Driekwart met een paar witte stelten eronder uit.quote:
Zoiets is dan meer zwembroek-look. Moet wel grijs, zwart of of donkergroen of donkerblauw zijn en dikke stof.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:16 schreef KNAK het volgende:
[ afbeelding ]
prima
Waar is die riem te koop??
De klacht is meer dan drie jaar oud, druifquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:08 schreef ikjijallebei het volgende:
genomineerd voor slegtste kl8 van deze maand
Ja vreselijk. Hier gewoon een propere korte broek, net boven de knie en mijn appeteitelijke kuiten nakend in de zonquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:12 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Driekwart met een paar witte stelten eronder uit.
Hoe ziet een korte broek er truttig uit?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:10 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
het ziet er vaak enorm truttig uit ja
Is een kunst om toonbaar te blijven. Ik durf het soms aan. Maar niet vaak.
Ga me nog even bezinnen op de truttigheid van mijn mening hieromtrent.
Pics?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:21 schreef HAL9000S het volgende:
Ja vreselijk. Hier gewoon een propere korte broek, net boven de knie en mijn appeteitelijke kuiten nakend in de zon
Sorry gast, kan echt allebei nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:21 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja vreselijk. Hier gewoon een propere korte broek, net boven de knie en mijn appeteitelijke kuiten nakend in de zon
[ afbeelding ]
dit is me net wat te hoog:
[ afbeelding ]
Nerds dragen juist korte broeken. Korte Overzeas-broeken, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:15 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
Ik rock een (nette) korte Overzeas-broek met bruine benen en teenslippers ongeacht hoe de nerdjes er hier over denken.
Dan moet je goed fittende boxers kopen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:10 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als je dan zit komt je boxer er bijna uit
Mietje.quote:
Ja ik heb niet die losse maar vindt je dat echt chill dan met je dijen zo bloot als je bijv. in de auto zit of op een stoel of bank of zo? Ik vind dat toch iets meer voor vrouwen en mannen moet gewoon tot op de knie toch wel anders ziet het er raar en strak uit, da hoort nie.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dan moet je goed fittende boxers kopen.
Ik toon de wereld graag mijn T-Rex benen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:27 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja ik heb niet die losse maar vindt je dat echt chill dan met je dijen zo bloot als je bijv. in de auto zit of op een stoel of bank of zo? Ik vind dat toch iets meer voor vrouwen en mannen moet gewoon tot op de knie toch wel anders ziet het er raar en strak uit, da hoort nie.
Heb je ook T-Rex armpjes?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik toon de wereld graag mijn T-Rex benen.
Jup, rukken gaat nogal moeilijk.quote:
Ik vind toch dat de bovenbenen van een man niet zichtbaar moeten zijn. En ik heb een moedervlek die ik niet mooi vind op m'n dij dat speelt ook mee.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik toon de wereld graag mijn T-Rex benen.
Dus als je ooit een dame wilt plezieren met je pielemans laat je jouw paars gepunte lans door je geopende rits verschijnen. Want je dijen mogen niet zichtbaar zijn?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:34 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik vind toch dat de bovenbenen van een man niet zichtbaar moeten zijn.
Of hij doet het gewoon in het donker?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus als je ooit een dame wilt plezieren met je pielemans laat je jouw paars gepunte lans door je geopende rits verschijnen. Want je dijen mogen niet zichtbaar zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |