abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68000347
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 10:59 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Snap echt niet dat dit niet al lang gebeurt
Alsof Bakkal al veel heeft laten zien dit seizoen. Ik mag toch aannemen dat zijn prestaties op de trainingen reden genoeg zijn om hem niet op te stellen.
We sure are cute for two ugly people.
pi_68000428
Snap niet dat jullie ineens al je hoop op Bakkal gevestigd hebben. Die kerel staat er ook niet voor niks langs, net zoals Koef en Lazo er langs staan. Ik kan me eigenlijk maar 1 goede wedstrijd herinneren van hem, toen hij als invaller erin kwam thuis tegen FC Groningen. Verder heeft hij zijn niveau ook niet gehaald dit seizoen.
Money won is twice as sweet as money earned.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 april 2009 @ 11:50:33 #78
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68000727
quote:
Op maandag 13 april 2009 23:19 schreef KELDER het volgende:
stond er nog niet, wel interessant, en hoopgevend stuk als je het mij vraagt
[..]

meer taken bij mensen die verstand van zaken lijken te hebben kan ik uiteraard alleen maar toejuichen
klinkt goed maar waar blijven nou de verdedigers?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 april 2009 @ 11:52:13 #79
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68000785
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:41 schreef neilpad het volgende:
Snap niet dat jullie ineens al je hoop op Bakkal gevestigd hebben. Die kerel staat er ook niet voor niks langs, net zoals Koef en Lazo er langs staan. Ik kan me eigenlijk maar 1 goede wedstrijd herinneren van hem, toen hij als invaller erin kwam thuis tegen FC Groningen. Verder heeft hij zijn niveau ook niet gehaald dit seizoen.
Net zoals Aissati er natuurlijk altijd terecht naast stond................ tis je lastig bewijzen las je het vooral van 12 minuten aan het einde moet hebben
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_68000806
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:50 schreef rubbereend het volgende:

[..]

klinkt goed maar waar blijven nou de verdedigers?
Ooijer komt toch terug naar Eindhoven?
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 april 2009 @ 11:59:42 #81
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68001029
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ooijer komt toch terug naar Eindhoven?
we zijn gered

DeLuna vindt me dik ;(
pi_68001039
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:59 schreef rubbereend het volgende:

[..]

we zijn gered

Die man is toch helemaal niet zo slecht?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_68001079
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:52 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Net zoals Aissati er natuurlijk altijd terecht naast stond................ tis je lastig bewijzen las je het vooral van 12 minuten aan het einde moet hebben
Aissati kan optyfen, die had gewoon geen geduld en op dat moment was er ook gewoon geen plek voor hem.
Bakkal heeft dit seizoen toch genoeg basisplaatsen gehad om zijn plek te veroveren. Natuurlijk is dat niet makkelijk als het hele elftal kut speelt maar daarom snap ik de keuze voor Mendez wel.
pi_68001135
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Is ie ook niet maar ze zijn op Fok! alleen tevreden als Terry, Carragher of Vidic onze gelederen komt versterken .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 april 2009 @ 12:10:10 #85
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68001339
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij sowieso een jaar op niveau mee kan maar dat is al afwachten. En er vertrekken 3 verdedigers....... er zal toch wel wat moeten komen. Bovendien was de verdediging dit seizoen nou niet de zekerste linie dus zal er een kwaliteitsinjectie moeten komen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_68001418
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:10 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij sowieso een jaar op niveau mee kan maar dat is al afwachten. En er vertrekken 3 verdedigers....... er zal toch wel wat moeten komen. Bovendien was de verdediging dit seizoen nou niet de zekerste linie dus zal er een kwaliteitsinjectie moeten komen.
Met iemand als Ooijer haal je in ieder geval ervaring binnen, daarnaast hebben we Marcellis nog, maar ik ben het met je eens dat er meer verdedigers moeten komen
Brutal. Fucking. Metal.
pi_68001826
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:01 schreef neilpad het volgende:

[..]

Aissati kan optyfen, die had gewoon geen geduld en op dat moment was er ook gewoon geen plek voor hem.
Bakkal heeft dit seizoen toch genoeg basisplaatsen gehad om zijn plek te veroveren. Natuurlijk is dat niet makkelijk als het hele elftal kut speelt maar daarom snap ik de keuze voor Mendez wel.
Aissati stel je ALTIJD op. Hij heeft kwaliteiten die andere spelers niet hebben en die doorslaggevend zijn. Hij zal verdedigend te kort komen maar aanvallend is hij gewoon wereld top
pi_68001886
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:10 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Voor ibbi is het ook zijn laatste seizoen als alles goed gaat.
pi_68002304
quote:
Op maandag 13 april 2009 15:49 schreef Jasza het volgende:
Weet iemand waar Jong psv-Jong Ajax word gespeeld?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_68002663
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:24 schreef Chadi het volgende:

[..]

Aissati stel je ALTIJD op. Hij heeft kwaliteiten die andere spelers niet hebben en die doorslaggevend zijn. Hij zal verdedigend te kort komen maar aanvallend is hij gewoon wereld top
Ik weet dat jullie Aissati nu als de verlosser omarmen maar bij PSV is hij niet altijd even goed geweest en als je dan als jong menneke net komt kijken dan heb je het nog niet verdiend om elke wedstrijd maar te blijven staan ook al speel je niks klaar.
pi_68002974
quote:

[..]

Over Aissati ben ik het met je eens. Maar zoveel kansen heeft Bakkal nou ook niet gehad en ik vind hem wel degelijk beter dan Mendez en er zit in ieder geval toekomst in...
pi_68003517
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:49 schreef neilpad het volgende:

[..]

Ik weet dat jullie Aissati nu als de verlosser omarmen maar bij PSV is hij niet altijd even goed geweest en als je dan als jong menneke net komt kijken dan heb je het nog niet verdiend om elke wedstrijd maar te blijven staan ook al speel je niks klaar.
verlosserr

Jochie hij heeft geen kans gehad omdat ern telkens laffe trainers voor de ploeg stonden die liever een verdediger extra erin gooiden dan een aanvallend ingestelde middenvelder. Zo ook Marco bij Ajax in het begin van het seizoen.
pi_68003573
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 13:01 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Over Aissati ben ik het met je eens. Maar zoveel kansen heeft Bakkal nou ook niet gehad en ik vind hem wel degelijk beter dan Mendez en er zit in ieder geval toekomst in...
Bakkal moet je voor de verdediging laten spelen
  dinsdag 14 april 2009 @ 14:01:29 #94
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_68004684
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 13:18 schreef Chadi het volgende:

[..]

verlosserr

Jochie hij heeft geen kans gehad omdat ern telkens laffe trainers voor de ploeg stonden die liever een verdediger extra erin gooiden dan een aanvallend ingestelde middenvelder. Zo ook Marco bij Ajax in het begin van het seizoen.
En wat dan nog? Moet dat snotjoch dan gaan janken als een kleine bitch dat ie wil vertrekken als ie niet speelt?
Jammer dat ie wegging, maar als het zo'n jankerd is dan hoeft ie ook niet op sympathie te rekenen bij ons.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 april 2009 @ 14:11:14 #95
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68005009
Er was hem natuurlijk wel meer speeltijd beloofd.......
DeLuna vindt me dik ;(
pi_68005029
Door mensen die daar helemaal niks over te zeggen hebben
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 14 april 2009 @ 14:13:42 #97
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_68005097
Ook dan vind ik dat je niet zo moet gaan janken, maar dan moet je bij Reker zijn voor zijn onkundig gedrag. Daar moet je dan gaan klagen, en niet als een bitch naar de media stappen.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 april 2009 @ 14:14:58 #98
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68005139
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 14:11 schreef mcyodogg het volgende:
Door mensen die daar helemaal niks over te zeggen hebben
tja dat klopt........ maarja wat moet je dan als de directeur die ook technische bevoegdheden heeft je speeltijd beloofd.........
DeLuna vindt me dik ;(
pi_68005918
Afellay had op dezelfde leeftijd als Aissati op dat moment een stuk minder wedstrijden in het eerste van PSV gespeeld dus hij had zich gewoon niet zo moeten aanstellen, maar goed het heeft weinig nut die hele kwestie weer op te rakelen.

Bakkal heeft dit seizoen 25 wedstrijden gespeeld waarvan 11 in de basis. Het vertrek van Stevens lijkt hem niet veel goed te hebben gedaan, aangezien Lodeweges gewoon vasthoudt aan dezelfde opstelling. Ik denk dat als Rutten komt hij weer een goede kans maakt aangezien hij bij FC Twente gewoon een basisspeler was.
pi_68008336
quote:

[..]

Tieft toch op, zelfs nadat Perez verkocht was aan Ajax (ook al zo'n sterk staaltje van Reker, volgens mij was hij op dat moment zelfs clubtopscorer) en als Ibi geblesseerd was kwam hij niet aan de bak, terwijl PSV creatief totaal doodgebloed was en de punten met bakken werden ingeleverd. Ja, als er zelfs dán geen beroep op je wordt gedaan ondanks beloftes van de AD zou ik ook zeggen dat PSV een dikke kan krijgen. Loyaliteit gaat maar tot een bepaald punt.

*wacht af tot de irrelevante "JA MAAR REKER MOCHT DAT HELEMAAL NIET BELOVEN"-reacties binnen stromen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')