Vind ik een erg mooi gebaarquote:
Nee oefenshirts toch? Om te kijken of ze lekker zitten en of ze goed luchten. Ik denk dat het design anders wordt.quote:
http://www.nu.nl/sport/1949243/schalke-en-rutten-zijn-eruit.htmlquote:Schalke en Rutten zijn eruit
Uitgegeven: 15 april 2009 18:37
Laatst gewijzigd: 15 april 2009 18:30
GELSENKIRCHEN - Coach Fred Rutten is vrij om bij een andere club een contract te ondertekenen.
Zijn zaakwaarnemer Kees Ploegsma heeft met de clubleiding van Schalke 04 een akkoord bereikt over de financiële afhandeling van het contract dat tot medio 2010 doorliep.
Volgens Schalke-voorzitter Josef Schnusenberg is een oplossing gevonden waarvan beide partijen profijt hebben. ''Fred Rutten kan nu een nieuwe opdracht aannemen'', liet hij woensdag weten.
Sterker, hij is denk ik bijna rond met een buitenlandse club.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:09 schreef sjimz het volgende:
Afellay is klaar voor een overstap naar het buitenland imo.
Welke?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Sterker, hij is bijna rond met een buitenlandse club.
Vertelquote:Op woensdag 15 april 2009 19:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Sterker, hij is bijna rond met een buitenlandse club.
Leuk voor Fred en Schalke maar nog niet voor ons.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:52 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/1949243/schalke-en-rutten-zijn-eruit.html
Het is toch tijd voor nieuwe uitshirts of niet? Dit is meer een ontwerp voor een nieuw thuisshirt...quote:Op woensdag 15 april 2009 16:53 schreef rubbereend het volgende:
volgens het AD was het een test voor de shirts van volgend jaar......... het zou retro 70's look zijn......
Klopt helemaalquote:Op woensdag 15 april 2009 21:21 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Het is toch tijd voor nieuwe uitshirts of niet? Dit is meer een ontwerp voor een nieuw thuisshirt...
Hoezo? Wil je Rutten niet als trainer hebben bij PSV?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Leuk voor Fred en Schalke maar nog niet voor ons.
die van Roda?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |