Ja als je schimmelpoten of gore tenen of teennagels heb wel ja, maar anders geen probleem.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:47 schreef kikoooooo het volgende:
Mannen met teenslippersHou je vieze mannenpoten bedekt verdomme
Ik pleit voor de sharia voor mannenvoeten te bedekken
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:18 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb altijd boven de knie m'n korte broek, zodat m'n quads mooi uitkomen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:48 schreef sinepedraap het volgende:
Ik vind korte broeken boven de knieën wel raar om als man zijnde te dragen op straat. Zwembroeken etc niet maar normale stoffen broeken moeten gewoon 3 kwart zijn da's 't mooist.
Same here. Als je genoeg swag hebt kun je toch alles maken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:47 schreef Twiitch het volgende:
Interesseert me geen hol, net boodschappen gedaan in een korte broek met teenslippers, niemand maakt me wat
gvdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:50 schreef Hierro het volgende:
Mannen in korte broeken...wat kinderachtig.
Ja half op de knie bedoel ik met 3 kwart en als je je broek een beetje laag hebt net over je knie, niet van die meisjesbroeken op je kuiten nee dat is fucking gay. En korte broek is dan weer net boven de knie.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:49 schreef vandermar het volgende:
[..]3 kwart is echt fucking aids man. Of lang of op de knie!
Moeten de knieën helemaal zichtbaar zijn, ja?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:17 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Bullshit klacht, mannen lekker korte broekjes blijven dragen hoor , hou wel van een paar stevige mannen benen oh en zeker niet scheren !!
ja...en JA die mannen zijn er tegenwoordig teveel...ook hun okselhaar , borsthaar moet er vaak aan geloven.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:18 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Moeten de knieën helemaal zichtbaar zijn, ja?
En scheren? Wtf? Alsof dat mannen zijn die dat doen. Misschien wielrenner hommotjes.
Knieën helemaal zichtbaar vind ik niet mooi. Als je dan op een stoel of op een bank zit zijn je bovenbenen bijna zichtbaar. Vind ik niet leuk bij mannen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:23 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
ja...en JA die mannen zijn er tegenwoordig teveel...ook hun okselhaar , borsthaar moet er vaak aan geloven.Ik vind dat juist heerlijk lekker mannelijk
Dit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mits je naar het strand gaat of iets dergelijks vind ik het altijd vrij infantiel staan, korte broeken bij mannen, zeker als je naar de stad, of erger, naar het werk gaat.
In de zomer, dus met deze temperaturen, draag ik meestal luchtige pakken van linnen, katoen, of een mix van linnen en zijde (zijde moet je mee oppassen want dat kan ook heet worden). Maar korte broeken, nee.
terrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrregte klagtquote:Op zondag 12 april 2009 09:56 schreef FoXje het volgende:
WAAROM doen mannen korte broeken aan? Of nog erger: van die 40+-ers met driekwart broeken.
IK HOEF GEEN MANNENBENEN TE ZIEN
Klacht: mannen in korte broeken
Dat zou ik wel eens willen zien.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:12 schreef Geelman het volgende:
Ik vlecht altijd m'n beenhaar als het zomer wordt. Je moet de chicks eens zien kijken!
Het heeft idd wel wat. Maar ze moeten wel bruin zijn, niet van die witte kippenpoten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:20 schreef snakelady het volgende:
Ik kan me daar echt niet aan storen , kan mooie gespierde mannenbenen zelfs wel waarderen.
En dat is nou juist het punt, iedere bosmongool met twee melkflessen trekt een korte broek aan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:21 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Het heeft idd wel wat. Maar ze moeten wel bruin zijn, niet van die witte kippenpoten.
Hoe worden ze anders bruin?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:26 schreef Pek het volgende:
[..]
En dat is nou juist het punt, iedere bosmongool met twee melkflessen trekt een korte broek aan.
Nee ok, maar je moet ze wel even de kans gunnen om te bruinen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:21 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Het heeft idd wel wat. Maar ze moeten wel bruin zijn, niet van die witte kippenpoten.
Goed puntquote:
Haha, idd.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:32 schreef Pek het volgende:
[..]
Goed punt![]()
Maar doe dat dan privé ofzo. Die bleke staken aan ons laten zien, dat is een misdaad tegen de menselijkheid
Godverdomme wat een tyfus kickquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:17 schreef vandermar het volgende:
Ik draag bijna altijd een spijkerbroek30 graden of -15, ik draag een spijkerbroek
vind ze wel chill zitten en anders een voetbalbroekje
Verdomme man, dat moet je me leren!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:12 schreef Geelman het volgende:
Ik vlecht altijd m'n beenhaar als het zomer wordt. Je moet de chicks eens zien kijken!
Maar het scheelt niet veelquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:34 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Godverdomme wat een tyfus kick
Veel erger dan een korte broek, schaam je
Nope.quote:
Driekwart met een paar witte stelten eronder uit.quote:
Zoiets is dan meer zwembroek-look. Moet wel grijs, zwart of of donkergroen of donkerblauw zijn en dikke stof.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:16 schreef KNAK het volgende:
[ afbeelding ]
prima
Waar is die riem te koop??
De klacht is meer dan drie jaar oud, druifquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:08 schreef ikjijallebei het volgende:
genomineerd voor slegtste kl8 van deze maand
Ja vreselijk. Hier gewoon een propere korte broek, net boven de knie en mijn appeteitelijke kuiten nakend in de zonquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:12 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Driekwart met een paar witte stelten eronder uit.
Hoe ziet een korte broek er truttig uit?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:10 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
het ziet er vaak enorm truttig uit ja
Is een kunst om toonbaar te blijven. Ik durf het soms aan. Maar niet vaak.
Ga me nog even bezinnen op de truttigheid van mijn mening hieromtrent.
Pics?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:21 schreef HAL9000S het volgende:
Ja vreselijk. Hier gewoon een propere korte broek, net boven de knie en mijn appeteitelijke kuiten nakend in de zon
Sorry gast, kan echt allebei nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:21 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja vreselijk. Hier gewoon een propere korte broek, net boven de knie en mijn appeteitelijke kuiten nakend in de zon
[ afbeelding ]
dit is me net wat te hoog:
[ afbeelding ]
Nerds dragen juist korte broeken. Korte Overzeas-broeken, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:15 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
Ik rock een (nette) korte Overzeas-broek met bruine benen en teenslippers ongeacht hoe de nerdjes er hier over denken.
Dan moet je goed fittende boxers kopen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:10 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als je dan zit komt je boxer er bijna uit
Mietje.quote:
Ja ik heb niet die losse maar vindt je dat echt chill dan met je dijen zo bloot als je bijv. in de auto zit of op een stoel of bank of zo? Ik vind dat toch iets meer voor vrouwen en mannen moet gewoon tot op de knie toch wel anders ziet het er raar en strak uit, da hoort nie.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dan moet je goed fittende boxers kopen.
Ik toon de wereld graag mijn T-Rex benen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:27 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja ik heb niet die losse maar vindt je dat echt chill dan met je dijen zo bloot als je bijv. in de auto zit of op een stoel of bank of zo? Ik vind dat toch iets meer voor vrouwen en mannen moet gewoon tot op de knie toch wel anders ziet het er raar en strak uit, da hoort nie.
Heb je ook T-Rex armpjes?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik toon de wereld graag mijn T-Rex benen.
Jup, rukken gaat nogal moeilijk.quote:
Ik vind toch dat de bovenbenen van een man niet zichtbaar moeten zijn. En ik heb een moedervlek die ik niet mooi vind op m'n dij dat speelt ook mee.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik toon de wereld graag mijn T-Rex benen.
Dus als je ooit een dame wilt plezieren met je pielemans laat je jouw paars gepunte lans door je geopende rits verschijnen. Want je dijen mogen niet zichtbaar zijn?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:34 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik vind toch dat de bovenbenen van een man niet zichtbaar moeten zijn.
Of hij doet het gewoon in het donker?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus als je ooit een dame wilt plezieren met je pielemans laat je jouw paars gepunte lans door je geopende rits verschijnen. Want je dijen mogen niet zichtbaar zijn?
Dan ben je naakt, dat is iets anders dan in de buitenwereld hè.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus als je ooit een dame wilt plezieren met je pielemans laat je jouw paars gepunte lans door je geopende rits verschijnen. Want je dijen mogen niet zichtbaar zijn?
Alsnog vind ik het maar apart. "Dijbenen van een man hoor je niet te zien"quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dan ben je naakt, dat is iets anders dan in de buitenwereld hè.
Ziet er gewoon niet mooi uit vind ik. Mannen horen geen te korte broeken te dragen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alsnog vind ik het maar apart. "Dijbenen van een man hoor je niet te zien"
Dan moet je schoonmaken..quote:Op zondag 12 april 2009 12:07 schreef Gitaarmat het volgende:
TS is een dom mens. Waarom zouden wij niet in korte broeken mogen lopen. Met 30 graden in lange broek zeker. Ik hoef geen maden.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ziet er gewoon niet mooi uit vind ik. Mannen horen geen te korte broeken te dragen.
Geen kuiten als bovenbenen hebbenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:21 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is me net wat te hoog:
[ afbeelding ]
Idd, ontbloot bovenlichaam mag in uitzonderlijke gevallen wel weerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ziet er gewoon niet mooi uit vind ik. Mannen horen geen te korte broeken te dragen.
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Idd, ontbloot bovenlichaam mag in uitzonderlijke gevallen wel weer![]()
quote:
Kan je vinden hoor maar ik vind dat stukken stijlvoller dan zo'n nerderige witte doorschijnende driekwartsbroek of een lange, warme broek in de zomer.quote:
Ja nu zoek je ook een exemplaar uit met witte sokken en alles.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:51 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Kan je vinden hoor maar ik vind dat stukken stijlvoller dan zo'n nerderige witte doorschijnende driekwartsbroek of een lange, warme broek in de zomer.
[ afbeelding ]
Mja of je er nu witte sokken onder aantrekt of niet.... je ziet er echt uit als een soort van dwerg ofzo. Maar ik zal zo mijn kuiten eens posten om mijn argument kracht bij te zetten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja nu zoek je ook een exemplaar uit met witte sokken en alles.
Mooi exemplaar, want zo kleed ik me ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja nu zoek je ook een exemplaar uit met witte sokken en alles.
Echt hèquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:57 schreef feeling_sinister het volgende:
Ik laat mij niet over of het wel of niet kan, maar ik vind het wel grappig dat je in andere landen in de zomer de Nederlanders er zo uitpikt vanwege de korte broek.
Duitsers niet te vergetenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:02 schreef Pek het volgende:
[..]
Echt hè![]()
En als ze rood haar hebben zijn het Britten
Niks tegen driekwartsbroekenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:51 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Kan je vinden hoor maar ik vind dat stukken stijlvoller dan zo'n nerderige witte doorschijnende driekwartsbroek of een lange, warme broek in de zomer.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |