quote:Op maandag 13 april 2009 20:43 schreef Pek het volgende:
Inderdaad![]()
En ook geen vrienden die even vertellen dat je voor lul loopt in zo'n korte lange broek en drakenshirts.
Jij hebt best wel een plaat voor je kop he?quote:
Maar ik draag tenminste geen korte broekenquote:Op maandag 13 april 2009 20:50 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Jij hebt best wel een plaat voor je kop he?
Nee jij kweekt liever maden in je lange broekquote:Op maandag 13 april 2009 20:57 schreef Pek het volgende:
[..]
Maar ik draag tenminste geen korte broeken
Dan laat je ook wat zien hé...quote:
Die zijn voor veertigers in een midlifecrisis, die wanhopig weer die kwajongen van toen proberen te zijnquote:
Je weet niet wat stijl is.quote:Op maandag 13 april 2009 22:40 schreef Pek het volgende:
[..]
Die zijn voor veertigers in een midlifecrisis, die wanhopig weer die kwajongen van toen proberen te zijn![]()
En teenslippers zijn gay, maar toch minder erg dan die "hippe" sandalen van tegenwoordig.
[ afbeelding ]
Ik heb alleen maar spijker-driekwart broeken.quote:Op maandag 13 april 2009 22:28 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dan laat je ook wat zien hé...Een mooie driekwart broek pwnd al die lelijke Spijker(
)broeken.
En teenslippers gay vinden.
Zolang het maar geen afgeknipte broek is...quote:Op maandag 13 april 2009 23:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar spijker-driekwart broeken.
Wat nu?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Zolang het maar geen afgeknipte broek is...Weetjewel zoeen die eerst een lange spijkerbroek was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |