Jij schrijft de titels puur toe aan het gebrek aan concurrentie?quote:Op zondag 12 april 2009 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat we vorige seizoenen wél genoeg kwaliteit hadden.
De laatste twee zeker jaquote:Op zondag 12 april 2009 15:28 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Jij schrijft de titels puur toe aan het gebrek aan concurrentie?
Absoluut niet, maar Volendam wist de kansen helaas niet af te maken.quote:Op zondag 12 april 2009 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer dat Heerenveen met 1-0 wintWaren ze beter?
Ik vind het jammer van Volendam, ze spelen de laatste tijd goed voetbal, ik hoop dat deze club niet degradeerd, ik zie ze liever voetballen dan de Graafschap bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 april 2009 18:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Absoluut niet, maar Volendam wist de kansen helaas niet af te maken.
Ik vind de Graafschap de minst voetballende ploeg in de Eredivisie, die mogen van mij laatste worden...quote:Op zondag 12 april 2009 20:07 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik vind het jammer van Volendam, ze spelen de laatste tijd goed voetbal, ik hoop dat deze club niet degradeerd, ik zie ze liever voetballen dan de Graafschap bijvoorbeeld.
Van mij mogen alle clubs eruit die puur punten pakken door kunstgras-thuisvoordeel. Dat Heracles maar laatste wordt, fc Volendam krijgt nog het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 12 april 2009 20:23 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik vind de Graafschap de minst voetballende ploeg in de Eredivisie, die mogen van mij laatste worden...
In mijn achtertuinquote:Op maandag 13 april 2009 15:49 schreef Jasza het volgende:
Weet iemand waar Jong psv-Jong Ajax word gespeeld?
In het stadion zeker?
meer taken bij mensen die verstand van zaken lijken te hebben kan ik uiteraard alleen maar toejuichenquote:PSV wacht op Rutten én renovatie
Door ROB HARTOG
EINDHOVEN - PSV wacht met smart op de afronding van de onderhandelingen met de beoogde nieuwe trainer Fred Rutten.
Carlos Salcido heeft gescoord voor PSV tegen FC Utrecht. FOTO ANP
Pas zodra hij zijn handtekening heeft gezet onder een twee- of driejarige verbintenis kan het vizier volledig op volgend seizoen.
Onder supervisie van Rutten zal drastisch het mes gaan in de selectie. PSV kan zich niet nog een seizoen veroorloven als het bijna afgelopen voetbaljaar, waarin de ploeg na vier landstitels op rij nationaal en internationaal een bijrol had.
Het past niet bij de status van de club dat met nog maar vier wedstrijden op het programma Europees voetbal nog niet eens vaststaat. Zaterdagavond zette PSV in het dodelijk saaie duel (2-0) tegen het machteloze FC Utrecht weliswaar een stap in de goede richting, maar de ploeg is nog altijd afhankelijk van de concurrentie (Heerenveen) om rechtstreekse kwalificatie voor de Europa League, de opvolger van het UEFA Cup-toernooi, af te dwingen.
Zolang Fred Rutten niet heeft getekend wil nieman het officieel bevestigen, maar PSV staat zowel binnen als buiten de lijnen aan de vooravond van flinke veranderingen. Organisatorisch neemt Rutten een deel van de taken van Jan Reker over. De algemeen directeur is straks op technisch gebied niet langer de alleenheerser in Eindhoven. De functie van Adrie van Kraaij, nu nog manager transfers en scouting, wordt zelfs helemaal uitgekleed. Hij wordt de bijwagen van Rutten.
De selectie wacht een grondige renovatie. De onberekenbare Danko Lazovic mag vertrekken. De spits zelf heeft het ook wel gezien in Eindhoven. Sinds de komst van Ola Toivonen stond hij nog maar één keer (Feyenoord) in de basis.
Mike Zonneveld, Carlos Salcido en Edison Méndez zitten eveneens op de wip. Zonneveld heeft na de winter geen minuut meer in het eerste gespeeld. Salcido heeft wél een basisplaats, maar is niet de topverdediger die PSV dacht in huis te halen. Bij Méndez ligt de situatie anders. Hij functioneert meestal goed, maar weigert bij te tekenen.
Ook de toekomst van Jan Kromkamp, Otman Bakkal en Danny Koevermans is onzeker. Zij willen zo snel mogelijk weten wat de plannen van Rutten zijn. Sinds Lodeweges het heeft overgenomen van Huub Stevens komt dat trio amper aan spelen toe. Vooral Kromkamp en Koevermans willen niet nog een seizoen veelal op de bank zitten.
Veel zal afhangen van de spelers die Rutten naar Eindhoven kan halen. Orlando Engelaar (Schalke 04), Roy Beerens (Heerenveen), Marko Arnautovic (FC Twente) en Eljero Elia (FC Twente) staan hoog op zijn verlanglijstje. Het is echter de vraag of het binnenhalen van één of meer van die potentiële kandidaten financieel haalbaar is nu PSV volgend seizoen voor het eerst sinds jaren de tientallen miljoenen aan inkomsten uit de Champions League mist.
Mendez eruit, bakkal laten spelenquote:Op maandag 13 april 2009 23:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
Goed nieuws, op het Bakkal nieuws na. Laat die jongen ajb niet vertrekken.
Als de rest het niet veel beter doet, vallen zijn slechte acties ook niet zoveel op hèquote:
Alsof Bakkal al veel heeft laten zien dit seizoen. Ik mag toch aannemen dat zijn prestaties op de trainingen reden genoeg zijn om hem niet op te stellen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:59 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Snap echt niet dat dit niet al lang gebeurt
klinkt goed maar waar blijven nou de verdedigers?quote:Op maandag 13 april 2009 23:19 schreef KELDER het volgende:
stond er nog niet, wel interessant, en hoopgevend stuk als je het mij vraagt
[..]
meer taken bij mensen die verstand van zaken lijken te hebben kan ik uiteraard alleen maar toejuichen
Net zoals Aissati er natuurlijk altijd terecht naast stond................ tis je lastig bewijzen las je het vooral van 12 minuten aan het einde moet hebbenquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:41 schreef neilpad het volgende:
Snap niet dat jullie ineens al je hoop op Bakkal gevestigd hebben. Die kerel staat er ook niet voor niks langs, net zoals Koef en Lazo er langs staan. Ik kan me eigenlijk maar 1 goede wedstrijd herinneren van hem, toen hij als invaller erin kwam thuis tegen FC Groningen. Verder heeft hij zijn niveau ook niet gehaald dit seizoen.
Ooijer komt toch terug naar Eindhoven?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klinkt goed maar waar blijven nou de verdedigers?
we zijn geredquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooijer komt toch terug naar Eindhoven?
Aissati kan optyfen, die had gewoon geen geduld en op dat moment was er ook gewoon geen plek voor hem.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Net zoals Aissati er natuurlijk altijd terecht naast stond................ tis je lastig bewijzen las je het vooral van 12 minuten aan het einde moet hebben
Is ie ook niet maar ze zijn op Fok! alleen tevreden als Terry, Carragher of Vidic onze gelederen komt versterkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die man is toch helemaal niet zo slecht?
Ik hoop dat hij sowieso een jaar op niveau mee kan maar dat is al afwachten. En er vertrekken 3 verdedigers....... er zal toch wel wat moeten komen. Bovendien was de verdediging dit seizoen nou niet de zekerste linie dus zal er een kwaliteitsinjectie moeten komen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die man is toch helemaal niet zo slecht?
Met iemand als Ooijer haal je in ieder geval ervaring binnen, daarnaast hebben we Marcellis nog, maar ik ben het met je eens dat er meer verdedigers moeten komenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij sowieso een jaar op niveau mee kan maar dat is al afwachten. En er vertrekken 3 verdedigers....... er zal toch wel wat moeten komen. Bovendien was de verdediging dit seizoen nou niet de zekerste linie dus zal er een kwaliteitsinjectie moeten komen.
Aissati stel je ALTIJD op. Hij heeft kwaliteiten die andere spelers niet hebben en die doorslaggevend zijn. Hij zal verdedigend te kort komen maar aanvallend is hij gewoon wereld topquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:01 schreef neilpad het volgende:
[..]
Aissati kan optyfen, die had gewoon geen geduld en op dat moment was er ook gewoon geen plek voor hem.
Bakkal heeft dit seizoen toch genoeg basisplaatsen gehad om zijn plek te veroveren. Natuurlijk is dat niet makkelijk als het hele elftal kut speelt maar daarom snap ik de keuze voor Mendez wel.
Voor ibbi is het ook zijn laatste seizoen als alles goed gaat.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij sowieso een jaar op niveau mee kan maar dat is al afwachten. En er vertrekken 3 verdedigers....... er zal toch wel wat moeten komen. Bovendien was de verdediging dit seizoen nou niet de zekerste linie dus zal er een kwaliteitsinjectie moeten komen.
quote:Op maandag 13 april 2009 15:49 schreef Jasza het volgende:
Weet iemand waar Jong psv-Jong Ajax word gespeeld?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
Aissati stel je ALTIJD op. Hij heeft kwaliteiten die andere spelers niet hebben en die doorslaggevend zijn. Hij zal verdedigend te kort komen maar aanvallend is hij gewoon wereld top
Over Aissati ben ik het met je eens. Maar zoveel kansen heeft Bakkal nou ook niet gehad en ik vind hem wel degelijk beter dan Mendez en er zit in ieder geval toekomst in...quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:01 schreef neilpad het volgende:
[..]
Aissati kan optyfen, die had gewoon geen geduld en op dat moment was er ook gewoon geen plek voor hem.
Bakkal heeft dit seizoen toch genoeg basisplaatsen gehad om zijn plek te veroveren. Natuurlijk is dat niet makkelijk als het hele elftal kut speelt maar daarom snap ik de keuze voor Mendez wel.
verlosserrquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:49 schreef neilpad het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie Aissati nu als de verlosser omarmen maar bij PSV is hij niet altijd even goed geweest en als je dan als jong menneke net komt kijken dan heb je het nog niet verdiend om elke wedstrijd maar te blijven staan ook al speel je niks klaar.
Bakkal moet je voor de verdediging laten spelenquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:01 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Over Aissati ben ik het met je eens. Maar zoveel kansen heeft Bakkal nou ook niet gehad en ik vind hem wel degelijk beter dan Mendez en er zit in ieder geval toekomst in...
En wat dan nog? Moet dat snotjoch dan gaan janken als een kleine bitch dat ie wil vertrekken als ie niet speelt?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:18 schreef Chadi het volgende:
[..]
verlosserr
Jochie hij heeft geen kans gehad omdat ern telkens laffe trainers voor de ploeg stonden die liever een verdediger extra erin gooiden dan een aanvallend ingestelde middenvelder. Zo ook Marco bij Ajax in het begin van het seizoen.
tja dat klopt........ maarja wat moet je dan als de directeur die ook technische bevoegdheden heeft je speeltijd beloofd.........quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:11 schreef mcyodogg het volgende:
Door mensen die daar helemaal niks over te zeggen hebben
Tieft toch op, zelfs nadat Perez verkocht was aan Ajax (ook al zo'n sterk staaltje van Reker, volgens mij was hij op dat moment zelfs clubtopscorer) en als Ibi geblesseerd was kwam hij niet aan de bak, terwijl PSV creatief totaal doodgebloed was en de punten met bakken werden ingeleverd. Ja, als er zelfs dán geen beroep op je wordt gedaan ondanks beloftes van de AD zou ik ook zeggen dat PSV een dikke kan krijgen. Loyaliteit gaat maar tot een bepaald punt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:01 schreef neilpad het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |