Ja als je schimmelpoten of gore tenen of teennagels heb wel ja, maar anders geen probleem.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:47 schreef kikoooooo het volgende:
Mannen met teenslippersHou je vieze mannenpoten bedekt verdomme
Ik pleit voor de sharia voor mannenvoeten te bedekken
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:18 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb altijd boven de knie m'n korte broek, zodat m'n quads mooi uitkomen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:48 schreef sinepedraap het volgende:
Ik vind korte broeken boven de knieën wel raar om als man zijnde te dragen op straat. Zwembroeken etc niet maar normale stoffen broeken moeten gewoon 3 kwart zijn da's 't mooist.
Same here. Als je genoeg swag hebt kun je toch alles maken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:47 schreef Twiitch het volgende:
Interesseert me geen hol, net boodschappen gedaan in een korte broek met teenslippers, niemand maakt me wat
gvdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:50 schreef Hierro het volgende:
Mannen in korte broeken...wat kinderachtig.
Ja half op de knie bedoel ik met 3 kwart en als je je broek een beetje laag hebt net over je knie, niet van die meisjesbroeken op je kuiten nee dat is fucking gay. En korte broek is dan weer net boven de knie.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:49 schreef vandermar het volgende:
[..]3 kwart is echt fucking aids man. Of lang of op de knie!
Moeten de knieën helemaal zichtbaar zijn, ja?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:17 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Bullshit klacht, mannen lekker korte broekjes blijven dragen hoor , hou wel van een paar stevige mannen benen oh en zeker niet scheren !!
ja...en JA die mannen zijn er tegenwoordig teveel...ook hun okselhaar , borsthaar moet er vaak aan geloven.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:18 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Moeten de knieën helemaal zichtbaar zijn, ja?
En scheren? Wtf? Alsof dat mannen zijn die dat doen. Misschien wielrenner hommotjes.
Knieën helemaal zichtbaar vind ik niet mooi. Als je dan op een stoel of op een bank zit zijn je bovenbenen bijna zichtbaar. Vind ik niet leuk bij mannen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:23 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
ja...en JA die mannen zijn er tegenwoordig teveel...ook hun okselhaar , borsthaar moet er vaak aan geloven.Ik vind dat juist heerlijk lekker mannelijk
Dit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mits je naar het strand gaat of iets dergelijks vind ik het altijd vrij infantiel staan, korte broeken bij mannen, zeker als je naar de stad, of erger, naar het werk gaat.
In de zomer, dus met deze temperaturen, draag ik meestal luchtige pakken van linnen, katoen, of een mix van linnen en zijde (zijde moet je mee oppassen want dat kan ook heet worden). Maar korte broeken, nee.
terrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrregte klagtquote:Op zondag 12 april 2009 09:56 schreef FoXje het volgende:
WAAROM doen mannen korte broeken aan? Of nog erger: van die 40+-ers met driekwart broeken.
IK HOEF GEEN MANNENBENEN TE ZIEN
Klacht: mannen in korte broeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |