Dus mannen moeten in de hitte maar lekker in een pantalon blijven rondlopen?quote:Op zondag 12 april 2009 09:57 schreef Lavinia_Humby het volgende:
Eens, dat kan echt niet. Wat het nog erger maakt zijn teenslippers.
Op vakantie mag je een korte broek aanquote:Op zondag 12 april 2009 10:00 schreef katerwater het volgende:
TS is zeker zo'n kerel die in putje zomer een spijkerbroek draagt
quote:Op zondag 12 april 2009 10:07 schreef FoXje het volgende:
[..]
Op vakantie mag je een korte broek aanAls het 30 graden is en je bent NIET op vakantie, dan mag je ook GEEN korte broek aan ja!
Viezerik.quote:Op zondag 12 april 2009 10:25 schreef dagdag het volgende:
Goedemorgen op dit moment wil ik live verslag
Ja mensen ik trok net een KORTE broek aan
ONGELOOFELIJK
stinkende been rufterquote:
Gek he met de luchtvochtigheid in ons kikkerlandje, lijkt wel of je in een broeikas rondloopt als het hier windstil is met die temperatuur.quote:Op zondag 12 april 2009 10:18 schreef thesystem het volgende:
Aanstellers, warmIs t 30 graden vinden ze het warm
![]()
Je weet waar een broek eigelijk voor is
Geen teenslippersquote:Op zondag 12 april 2009 10:52 schreef Earry het volgende:
Op werk/opleiding heb ik altijd een lange broek/pantalon aan maar zodra ik thuis ben/vrije tijd en het weer leent zich er voor, trek ik toch regelmatig een korte broek en ( afhankelijk van de situatie) teenslippers aan
Echter, alles op z'n tijd. Met dit weer draagt men nog gewoon schoenen.quote:Op zondag 12 april 2009 11:28 schreef BigKahuna het volgende:
Ik mag wel teenslippers dragen, ik ben namelijk een mooiboy.
Pantalon.quote:Op zondag 12 april 2009 09:59 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Dus mannen moeten in de hitte maar lekker in een pantalon blijven rondlopen?
quote:Op zondag 12 april 2009 09:57 schreef Lavinia_Humby het volgende:
Eens, dat kan echt niet. Wat het nog erger maakt zijn teenslippers. sandalen met sokken.
quote:Op zondag 12 april 2009 11:50 schreef MASD het volgende:
Whehe, ik show nu ook mijn te behaarde benen door middel van een korte broek.
is het dan al zo warmquote:Op zondag 12 april 2009 11:50 schreef MASD het volgende:
Whehe, ik show nu ook mijn te behaarde benen door middel van een korte broek.
Mannen met teenslippers ja.quote:Op zondag 12 april 2009 09:57 schreef Lavinia_Humby het volgende:
Eens, dat kan echt niet. Wat het nog erger maakt zijn teenslippers.
Dat dit KAN in NEDERLANDquote:Op zondag 12 april 2009 10:25 schreef dagdag het volgende:
Goedemorgen op dit moment wil ik live verslag
Ja mensen ik trok net een KORTE broek aan
ONGELOOFELIJK
NIks mis met polo's.quote:Op zondag 12 april 2009 11:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mannen met teenslippers ja.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En dan vooral in combinatie met een linnen broek en roze polo.
Putje zomer?quote:Op
12 april 2009 10:00 schreef katerwater het volgende:
TS is zeker zo'n kerel die in putje zomer een spijkerbroek draagt
Jup, in 't putteke van de zomerquote:Op zondag 12 april 2009 12:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Putje zomer?![]()
OT: idd mannen in korte broeken
En wie bepaalt dat?quote:Op zondag 12 april 2009 10:07 schreef FoXje het volgende:
[..]
Op vakantie mag je een korte broek aanAls het 30 graden is en je bent NIET op vakantie, dan mag je ook GEEN korte broek aan ja!
En witte sokken om het af te maken?quote:Op maandag 13 april 2009 14:01 schreef Gummibeer79 het volgende:
Echter mét schoenen...
En als het buiten 30 graden is hou jij gewoon je lange broek aanquote:Op zondag 12 april 2009 19:11 schreef Pek het volgende:
Mannen ouder dan 12 jaar in een korte broek![]()
Eens met de klacht, het zou wettelijk verboden moeten worden
Ja.quote:Op maandag 13 april 2009 20:22 schreef -Techno- het volgende:
[..]
En als het buiten 30 graden is hou jij gewoon je lange broek aan![]()
Haha jij bent een dikzak met vetkwabben op je enkelsquote:Op maandag 13 april 2009 20:26 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik hou tenminste rekening met de medemens.
Je bent gewoon bang voor afwijzende reacties van de medemensquote:Op maandag 13 april 2009 20:26 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik hou tenminste rekening met de medemens.
In tegendeel, ik heb engelse beentjesquote:Op maandag 13 april 2009 20:30 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Haha jij bent een dikzak met vetkwabben op je enkels![]()
quote:Op maandag 13 april 2009 20:43 schreef Pek het volgende:
Inderdaad![]()
En ook geen vrienden die even vertellen dat je voor lul loopt in zo'n korte lange broek en drakenshirts.
Jij hebt best wel een plaat voor je kop he?quote:
Maar ik draag tenminste geen korte broekenquote:Op maandag 13 april 2009 20:50 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Jij hebt best wel een plaat voor je kop he?
Nee jij kweekt liever maden in je lange broekquote:Op maandag 13 april 2009 20:57 schreef Pek het volgende:
[..]
Maar ik draag tenminste geen korte broeken
Dan laat je ook wat zien hé...quote:
Die zijn voor veertigers in een midlifecrisis, die wanhopig weer die kwajongen van toen proberen te zijnquote:
Je weet niet wat stijl is.quote:Op maandag 13 april 2009 22:40 schreef Pek het volgende:
[..]
Die zijn voor veertigers in een midlifecrisis, die wanhopig weer die kwajongen van toen proberen te zijn![]()
En teenslippers zijn gay, maar toch minder erg dan die "hippe" sandalen van tegenwoordig.
[ afbeelding ]
Ik heb alleen maar spijker-driekwart broeken.quote:Op maandag 13 april 2009 22:28 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dan laat je ook wat zien hé...Een mooie driekwart broek pwnd al die lelijke Spijker(
)broeken.
En teenslippers gay vinden.
Zolang het maar geen afgeknipte broek is...quote:Op maandag 13 april 2009 23:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar spijker-driekwart broeken.
Wat nu?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Zolang het maar geen afgeknipte broek is...Weetjewel zoeen die eerst een lange spijkerbroek was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |