quote:Koevermans dreigt met vertrek bij PSV
Danny Koevermans denkt aan een vertrek bij PSV. De aanvaller zit meer op de bank dan hem lief is, en wil het vertrouwen van de nieuwe trainer anders zal hij zijn vertrek uit Eindhoven aankondigen.
Koevermans had volgens Omroep Brabant meer krediet verwacht van de technische staf van PSV. De goaltjesdief komt nauwelijks meer aan spelen toe in de hoofdmacht, sinds de komst van de Zweedse spits Ola Toivonen. Bovendien heeft PSV ook nog Danko Lazovic onder contract staan en wil de club zich graag versterken met Jan Vennegoor of Hesselink.
De oud-speler van Sparta Rotterdam en AZ speelde dit seizoen 23 duels voor PSV, waarin hij zes keer scoorde. Het shirt van Oranje droeg hij vier keer om de schouders.
Laat gaan, laat gaan. Die tractor voegt toch te weinig toe aan het niveau. En als hij niet de rol van pinchhitter wilt dragen, dan kan hij maar beter vertrekken.quote:
Ga maar naar Eindhovenquote:De eventuele aanstelling van Florentino Pérez als preses van Real Madrid zorgt voor de nodige onrust. Na het bericht over de verkoop van Arjen Robben, is de kans groot dat Ruud van Nistelrooij reeds zijn laatst duel voor de Madrilenen heeft gespeeld. Manchester City, Newcastle United en Tottenham Hotspur hebben belangstelling en mogen van Pérez met de voormalig Mancunian onderhandelen.
Liever PSV dan Man.City, Newcastle of Tottenham...quote:
Schijt, als ik Ruud was denk ik helemaal niet meer aan geldquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:06 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Liever PSV dan Man.City, Newcastle of Tottenham...
Al zal dat salaristechnisch weer anders liggen
whu whu WHUT? Robben verkocht? WHUT WHUT? Is dit een gerucht of een feit?quote:
Tegen dit Utrecht nou ? Terechte wissel Amrabat. Alweer de slechtste PSV-er wat mij betreft. Begin steeds meer te denken dat hij het niveau niet aan kan.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:07 schreef Rucebo het volgende:
2-0, had ook geen problemen verwacht vanavond...
Had het meer over Ruud, Robben is onmogelijk te halen...quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
2-0 = 3 punten
[..]
whu whu WHUT? Robben verkocht? WHUT WHUT? Is dit een gerucht of een feit?
Zowel van Gol als Robben zullen vermoedelijk niet meer in de eredivisie als speler te bewonderen zijn. Ruud heeft zelf aangegeven dat Real zijn laatste club is. Voor het geld en de uitdagingen hoeft hij het niet meer te doen. Daarvoor is onze competitie te diep qua niveau gezonken. Von Bommel zie ik mogelijk nog wel terugkomen, zo succesvol was hij niet in het buitenland.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Had het meer over Ruud, Robben is onmogelijk te halen...
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:45 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Zowel van Gol als Robben zullen vermoedelijk niet meer in de eredivisie als speler te bewonderen zijn. Ruud heeft zelf aangegeven dat Real zijn laatste club is. Voor het geld en de uitdagingen hoeft hij het niet meer te doen. Daarvoor is onze competitie te diep qua niveau gezonken. Von Bommel zie ik mogelijk nog wel terugkomen, zo succesvol was hij niet in het buitenland.
Hugo heeft nog een mooie column aan de man wiens blunder PSV de CL finale heeft gekost:
http://www.sportwereld.nl(...)ar_voor_je_land.html
PSVers nog proficiat met deze zege !!
quote:Prompt maakte Chelsea gelijk. (Borst is niet alleen een opportunist maar gewoon een sukkel. Er is er inderdaad maar één die verstand van voetbal heeft en dat is Cruijff. Ik, zelfverklaard analyticus, heb slechts een rammelende mening over voetbal.)
Dus als je minder succesvol bent in het buitenland, is de kans er nog wel dat men terugkomt naar het oude nest?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:45 schreef DikVoormekaar het volgende:
Van Bommel zie ik mogelijk nog wel terugkomen, zo succesvol was hij niet in het buitenland.
Dsudzak vind ik de laatste tijd eigenlijk wel goed spelen om eerlijk te zijn. En Amrabat, tja ik weet ook niet waarom hij zijn VVV vorm nooit heeft gehaald dit seizoen. Aan zijn kwaliteiten ligt het niet imo, laten we hem maar gewoon de kans geven zich rustig te ontwikkelen en hem niet te vroeg afschrijven zoals al vaker is gebeurd de laatste jaren.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:48 schreef Lemming22 het volgende:![]()
Oh is het al afgelopen?
![]()
Amrabat en Dzsudzsak waren echt dramatisch vandaag, gewoon ballen over de zijlijn lopen, passes over 3 meter die niet aankomen. Ik roep wel vaker dat we eerst verdedigers en een spits moeten kopen voor komend seizoen, maar ze hebben samen bewezen dat een vleugelspeler mag er toch ook wel bij mag komen
Dat is gedeeltelijk wel waar Kijk naar Cocu ;quote:Op zondag 12 april 2009 01:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dus als je minder succesvol bent in het buitenland, is de kans er nog wel dat men terugkomt naar het oude nest?
Toch ik ben niet kapot van die Vormquote:Op zondag 12 april 2009 02:59 schreef ruud.nl het volgende:
Die keeper van Utrecht heeft volgens mij geen één bal klemvast gehad, desondanks toch een paar goede reddingen in de eerste helft.
Het is jullie gegund om die snavels te verslaan. Affelay versus Aisatti !quote:Op zondag 12 april 2009 03:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgende wedstrijd tegen Ajax. Hopen dat we daar óók 3 punten uit weten te slepen
Dat is Real tegen Huelva. Aissati mag Ibis veters nog niet strikken.quote:Op zondag 12 april 2009 03:16 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Het is jullie gegund om die snavels te verslaan. Affelay versus Aisatti !
Hoop dat psv in deze wedstrijd iets meer gemotiveerd is. Maar dat lijkt me wel he. Worden leuke duels tussen Afellay en Aissati. Denk toch dat we met 3 punten eindigen in deze wedstrijd.quote:Op zondag 12 april 2009 03:16 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Toch ik ben niet kapot van die Vorm
Het Grote Feijenoord-topic #464: De bezem er doorheen!
[..]
Ik ook, maar het enige goede dat ik hem gisteren heb zien doen zijn één of twee goede ballen vanuit een vrije trap. Daarnaast heb ik hem wel twee of drie keer gewoon met de bal aan zijn voet over de zijlijn zien lopen. Dat vind ik toch wel erg treurig. Ziet hij de lijn niet? Kan hij niet kappen en terugspelen? Of desnoods de bal via de tegenstander over de lijn trappen? Toch ergens wel een gebrek aan kwaliteit of inzicht.quote:Op zondag 12 april 2009 01:59 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dsudzak vind ik de laatste tijd eigenlijk wel goed spelen om eerlijk te zijn.
Vorm speelde gisteren niet mee...quote:Op zondag 12 april 2009 03:16 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Toch ik ben niet kapot van die Vorm
Het Grote Feijenoord-topic #464: De bezem er doorheen!
[..]
http://psv.supporterswereld.nl/?actie=homequote:Op zondag 12 april 2009 09:10 schreef appelsientje het volgende:
Wat was ook weer de site waar de doelpunten van PSV opstaan??
Laatstgenoemde hangt meer van een terugkeer af dan een minder succesvolle carrière naar mijn inziens. Ik vind overigens de 2 woorden succesvolle carrière en het aantal prijzen niet relevant met elkaar. Ik zou zeggen als je als speler keer op keer tot de beste speler van Europa bent gekozen, seizoen na seizoen topscorer bent en bijvoorbeeld maar 1 keer landskampioen bent geworden. Kan ik ZEKER wel spreken van een succesvolle carrière, ongeacht de geringe prijzen die degene mijn zijn clubs heeft behaald. Zelfs als je dat allemaal niet hebt gehad, hangt het niet van het aantal prijzen af, van een succes carrière. Maar dan wil ik er wel hier bij zeggen dat het gaat om een mening.quote:Op zondag 12 april 2009 02:46 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Dat is gedeeltelijk wel waar Kijk naar Cocu ;
Erelijst
* Landskampioen: PSV (1997, 2005, 2006, 2007) / FC Barcelona (1999)
* Nationale beker: PSV (1996, 2005)
* Super Cup: PSV (1996, 1997)
* Europese Super Cup: FC Barcelona (1998)
Die heeft met PSV meer gewonnen dan met Barca. En hij vertrok net als van Bommel naar het buitenland toen hij achter in de twintig was..
Erelijst van Bommel.
PSV
* Kampioen van Nederland: 2000, 2001, 2003, 2005
* KNVB Beker: 2005
* Johan Cruijff Schaal: 2000, 2001, 2003
Barcelona
* Champions League: 2006
* Kampioen van Spanje: 2006
* Spaanse Supercup: 2005
FC Bayern München
* Kampioen van Duitsland: 2008
* DFB-Pokal: 2008
* Ligapokal: 2007
Van Bommel moest ondanks de CL weg uit Barcelona.. Bij Bayern is tot en met zijn 33e verzekerd van een contract.
Het heeft ook met de persoon en zijn partner te maken ofdat hij terugwil naar zijn laatste Nederlandse club ..
Ochja, de afgelopen seizoenen was ook driekwart van de thuiswedstrijden 3x niks en toen was er wel genoeg kwaliteit in de selectie. Die saaie, en misschien ook wel onmachtige, thuiswedstrijden zijn nou niet echt typerend voor juist dit seizoen.quote:Op zondag 12 april 2009 14:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kutpot gisteren, voor de zoveelste keer werd duidelijk dat er gewoon een enorm tekort aan kwaliteit is.
Ik zeg ook niet dat we vorige seizoenen wél genoeg kwaliteit hadden.quote:Op zondag 12 april 2009 14:41 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ochja, de afgelopen seizoenen was ook driekwart van de thuiswedstrijden 3x niks en toen was er wel genoeg kwaliteit in de selectie. Die saaie, en misschien ook wel onmachtige, thuiswedstrijden zijn nou niet echt typerend voor juist dit seizoen.
Jij schrijft de titels puur toe aan het gebrek aan concurrentie?quote:Op zondag 12 april 2009 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat we vorige seizoenen wél genoeg kwaliteit hadden.
De laatste twee zeker jaquote:Op zondag 12 april 2009 15:28 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Jij schrijft de titels puur toe aan het gebrek aan concurrentie?
Absoluut niet, maar Volendam wist de kansen helaas niet af te maken.quote:Op zondag 12 april 2009 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer dat Heerenveen met 1-0 wintWaren ze beter?
Ik vind het jammer van Volendam, ze spelen de laatste tijd goed voetbal, ik hoop dat deze club niet degradeerd, ik zie ze liever voetballen dan de Graafschap bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 april 2009 18:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Absoluut niet, maar Volendam wist de kansen helaas niet af te maken.
Ik vind de Graafschap de minst voetballende ploeg in de Eredivisie, die mogen van mij laatste worden...quote:Op zondag 12 april 2009 20:07 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik vind het jammer van Volendam, ze spelen de laatste tijd goed voetbal, ik hoop dat deze club niet degradeerd, ik zie ze liever voetballen dan de Graafschap bijvoorbeeld.
Van mij mogen alle clubs eruit die puur punten pakken door kunstgras-thuisvoordeel. Dat Heracles maar laatste wordt, fc Volendam krijgt nog het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 12 april 2009 20:23 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik vind de Graafschap de minst voetballende ploeg in de Eredivisie, die mogen van mij laatste worden...
In mijn achtertuinquote:Op maandag 13 april 2009 15:49 schreef Jasza het volgende:
Weet iemand waar Jong psv-Jong Ajax word gespeeld?
In het stadion zeker?
meer taken bij mensen die verstand van zaken lijken te hebben kan ik uiteraard alleen maar toejuichenquote:PSV wacht op Rutten én renovatie
Door ROB HARTOG
EINDHOVEN - PSV wacht met smart op de afronding van de onderhandelingen met de beoogde nieuwe trainer Fred Rutten.
Carlos Salcido heeft gescoord voor PSV tegen FC Utrecht. FOTO ANP
Pas zodra hij zijn handtekening heeft gezet onder een twee- of driejarige verbintenis kan het vizier volledig op volgend seizoen.
Onder supervisie van Rutten zal drastisch het mes gaan in de selectie. PSV kan zich niet nog een seizoen veroorloven als het bijna afgelopen voetbaljaar, waarin de ploeg na vier landstitels op rij nationaal en internationaal een bijrol had.
Het past niet bij de status van de club dat met nog maar vier wedstrijden op het programma Europees voetbal nog niet eens vaststaat. Zaterdagavond zette PSV in het dodelijk saaie duel (2-0) tegen het machteloze FC Utrecht weliswaar een stap in de goede richting, maar de ploeg is nog altijd afhankelijk van de concurrentie (Heerenveen) om rechtstreekse kwalificatie voor de Europa League, de opvolger van het UEFA Cup-toernooi, af te dwingen.
Zolang Fred Rutten niet heeft getekend wil nieman het officieel bevestigen, maar PSV staat zowel binnen als buiten de lijnen aan de vooravond van flinke veranderingen. Organisatorisch neemt Rutten een deel van de taken van Jan Reker over. De algemeen directeur is straks op technisch gebied niet langer de alleenheerser in Eindhoven. De functie van Adrie van Kraaij, nu nog manager transfers en scouting, wordt zelfs helemaal uitgekleed. Hij wordt de bijwagen van Rutten.
De selectie wacht een grondige renovatie. De onberekenbare Danko Lazovic mag vertrekken. De spits zelf heeft het ook wel gezien in Eindhoven. Sinds de komst van Ola Toivonen stond hij nog maar één keer (Feyenoord) in de basis.
Mike Zonneveld, Carlos Salcido en Edison Méndez zitten eveneens op de wip. Zonneveld heeft na de winter geen minuut meer in het eerste gespeeld. Salcido heeft wél een basisplaats, maar is niet de topverdediger die PSV dacht in huis te halen. Bij Méndez ligt de situatie anders. Hij functioneert meestal goed, maar weigert bij te tekenen.
Ook de toekomst van Jan Kromkamp, Otman Bakkal en Danny Koevermans is onzeker. Zij willen zo snel mogelijk weten wat de plannen van Rutten zijn. Sinds Lodeweges het heeft overgenomen van Huub Stevens komt dat trio amper aan spelen toe. Vooral Kromkamp en Koevermans willen niet nog een seizoen veelal op de bank zitten.
Veel zal afhangen van de spelers die Rutten naar Eindhoven kan halen. Orlando Engelaar (Schalke 04), Roy Beerens (Heerenveen), Marko Arnautovic (FC Twente) en Eljero Elia (FC Twente) staan hoog op zijn verlanglijstje. Het is echter de vraag of het binnenhalen van één of meer van die potentiële kandidaten financieel haalbaar is nu PSV volgend seizoen voor het eerst sinds jaren de tientallen miljoenen aan inkomsten uit de Champions League mist.
Mendez eruit, bakkal laten spelenquote:Op maandag 13 april 2009 23:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
Goed nieuws, op het Bakkal nieuws na. Laat die jongen ajb niet vertrekken.
Als de rest het niet veel beter doet, vallen zijn slechte acties ook niet zoveel op hèquote:
Alsof Bakkal al veel heeft laten zien dit seizoen. Ik mag toch aannemen dat zijn prestaties op de trainingen reden genoeg zijn om hem niet op te stellen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:59 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Snap echt niet dat dit niet al lang gebeurt
klinkt goed maar waar blijven nou de verdedigers?quote:Op maandag 13 april 2009 23:19 schreef KELDER het volgende:
stond er nog niet, wel interessant, en hoopgevend stuk als je het mij vraagt
[..]
meer taken bij mensen die verstand van zaken lijken te hebben kan ik uiteraard alleen maar toejuichen
Net zoals Aissati er natuurlijk altijd terecht naast stond................ tis je lastig bewijzen las je het vooral van 12 minuten aan het einde moet hebbenquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:41 schreef neilpad het volgende:
Snap niet dat jullie ineens al je hoop op Bakkal gevestigd hebben. Die kerel staat er ook niet voor niks langs, net zoals Koef en Lazo er langs staan. Ik kan me eigenlijk maar 1 goede wedstrijd herinneren van hem, toen hij als invaller erin kwam thuis tegen FC Groningen. Verder heeft hij zijn niveau ook niet gehaald dit seizoen.
Ooijer komt toch terug naar Eindhoven?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klinkt goed maar waar blijven nou de verdedigers?
we zijn geredquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooijer komt toch terug naar Eindhoven?
Aissati kan optyfen, die had gewoon geen geduld en op dat moment was er ook gewoon geen plek voor hem.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Net zoals Aissati er natuurlijk altijd terecht naast stond................ tis je lastig bewijzen las je het vooral van 12 minuten aan het einde moet hebben
Is ie ook niet maar ze zijn op Fok! alleen tevreden als Terry, Carragher of Vidic onze gelederen komt versterkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die man is toch helemaal niet zo slecht?
Ik hoop dat hij sowieso een jaar op niveau mee kan maar dat is al afwachten. En er vertrekken 3 verdedigers....... er zal toch wel wat moeten komen. Bovendien was de verdediging dit seizoen nou niet de zekerste linie dus zal er een kwaliteitsinjectie moeten komen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die man is toch helemaal niet zo slecht?
Met iemand als Ooijer haal je in ieder geval ervaring binnen, daarnaast hebben we Marcellis nog, maar ik ben het met je eens dat er meer verdedigers moeten komenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij sowieso een jaar op niveau mee kan maar dat is al afwachten. En er vertrekken 3 verdedigers....... er zal toch wel wat moeten komen. Bovendien was de verdediging dit seizoen nou niet de zekerste linie dus zal er een kwaliteitsinjectie moeten komen.
Aissati stel je ALTIJD op. Hij heeft kwaliteiten die andere spelers niet hebben en die doorslaggevend zijn. Hij zal verdedigend te kort komen maar aanvallend is hij gewoon wereld topquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:01 schreef neilpad het volgende:
[..]
Aissati kan optyfen, die had gewoon geen geduld en op dat moment was er ook gewoon geen plek voor hem.
Bakkal heeft dit seizoen toch genoeg basisplaatsen gehad om zijn plek te veroveren. Natuurlijk is dat niet makkelijk als het hele elftal kut speelt maar daarom snap ik de keuze voor Mendez wel.
Voor ibbi is het ook zijn laatste seizoen als alles goed gaat.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij sowieso een jaar op niveau mee kan maar dat is al afwachten. En er vertrekken 3 verdedigers....... er zal toch wel wat moeten komen. Bovendien was de verdediging dit seizoen nou niet de zekerste linie dus zal er een kwaliteitsinjectie moeten komen.
quote:Op maandag 13 april 2009 15:49 schreef Jasza het volgende:
Weet iemand waar Jong psv-Jong Ajax word gespeeld?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
Aissati stel je ALTIJD op. Hij heeft kwaliteiten die andere spelers niet hebben en die doorslaggevend zijn. Hij zal verdedigend te kort komen maar aanvallend is hij gewoon wereld top
Over Aissati ben ik het met je eens. Maar zoveel kansen heeft Bakkal nou ook niet gehad en ik vind hem wel degelijk beter dan Mendez en er zit in ieder geval toekomst in...quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:01 schreef neilpad het volgende:
[..]
Aissati kan optyfen, die had gewoon geen geduld en op dat moment was er ook gewoon geen plek voor hem.
Bakkal heeft dit seizoen toch genoeg basisplaatsen gehad om zijn plek te veroveren. Natuurlijk is dat niet makkelijk als het hele elftal kut speelt maar daarom snap ik de keuze voor Mendez wel.
verlosserrquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:49 schreef neilpad het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie Aissati nu als de verlosser omarmen maar bij PSV is hij niet altijd even goed geweest en als je dan als jong menneke net komt kijken dan heb je het nog niet verdiend om elke wedstrijd maar te blijven staan ook al speel je niks klaar.
Bakkal moet je voor de verdediging laten spelenquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:01 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Over Aissati ben ik het met je eens. Maar zoveel kansen heeft Bakkal nou ook niet gehad en ik vind hem wel degelijk beter dan Mendez en er zit in ieder geval toekomst in...
En wat dan nog? Moet dat snotjoch dan gaan janken als een kleine bitch dat ie wil vertrekken als ie niet speelt?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:18 schreef Chadi het volgende:
[..]
verlosserr
Jochie hij heeft geen kans gehad omdat ern telkens laffe trainers voor de ploeg stonden die liever een verdediger extra erin gooiden dan een aanvallend ingestelde middenvelder. Zo ook Marco bij Ajax in het begin van het seizoen.
tja dat klopt........ maarja wat moet je dan als de directeur die ook technische bevoegdheden heeft je speeltijd beloofd.........quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:11 schreef mcyodogg het volgende:
Door mensen die daar helemaal niks over te zeggen hebben
Tieft toch op, zelfs nadat Perez verkocht was aan Ajax (ook al zo'n sterk staaltje van Reker, volgens mij was hij op dat moment zelfs clubtopscorer) en als Ibi geblesseerd was kwam hij niet aan de bak, terwijl PSV creatief totaal doodgebloed was en de punten met bakken werden ingeleverd. Ja, als er zelfs dán geen beroep op je wordt gedaan ondanks beloftes van de AD zou ik ook zeggen dat PSV een dikke kan krijgen. Loyaliteit gaat maar tot een bepaald punt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:01 schreef neilpad het volgende:
[..]
Bwehehehe!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:17 schreef HL_Dog43 het volgende:
JA MAAR REKER MOCHT DAT HELEMAAL NIET BELOVEN!
Dat schijnen ene hoop niet te willen begrijpen. Die jongen kreeg gewoon geen kans zlefs als hij d elogische vervanger zou zijn voor iemand die niet aanwezig was. En dan moet hij op d ebank zitten en die laffe trainers aanzien. Sorry maar op die leeftijd en op zulke momenten moet je erin komen om te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tieft toch op, zelfs nadat Perez verkocht was aan Ajax (ook al zo'n sterk staaltje van Reker, volgens mij was hij op dat moment zelfs clubtopscorer) en als Ibi geblesseerd was kwam hij niet aan de bak, terwijl PSV creatief totaal doodgebloed was en de punten met bakken werden ingeleverd. Ja, als er zelfs dán geen beroep op je wordt gedaan ondanks beloftes van de AD zou ik ook zeggen dat PSV een dikke kan krijgen. Loyaliteit gaat maar tot een bepaald punt.
*wacht af tot de irrelevante "JA MAAR REKER MOCHT DAT HELEMAAL NIET BELOVEN"-reacties binnen stromen
Precies. Maar helaas waart bij ons de mentaliteit rond dat jonge talenten maar geduld moeten hebben, no matter what, als ze dan vertrekken omdat de hoogste baas van de club zijn beloftes niet nakomt en hij geen minuut speeltijd krijgt wát er ook gebeurt dan is hij een jankerdquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat schijnen ene hoop niet te willen begrijpen. Die jongen kreeg gewoon geen kans zlefs als hij d elogische vervanger zou zijn voor iemand die niet aanwezig was. En dan moet hij op d ebank zitten en die laffe trainers aanzien. Sorry maar op die leeftijd en op zulke momenten moet je erin komen om te ontwikkelen.
Bij Ajax heeft hij in feite geen concurrentie ... al denken sommigen dat de Jong een concurrent is.
Issi in normale doen moet je gewoon altijd laten spelen omdat ie aanvallend en voetballend gewoon super veel kan brengen. Verdedigend is ie slecht maar ja what the fuck messi ook .. Torres ook .. Iniesta ook.. zo nog meer spelers met bepaalde kwaliteiten aanvallend gezien. Zo'n jongen stel je niet op omdat hij kan verdedigen maar omdat hij de knock out inleidt en je winst kan bezorgen.
Das pas een baas!quote:
Ja, als jij op je werk iets wordt toegezegd door de grote baas en vervolgens wordt dat geblokkeerd door iemand recht onder hem ben je vast ook zo gericht op het teamgevoel. "Ik slik mijn promotie wel in hoor, ook al is me dat beloofd, misschien heb ik volgend jaar wel meer geluk." Iedereen die zoveel te zeiken heeft op Aissati zou zich die situatie eens voor moeten stellen en dan eens eerlijk antwoord tegenover zichzelf geven.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:52 schreef neilpad het volgende:
Aissati was vorig jaar gewoon slecht, klaar. Dan moet je toch niet persee in de basis omdat je HET grote talent bent en daarvoor bij vlagen wat briljante dingen hebt laten zien. Hij had gewoon pech dat Culina goed speelde en Dzsudzak er de tweede seizoenshelft bij kwam. Daarbij werd er gekozen om wat behoudener te spelen met Bakkal en/of Mendez. Ik lees niemand over Aissati's verdedigende falen dus ik weet niet waar dat over gaat...Ik snap ook wel dat je hem daarop niet moet afrekenen. Waar je PSV op mag afrekenen is het resultaat en dat was het kampioenschap. Hij had zich gewoon in het belang van het team moeten opstellen ipv te huilen en zich vast te klampen aan die uitspraak van Reker.
Ik vind gewoon niet dat je het zo zwart/wit kan stellen. Overigens vind ik die voorbeelden van Huntelaar en Beerens hier totaal niks mee te maken hebben maar goed.
Dat is ook zoiets, moest je VoH wel halen als je zo'n aanstormend talent had? En natuurlijk was hij toen nog niet zo goed als nu, wat is dat nu voor een argument?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:23 schreef neilpad het volgende:
Beerens zit imo nu aan zijn top en ik snap ook niet dat ze hem terug willen. De laatste weken speelt hij al weer een stuk minder en ik beschouw zijn verkoop niet als een mislukking, al lieten ze hem mss wel wat makkelijk gaan als je nu ziet dat Amrabat meteen in het diepe is gegooid en dat eigk niet de bedoeling was. Huntelaar wilde zelf niet verlengen en had gewoon geen uitzicht op een basisplaats aangezien Kezman, VoH en Farfan toen bij ons speelden. Je moet wel bedenken dat hij toen nog niet ZO goed was.
Er was geen 'plotselinge' crisis, de situatie was bekend. En ik denk dat jij ook raar staat te kijken als iemand boven je vertrekt (Perez), jou beloofd wordt dat je iig gedeeltelijk zijn functie krijgt en dat dan iemand anders er constant mee gaat lopen en als die zich ziekmeldt jij nog steeds niet aan de beurt bent. Knappe jongen als je dan nog steeds begrip op kan brengen, imo ben je dan niet meer begripvol maar naïef.quote:Als dat desbetreffende bedrijf ineens in een crisis terecht komt dan moet je je als werknemer er ook bij neerleggen als je promotie even in de koelkast komt te staan. Ik snap in principe ook wel dat Aissati zich genaaid voelde, maar ik vind het gewoon makkelijk om je achter die uitspraak van Reker te verschuilen. Aissati zal op enig punt toch ook wel gesnapt hebben dat Reker daar eigenlijk niet over ging.
quote:PSV bij ontlopen playoffs naar Hongarije voor oefenduel
In een artikel in De Telegraaf over de internationals die geen playoffs hoeven te spelen en daardoor een periode van twee weken tot de interlands moeten zien te overbruggen, laat Jan Reker weten dat PSV in die periode mogelijk naar Hongarije gaat. "Omdat we nog niet weten wanneer voor ons het seizoen afgelopen is, heeft het voor mij geen nut om na te denken over die twee interlands. Als wij geen play-offs hoeven te spelen gaan we in ieder geval voor een oefenwedstrijd naar Hongarije. Verdere plannen zijn er nog niet gemaakt en dat kan ook niet. Ik neem aan dat de KNVB wel een keer contact opneemt over hoe we met onze internationals om gaan in de periode voor die twee wedstrijden."
quote:'In zomer afscheidsduel voor Cocu'
De Telegraaf meldt dat er komende zomer een afscheidsduel wordt georganiseerd voor Phillip Cocu. Op 25 of 26 juli zal een door de 101-voudig international samengesteld team het opnemen tegen PSV.
ed.nlquote:Ibi Afellay kan beter nog een jaar bij PSV blijven
EINDHOVEN - De overwinning op FC Utrecht (2-0) was zaterdagavond allang beklonken, toen Dwight Lodeweges een stuk papier en een pen uit zijn binnenzak trok. Hij toverde met rondjes, kruisjes en pijltjes. En legde rustig uit welke loopacties (pijltjes) hij van de spelers van PSV (kruisjes) verwachtte als er zoveel verdedigers van de tegenstanders (rondjes) opdoken als op deze avond.
De gedrevenheid achter Lodeweges' woorden verried zijn werkelijke motief. " Ik denk dat dit elftal nog enorm veel mogelijkheden heeft om door te groeien" , zei hij daarover. "We hebben bijvoorbeeld een ongelofelijke jonge aanvalslinie. Als deze spelers zich goed ontwikkelen, kan er weer iets moois ontstaan bij PSV."
De coach doelde op het avontuurlijke kwartet Afellay (22), Amrabat (21), Toivonen (21) en Dzsudzsák (22). Een viertal spelers met één gezamenlijke noemer: het zijn ongepolijste diamantjes. Vaak glinstert hun enorme potentie, dan weer ogen ze dof of zijn ze onzichtbaar. Onhandige, egocentrische acties wisselen ze af met opwindende, doelgerichte momenten. Afellay en Toivonen moeten het van hun voetbalintelligentie hebben, Amrabat en Dzsudzsák zijn wat opportunistischer van aard.
Het zijn allemaal coming men van de internationale voetbalscene. Voor hun ontwikkeling is het een must dat ze komend seizoen Europees voetbal spelen. Lodeweges is ervan overtuigd dat ze aan de sturende hand van Fred Rutten, zijn waarschijnlijke opvolger bij PSV, nog betere voetballers zullen worden.
Afellay staat van de vier het hoogst aangeschreven bij de grote Europese clubs. Hij wordt al jaren gelinkt aan een spraakmakende transfer naar Spanje, Italië of Engeland. De voorkeur van Afellay zelf gaat uit naar Spanje. Hij zal daar ook best eens terechtkomen. Maar moet hij die stap komende zomer al maken?
Afellay is bezig aan zijn beste seizoen bij PSV. Hij heeft zich opnieuw verder ontwikkeld, is gehard door de kritiek op zijn spel en verder gevormd door de no-nonsense cultuur op De Herdgang. De verongelijkte, vaak appelerende en snel geblesseerd ogende middenvelder die hij soms was, lijkt nu veel meer gefixeerd op het resultaat van het team en zijn eigen prestatie. Afellay speelt dichter tegen het doel van de tegenstander aan, vormt een heel sterk koppel met Toivonen en scoorde dit seizoen al twaalf keer. Vorig seizoen maakte hij slechts twee doelpunten.
De vraag is of PSV hem voldoende te bieden heeft om nog verder door te groeien. Plaatsing voor Europees voetbal zal daarbij een belangrijk criterium zijn. De komst van Rutten is zeker ook een gunstig signaal voor Afellay; de twee werkten in het verleden prima samen bij zowel het eerste elftal als de jeugd. Afellay heeft zijn vertrek na dit seizoen nog steeds niet aangekondigd. Misschien is een transfer op dit moment ook niet zo verstandig.
Het komende seizoen staat voor veel voetballers mede in het teken van het WK in Zuid-Afrika. Afellay is nu nog niet zover dat hij bij een grote club als een grote speler kan binnenstappen. Waar zijn rendement in de Nederlandse competitie is gegroeid, daar bleef dat op het hoogste podium (Champions League, interlands) onvoldoende.
Het gevaar bestaat dus dat een grote club hem 'voor de breedte' en voor de toekomst wil aantrekken. Dat vooruitzicht kan zijn kansen op WK-deelname in de weg staan. Bondscoach Bert van Marwijk maakte de voorbije maanden al duidelijk dat spelers die bij hun club geen basisplaats hebben ook bij Oranje pas op de plaats moeten maken. Rafael van der Vaart is het beste voorbeeld. Dat vooruitzicht zal Afellay en zijn zaakwaarnemer Rob Jansen ook aan het denken zetten.
Afellay kan zijn eigen toekomst binnenkort al een flinke sturing geven, net als de andere talenten van PSV. Komende zondag kan in dat opzicht een cruciale dag zijn. Bij winst op Ajax ligt de weg naar Europees voetbal open voor de ploeg van Lodeweges. Een jaar onder Rutten, die erom bekendstaat dat hij jonge voetballers beter maakt, kan vervolgens wel eens een betere leerschool blijken te zijn dan een te vroege transfer naar het buitenland.
Combiquote:Op woensdag 15 april 2009 09:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie zou Cocu kiezen?WK98 spelers? Ex-Barcelona?
Ik hoop tenminste Luc Nilisquote:Op woensdag 15 april 2009 09:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie zou Cocu kiezen?WK98 spelers? Ex-Barcelona?
quote:
Zeker, als iemand het heeft verdiend is hij het wel.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:19 schreef Levi12 het volgende:
Dat is wel heel tof. Leuk ook om naar toe te gaan. Mag ook wel eens gebeuren dat PSV een groots afscheid geeft voor een oud-speler.
Absoluut, maar soms kan een jaar wachten in je voordeel werken(zie Van Bommel).quote:Op woensdag 15 april 2009 11:09 schreef sjimz het volgende:
Afellay is klaar voor een overstap naar het buitenland imo.
Alleen stond Van Bommel toen nog in een sportief beter team dan Afellay nu staat.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:34 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Absoluut, maar soms kan een jaar wachten in je voordeel werken(zie Van Bommel).
Al zal dat financieel gezien minder de voorkeur hebben bij PSV.
Vind ik een erg mooi gebaarquote:
Nee oefenshirts toch? Om te kijken of ze lekker zitten en of ze goed luchten. Ik denk dat het design anders wordt.quote:
http://www.nu.nl/sport/1949243/schalke-en-rutten-zijn-eruit.htmlquote:Schalke en Rutten zijn eruit
Uitgegeven: 15 april 2009 18:37
Laatst gewijzigd: 15 april 2009 18:30
GELSENKIRCHEN - Coach Fred Rutten is vrij om bij een andere club een contract te ondertekenen.
Zijn zaakwaarnemer Kees Ploegsma heeft met de clubleiding van Schalke 04 een akkoord bereikt over de financiële afhandeling van het contract dat tot medio 2010 doorliep.
Volgens Schalke-voorzitter Josef Schnusenberg is een oplossing gevonden waarvan beide partijen profijt hebben. ''Fred Rutten kan nu een nieuwe opdracht aannemen'', liet hij woensdag weten.
Sterker, hij is denk ik bijna rond met een buitenlandse club.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:09 schreef sjimz het volgende:
Afellay is klaar voor een overstap naar het buitenland imo.
Welke?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Sterker, hij is bijna rond met een buitenlandse club.
Vertelquote:Op woensdag 15 april 2009 19:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Sterker, hij is bijna rond met een buitenlandse club.
Leuk voor Fred en Schalke maar nog niet voor ons.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:52 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/1949243/schalke-en-rutten-zijn-eruit.html
Het is toch tijd voor nieuwe uitshirts of niet? Dit is meer een ontwerp voor een nieuw thuisshirt...quote:Op woensdag 15 april 2009 16:53 schreef rubbereend het volgende:
volgens het AD was het een test voor de shirts van volgend jaar......... het zou retro 70's look zijn......
Klopt helemaalquote:Op woensdag 15 april 2009 21:21 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Het is toch tijd voor nieuwe uitshirts of niet? Dit is meer een ontwerp voor een nieuw thuisshirt...
Hoezo? Wil je Rutten niet als trainer hebben bij PSV?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Leuk voor Fred en Schalke maar nog niet voor ons.
die van Roda?quote:
1 mooie goal maakt meneer, die praktisch nooit scoort Vervolgens ziet 1 belangrijke meneer het bij Voetbal Inside en prompt wordt hij tot topspits gebombardeerd.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:14 schreef Flaccid het volgende:
Ik vind dat PSV Cissé moet kopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PatatFriet
PSV moet helemaal niemand van Roda kopen en al zeker niet die Cisse, die er al 5 seizoenen weinig van bakt...quote:
Cissé is een drama in het afronden. Een nieuwe Koné of Lazovic hebben we niet nodig.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:13 schreef Rucebo het volgende:
[..]
PSV moet helemaal niemand van Roda kopen en al zeker niet die Cisse, die er al 5 seizoenen weinig van bakt...
quote:Op donderdag 16 april 2009 02:26 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
1 mooie goal maakt meneer, die praktisch nooit scoort Vervolgens ziet 1 belangrijke meneer het bij Voetbal Inside en prompt wordt hij tot topspits gebombardeerd.
Damn, dit is nog slechter als Lazovic en Koevermans bij elkaar. Als dit het niveau spelers is dat er gehaald moet worden word ik toch wel heeeel verdrietigHEb geen voetbal inside gekeken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde type als Kone alleen dan kwalitatief een stuk minder en qua afronding even dramatisch...quote:Op donderdag 16 april 2009 13:12 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Cissé is een drama in het afronden. Een nieuwe Koné of Lazovic hebben we niet nodig.
En waarom zou PSV Cissé volgens jou moeten kopen?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef Flaccid het volgende:
[..]
HEb geen voetbal inside gekeken...
Niet alleen vanwege die goal, heb hem al vaker bezig gezien. Hij is erg snel en heeft een goede trap. Amrabat vind ik slecht, en we hebben al lang geen neger als aanvaller gehad (naast addo danquote:Op donderdag 16 april 2009 15:03 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En waarom zou PSV Cissé volgens jou moeten kopen?
Ga eens naar specsavers jijquote:Op donderdag 16 april 2009 15:25 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Niet alleen vanwege die goal, heb hem al vaker bezig gezien. Hij is erg snel en heeft een goede trap. Amrabat vind ik slecht, en we hebben al lang geen neger als aanvaller gehad (naast addo dan)
Hier heeft ie een punt...quote:Op donderdag 16 april 2009 15:25 schreef Flaccid het volgende:
[..]
.... en we hebben al lang geen neger als aanvaller gehad...
quote:Op donderdag 16 april 2009 02:26 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
1 mooie goal maakt meneer, die praktisch nooit scoort Vervolgens ziet 1 belangrijke meneer het bij Voetbal Inside en prompt wordt hij tot topspits gebombardeerd.
Damn, dit is nog slechter als Lazovic en Koevermans bij elkaar. Als dit het niveau spelers is dat er gehaald moet worden word ik toch wel heeeel verdrietigvoetbal inside bestaat niet, vroeger bestond er wel voetbal insite en dit seizoen heet dat voetbal internationalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
wel vermakelijkquote:Op donderdag 16 april 2009 15:54 schreef Chadi het volgende:
Slap geouwehoer van die snor. Hij weet het altijd beter dan al die trainers en directeuren.
Eerste klas bommenlegger!
Verkeerd veranderd, had er eerst voetbal international staan maar toen dacht ik dat alleen het blad zo heet. Niet dusquote:Op donderdag 16 april 2009 15:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voetbal inside bestaat niet, vroeger bestond er wel voetbal insite en dit seizoen heet dat voetbal international
Die van mij gaat morgen...quote:Op donderdag 16 april 2009 18:03 schreef Lemming22 het volgende:
Nou de aanvraag voor een seizoenskaart is op de bus. Nu allemaal niet ook aanvragen insturen he! Ik wil ook weer eens een SCC
Ik verwacht dat er veel plaatsen vrij zullen zijn.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:03 schreef Lemming22 het volgende:
Nou de aanvraag voor een seizoenskaart is op de bus. Nu allemaal niet ook aanvragen insturen he! Ik wil ook weer eens een SCC
Dit, en oplettende fokkertjes weten hoe ik over Koné denk en daarmee meteen wat ik van Cisse vindquote:Op donderdag 16 april 2009 15:02 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Zelfde type als Kone alleen dan kwalitatief een stuk minder en qua afronding even dramatisch...
Mooi zo, successupporters zijn sowieso irritant...quote:Op donderdag 16 april 2009 18:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er veel plaatsen vrij zullen zijn.
Dennis Rommedahl is ook erg snel.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:25 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Niet alleen vanwege die goal, heb hem al vaker bezig gezien. Hij is erg snel en heeft een goede trap. Amrabat vind ik slecht, en we hebben al lang geen neger als aanvaller gehad (naast addo dan)
Same here!quote:
PSV heeft er van dat soort toch genoeg.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:39 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Mooi zo, successupporters zijn sowieso irritant...
Das de prijs van succes!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
PSV heeft er van dat soort toch genoeg.
Tel daar de kridietcrisis bij op en nog meer mensen die ermee kappen.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:39 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Mooi zo, successupporters zijn sowieso irritant...
Alsof dat positief is. Dan mag je clubje dadelijk nog blij zijn als ze figuren als Cisse kunnen halen.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Tel daar de kridietcrisis bij op en nog meer mensen die ermee kappen.
Elke club heeft ongeveer evenveel last van de kredietcrisis lijkt me, ik denk echt niet dat PSV hier harder wordt getroffen dan andere clubs.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof dat positief is. Dan mag je clubje dadelijk nog blij zijn als ze figuren als Cisse kunnen halen.
Andere mensen die jarenlang in de wachtrij stonden kunnen er nu sneller in.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof dat positief is. Dan mag je clubje dadelijk nog blij zijn als ze figuren als Cisse kunnen halen.
Ik denk dat PSV vooral hard geraakt wordt door het missen van de CL. Daar draait PSV op. Die paar honderd mensen die er eventueel minder komen kijken is inderdaad een druppel op de gloeiende plaat.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:51 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Elke club heeft ongeveer evenveel last van de kredietcrisis lijkt me, ik denk echt niet dat PSV hier harder wordt getroffen dan andere clubs.
En Philips heeft toch nooit veel geld gestopt in PSV en zal dat ook nooit doen.
Bron: ad.nlquote:PSV presenteert Rutten vandaag
Door ROB HARTOG
EINDHOVEN - PSV bereidt voor vandaag een persconferentie voor om Fred Rutten te presenteren als de nieuwe trainer van de club uit Eindhoven.
Weliswaar moeten beide partijen eerst in een afrondend gesprek de laatste details nog regelen, maar de taxatie is dat de kogel daarna definitief door de kerk is en dat Fred Rutten officieel kan worden benoemd als hoofdcoach van PSV.
De 46-jarige Rutten is in Eindhoven al maanden de gedroomde kandidaat om de in januari opgestapte Huub Stevens op te volgen. Hij zat echter vast bij het Duitse Schalke 04.
Pas nadat hij daar vorige maand wegens teleurstellende resultaten op non-actief was gesteld, nadat Schalke 04 en Rutten na lange onderhandelingen overeenstemming bereikten over de hoogte van de afkoopsom, kwam voor zijn oude club PSV de weg vrij de gesprekken met de voormalige assistent van Guus Hiddink te openen.
Rutten had ook wel bij schalke willen blijven.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk dat Youri bij Schalke wil blijven
Ik heb dit jaar maar eens een prijsklasse opgeschreven in plaats van vakken. Zo ga ik ervan uit dat ik meer kans heb om er tussen te komenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:41 schreef Rucebo het volgende:
Welk(e) vak(ken) trouwens?
1e keus: tweede ring Oost
2e keus: Westtribune
Dat is nog niet eens zo'n slecht plan. Dan laat je hen gewoon uitzoeken waar je terecht komt en je weet meteen hoeveel je ongeveer kwijt gaat zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:27 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar maar eens een prijsklasse opgeschreven in plaats van vakken. Zo ga ik ervan uit dat ik meer kans heb om er tussen te komen
Spannend! Wat zou het worden een nieuwe topspitsquote:Omroep Brabant zendt persconferentie 14.30 uur live uit
17 april 2009 12:30
In het Philips Stadion wordt vanmiddag om 14.30 uur een persconferentie gehouden, waarop de directie van de club een aantal mededelingen zal doen. Deze bijeenkomst wordt live uitgezonden op de regionale zender Omroep Brabant. Tot aan de persconferentie zal PSV verder geen mededelingen naar buiten brengen.
Ik denk dat het per direct is.. hij moet nog aardig wat aan het team werken..quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:50 schreef mcyodogg het volgende:
Belagrijkste vraag is of het per direct is of per ingang van juni/juli.
quote:Boete voor PSV wegens spreekkoren
EREDIVISIE - PSV heeft van de tuchtcommissie betaald voetbal een boete van 5000 euro gekregen wegens kwetsende spreekkoren tijdens de wedstrijd PSV - AZ op 14 februari tegen arbiter Björn Kuipers en trainer Louis van Gaal van AZ. Dit heeft de club vrijdag bekendgemaakt.
PSV verweerde zich tijdens de zitting van de tuchtcommissie met het gegeven dat de club het door de KNVB vastgestelde protocol ten aanzien van ongewenste spreekkoren heeft gevolgd en dat dit uiteindelijk ook heeft geleid tot het verder uitblijven van dergelijke wantoestanden. Desondanks werd PSV veroordeeld tot een onvoorwaardelijke boete.
hij zal wel per direct zich met het elftal van volgend seizoen gaan bemoeien maar Lodeweges maakt het seizoen af.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:50 schreef mcyodogg het volgende:
Belagrijkste vraag is of het per direct is of per ingang van juni/juli.
quote:
Ik heb geen idee. Misschien dat je via PSV.tv wat kan volgen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:46 schreef rubbereend het volgende:
Is de persconferentie nog ergens online te volgen?
Voor anderhalf keer dat bedrag mag je een grasmat de dag voor de wedstrijd vervangen!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]voor het dubbele bedrag mag je een grensrechter omduwen
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Voor anderhalf keer dat bedrag mag je een grasmat de dag voor de wedstrijd vervangen!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Voor anderhalf keer dat bedrag mag je een grasmat de dag voor de wedstrijd vervangen!
Dat betwijfel ik met met een beachvolleyballerquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:35 schreef -SG- het volgende:
net te laat ingeschakeld. Beachvolleyballer? Vertel.
Hij werd in het balkje van Omroep Brabant aangekondigd als Fred Rutten met eronder beachvolleyballerquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:35 schreef -SG- het volgende:
net te laat ingeschakeld. Beachvolleyballer? Vertel.
Hahaquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij werd in het balkje van Omroep Brabant aangekondigd als Fred Rutten met eronder beachvolleyballer
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:33 schreef dndiek het volgende:
http://www.omroepbrabant.nl/dialogs/radio.aspx
voor de mensen die geen omroep brabant hebben
Heeft iemand een screenshotje?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij werd in het balkje van Omroep Brabant aangekondigd als Fred Rutten met eronder beachvolleyballer
iddquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:54 schreef Suijk het volgende:
dat je maar net zo succesvol mag zijn als bij je laatste club.
Maar op basis van een jaar waarin hij vierde werd met Twente gaat hij nu weer succes brengen bij PSVquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:38 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
idd![]()
wat is die Fred Rutten daar door de mand gevallen zeg
Meer dan clown Bassie gepresteerd heeft, die zou Twente laten degraderenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:40 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Maar op basis van een jaar waarin hij vierde werd met Twente gaat hij nu weer succes brengen bij PSV.
We hebben het hier toch over PSV-onderwerpen, wat heeft van Basten daar mee te maken? Ik ben het trouwens met je eens dat van Basten een dramatische coach is, maar dat heeft in dit topic niet zoveel relevantie.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meer dan clown Bassie gepresteerd heeft, die zou Twente laten degraderen
bovenal omdat ie goedkeuring heeft van God Guus. ze weten het niet meer daar in Eindhoven dus gaan ze gewoon uit van zijn mening. echt een wanhoopspoging.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:40 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Maar op basis van een jaar waarin hij vierde werd met Twente gaat hij nu weer succes brengen bij PSV.
Who caresquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:49 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
We hebben het hier toch over PSV-onderwerpen, wat heeft van Basten daar mee te maken? Ik ben het trouwens met je eens dat van Basten een dramatische coach is, maar dat heeft in dit topic niet zoveel relevantie.
Heb ik ook gezien ja. Wat een held is Ruud ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuk filmpje met van Gol op PSV.tv (Met o.a. 2x hattrick in 1 seizoen tegen Ajax)
Lijkt me ook fantastisch. Moeten we wel weer 4-4-2 gaan spelen...quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het zou echt perfect zijn als we nog eens een koningskoppel op z'n Nilis - Van Nistelrooy kregen
Middelmaat volop dus dat gaat goed komen iddquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:56 schreef rubbereend het volgende:
Rutten heeft bewezen met middelmatig niveau spelers de voorronde CL te kunnen halen. Dat hebben we dus op dit moment nodig
Ajacieden in een PSV topic. Dat heeft Van Basten ermee te maken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:49 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
We hebben het hier toch over PSV-onderwerpen, wat heeft van Basten daar mee te maken?
Ik zie op dit moment geen spelers die zo goed zijn als zij waren. Ik zag wel potentie in Toivonen - Affelay in de eerste paar potjes.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het zou echt perfect zijn als we nog eens een koningskoppel op z'n Nilis - Van Nistelrooy kregen
fijn dat je hem ook nog uitlegtquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Middelmaat volop dus dat gaat goed komen idd
Nou, misschien dat excuusneger Cissé die rol wel kan overnemen, toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:24 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik zie op dit moment geen spelers die zo goed zijn als zij waren. Ik zag wel potentie in Toivonen - Affelay in de eerste paar potjes.
Net zoals God Johan, die eindelijk als verlosser zijn cluppie kwam vertellen hoe het allemaal moest, zo'n beetje MvB persoonlijk Ajax binnen heeft geloodst, na jarenlang verstoken te zijn geweest van succes en noemenswaardige prijzen, en schutterende trainers. Om vervolgens door dezelfde trainer eigenlijk weer keihard in zijn rug gestoken te worden en zijn opdracht weer in te leveren.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:49 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
bovenal omdat ie goedkeuring heeft van God Guus. ze weten het niet meer daar in Eindhoven dus gaan ze gewoon uit van zijn mening. echt een wanhoopspoging.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:28 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Nou, misschien dat excuusneger Cissé die rol wel kan overnemen, toch?
Dat zijn we al 20 jaar.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Fredje is dus binnen, de grote verlosser.
Wat mij betreft zijn jullie weer titelkandidaat #1.
Dus als je 1 seizoen minder presteert val je door de mand? Elke toptrainer heeft wel eens een minder jaar gehad.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:38 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
idd![]()
wat is die Fred Rutten daar door de mand gevallen zeg
Er is wel wat meer nodig om ons weer titelkandidaat te maken. Een slordige 30 miljoen euro minstens.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Fredje is dus binnen, de grote verlosser.
Wat mij betreft zijn jullie weer titelkandidaat #1.
Precies en Rutten kent het NL voetbal toch wel goed en past perfect bij PSV vind ik.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dus als je 1 seizoen minder presteert val je door de mand? Elke toptrainer heeft wel eens een minder jaar gehad.
Even duidelijk gemaakt dat het inderdaad NIET makkelijk gaat worden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:27 schreef leolinedance het volgende:
en dat zal nog niet zo makkelijk worden...
Als dit soort gasten al niet wil komen gaan we er weer een zware dobber aan krijgen deze zomer....quote:18/4/2009 - Engelaar en Elia twijfelen over PSV
Volgens De Telegraaf heeft Fred Rutten al contact gehad met Orlando Engelaar en Eljero Elia over een mogelijke transfer. Beide spelers zouden echter twijfelen over een vervolg van hun loopbaan bij PSV. Vooral omdat er ook gerenommeerde clubs uit de grote competities concreet geinteresseerd zijn. Bovendien is het de vraag of PSV hen kan betalen.
Ik heb liever dat er een nieuwe Alex komtquote:Op zaterdag 18 april 2009 09:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als dit soort gasten al niet wil komen gaan we er weer een zware dobber aan krijgen deze zomer....
Dat zou mooi zijn, maar dan moet je wel een netwerk hebben. Daar heeft het de afgelopen tijd nogal aan ontbroken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat er een nieuwe Alex komt![]()
Totaal onbekende spelers voor ons, maar wel goed dus
Utrecht heeft in geen jaren gescoord.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:27 schreef leolinedance het volgende:
Heerenveen uit naar Utrecht, die zie ik nog wel punten verspelen. Dan moeten wij ze natuurlijk wel zelf ook pakken en dat zal nog niet zo makkelijk worden...
Maar nu is Rutten er weerquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, maar dan moet je wel een netwerk hebben. Daar heeft het de afgelopen tijd nogal aan ontbroken.
Wees blij dat ze twijfelen. Normaalgesproken zouden ze direct nee hebben gezegd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als dit soort gasten al niet wil komen gaan we er weer een zware dobber aan krijgen deze zomer....
Als z eniet willen jammer toch. Ik bedoel ze hebben zaakwaarnemers die ze van die salarissen beloven waar PSV niet aan kan tippen. Elia is overhyped. Hij is wel goed maar geen wereld voetballer om diep voor in de buidel te tasten. Het is gewoon een hele grote show waar je eigenlijk als PSV , AJAX niet aan mee moet doen. Willen ze 12 miljoen let them keep him!quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens naar Heerenveen. Wij moeten gewoon de laatste 4 wedstrijden winnen als we nog 4e willen worden. Als je dat doet is de kans groot dat je het redt. Alleen geloof ik niet dat we zondag van Ajax winnen...quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:27 schreef leolinedance het volgende:
Heerenveen uit naar Utrecht, die zie ik nog wel punten verspelen. Dan moeten wij ze natuurlijk wel zelf ook pakken en dat zal nog niet zo makkelijk worden...
Ben ik het helemaal mee eens hoor, maar het verontrust me gewoon dat Nederlandse talenten en net-niet-toppers als die 2 blijkbaar gewoon al niet meer in Nederland willen spelenquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als z eniet willen jammer toch. Ik bedoel ze hebben zaakwaarnemers die ze van die salarissen beloven waar PSV niet aan kan tippen. Elia is overhyped. Hij is wel goed maar geen wereld voetballer om diep voor in de buidel te tasten. Het is gewoon een hele grote show waar je eigenlijk als PSV , AJAX niet aan mee moet doen. Willen ze 12 miljoen let them keep him!
Tsjah die willen ook hun zakken vullen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens hoor, maar het verontrust me gewoon dat Nederlandse talenten en net-niet-toppers als die 2 blijkbaar gewoon al niet meer in Nederland willen spelen
Elia dribbelt nu leuk in Nederland, dat lukt hem in Spanje of Italie niet, dan ligt hij na de eerste beweging op de grond.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als z eniet willen jammer toch. Ik bedoel ze hebben zaakwaarnemers die ze van die salarissen beloven waar PSV niet aan kan tippen. Elia is overhyped. Hij is wel goed maar geen wereld voetballer om diep voor in de buidel te tasten. Het is gewoon een hele grote show waar je eigenlijk als PSV , AJAX niet aan mee moet doen. Willen ze 12 miljoen let them keep him!
Kwestie van geld.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens hoor, maar het verontrust me gewoon dat Nederlandse talenten en net-niet-toppers als die 2 blijkbaar gewoon al niet meer in Nederland willen spelen
Het probleem is niet dat hij denkit dat hij daar gaat uitblinken. Hij weet dat hij dan binnen is. Als hij voor 3 jaar een wereld salaris kan opstrijken plus teken geld.. en dan hierheen met nog wat tekengeld en dan eventueel ergens anders heen met teken geld... reken uitquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Elia dribbelt nu leuk in Nederland, dat lukt hem in Spanje of Italie niet, dan ligt hij na de eerste beweging op de grond.
Elia moet gewoon naar Ajax of PSV gaan en niet denken dat hij in een grote competitie wekelijks de smaakmaker kan zijn.
Als Ajax of PSV zou ik een jaartje wachten. Dan is Elia geflopt bij een Engelse of Spaanse subtopper en kun je ´m wat goedkoper ophalen.
Ik zou meteen tekenen. Dat doen die voetballers ook.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kwestie van geld.
Jij verdient in NL 3.000 euro netto met jouw baan en je kunt bij andere bedrijven in NL maximaal 3.200 netto verdienen... Wat doe je dan als er bedrijven uit bijvoorbeeld Engeland, Duitsland, Italie en Spanje zijn die jou een leukere baan (lees: interessantere competitie) aanbieden en een salaris van 10.000 euro netto... ?
Een contract van 5 jaar bij PSV en hij is ook binnen. Als hij bij PSV goed meedraait kan hij ook wel terecht bij subtoppers in grotere competities. De echte top zit toch niet op hem te wachten: nu niet, dan ook niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het probleem is niet dat hij denkit dat hij daar gaat uitblinken. Hij weet dat hij dan binnen is. Als hij voor 3 jaar een wereld salaris kan opstrijken plus teken geld.. en dan hierheen met nog wat tekengeld en dan eventueel ergens anders heen met teken geld... reken uit.
Elia heeft het zelfs in NL moeilijk hoor. Als je echt zo goed bent dan moet je vaker scoren en meer assists geven. Hij heeft zo goed als het rendement van leonardo. Hij oogt alleen beter
Kan wel begrijpen dat ze ook willen werken aan een wat bredere selectie, nu is het allemaal erg smal. Maar 12 mio... daar kopen ze normaalgesproken een heel elftal voor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:22 schreef Chadi het volgende:
Waarom zou je trouwens Elia willen hebben als je dsuzak hebt???
Drenthe heeft ook na mislukking bij Real de leuke clubs en contracten voor het uitkiezen. Was hij bij Feyenoord gebleven en had hij geen geweldig jaar gehad (wat voor de hand lag) dan had hij er nu nog steeds gespeeld of had hij Championship of NEC gespeeld.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:28 schreef Chadi het volgende:
Drenthe kan nu gewoon in dezelfde categorie blijven zitten. Hij heeft bij Real gespeeld.. als die hier terug komt krijgt ie alsnog een goed salaris. En als hij dan weer weg gaat heeft ie op zijn CV real staan en netto gezien heeft ie beter geboerd.
En 12 miljoen voor de breedte.. moet niet gekker worden hoor. Ik denk dat dat PSV en AJAX kapot gaat maken als ze op die fiets blijven spenderen. Die gast mag blij zijn als ie een basis plaats krijgt bij een top club in Nederland. Dat Twente nu boven Ajax en PSV staat wil niets zeggen. Voor je het weet doen ze weer mee om plek 7-8
Je moet gewoon 16 a 18 spelers hebben die basisspeler kunnen zijn/worden. Elia kan er daar eentje van zijn, maar 12 mio is gekkenwerk. Kan PSV financieel ook niet verantwoorden om het hele budget op te souperen aan één overschatte dribbelaar.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:33 schreef Chadi het volgende:
Vroeger deden ze ook bijna nooit zulke aankopen voor de breedte. Als je zoveel geld uitgeeft moet je zeker weten dat die jongen basis speler wordt op korte termijn.
Zoveel leverde dat ook niet meer op. Spelers als Alex, Gomes en Farfan waren de laatste voltreffers. De Zuidamerikanen die daarna zijn gekomen hebben het niet gemaakt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:44 schreef Lemming22 het volgende:
Jammer alleen dat ons netwerk in Zuid-Amerika naar de klote is
Het waren 80 mooie minuten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:36 schreef noxious het volgende:
Ik vond Fagner helemaal niet zo heel slecht eigenlijk, die keren dat ik hem gezien heb bij Jong PSV en die enkele keer in het eerste.
Bovendien speelde die jongen met zo veel plezier dat het gewoon leuk was om naar te kijken. Ik vergeet nooit meer dat doelpunt en zijn juichen daarna
Net of dat zoveel zegt, Aissati heeft veel minuten gemaakt in het 1e wil je zeggenquote:
Zeg ik ergens dan dat Aissati bij PSV is geslaagd?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:59 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Net of dat zoveel zegt, Aissati heeft veel minuten gemaakt in het 1e wil je zeggen
Veel speelminuten bij PSV geeft niet aan of een voetballer kwaliteiten heeft bedoel ik ermee.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dan dat Aissati bij PSV is geslaagd?
Voorbeelden genoeg...quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:12 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Veel speelminuten bij PSV geeft niet aan of een voetballer kwaliteiten heeft bedoel ik ermee.
Ja, maar zij zijn in hun eigen wereldje WEL dat soort toppers.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had het ook over Heerenveenquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Utrecht heeft in geen jaren gescoord.
Geen vertrouwen in onze overwinning morgen dus!1!!!1!!!quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:18 schreef leolinedance het volgende:
Hoop wel dat Twente wint van Feyenoord vandaag. Gun Ajax de 2e plek niet
Ik hoop eerder dat Heerenveen verliest...quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:18 schreef leolinedance het volgende:
Hoop wel dat Twente wint van Feyenoord vandaag. Gun Ajax de 2e plek niet
Ik hoop dat PSV wint, dat vind ik eigenlijk veel belangrijker dan wat de rest doet. Zoals ik al eerder zei: als wij gewoon de laatste 4 wedstrijden winnen hebben een goede kans als 4e te eindigen, laten we daar eens mee beginnen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik hoop eerder dat Heerenveen verliest...
Tegen utrecht die al een 12 uur niet gescoord heeft...quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik hoop eerder dat Heerenveen verliest...
Twente en AZ. Grote kans dat ze nog punten laten liggen.quote:zo 19/4 FC Utrecht - Heerenveen
za 25/4 Heerenveen - FC Twente
zo 3/5 Heerenveen - ADO Den Haag
zo 10/5 AZ - Heerenveen
Kortom de laatste speelrondes worden allemaal leuk!quote:zaterdag 18-04-2009 20:45 Feyenoord - FC Twente voorbeschouwing
zaterdag 25-04-2009 19:45 sc Heerenveen - FC Twente
zondag 03-05-2009 14:30 FC Twente - AZ
zondag 10-05-2009 14:30 Ajax - FC Twente
AZ is uitgespeeld dan, ik weet niet of dat zo gunstig is. Een PSV dat al kampioen was speelde ook nooit echt goed na de huldigingquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:38 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Tegen utrecht die al een 12 uur niet gescoord heeft...
Programma
[..]
Twente en AZ. Grote kans dat ze nog punten laten liggen.
Ajax moet nog langs ons, AZ, Sparta en Twente. Ook niet eenvoudig.
Twente moet nog:
[..]
Kortom de laatste speelrondes worden allemaal leuk!
Ik weet niet of dat van toepassing is, we zullen zien.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:57 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
AZ is uitgespeeld dan, ik weet niet of dat zo gunstig is. Een PSV dat al kampioen was speelde ook nooit echt goed na de huldiging
Alles beter dan Ajaxquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:13 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb niet zo'n haat jegens AZ zoals de meeste fans, ik vind het niet eens zo erg dat ze kampioen worden. 10000x liever AZ dan Ajax![]()
Alleen die van Gaal vind ik zon arrogante kwal, maargoed je kan niet alles hebben
Daar ben ik het mee eens ja. Ik gun het AZ zeker, maar niet Van Gaal.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:13 schreef ganzenherder het volgende:
Alleen die van Gaal vind ik zon arrogante kwal, maargoed je kan niet alles hebben
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | Speler Prijs (in mln) Huidige status Zhou 0 Tribune Brechet 0 Basisspeler Nijland 4 Bankzitter Toivonen 4 Basisspeler Isaksson 3 Basisspeler Maza 3 Bankzitter Pieters 3 Bankzitter Amrabat 2,3 Basisspeler Manco 1,4 Verhuurd Totaal: 20,7 07/08: Speler Prijs (in mln) Huidige status Roorda 0 Bankzitter Jonathan 2 (?) Verhuurd Koevermans 6,9 Bankzitter Vd Leegte 0,5 Gratis vertrokken Zonneveld 0,7 Tribune Cassio 1 Verhuurd Dzsudzsak 2,5 Basisspeler Totaal: 13,6 Perez (1,7 mln) en Lazovic (6,5 mln) weggelaten. De eerste omdat die ook weer voor hetzelfd geld vertrok, de tweede omdat die al was aangekocht voordat Reker in functie trad. (misschien geld dit overigens voor meer spelers van '07/'08). |
voor één derde daarvan hadden we Farfan, Alax en Gomes volgens mijquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er is wel wat meer nodig om ons weer titelkandidaat te maken. Een slordige 30 miljoen euro minstens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |