abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 april 2009 @ 17:17:46 #101
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_68011830
JA MAAR REKER MOCHT DAT HELEMAAL NIET BELOVEN!
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_68011861
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:17 schreef HL_Dog43 het volgende:
JA MAAR REKER MOCHT DAT HELEMAAL NIET BELOVEN!
Bwehehehe!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_68020731
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tieft toch op, zelfs nadat Perez verkocht was aan Ajax (ook al zo'n sterk staaltje van Reker, volgens mij was hij op dat moment zelfs clubtopscorer) en als Ibi geblesseerd was kwam hij niet aan de bak, terwijl PSV creatief totaal doodgebloed was en de punten met bakken werden ingeleverd. Ja, als er zelfs dán geen beroep op je wordt gedaan ondanks beloftes van de AD zou ik ook zeggen dat PSV een dikke kan krijgen. Loyaliteit gaat maar tot een bepaald punt.

*wacht af tot de irrelevante "JA MAAR REKER MOCHT DAT HELEMAAL NIET BELOVEN"-reacties binnen stromen
Dat schijnen ene hoop niet te willen begrijpen. Die jongen kreeg gewoon geen kans zlefs als hij d elogische vervanger zou zijn voor iemand die niet aanwezig was. En dan moet hij op d ebank zitten en die laffe trainers aanzien. Sorry maar op die leeftijd en op zulke momenten moet je erin komen om te ontwikkelen.

Bij Ajax heeft hij in feite geen concurrentie ... al denken sommigen dat de Jong een concurrent is.

Issi in normale doen moet je gewoon altijd laten spelen omdat ie aanvallend en voetballend gewoon super veel kan brengen. Verdedigend is ie slecht maar ja what the fuck messi ook .. Torres ook .. Iniesta ook.. zo nog meer spelers met bepaalde kwaliteiten aanvallend gezien. Zo'n jongen stel je niet op omdat hij kan verdedigen maar omdat hij de knock out inleidt en je winst kan bezorgen.
pi_68021303
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 21:37 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat schijnen ene hoop niet te willen begrijpen. Die jongen kreeg gewoon geen kans zlefs als hij d elogische vervanger zou zijn voor iemand die niet aanwezig was. En dan moet hij op d ebank zitten en die laffe trainers aanzien. Sorry maar op die leeftijd en op zulke momenten moet je erin komen om te ontwikkelen.

Bij Ajax heeft hij in feite geen concurrentie ... al denken sommigen dat de Jong een concurrent is.

Issi in normale doen moet je gewoon altijd laten spelen omdat ie aanvallend en voetballend gewoon super veel kan brengen. Verdedigend is ie slecht maar ja what the fuck messi ook .. Torres ook .. Iniesta ook.. zo nog meer spelers met bepaalde kwaliteiten aanvallend gezien. Zo'n jongen stel je niet op omdat hij kan verdedigen maar omdat hij de knock out inleidt en je winst kan bezorgen.
Precies. Maar helaas waart bij ons de mentaliteit rond dat jonge talenten maar geduld moeten hebben, no matter what, als ze dan vertrekken omdat de hoogste baas van de club zijn beloftes niet nakomt en hij geen minuut speeltijd krijgt wát er ook gebeurt dan is hij een jankerd

Ik snap het prima, in zo'n situatie zou ik ook eens aan mijn hoofd gaan krabben. Of naar Ajax gaan dan zo slim was weet ik niet, ik zou in zijn geval toch eerder voor een kleinere club gegaan zijn.

Huntelaar, Aissati, Beerens, allemaal jankerds die zelf perse weg wilde, PSV treft geen enkele blaam
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_68021693
ALEX
pi_68022186
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
ALEX
Das pas een baas!
pi_68023536
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
ALEX
Patat Friet
pi_68024207
Aissati was vorig jaar gewoon slecht, klaar. Dan moet je toch niet persee in de basis omdat je HET grote talent bent en daarvoor bij vlagen wat briljante dingen hebt laten zien. Hij had gewoon pech dat Culina goed speelde en Dzsudzak er de tweede seizoenshelft bij kwam. Daarbij werd er gekozen om wat behoudener te spelen met Bakkal en/of Mendez. Ik lees niemand over Aissati's verdedigende falen dus ik weet niet waar dat over gaat... Ik snap ook wel dat je hem daarop niet moet afrekenen. Waar je PSV op mag afrekenen is het resultaat en dat was het kampioenschap. Hij had zich gewoon in het belang van het team moeten opstellen ipv te huilen en zich vast te klampen aan die uitspraak van Reker.

Ik vind gewoon niet dat je het zo zwart/wit kan stellen. Overigens vind ik die voorbeelden van Huntelaar en Beerens hier totaal niks mee te maken hebben maar goed.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_68024639
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 22:52 schreef neilpad het volgende:
Aissati was vorig jaar gewoon slecht, klaar. Dan moet je toch niet persee in de basis omdat je HET grote talent bent en daarvoor bij vlagen wat briljante dingen hebt laten zien. Hij had gewoon pech dat Culina goed speelde en Dzsudzak er de tweede seizoenshelft bij kwam. Daarbij werd er gekozen om wat behoudener te spelen met Bakkal en/of Mendez. Ik lees niemand over Aissati's verdedigende falen dus ik weet niet waar dat over gaat... Ik snap ook wel dat je hem daarop niet moet afrekenen. Waar je PSV op mag afrekenen is het resultaat en dat was het kampioenschap. Hij had zich gewoon in het belang van het team moeten opstellen ipv te huilen en zich vast te klampen aan die uitspraak van Reker.

Ik vind gewoon niet dat je het zo zwart/wit kan stellen. Overigens vind ik die voorbeelden van Huntelaar en Beerens hier totaal niks mee te maken hebben maar goed.
Ja, als jij op je werk iets wordt toegezegd door de grote baas en vervolgens wordt dat geblokkeerd door iemand recht onder hem ben je vast ook zo gericht op het teamgevoel. "Ik slik mijn promotie wel in hoor, ook al is me dat beloofd, misschien heb ik volgend jaar wel meer geluk." Iedereen die zoveel te zeiken heeft op Aissati zou zich die situatie eens voor moeten stellen en dan eens eerlijk antwoord tegenover zichzelf geven.

Verder vond ik dat hij wel degelijk voetbal bracht de keren dat hij (voornamelijk in de eerste seizoenshelf dus ) mocht spelen.

Wat Huntelaar en Beerens ermee te maken hebben is dat PSV soms moeite heeft om zijn talenten vast te houden, er worden blijkbaar nog steeds liever middelmatige speler van verre gehaald ipv talenten een kans te geven. Dat is toch typisch, als je in een paar jaar tijd talenten als Hunt en Issi zomaar de deur uit laat wandelen denk ik dat je toch eens beter moet kijken naar je doorstroming van talenten naar het eerste elftal, dan zit er blijkbaar toch ergens een flinke valkuil.
pi_68025439
Hiddink doet het gewoon ff met Chelsea, wát een held
Brutal. Fucking. Metal.
pi_68025462
Beerens zit imo nu aan zijn top en ik snap ook niet dat ze hem terug willen. De laatste weken speelt hij al weer een stuk minder en ik beschouw zijn verkoop niet als een mislukking, al lieten ze hem mss wel wat makkelijk gaan als je nu ziet dat Amrabat meteen in het diepe is gegooid en dat eigk niet de bedoeling was. Huntelaar wilde zelf niet verlengen en had gewoon geen uitzicht op een basisplaats aangezien Kezman, VoH en Farfan toen bij ons speelden. Je moet wel bedenken dat hij toen nog niet ZO goed was.

Als dat desbetreffende bedrijf ineens in een crisis terecht komt dan moet je je als werknemer er ook bij neerleggen als je promotie even in de koelkast komt te staan. Ik snap in principe ook wel dat Aissati zich genaaid voelde, maar ik vind het gewoon makkelijk om je achter die uitspraak van Reker te verschuilen. Aissati zal op enig punt toch ook wel gesnapt hebben dat Reker daar eigenlijk niet over ging.
pi_68025567
@neilpad:

Als Hiddink daar trainer was geweest had ie 100% gespeeld . De keren dat Aissati in mocht vallen wat zeeeeer beperkt was deed hij het niet slecht. Hij heeft geen kans gehad omdat hij nioet in het verdedigend plaatje paste van de trainers die laf voetbal speelden. Hij had geen enkel uitzicht op speelminuten die hem beloofd werden. En dan ga je natuurlkijk niet langer blijven want dan eindig je zelfs met die kwaliteiten bij een subtopper in de HCE uiteindelijk terwijl die jongen over 3-4 seizoenen als alles heel blijft gewoon bij de Europese top speelt.
pi_68025912
De situatie was gewoon heel anders. Als Hiddink daar had gezeten had hij hem waarschijnlijk wel laten spelen ja. Maar Vergoossen werd puur alleen afgerekend op resultaat als interim manager. Dan gaat hij niet de moeite nemen een talent te brengen. Ik denk dat onze meningen verschillen over wat hij heeft laten zien onder Koeman/Wouters in de eerste seizoens helft.
pi_68031251
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:23 schreef neilpad het volgende:
Beerens zit imo nu aan zijn top en ik snap ook niet dat ze hem terug willen. De laatste weken speelt hij al weer een stuk minder en ik beschouw zijn verkoop niet als een mislukking, al lieten ze hem mss wel wat makkelijk gaan als je nu ziet dat Amrabat meteen in het diepe is gegooid en dat eigk niet de bedoeling was. Huntelaar wilde zelf niet verlengen en had gewoon geen uitzicht op een basisplaats aangezien Kezman, VoH en Farfan toen bij ons speelden. Je moet wel bedenken dat hij toen nog niet ZO goed was.
Dat is ook zoiets, moest je VoH wel halen als je zo'n aanstormend talent had? En natuurlijk was hij toen nog niet zo goed als nu, wat is dat nu voor een argument? Feit is dat hij gewoon een exceptioneel talent in de spits was, dat had hij al lang laten zien. Overigens is er nogal een verschil tussen een basisplaats en 0 kans op spelen. Verder was Huntelaar ook gewoon pissig over het feit dat hij een veredeld jeugdcontract voorgeschoteld kreeg.
quote:
Als dat desbetreffende bedrijf ineens in een crisis terecht komt dan moet je je als werknemer er ook bij neerleggen als je promotie even in de koelkast komt te staan. Ik snap in principe ook wel dat Aissati zich genaaid voelde, maar ik vind het gewoon makkelijk om je achter die uitspraak van Reker te verschuilen. Aissati zal op enig punt toch ook wel gesnapt hebben dat Reker daar eigenlijk niet over ging.
Er was geen 'plotselinge' crisis, de situatie was bekend. En ik denk dat jij ook raar staat te kijken als iemand boven je vertrekt (Perez), jou beloofd wordt dat je iig gedeeltelijk zijn functie krijgt en dat dan iemand anders er constant mee gaat lopen en als die zich ziekmeldt jij nog steeds niet aan de beurt bent. Knappe jongen als je dan nog steeds begrip op kan brengen, imo ben je dan niet meer begripvol maar naïef.

Feit is ook gewoon dat wij onze 2 grootste talenten hebben laten lopen in een bestek van een paar jaar tijd, dat zijn de feiten en dan moet je je toch echt eens achter je oren krabben. Dat kan en mag gewoon niet gebeuren.
pi_68031480
quote:
PSV bij ontlopen playoffs naar Hongarije voor oefenduel

In een artikel in De Telegraaf over de internationals die geen playoffs hoeven te spelen en daardoor een periode van twee weken tot de interlands moeten zien te overbruggen, laat Jan Reker weten dat PSV in die periode mogelijk naar Hongarije gaat. "Omdat we nog niet weten wanneer voor ons het seizoen afgelopen is, heeft het voor mij geen nut om na te denken over die twee interlands. Als wij geen play-offs hoeven te spelen gaan we in ieder geval voor een oefenwedstrijd naar Hongarije. Verdere plannen zijn er nog niet gemaakt en dat kan ook niet. Ik neem aan dat de KNVB wel een keer contact opneemt over hoe we met onze internationals om gaan in de periode voor die twee wedstrijden."
quote:
'In zomer afscheidsduel voor Cocu'

De Telegraaf meldt dat er komende zomer een afscheidsduel wordt georganiseerd voor Phillip Cocu. Op 25 of 26 juli zal een door de 101-voudig international samengesteld team het opnemen tegen PSV.
quote:
Ibi Afellay kan beter nog een jaar bij PSV blijven

EINDHOVEN - De overwinning op FC Utrecht (2-0) was zaterdagavond allang beklonken, toen Dwight Lodeweges een stuk papier en een pen uit zijn binnenzak trok. Hij toverde met rondjes, kruisjes en pijltjes. En legde rustig uit welke loopacties (pijltjes) hij van de spelers van PSV (kruisjes) verwachtte als er zoveel verdedigers van de tegenstanders (rondjes) opdoken als op deze avond.

De gedrevenheid achter Lodeweges' woorden verried zijn werkelijke motief. " Ik denk dat dit elftal nog enorm veel mogelijkheden heeft om door te groeien" , zei hij daarover. "We hebben bijvoorbeeld een ongelofelijke jonge aanvalslinie. Als deze spelers zich goed ontwikkelen, kan er weer iets moois ontstaan bij PSV."

De coach doelde op het avontuurlijke kwartet Afellay (22), Amrabat (21), Toivonen (21) en Dzsudzsák (22). Een viertal spelers met één gezamenlijke noemer: het zijn ongepolijste diamantjes. Vaak glinstert hun enorme potentie, dan weer ogen ze dof of zijn ze onzichtbaar. Onhandige, egocentrische acties wisselen ze af met opwindende, doelgerichte momenten. Afellay en Toivonen moeten het van hun voetbalintelligentie hebben, Amrabat en Dzsudzsák zijn wat opportunistischer van aard.

Het zijn allemaal coming men van de internationale voetbalscene. Voor hun ontwikkeling is het een must dat ze komend seizoen Europees voetbal spelen. Lodeweges is ervan overtuigd dat ze aan de sturende hand van Fred Rutten, zijn waarschijnlijke opvolger bij PSV, nog betere voetballers zullen worden.

Afellay staat van de vier het hoogst aangeschreven bij de grote Europese clubs. Hij wordt al jaren gelinkt aan een spraakmakende transfer naar Spanje, Italië of Engeland. De voorkeur van Afellay zelf gaat uit naar Spanje. Hij zal daar ook best eens terechtkomen. Maar moet hij die stap komende zomer al maken?

Afellay is bezig aan zijn beste seizoen bij PSV. Hij heeft zich opnieuw verder ontwikkeld, is gehard door de kritiek op zijn spel en verder gevormd door de no-nonsense cultuur op De Herdgang. De verongelijkte, vaak appelerende en snel geblesseerd ogende middenvelder die hij soms was, lijkt nu veel meer gefixeerd op het resultaat van het team en zijn eigen prestatie. Afellay speelt dichter tegen het doel van de tegenstander aan, vormt een heel sterk koppel met Toivonen en scoorde dit seizoen al twaalf keer. Vorig seizoen maakte hij slechts twee doelpunten.

De vraag is of PSV hem voldoende te bieden heeft om nog verder door te groeien. Plaatsing voor Europees voetbal zal daarbij een belangrijk criterium zijn. De komst van Rutten is zeker ook een gunstig signaal voor Afellay; de twee werkten in het verleden prima samen bij zowel het eerste elftal als de jeugd. Afellay heeft zijn vertrek na dit seizoen nog steeds niet aangekondigd. Misschien is een transfer op dit moment ook niet zo verstandig.

Het komende seizoen staat voor veel voetballers mede in het teken van het WK in Zuid-Afrika. Afellay is nu nog niet zover dat hij bij een grote club als een grote speler kan binnenstappen. Waar zijn rendement in de Nederlandse competitie is gegroeid, daar bleef dat op het hoogste podium (Champions League, interlands) onvoldoende.

Het gevaar bestaat dus dat een grote club hem 'voor de breedte' en voor de toekomst wil aantrekken. Dat vooruitzicht kan zijn kansen op WK-deelname in de weg staan. Bondscoach Bert van Marwijk maakte de voorbije maanden al duidelijk dat spelers die bij hun club geen basisplaats hebben ook bij Oranje pas op de plaats moeten maken. Rafael van der Vaart is het beste voorbeeld. Dat vooruitzicht zal Afellay en zijn zaakwaarnemer Rob Jansen ook aan het denken zetten.

Afellay kan zijn eigen toekomst binnenkort al een flinke sturing geven, net als de andere talenten van PSV. Komende zondag kan in dat opzicht een cruciale dag zijn. Bij winst op Ajax ligt de weg naar Europees voetbal open voor de ploeg van Lodeweges. Een jaar onder Rutten, die erom bekendstaat dat hij jonge voetballers beter maakt, kan vervolgens wel eens een betere leerschool blijken te zijn dan een te vroege transfer naar het buitenland.
ed.nl
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_68031567
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:50 schreef dndiek het volgende:

[..]

[..]

[..]

ed.nl
Wie zou Cocu kiezen? WK98 spelers? Ex-Barcelona?
pi_68031983
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:54 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Combi
  woensdag 15 april 2009 @ 10:19:31 #118
239628 Levi12
Indie-tuig
pi_68032196
Dat is wel heel tof. Leuk ook om naar toe te gaan. Mag ook wel eens gebeuren dat PSV een groots afscheid geeft voor een oud-speler.
Lees mijn bitch, stelletje blogs. Tyler. En Trevor. En Leviathan.
  † In Memoriam † woensdag 15 april 2009 @ 10:36:47 #119
135486 Manu82
How you doin'?
pi_68032755
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:54 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ik hoop tenminste Luc Nilis
Some memories are best forgotten
Room 23
  woensdag 15 april 2009 @ 11:07:04 #120
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_68033682
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:36 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik hoop tenminste Luc Nilis

Werd ook wel eens tijd inderdaad... maar kan er nu al niet op wachten
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_68033744
Afellay is klaar voor een overstap naar het buitenland imo.
pi_68033840
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:19 schreef Levi12 het volgende:
Dat is wel heel tof. Leuk ook om naar toe te gaan. Mag ook wel eens gebeuren dat PSV een groots afscheid geeft voor een oud-speler.
Zeker, als iemand het heeft verdiend is hij het wel.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_68036339
quote:
Op woensdag 15 april 2009 11:09 schreef sjimz het volgende:
Absoluut, maar soms kan een jaar wachten in je voordeel werken(zie Van Bommel).

Al zal dat financieel gezien minder de voorkeur hebben bij PSV.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_68036575
quote:
Op woensdag 15 april 2009 12:34 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Absoluut, maar soms kan een jaar wachten in je voordeel werken(zie Van Bommel).

Al zal dat financieel gezien minder de voorkeur hebben bij PSV.
Alleen stond Van Bommel toen nog in een sportief beter team dan Afellay nu staat.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 april 2009 @ 15:31:09 #125
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68041385
Afscheidsduel voor Cocu
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 15 april 2009 @ 15:43:50 #126
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_68041786
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:31 schreef rubbereend het volgende:
Afscheidsduel voor Cocu
Vind ik een erg mooi gebaar
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  woensdag 15 april 2009 @ 16:47:50 #127
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68044015
Even aan de Eindhovenaren in dit topic

A.s. zaterdag ben ik druk in de weer in de stad, maar wil per sé AZ - Vitesse live zien. Weten jullie een goed café in Eindhoven waar ze live eredivisiewedstrijden uitzenden, en dan specifiek deze wedstrijd a.s. zaterdag?

O'Sheas (achter de Hema) zendt alleen Engels voetbal uit

Wie heeft suggesties?
Confidence through competence
pi_68044042

Nieuwe thuisshirts?
  woensdag 15 april 2009 @ 16:51:54 #129
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_68044132
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:48 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuwe thuisshirts?
Nee oefenshirts toch? Om te kijken of ze lekker zitten en of ze goed luchten. Ik denk dat het design anders wordt.
A little knowledge is a dangerous thing.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 april 2009 @ 16:53:46 #130
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68044213
volgens het AD was het een test voor de shirts van volgend jaar......... het zou retro 70's look zijn......
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_68044362
Ik vind ze tof
pi_68044573
Wat hoeren die shirts mij? Aankopen wil ik zien! Toppers!
pi_68045004
Je kunt meteen zien welke spelers er volgend jaar weg gaan
Patat Friet
pi_68045028
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:48 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuwe thuisshirts?
Ik moet aan atletico madrid denken...\
  woensdag 15 april 2009 @ 17:58:28 #135
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_68046097
Ik aan Sparta
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
  woensdag 15 april 2009 @ 18:49:06 #136
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_68047474
Philip Cocu
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_68047590
quote:
Schalke en Rutten zijn eruit
Uitgegeven: 15 april 2009 18:37
Laatst gewijzigd: 15 april 2009 18:30

GELSENKIRCHEN - Coach Fred Rutten is vrij om bij een andere club een contract te ondertekenen.

Zijn zaakwaarnemer Kees Ploegsma heeft met de clubleiding van Schalke 04 een akkoord bereikt over de financiële afhandeling van het contract dat tot medio 2010 doorliep.

Volgens Schalke-voorzitter Josef Schnusenberg is een oplossing gevonden waarvan beide partijen profijt hebben. ''Fred Rutten kan nu een nieuwe opdracht aannemen'', liet hij woensdag weten.
http://www.nu.nl/sport/1949243/schalke-en-rutten-zijn-eruit.html

pi_68048323
quote:
Op woensdag 15 april 2009 11:09 schreef sjimz het volgende:
Sterker, hij is denk ik bijna rond met een buitenlandse club.

[ Bericht 1% gewijzigd door Chadi op 15-04-2009 19:36:29 ]
pi_68048358
quote:
Op woensdag 15 april 2009 19:14 schreef Chadi het volgende:

[..]

Sterker, hij is bijna rond met een buitenlandse club.
Welke?
pi_68048369
quote:
Op woensdag 15 april 2009 19:14 schreef Chadi het volgende:

[..]

Sterker, hij is bijna rond met een buitenlandse club.
Vertel
pi_68051082
pi_68052543
quote:
Leuk voor Fred en Schalke maar nog niet voor ons.
pi_68053100
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:53 schreef rubbereend het volgende:
volgens het AD was het een test voor de shirts van volgend jaar......... het zou retro 70's look zijn......
Het is toch tijd voor nieuwe uitshirts of niet? Dit is meer een ontwerp voor een nieuw thuisshirt...
pi_68054572
quote:
Op woensdag 15 april 2009 20:29 schreef neilpad het volgende:

Ik weet het.. zulke uitspraken zijn altijd gevaarlijk

Dus we zien het wel tzt
pi_68054690
quote:
Op woensdag 15 april 2009 21:21 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Het is toch tijd voor nieuwe uitshirts of niet? Dit is meer een ontwerp voor een nieuw thuisshirt...
Klopt helemaal
pi_68054759
quote:
Op woensdag 15 april 2009 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Leuk voor Fred en Schalke maar nog niet voor ons.
Hoezo? Wil je Rutten niet als trainer hebben bij PSV?
  woensdag 15 april 2009 @ 23:07:49 #147
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_68056938
Wil ie wel, maar zodra er pas concrete berichten zijn over zijn aanstelling, kunnen we pas echt blij zijn.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_68057063
Met dit bestuur weet je het nooit
pi_68057148
Ik vind dat PSV Cissé moet kopen!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 april 2009 @ 23:35:54 #150
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68057897
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:14 schreef Flaccid het volgende:
Ik vind dat PSV Cissé moet kopen!
die van Roda?
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')