalon.quote:Op zondag 12 april 2009 09:59 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Dus mannen moeten in de hitte maar lekker in een pantalon blijven rondlopen?
quote:Op zondag 12 april 2009 09:57 schreef Lavinia_Humby het volgende:
Eens, dat kan echt niet. Wat het nog erger maakt zijn teenslippers. sandalen met sokken.
quote:Op zondag 12 april 2009 11:50 schreef MASD het volgende:
Whehe, ik show nu ook mijn te behaarde benen door middel van een korte broek.
is het dan al zo warmquote:Op zondag 12 april 2009 11:50 schreef MASD het volgende:
Whehe, ik show nu ook mijn te behaarde benen door middel van een korte broek.
Mannen met teenslippers ja.quote:Op zondag 12 april 2009 09:57 schreef Lavinia_Humby het volgende:
Eens, dat kan echt niet. Wat het nog erger maakt zijn teenslippers.
Dat dit KAN in NEDERLANDquote:Op zondag 12 april 2009 10:25 schreef dagdag het volgende:
Goedemorgen op dit moment wil ik live verslag
Ja mensen ik trok net een KORTE broek aan
ONGELOOFELIJK
NIks mis met polo's.quote:Op zondag 12 april 2009 11:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mannen met teenslippers ja.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En dan vooral in combinatie met een linnen broek en roze polo.
Putje zomer?quote:Op
12 april 2009 10:00 schreef katerwater het volgende:
TS is zeker zo'n kerel die in putje zomer een spijkerbroek draagt
Jup, in 't putteke van de zomerquote:Op zondag 12 april 2009 12:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Putje zomer?![]()
OT: idd mannen in korte broeken
En wie bepaalt dat?quote:Op zondag 12 april 2009 10:07 schreef FoXje het volgende:
[..]
Op vakantie mag je een korte broek aanAls het 30 graden is en je bent NIET op vakantie, dan mag je ook GEEN korte broek aan ja!
En witte sokken om het af te maken?quote:Op maandag 13 april 2009 14:01 schreef Gummibeer79 het volgende:
Echter mét schoenen...
En als het buiten 30 graden is hou jij gewoon je lange broek aanquote:Op zondag 12 april 2009 19:11 schreef Pek het volgende:
Mannen ouder dan 12 jaar in een korte broek![]()
Eens met de klacht, het zou wettelijk verboden moeten worden
Ja.quote:Op maandag 13 april 2009 20:22 schreef -Techno- het volgende:
[..]
En als het buiten 30 graden is hou jij gewoon je lange broek aan![]()
Haha jij bent een dikzak met vetkwabben op je enkelsquote:Op maandag 13 april 2009 20:26 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik hou tenminste rekening met de medemens.
Je bent gewoon bang voor afwijzende reacties van de medemensquote:Op maandag 13 april 2009 20:26 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik hou tenminste rekening met de medemens.
In tegendeel, ik heb engelse beentjesquote:Op maandag 13 april 2009 20:30 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Haha jij bent een dikzak met vetkwabben op je enkels![]()
quote:Op maandag 13 april 2009 20:43 schreef Pek het volgende:
Inderdaad![]()
En ook geen vrienden die even vertellen dat je voor lul loopt in zo'n korte lange broek en drakenshirts.
Jij hebt best wel een plaat voor je kop he?quote:
Maar ik draag tenminste geen korte broekenquote:Op maandag 13 april 2009 20:50 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Jij hebt best wel een plaat voor je kop he?
Nee jij kweekt liever maden in je lange broekquote:Op maandag 13 april 2009 20:57 schreef Pek het volgende:
[..]
Maar ik draag tenminste geen korte broeken
Dan laat je ook wat zien hé...quote:
Die zijn voor veertigers in een midlifecrisis, die wanhopig weer die kwajongen van toen proberen te zijnquote:
Je weet niet wat stijl is.quote:Op maandag 13 april 2009 22:40 schreef Pek het volgende:
[..]
Die zijn voor veertigers in een midlifecrisis, die wanhopig weer die kwajongen van toen proberen te zijn![]()
En teenslippers zijn gay, maar toch minder erg dan die "hippe" sandalen van tegenwoordig.
[ afbeelding ]
Ik heb alleen maar spijker-driekwart broeken.quote:Op maandag 13 april 2009 22:28 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dan laat je ook wat zien hé...Een mooie driekwart broek pwnd al die lelijke Spijker(
)broeken.
En teenslippers gay vinden.
Zolang het maar geen afgeknipte broek is...quote:Op maandag 13 april 2009 23:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar spijker-driekwart broeken.
Wat nu?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Zolang het maar geen afgeknipte broek is...Weetjewel zoeen die eerst een lange spijkerbroek was.
Ja als je schimmelpoten of gore tenen of teennagels heb wel ja, maar anders geen probleem.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:47 schreef kikoooooo het volgende:
Mannen met teenslippersHou je vieze mannenpoten bedekt verdomme
Ik pleit voor de sharia voor mannenvoeten te bedekken
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:18 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb altijd boven de knie m'n korte broek, zodat m'n quads mooi uitkomen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:48 schreef sinepedraap het volgende:
Ik vind korte broeken boven de knieën wel raar om als man zijnde te dragen op straat. Zwembroeken etc niet maar normale stoffen broeken moeten gewoon 3 kwart zijn da's 't mooist.
Same here. Als je genoeg swag hebt kun je toch alles maken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:47 schreef Twiitch het volgende:
Interesseert me geen hol, net boodschappen gedaan in een korte broek met teenslippers, niemand maakt me wat
gvdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:50 schreef Hierro het volgende:
Mannen in korte broeken...wat kinderachtig.
Ja half op de knie bedoel ik met 3 kwart en als je je broek een beetje laag hebt net over je knie, niet van die meisjesbroeken op je kuiten nee dat is fucking gay. En korte broek is dan weer net boven de knie.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:49 schreef vandermar het volgende:
[..]3 kwart is echt fucking aids man. Of lang of op de knie!
Moeten de knieën helemaal zichtbaar zijn, ja?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:17 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Bullshit klacht, mannen lekker korte broekjes blijven dragen hoor , hou wel van een paar stevige mannen benen oh en zeker niet scheren !!
ja...en JA die mannen zijn er tegenwoordig teveel...ook hun okselhaar , borsthaar moet er vaak aan geloven.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:18 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Moeten de knieën helemaal zichtbaar zijn, ja?
En scheren? Wtf? Alsof dat mannen zijn die dat doen. Misschien wielrenner hommotjes.
Knieën helemaal zichtbaar vind ik niet mooi. Als je dan op een stoel of op een bank zit zijn je bovenbenen bijna zichtbaar. Vind ik niet leuk bij mannen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:23 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
ja...en JA die mannen zijn er tegenwoordig teveel...ook hun okselhaar , borsthaar moet er vaak aan geloven.Ik vind dat juist heerlijk lekker mannelijk
Dit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mits je naar het strand gaat of iets dergelijks vind ik het altijd vrij infantiel staan, korte broeken bij mannen, zeker als je naar de stad, of erger, naar het werk gaat.
In de zomer, dus met deze temperaturen, draag ik meestal luchtige pakken van linnen, katoen, of een mix van linnen en zijde (zijde moet je mee oppassen want dat kan ook heet worden). Maar korte broeken, nee.
terrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrregte klagtquote:Op zondag 12 april 2009 09:56 schreef FoXje het volgende:
WAAROM doen mannen korte broeken aan? Of nog erger: van die 40+-ers met driekwart broeken.
IK HOEF GEEN MANNENBENEN TE ZIEN
Klacht: mannen in korte broeken
Dat zou ik wel eens willen zien.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:12 schreef Geelman het volgende:
Ik vlecht altijd m'n beenhaar als het zomer wordt. Je moet de chicks eens zien kijken!
Het heeft idd wel wat. Maar ze moeten wel bruin zijn, niet van die witte kippenpoten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:20 schreef snakelady het volgende:
Ik kan me daar echt niet aan storen , kan mooie gespierde mannenbenen zelfs wel waarderen.
En dat is nou juist het punt, iedere bosmongool met twee melkflessen trekt een korte broek aan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:21 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Het heeft idd wel wat. Maar ze moeten wel bruin zijn, niet van die witte kippenpoten.
Hoe worden ze anders bruin?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:26 schreef Pek het volgende:
[..]
En dat is nou juist het punt, iedere bosmongool met twee melkflessen trekt een korte broek aan.
Nee ok, maar je moet ze wel even de kans gunnen om te bruinen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:21 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Het heeft idd wel wat. Maar ze moeten wel bruin zijn, niet van die witte kippenpoten.
Goed puntquote:
Haha, idd.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:32 schreef Pek het volgende:
[..]
Goed punt![]()
Maar doe dat dan privé ofzo. Die bleke staken aan ons laten zien, dat is een misdaad tegen de menselijkheid
Godverdomme wat een tyfus kickquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:17 schreef vandermar het volgende:
Ik draag bijna altijd een spijkerbroek30 graden of -15, ik draag een spijkerbroek
vind ze wel chill zitten en anders een voetbalbroekje
Verdomme man, dat moet je me leren!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:12 schreef Geelman het volgende:
Ik vlecht altijd m'n beenhaar als het zomer wordt. Je moet de chicks eens zien kijken!
Maar het scheelt niet veelquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:34 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Godverdomme wat een tyfus kick
Veel erger dan een korte broek, schaam je
Nope.quote:
Driekwart met een paar witte stelten eronder uit.quote:
Zoiets is dan meer zwembroek-look. Moet wel grijs, zwart of of donkergroen of donkerblauw zijn en dikke stof.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:16 schreef KNAK het volgende:
[ afbeelding ]
prima
Waar is die riem te koop??
De klacht is meer dan drie jaar oud, druifquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:08 schreef ikjijallebei het volgende:
genomineerd voor slegtste kl8 van deze maand
Ja vreselijk. Hier gewoon een propere korte broek, net boven de knie en mijn appeteitelijke kuiten nakend in de zonquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:12 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Driekwart met een paar witte stelten eronder uit.
Hoe ziet een korte broek er truttig uit?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:10 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
het ziet er vaak enorm truttig uit ja
Is een kunst om toonbaar te blijven. Ik durf het soms aan. Maar niet vaak.
Ga me nog even bezinnen op de truttigheid van mijn mening hieromtrent.
Pics?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:21 schreef HAL9000S het volgende:
Ja vreselijk. Hier gewoon een propere korte broek, net boven de knie en mijn appeteitelijke kuiten nakend in de zon
Sorry gast, kan echt allebei nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:21 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja vreselijk. Hier gewoon een propere korte broek, net boven de knie en mijn appeteitelijke kuiten nakend in de zon
[ afbeelding ]
dit is me net wat te hoog:
[ afbeelding ]
Nerds dragen juist korte broeken. Korte Overzeas-broeken, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:15 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
Ik rock een (nette) korte Overzeas-broek met bruine benen en teenslippers ongeacht hoe de nerdjes er hier over denken.
Dan moet je goed fittende boxers kopen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:10 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als je dan zit komt je boxer er bijna uit
Mietje.quote:
Ja ik heb niet die losse maar vindt je dat echt chill dan met je dijen zo bloot als je bijv. in de auto zit of op een stoel of bank of zo? Ik vind dat toch iets meer voor vrouwen en mannen moet gewoon tot op de knie toch wel anders ziet het er raar en strak uit, da hoort nie.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dan moet je goed fittende boxers kopen.
Ik toon de wereld graag mijn T-Rex benen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:27 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja ik heb niet die losse maar vindt je dat echt chill dan met je dijen zo bloot als je bijv. in de auto zit of op een stoel of bank of zo? Ik vind dat toch iets meer voor vrouwen en mannen moet gewoon tot op de knie toch wel anders ziet het er raar en strak uit, da hoort nie.
Heb je ook T-Rex armpjes?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik toon de wereld graag mijn T-Rex benen.
Jup, rukken gaat nogal moeilijk.quote:
Ik vind toch dat de bovenbenen van een man niet zichtbaar moeten zijn. En ik heb een moedervlek die ik niet mooi vind op m'n dij dat speelt ook mee.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik toon de wereld graag mijn T-Rex benen.
Dus als je ooit een dame wilt plezieren met je pielemans laat je jouw paars gepunte lans door je geopende rits verschijnen. Want je dijen mogen niet zichtbaar zijn?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:34 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik vind toch dat de bovenbenen van een man niet zichtbaar moeten zijn.
Of hij doet het gewoon in het donker?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus als je ooit een dame wilt plezieren met je pielemans laat je jouw paars gepunte lans door je geopende rits verschijnen. Want je dijen mogen niet zichtbaar zijn?
Dan ben je naakt, dat is iets anders dan in de buitenwereld hè.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus als je ooit een dame wilt plezieren met je pielemans laat je jouw paars gepunte lans door je geopende rits verschijnen. Want je dijen mogen niet zichtbaar zijn?
Alsnog vind ik het maar apart. "Dijbenen van een man hoor je niet te zien"quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dan ben je naakt, dat is iets anders dan in de buitenwereld hè.
Ziet er gewoon niet mooi uit vind ik. Mannen horen geen te korte broeken te dragen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alsnog vind ik het maar apart. "Dijbenen van een man hoor je niet te zien"
Dan moet je schoonmaken..quote:Op zondag 12 april 2009 12:07 schreef Gitaarmat het volgende:
TS is een dom mens. Waarom zouden wij niet in korte broeken mogen lopen. Met 30 graden in lange broek zeker. Ik hoef geen maden.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ziet er gewoon niet mooi uit vind ik. Mannen horen geen te korte broeken te dragen.
Geen kuiten als bovenbenen hebbenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:21 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is me net wat te hoog:
[ afbeelding ]
Idd, ontbloot bovenlichaam mag in uitzonderlijke gevallen wel weerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ziet er gewoon niet mooi uit vind ik. Mannen horen geen te korte broeken te dragen.
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Idd, ontbloot bovenlichaam mag in uitzonderlijke gevallen wel weer![]()
quote:
Kan je vinden hoor maar ik vind dat stukken stijlvoller dan zo'n nerderige witte doorschijnende driekwartsbroek of een lange, warme broek in de zomer.quote:
Ja nu zoek je ook een exemplaar uit met witte sokken en alles.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:51 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Kan je vinden hoor maar ik vind dat stukken stijlvoller dan zo'n nerderige witte doorschijnende driekwartsbroek of een lange, warme broek in de zomer.
[ afbeelding ]
Mja of je er nu witte sokken onder aantrekt of niet.... je ziet er echt uit als een soort van dwerg ofzo. Maar ik zal zo mijn kuiten eens posten om mijn argument kracht bij te zetten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja nu zoek je ook een exemplaar uit met witte sokken en alles.
Mooi exemplaar, want zo kleed ik me ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja nu zoek je ook een exemplaar uit met witte sokken en alles.
Echt hèquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:57 schreef feeling_sinister het volgende:
Ik laat mij niet over of het wel of niet kan, maar ik vind het wel grappig dat je in andere landen in de zomer de Nederlanders er zo uitpikt vanwege de korte broek.
Duitsers niet te vergetenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:02 schreef Pek het volgende:
[..]
Echt hè![]()
En als ze rood haar hebben zijn het Britten
Niks tegen driekwartsbroekenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:51 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Kan je vinden hoor maar ik vind dat stukken stijlvoller dan zo'n nerderige witte doorschijnende driekwartsbroek of een lange, warme broek in de zomer.
[ afbeelding ]
wat een beeldige plek om te poserenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:10 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
String Emil is het niet met topicstarter eens.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:10 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
String Emil is het niet met topicstarter eens.
[ afbeelding ]
Blijf dan gewoon op je zolderkamer.quote:Op zondag 12 april 2009 09:56 schreef FoXje het volgende:
WAAROM doen mannen korte broeken aan? Of nog erger: van die 40+-ers met driekwart broeken.
IK HOEF GEEN MANNENBENEN TE ZIEN
Klacht: mannen in korte broeken
Fijn dat er mensen zijn die dit voor anderen bepalen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:12 schreef Nihonjin het volgende:
een man mag alleen een korte broek aan op het strand als het zijn zwembroek is. verder als het een leuke ruitjes broek is die kort is (tot net iets boven de knie). voor de rest nooit.
Sodemieter jij eens een teringeind op, halve zool.quote:Op zondag 12 april 2009 10:07 schreef FoXje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:39 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht.
Zie altijd honderden studenten in korte broek + overhemd. En dan vaak ook nog op teenslippers.
Enige korte broeken die kunnen zijn deze:
[ afbeelding ]
Wat kies je dan ook voor plaatjes uit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Gewoon nooit sexy.
nummertje 3 ziet er gewoon swag uitquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Gewoon nooit sexy.
#3 is toch prima?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Gewoon nooit sexy.
tetten, foei!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:37 schreef Shashaska het volgende:
Sowieso kleding dragen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kom eens uit de linnenkast (waar niets mis mee is)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 07:26 schreef mymoodfentje het volgende:
Terecht. Korte broekenecht voor kleine jongetjes. Mannen dragen geen korte broeken, tenzij ze homo zijn (waar niets mis mee is) of ergens ver op vakantie gaan en al gesetteld zijn
, maar de hetero man draagt gewoon dit soort broeken met mooie instappers of bootschoenen en daarop een overhemd of polo :
[ afbeelding ]
of een linnen broek
[ afbeelding ]
Ben jij dat?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:50 schreef sinepedraap het volgende:
Zo'n lengte is goed, alleen hij hangt een beetje laag
[ afbeelding ]
Met mooie sokjes zodat je enkeltjes zichtbaar zijn in je schoenen
Hoe kun je op zo'n klein stukje nou zien of die broek leuk staatquote:
Het gaat toch om de lengte aan de onderkant. Aan de bovenkant hangt er toch een stuk shirt overheen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:08 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Hoe kun je op zo'n klein stukje nou zien of die broek leuk staat
Kleur vind ik leuk, lengte vind ik goed, sokken ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:08 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Hoe kun je op zo'n klein stukje nou zien of die broek leuk staat
En leuk dat je aan de sokken denkt, sommige mannen doen dan gewoon van dat hoge sokkenquote:
Sokken dragen in de zomer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Jij hebt toch niet van die uitstekende sokken hè?
gewoon geen sokken, tenzij je zompige zweetpoten hebt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Jij hebt toch niet van die uitstekende sokken hè?
Waar?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:16 schreef MisterSqueaky het volgende:
Ik vertrek zo naar het strand. Come and view it live
Geen last van. Maar sowieso die sokjes, die zie je toch altijd nog zitten. dat maakt het des te fouter mijns inziens.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:13 schreef sinepedraap het volgende:
Met blote poten in je schoenen? Dat schuurt als een gek.
Die zie je niet zitten als je schoenen aan hebt hoor. Daar zijn ze ook voor ontworpen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen last van. Maar sowieso die sokjes, die zie je toch altijd nog zitten. dat maakt het des te fouter mijns inziens.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:18 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Nabij het nudistenstrand tussen zandvoort en noordwijk. Tot zo
En toch zie ik ze vaak genoeg.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:20 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Die zie je niet zitten als je schoenen aan hebt hoor. Daar zijn ze ook voor ontworpen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:50 schreef sinepedraap het volgende:
Zo'n lengte is goed, alleen hij hangt een beetje laag
[ afbeelding ]
Met mooie sokjes zodat je enkeltjes zichtbaar zijn in je schoenen
Dan zijn dat waarschijnlijk mensen die normale sokken omvouwen zodat ze een stuk hoger komen te zitten of ze hebben hele lage, wijde/open schoenen.quote:
Haha omvouwen zou helemaal achterlijk zijn. Het zal het laatste zijn, maar nooit van mijn leven dat ik die dingen draag.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:22 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dan zijn dat waarschijnlijk mensen die normale sokken omvouwen zodat ze een stuk hoger komen te zitten of ze hebben hele lage, wijde/open schoenen.
Sowieso dat je die sokken ziet in schoenen.quote:
Ditquote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:27 schreef rosepetals het volgende:
Nu graag foto's in jullie zwembroeken zonder shirt.
Ja omvouwen is ook lelijk die kruipen altijd weer omhoog. Maar ik snap 't niet. Kan jij dan stukken lopen met blote voeten in je schoenen? Er blijven altijd wel wat korreltjes zand achter en zo en dat gaat schuren.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Haha omvouwen zou helemaal achterlijk zijn. Het zal het laatste zijn, maar nooit van mijn leven dat ik die dingen draag.
Liveact ook goed?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:27 schreef rosepetals het volgende:
Wel zo eerlijk ja!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet ik nu ook mijn sokken laten zien ofzo?
Vind jouw broek niet zo
quote:
Voort wat hoort watquote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:27 schreef rosepetals het volgende:
.Ja, nooit problemen mee gehad. Moet er wel bij zeggen dat in negen van de tien gelegenheden dat ik een korte broek draag daar slippers bij gepaard gaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:30 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja omvouwen is ook lelijk die kruipen altijd weer omhoog. Maar ik snap 't niet. Kan jij dan stukken lopen met blote voeten in je schoenen? Er blijven altijd wel wat korreltjes zand achter en zo en dat gaat schuren.
Ja als je naar het strand gaat bijv. Dat stukje van de auto naar het zand zijn slippers wel handig ook al kan ik zelf totaal niet op teenslippers lopen. Maar op straat en zo zijn schoenen wel chiller, staat ook raar als je in de stad met teenslippers loopt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
.Ja, nooit problemen mee gehad. Moet er wel bij zeggen dat in negen van de tien gelegenheden dat ik een korte broek draag daar slippers bij gepaard gaan.
Vind daar nu niet zoveel raars aan om in mijn vrije tijd op slippers te lopen. Dus wanneer het dusdanig warm is ga ik daar ook gewoon op naar de supermarkt hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja als je naar het strand gaat bijv. Dat stukje van de auto naar het zand zijn slippers wel handig ook al kan ik zelf totaal niet op teenslippers lopen. Maar op straat en zo zijn schoenen wel chiller, staat ook raar als je in de stad met teenslippers loopt.
Hmmm nou vooruit dan maar. Als het mooie zomerse slippers zijn en niet van die badslippers.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vind daar nu niet zoveel raars aan om in mijn vrije tijd op slippers te lopen. Dus wanneer het dusdanig warm is ga ik daar ook gewoon op naar de supermarkt hoor.
Idd, draag zulke dan ook vooral met varen. En soms op zondag.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:37 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zulke zwembroeken zijn wel tof, maar niet voor op straat.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:27 schreef rosepetals het volgende:
't Ging over korte broeken, niet om het zoeken van een excuus om je fantastisch afgetrainde lichaam met iedereen te delenquote:
Werk eens aan je borst, schouders en vooral biceps en triceps. Rug ook neem ik aan. Benen zie ik niet.quote:
Is gewoon jong en mager. Niet erg gespierd ofz.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:56 schreef Kerol het volgende:
[..]
Werk eens aan je borst, schouders en vooral biceps en triceps. Rug ook neem ik aan. Benen zie ik niet.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:05 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
ALtijd paraat voor seks, wat een mietje ben jij joh. ga maar weer in de zandbak spelen!
Nope, nog niet een beetjequote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:35 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Het is dan ook een zeer terechte klacht.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:41 schreef Wootism het volgende:
Behalve dan als ze er zo uit zien
[ afbeelding ]
Inderdaad! De voorkant mag er ook wezen hoor!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |