Dat zou ik wel eens willen zien.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:12 schreef Geelman het volgende:
Ik vlecht altijd m'n beenhaar als het zomer wordt. Je moet de chicks eens zien kijken!
Het heeft idd wel wat. Maar ze moeten wel bruin zijn, niet van die witte kippenpoten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:20 schreef snakelady het volgende:
Ik kan me daar echt niet aan storen , kan mooie gespierde mannenbenen zelfs wel waarderen.
En dat is nou juist het punt, iedere bosmongool met twee melkflessen trekt een korte broek aan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:21 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Het heeft idd wel wat. Maar ze moeten wel bruin zijn, niet van die witte kippenpoten.
Hoe worden ze anders bruin?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:26 schreef Pek het volgende:
[..]
En dat is nou juist het punt, iedere bosmongool met twee melkflessen trekt een korte broek aan.
Nee ok, maar je moet ze wel even de kans gunnen om te bruinen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:21 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Het heeft idd wel wat. Maar ze moeten wel bruin zijn, niet van die witte kippenpoten.
Goed puntquote:
Haha, idd.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:32 schreef Pek het volgende:
[..]
Goed punt![]()
Maar doe dat dan privé ofzo. Die bleke staken aan ons laten zien, dat is een misdaad tegen de menselijkheid
Godverdomme wat een tyfus kickquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:17 schreef vandermar het volgende:
Ik draag bijna altijd een spijkerbroek30 graden of -15, ik draag een spijkerbroek
vind ze wel chill zitten en anders een voetbalbroekje
Verdomme man, dat moet je me leren!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:12 schreef Geelman het volgende:
Ik vlecht altijd m'n beenhaar als het zomer wordt. Je moet de chicks eens zien kijken!
Maar het scheelt niet veelquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:34 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Godverdomme wat een tyfus kick
Veel erger dan een korte broek, schaam je
Nope.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |