Waar?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:16 schreef MisterSqueaky het volgende:
Ik vertrek zo naar het strand. Come and view it live
Geen last van. Maar sowieso die sokjes, die zie je toch altijd nog zitten. dat maakt het des te fouter mijns inziens.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:13 schreef sinepedraap het volgende:
Met blote poten in je schoenen? Dat schuurt als een gek.
Die zie je niet zitten als je schoenen aan hebt hoor. Daar zijn ze ook voor ontworpen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen last van. Maar sowieso die sokjes, die zie je toch altijd nog zitten. dat maakt het des te fouter mijns inziens.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:18 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Nabij het nudistenstrand tussen zandvoort en noordwijk. Tot zo
En toch zie ik ze vaak genoeg.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:20 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Die zie je niet zitten als je schoenen aan hebt hoor. Daar zijn ze ook voor ontworpen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:50 schreef sinepedraap het volgende:
Zo'n lengte is goed, alleen hij hangt een beetje laag
[ afbeelding ]
Met mooie sokjes zodat je enkeltjes zichtbaar zijn in je schoenen
Dan zijn dat waarschijnlijk mensen die normale sokken omvouwen zodat ze een stuk hoger komen te zitten of ze hebben hele lage, wijde/open schoenen.quote:
Haha omvouwen zou helemaal achterlijk zijn. Het zal het laatste zijn, maar nooit van mijn leven dat ik die dingen draag.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:22 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dan zijn dat waarschijnlijk mensen die normale sokken omvouwen zodat ze een stuk hoger komen te zitten of ze hebben hele lage, wijde/open schoenen.
Sowieso dat je die sokken ziet in schoenen.quote:
Ditquote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:27 schreef rosepetals het volgende:
Nu graag foto's in jullie zwembroeken zonder shirt.
Ja omvouwen is ook lelijk die kruipen altijd weer omhoog. Maar ik snap 't niet. Kan jij dan stukken lopen met blote voeten in je schoenen? Er blijven altijd wel wat korreltjes zand achter en zo en dat gaat schuren.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Haha omvouwen zou helemaal achterlijk zijn. Het zal het laatste zijn, maar nooit van mijn leven dat ik die dingen draag.
Liveact ook goed?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:27 schreef rosepetals het volgende:
Wel zo eerlijk ja!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet ik nu ook mijn sokken laten zien ofzo?
Vind jouw broek niet zo
quote:
Voort wat hoort watquote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:27 schreef rosepetals het volgende:
.Ja, nooit problemen mee gehad. Moet er wel bij zeggen dat in negen van de tien gelegenheden dat ik een korte broek draag daar slippers bij gepaard gaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:30 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja omvouwen is ook lelijk die kruipen altijd weer omhoog. Maar ik snap 't niet. Kan jij dan stukken lopen met blote voeten in je schoenen? Er blijven altijd wel wat korreltjes zand achter en zo en dat gaat schuren.
Ja als je naar het strand gaat bijv. Dat stukje van de auto naar het zand zijn slippers wel handig ook al kan ik zelf totaal niet op teenslippers lopen. Maar op straat en zo zijn schoenen wel chiller, staat ook raar als je in de stad met teenslippers loopt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
.Ja, nooit problemen mee gehad. Moet er wel bij zeggen dat in negen van de tien gelegenheden dat ik een korte broek draag daar slippers bij gepaard gaan.
Vind daar nu niet zoveel raars aan om in mijn vrije tijd op slippers te lopen. Dus wanneer het dusdanig warm is ga ik daar ook gewoon op naar de supermarkt hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja als je naar het strand gaat bijv. Dat stukje van de auto naar het zand zijn slippers wel handig ook al kan ik zelf totaal niet op teenslippers lopen. Maar op straat en zo zijn schoenen wel chiller, staat ook raar als je in de stad met teenslippers loopt.
Hmmm nou vooruit dan maar. Als het mooie zomerse slippers zijn en niet van die badslippers.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vind daar nu niet zoveel raars aan om in mijn vrije tijd op slippers te lopen. Dus wanneer het dusdanig warm is ga ik daar ook gewoon op naar de supermarkt hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |