Dan ben je naakt, dat is iets anders dan in de buitenwereld hè.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus als je ooit een dame wilt plezieren met je pielemans laat je jouw paars gepunte lans door je geopende rits verschijnen. Want je dijen mogen niet zichtbaar zijn?
Alsnog vind ik het maar apart. "Dijbenen van een man hoor je niet te zien"quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dan ben je naakt, dat is iets anders dan in de buitenwereld hè.
Ziet er gewoon niet mooi uit vind ik. Mannen horen geen te korte broeken te dragen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alsnog vind ik het maar apart. "Dijbenen van een man hoor je niet te zien"
Dan moet je schoonmaken..quote:Op zondag 12 april 2009 12:07 schreef Gitaarmat het volgende:
TS is een dom mens. Waarom zouden wij niet in korte broeken mogen lopen. Met 30 graden in lange broek zeker. Ik hoef geen maden.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ziet er gewoon niet mooi uit vind ik. Mannen horen geen te korte broeken te dragen.
Geen kuiten als bovenbenen hebbenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:21 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja vreselijk. Hier gewoon een propere korte broek, net boven de knie en mijn appeteitelijke kuiten nakend in de zon
[ afbeelding ]
dit is me net wat te hoog:
[ afbeelding ]
Idd, ontbloot bovenlichaam mag in uitzonderlijke gevallen wel weerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ziet er gewoon niet mooi uit vind ik. Mannen horen geen te korte broeken te dragen.
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Idd, ontbloot bovenlichaam mag in uitzonderlijke gevallen wel weer![]()
quote:
Kan je vinden hoor maar ik vind dat stukken stijlvoller dan zo'n nerderige witte doorschijnende driekwartsbroek of een lange, warme broek in de zomer.quote:
Ja nu zoek je ook een exemplaar uit met witte sokken en alles.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:51 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Kan je vinden hoor maar ik vind dat stukken stijlvoller dan zo'n nerderige witte doorschijnende driekwartsbroek of een lange, warme broek in de zomer.
[ afbeelding ]
Mja of je er nu witte sokken onder aantrekt of niet.... je ziet er echt uit als een soort van dwerg ofzo. Maar ik zal zo mijn kuiten eens posten om mijn argument kracht bij te zetten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja nu zoek je ook een exemplaar uit met witte sokken en alles.
Mooi exemplaar, want zo kleed ik me ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja nu zoek je ook een exemplaar uit met witte sokken en alles.
Echt hèquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:57 schreef feeling_sinister het volgende:
Ik laat mij niet over of het wel of niet kan, maar ik vind het wel grappig dat je in andere landen in de zomer de Nederlanders er zo uitpikt vanwege de korte broek.
Duitsers niet te vergetenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:02 schreef Pek het volgende:
[..]
Echt hè![]()
En als ze rood haar hebben zijn het Britten
Niks tegen driekwartsbroekenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:51 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Kan je vinden hoor maar ik vind dat stukken stijlvoller dan zo'n nerderige witte doorschijnende driekwartsbroek of een lange, warme broek in de zomer.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |