wat een beeldige plek om te poserenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:10 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
String Emil is het niet met topicstarter eens.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:10 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
String Emil is het niet met topicstarter eens.
[ afbeelding ]
Blijf dan gewoon op je zolderkamer.quote:Op zondag 12 april 2009 09:56 schreef FoXje het volgende:
WAAROM doen mannen korte broeken aan? Of nog erger: van die 40+-ers met driekwart broeken.
IK HOEF GEEN MANNENBENEN TE ZIEN
Klacht: mannen in korte broeken
Fijn dat er mensen zijn die dit voor anderen bepalen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:12 schreef Nihonjin het volgende:
een man mag alleen een korte broek aan op het strand als het zijn zwembroek is. verder als het een leuke ruitjes broek is die kort is (tot net iets boven de knie). voor de rest nooit.
Sodemieter jij eens een teringeind op, halve zool.quote:Op zondag 12 april 2009 10:07 schreef FoXje het volgende:
[..]
Op vakantie mag je een korte broek aanAls het 30 graden is en je bent NIET op vakantie, dan mag je ook GEEN korte broek aan ja!
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:39 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht.
Zie altijd honderden studenten in korte broek + overhemd. En dan vaak ook nog op teenslippers.
Enige korte broeken die kunnen zijn deze:
[ afbeelding ]
Wat kies je dan ook voor plaatjes uit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Gewoon nooit sexy.
nummertje 3 ziet er gewoon swag uitquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Gewoon nooit sexy.
#3 is toch prima?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Gewoon nooit sexy.
tetten, foei!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:37 schreef Shashaska het volgende:
Sowieso kleding dragen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kom eens uit de linnenkast (waar niets mis mee is)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 07:26 schreef mymoodfentje het volgende:
Terecht. Korte broekenecht voor kleine jongetjes. Mannen dragen geen korte broeken, tenzij ze homo zijn (waar niets mis mee is) of ergens ver op vakantie gaan en al gesetteld zijn
, maar de hetero man draagt gewoon dit soort broeken met mooie instappers of bootschoenen en daarop een overhemd of polo :
[ afbeelding ]
of een linnen broek
[ afbeelding ]
Ben jij dat?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:50 schreef sinepedraap het volgende:
Zo'n lengte is goed, alleen hij hangt een beetje laag
[ afbeelding ]
Met mooie sokjes zodat je enkeltjes zichtbaar zijn in je schoenen
Hoe kun je op zo'n klein stukje nou zien of die broek leuk staatquote:
Het gaat toch om de lengte aan de onderkant. Aan de bovenkant hangt er toch een stuk shirt overheen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:08 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Hoe kun je op zo'n klein stukje nou zien of die broek leuk staat
Kleur vind ik leuk, lengte vind ik goed, sokken ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:08 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Hoe kun je op zo'n klein stukje nou zien of die broek leuk staat
En leuk dat je aan de sokken denkt, sommige mannen doen dan gewoon van dat hoge sokkenquote:
Sokken dragen in de zomer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Jij hebt toch niet van die uitstekende sokken hè?
gewoon geen sokken, tenzij je zompige zweetpoten hebt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Jij hebt toch niet van die uitstekende sokken hè?
Waar?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:16 schreef MisterSqueaky het volgende:
Ik vertrek zo naar het strand. Come and view it live
Geen last van. Maar sowieso die sokjes, die zie je toch altijd nog zitten. dat maakt het des te fouter mijns inziens.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:13 schreef sinepedraap het volgende:
Met blote poten in je schoenen? Dat schuurt als een gek.
Die zie je niet zitten als je schoenen aan hebt hoor. Daar zijn ze ook voor ontworpen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen last van. Maar sowieso die sokjes, die zie je toch altijd nog zitten. dat maakt het des te fouter mijns inziens.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:18 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Nabij het nudistenstrand tussen zandvoort en noordwijk. Tot zo
En toch zie ik ze vaak genoeg.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:20 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Die zie je niet zitten als je schoenen aan hebt hoor. Daar zijn ze ook voor ontworpen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:50 schreef sinepedraap het volgende:
Zo'n lengte is goed, alleen hij hangt een beetje laag
[ afbeelding ]
Met mooie sokjes zodat je enkeltjes zichtbaar zijn in je schoenen
Dan zijn dat waarschijnlijk mensen die normale sokken omvouwen zodat ze een stuk hoger komen te zitten of ze hebben hele lage, wijde/open schoenen.quote:
Haha omvouwen zou helemaal achterlijk zijn. Het zal het laatste zijn, maar nooit van mijn leven dat ik die dingen draag.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:22 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dan zijn dat waarschijnlijk mensen die normale sokken omvouwen zodat ze een stuk hoger komen te zitten of ze hebben hele lage, wijde/open schoenen.
Sowieso dat je die sokken ziet in schoenen.quote:
Ditquote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:27 schreef rosepetals het volgende:
Nu graag foto's in jullie zwembroeken zonder shirt.
Ja omvouwen is ook lelijk die kruipen altijd weer omhoog. Maar ik snap 't niet. Kan jij dan stukken lopen met blote voeten in je schoenen? Er blijven altijd wel wat korreltjes zand achter en zo en dat gaat schuren.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Haha omvouwen zou helemaal achterlijk zijn. Het zal het laatste zijn, maar nooit van mijn leven dat ik die dingen draag.
Liveact ook goed?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:27 schreef rosepetals het volgende:
Wel zo eerlijk ja!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet ik nu ook mijn sokken laten zien ofzo?
Vind jouw broek niet zo
quote:
Voort wat hoort watquote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:27 schreef rosepetals het volgende:
.Ja, nooit problemen mee gehad. Moet er wel bij zeggen dat in negen van de tien gelegenheden dat ik een korte broek draag daar slippers bij gepaard gaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:30 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja omvouwen is ook lelijk die kruipen altijd weer omhoog. Maar ik snap 't niet. Kan jij dan stukken lopen met blote voeten in je schoenen? Er blijven altijd wel wat korreltjes zand achter en zo en dat gaat schuren.
Ja als je naar het strand gaat bijv. Dat stukje van de auto naar het zand zijn slippers wel handig ook al kan ik zelf totaal niet op teenslippers lopen. Maar op straat en zo zijn schoenen wel chiller, staat ook raar als je in de stad met teenslippers loopt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
.Ja, nooit problemen mee gehad. Moet er wel bij zeggen dat in negen van de tien gelegenheden dat ik een korte broek draag daar slippers bij gepaard gaan.
Vind daar nu niet zoveel raars aan om in mijn vrije tijd op slippers te lopen. Dus wanneer het dusdanig warm is ga ik daar ook gewoon op naar de supermarkt hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja als je naar het strand gaat bijv. Dat stukje van de auto naar het zand zijn slippers wel handig ook al kan ik zelf totaal niet op teenslippers lopen. Maar op straat en zo zijn schoenen wel chiller, staat ook raar als je in de stad met teenslippers loopt.
Hmmm nou vooruit dan maar. Als het mooie zomerse slippers zijn en niet van die badslippers.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vind daar nu niet zoveel raars aan om in mijn vrije tijd op slippers te lopen. Dus wanneer het dusdanig warm is ga ik daar ook gewoon op naar de supermarkt hoor.
Idd, draag zulke dan ook vooral met varen. En soms op zondag.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:37 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zulke zwembroeken zijn wel tof, maar niet voor op straat.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:27 schreef rosepetals het volgende:
't Ging over korte broeken, niet om het zoeken van een excuus om je fantastisch afgetrainde lichaam met iedereen te delenquote:
Werk eens aan je borst, schouders en vooral biceps en triceps. Rug ook neem ik aan. Benen zie ik niet.quote:
Is gewoon jong en mager. Niet erg gespierd ofz.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:56 schreef Kerol het volgende:
[..]
Werk eens aan je borst, schouders en vooral biceps en triceps. Rug ook neem ik aan. Benen zie ik niet.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:05 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
ALtijd paraat voor seks, wat een mietje ben jij joh. ga maar weer in de zandbak spelen!
Nope, nog niet een beetjequote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:35 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Het is dan ook een zeer terechte klacht.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:41 schreef Wootism het volgende:
Behalve dan als ze er zo uit zien
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |