quote:Koevermans dreigt met vertrek bij PSV
Danny Koevermans denkt aan een vertrek bij PSV. De aanvaller zit meer op de bank dan hem lief is, en wil het vertrouwen van de nieuwe trainer anders zal hij zijn vertrek uit Eindhoven aankondigen.
Koevermans had volgens Omroep Brabant meer krediet verwacht van de technische staf van PSV. De goaltjesdief komt nauwelijks meer aan spelen toe in de hoofdmacht, sinds de komst van de Zweedse spits Ola Toivonen. Bovendien heeft PSV ook nog Danko Lazovic onder contract staan en wil de club zich graag versterken met Jan Vennegoor of Hesselink.
De oud-speler van Sparta Rotterdam en AZ speelde dit seizoen 23 duels voor PSV, waarin hij zes keer scoorde. Het shirt van Oranje droeg hij vier keer om de schouders.
Laat gaan, laat gaan. Die tractor voegt toch te weinig toe aan het niveau. En als hij niet de rol van pinchhitter wilt dragen, dan kan hij maar beter vertrekken.quote:
Ga maar naar Eindhovenquote:De eventuele aanstelling van Florentino Pérez als preses van Real Madrid zorgt voor de nodige onrust. Na het bericht over de verkoop van Arjen Robben, is de kans groot dat Ruud van Nistelrooij reeds zijn laatst duel voor de Madrilenen heeft gespeeld. Manchester City, Newcastle United en Tottenham Hotspur hebben belangstelling en mogen van Pérez met de voormalig Mancunian onderhandelen.
Liever PSV dan Man.City, Newcastle of Tottenham...quote:
Schijt, als ik Ruud was denk ik helemaal niet meer aan geldquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:06 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Liever PSV dan Man.City, Newcastle of Tottenham...
Al zal dat salaristechnisch weer anders liggen
whu whu WHUT? Robben verkocht? WHUT WHUT? Is dit een gerucht of een feit?quote:
Tegen dit Utrecht nou ? Terechte wissel Amrabat. Alweer de slechtste PSV-er wat mij betreft. Begin steeds meer te denken dat hij het niveau niet aan kan.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:07 schreef Rucebo het volgende:
2-0, had ook geen problemen verwacht vanavond...
Had het meer over Ruud, Robben is onmogelijk te halen...quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
2-0 = 3 punten
[..]
whu whu WHUT? Robben verkocht? WHUT WHUT? Is dit een gerucht of een feit?
Zowel van Gol als Robben zullen vermoedelijk niet meer in de eredivisie als speler te bewonderen zijn. Ruud heeft zelf aangegeven dat Real zijn laatste club is. Voor het geld en de uitdagingen hoeft hij het niet meer te doen. Daarvoor is onze competitie te diep qua niveau gezonken. Von Bommel zie ik mogelijk nog wel terugkomen, zo succesvol was hij niet in het buitenland.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Had het meer over Ruud, Robben is onmogelijk te halen...
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:45 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Zowel van Gol als Robben zullen vermoedelijk niet meer in de eredivisie als speler te bewonderen zijn. Ruud heeft zelf aangegeven dat Real zijn laatste club is. Voor het geld en de uitdagingen hoeft hij het niet meer te doen. Daarvoor is onze competitie te diep qua niveau gezonken. Von Bommel zie ik mogelijk nog wel terugkomen, zo succesvol was hij niet in het buitenland.
Hugo heeft nog een mooie column aan de man wiens blunder PSV de CL finale heeft gekost:
http://www.sportwereld.nl(...)ar_voor_je_land.html
PSVers nog proficiat met deze zege !!
quote:Prompt maakte Chelsea gelijk. (Borst is niet alleen een opportunist maar gewoon een sukkel. Er is er inderdaad maar één die verstand van voetbal heeft en dat is Cruijff. Ik, zelfverklaard analyticus, heb slechts een rammelende mening over voetbal.)
Dus als je minder succesvol bent in het buitenland, is de kans er nog wel dat men terugkomt naar het oude nest?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:45 schreef DikVoormekaar het volgende:
Van Bommel zie ik mogelijk nog wel terugkomen, zo succesvol was hij niet in het buitenland.
Dsudzak vind ik de laatste tijd eigenlijk wel goed spelen om eerlijk te zijn. En Amrabat, tja ik weet ook niet waarom hij zijn VVV vorm nooit heeft gehaald dit seizoen. Aan zijn kwaliteiten ligt het niet imo, laten we hem maar gewoon de kans geven zich rustig te ontwikkelen en hem niet te vroeg afschrijven zoals al vaker is gebeurd de laatste jaren.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:48 schreef Lemming22 het volgende:![]()
Oh is het al afgelopen?
![]()
Amrabat en Dzsudzsak waren echt dramatisch vandaag, gewoon ballen over de zijlijn lopen, passes over 3 meter die niet aankomen. Ik roep wel vaker dat we eerst verdedigers en een spits moeten kopen voor komend seizoen, maar ze hebben samen bewezen dat een vleugelspeler mag er toch ook wel bij mag komen
Dat is gedeeltelijk wel waar Kijk naar Cocu ;quote:Op zondag 12 april 2009 01:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dus als je minder succesvol bent in het buitenland, is de kans er nog wel dat men terugkomt naar het oude nest?
Toch ik ben niet kapot van die Vormquote:Op zondag 12 april 2009 02:59 schreef ruud.nl het volgende:
Die keeper van Utrecht heeft volgens mij geen één bal klemvast gehad, desondanks toch een paar goede reddingen in de eerste helft.
Het is jullie gegund om die snavels te verslaan. Affelay versus Aisatti !quote:Op zondag 12 april 2009 03:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgende wedstrijd tegen Ajax. Hopen dat we daar óók 3 punten uit weten te slepen
Dat is Real tegen Huelva. Aissati mag Ibis veters nog niet strikken.quote:Op zondag 12 april 2009 03:16 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Het is jullie gegund om die snavels te verslaan. Affelay versus Aisatti !
Hoop dat psv in deze wedstrijd iets meer gemotiveerd is. Maar dat lijkt me wel he. Worden leuke duels tussen Afellay en Aissati. Denk toch dat we met 3 punten eindigen in deze wedstrijd.quote:Op zondag 12 april 2009 03:16 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Toch ik ben niet kapot van die Vorm
Het Grote Feijenoord-topic #464: De bezem er doorheen!
[..]
Ik ook, maar het enige goede dat ik hem gisteren heb zien doen zijn één of twee goede ballen vanuit een vrije trap. Daarnaast heb ik hem wel twee of drie keer gewoon met de bal aan zijn voet over de zijlijn zien lopen. Dat vind ik toch wel erg treurig. Ziet hij de lijn niet? Kan hij niet kappen en terugspelen? Of desnoods de bal via de tegenstander over de lijn trappen? Toch ergens wel een gebrek aan kwaliteit of inzicht.quote:Op zondag 12 april 2009 01:59 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dsudzak vind ik de laatste tijd eigenlijk wel goed spelen om eerlijk te zijn.
Vorm speelde gisteren niet mee...quote:Op zondag 12 april 2009 03:16 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Toch ik ben niet kapot van die Vorm
Het Grote Feijenoord-topic #464: De bezem er doorheen!
[..]
http://psv.supporterswereld.nl/?actie=homequote:Op zondag 12 april 2009 09:10 schreef appelsientje het volgende:
Wat was ook weer de site waar de doelpunten van PSV opstaan??
Laatstgenoemde hangt meer van een terugkeer af dan een minder succesvolle carrière naar mijn inziens. Ik vind overigens de 2 woorden succesvolle carrière en het aantal prijzen niet relevant met elkaar. Ik zou zeggen als je als speler keer op keer tot de beste speler van Europa bent gekozen, seizoen na seizoen topscorer bent en bijvoorbeeld maar 1 keer landskampioen bent geworden. Kan ik ZEKER wel spreken van een succesvolle carrière, ongeacht de geringe prijzen die degene mijn zijn clubs heeft behaald. Zelfs als je dat allemaal niet hebt gehad, hangt het niet van het aantal prijzen af, van een succes carrière. Maar dan wil ik er wel hier bij zeggen dat het gaat om een mening.quote:Op zondag 12 april 2009 02:46 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Dat is gedeeltelijk wel waar Kijk naar Cocu ;
Erelijst
* Landskampioen: PSV (1997, 2005, 2006, 2007) / FC Barcelona (1999)
* Nationale beker: PSV (1996, 2005)
* Super Cup: PSV (1996, 1997)
* Europese Super Cup: FC Barcelona (1998)
Die heeft met PSV meer gewonnen dan met Barca. En hij vertrok net als van Bommel naar het buitenland toen hij achter in de twintig was..
Erelijst van Bommel.
PSV
* Kampioen van Nederland: 2000, 2001, 2003, 2005
* KNVB Beker: 2005
* Johan Cruijff Schaal: 2000, 2001, 2003
Barcelona
* Champions League: 2006
* Kampioen van Spanje: 2006
* Spaanse Supercup: 2005
FC Bayern München
* Kampioen van Duitsland: 2008
* DFB-Pokal: 2008
* Ligapokal: 2007
Van Bommel moest ondanks de CL weg uit Barcelona.. Bij Bayern is tot en met zijn 33e verzekerd van een contract.
Het heeft ook met de persoon en zijn partner te maken ofdat hij terugwil naar zijn laatste Nederlandse club ..
Ochja, de afgelopen seizoenen was ook driekwart van de thuiswedstrijden 3x niks en toen was er wel genoeg kwaliteit in de selectie. Die saaie, en misschien ook wel onmachtige, thuiswedstrijden zijn nou niet echt typerend voor juist dit seizoen.quote:Op zondag 12 april 2009 14:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kutpot gisteren, voor de zoveelste keer werd duidelijk dat er gewoon een enorm tekort aan kwaliteit is.
Ik zeg ook niet dat we vorige seizoenen wél genoeg kwaliteit hadden.quote:Op zondag 12 april 2009 14:41 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ochja, de afgelopen seizoenen was ook driekwart van de thuiswedstrijden 3x niks en toen was er wel genoeg kwaliteit in de selectie. Die saaie, en misschien ook wel onmachtige, thuiswedstrijden zijn nou niet echt typerend voor juist dit seizoen.
Jij schrijft de titels puur toe aan het gebrek aan concurrentie?quote:Op zondag 12 april 2009 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat we vorige seizoenen wél genoeg kwaliteit hadden.
De laatste twee zeker jaquote:Op zondag 12 april 2009 15:28 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Jij schrijft de titels puur toe aan het gebrek aan concurrentie?
Absoluut niet, maar Volendam wist de kansen helaas niet af te maken.quote:Op zondag 12 april 2009 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer dat Heerenveen met 1-0 wintWaren ze beter?
Ik vind het jammer van Volendam, ze spelen de laatste tijd goed voetbal, ik hoop dat deze club niet degradeerd, ik zie ze liever voetballen dan de Graafschap bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 april 2009 18:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Absoluut niet, maar Volendam wist de kansen helaas niet af te maken.
Ik vind de Graafschap de minst voetballende ploeg in de Eredivisie, die mogen van mij laatste worden...quote:Op zondag 12 april 2009 20:07 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik vind het jammer van Volendam, ze spelen de laatste tijd goed voetbal, ik hoop dat deze club niet degradeerd, ik zie ze liever voetballen dan de Graafschap bijvoorbeeld.
Van mij mogen alle clubs eruit die puur punten pakken door kunstgras-thuisvoordeel. Dat Heracles maar laatste wordt, fc Volendam krijgt nog het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 12 april 2009 20:23 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik vind de Graafschap de minst voetballende ploeg in de Eredivisie, die mogen van mij laatste worden...
In mijn achtertuinquote:Op maandag 13 april 2009 15:49 schreef Jasza het volgende:
Weet iemand waar Jong psv-Jong Ajax word gespeeld?
In het stadion zeker?
meer taken bij mensen die verstand van zaken lijken te hebben kan ik uiteraard alleen maar toejuichenquote:PSV wacht op Rutten én renovatie
Door ROB HARTOG
EINDHOVEN - PSV wacht met smart op de afronding van de onderhandelingen met de beoogde nieuwe trainer Fred Rutten.
Carlos Salcido heeft gescoord voor PSV tegen FC Utrecht. FOTO ANP
Pas zodra hij zijn handtekening heeft gezet onder een twee- of driejarige verbintenis kan het vizier volledig op volgend seizoen.
Onder supervisie van Rutten zal drastisch het mes gaan in de selectie. PSV kan zich niet nog een seizoen veroorloven als het bijna afgelopen voetbaljaar, waarin de ploeg na vier landstitels op rij nationaal en internationaal een bijrol had.
Het past niet bij de status van de club dat met nog maar vier wedstrijden op het programma Europees voetbal nog niet eens vaststaat. Zaterdagavond zette PSV in het dodelijk saaie duel (2-0) tegen het machteloze FC Utrecht weliswaar een stap in de goede richting, maar de ploeg is nog altijd afhankelijk van de concurrentie (Heerenveen) om rechtstreekse kwalificatie voor de Europa League, de opvolger van het UEFA Cup-toernooi, af te dwingen.
Zolang Fred Rutten niet heeft getekend wil nieman het officieel bevestigen, maar PSV staat zowel binnen als buiten de lijnen aan de vooravond van flinke veranderingen. Organisatorisch neemt Rutten een deel van de taken van Jan Reker over. De algemeen directeur is straks op technisch gebied niet langer de alleenheerser in Eindhoven. De functie van Adrie van Kraaij, nu nog manager transfers en scouting, wordt zelfs helemaal uitgekleed. Hij wordt de bijwagen van Rutten.
De selectie wacht een grondige renovatie. De onberekenbare Danko Lazovic mag vertrekken. De spits zelf heeft het ook wel gezien in Eindhoven. Sinds de komst van Ola Toivonen stond hij nog maar één keer (Feyenoord) in de basis.
Mike Zonneveld, Carlos Salcido en Edison Méndez zitten eveneens op de wip. Zonneveld heeft na de winter geen minuut meer in het eerste gespeeld. Salcido heeft wél een basisplaats, maar is niet de topverdediger die PSV dacht in huis te halen. Bij Méndez ligt de situatie anders. Hij functioneert meestal goed, maar weigert bij te tekenen.
Ook de toekomst van Jan Kromkamp, Otman Bakkal en Danny Koevermans is onzeker. Zij willen zo snel mogelijk weten wat de plannen van Rutten zijn. Sinds Lodeweges het heeft overgenomen van Huub Stevens komt dat trio amper aan spelen toe. Vooral Kromkamp en Koevermans willen niet nog een seizoen veelal op de bank zitten.
Veel zal afhangen van de spelers die Rutten naar Eindhoven kan halen. Orlando Engelaar (Schalke 04), Roy Beerens (Heerenveen), Marko Arnautovic (FC Twente) en Eljero Elia (FC Twente) staan hoog op zijn verlanglijstje. Het is echter de vraag of het binnenhalen van één of meer van die potentiële kandidaten financieel haalbaar is nu PSV volgend seizoen voor het eerst sinds jaren de tientallen miljoenen aan inkomsten uit de Champions League mist.
Mendez eruit, bakkal laten spelenquote:Op maandag 13 april 2009 23:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
Goed nieuws, op het Bakkal nieuws na. Laat die jongen ajb niet vertrekken.
Als de rest het niet veel beter doet, vallen zijn slechte acties ook niet zoveel op hèquote:
Alsof Bakkal al veel heeft laten zien dit seizoen. Ik mag toch aannemen dat zijn prestaties op de trainingen reden genoeg zijn om hem niet op te stellen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:59 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Snap echt niet dat dit niet al lang gebeurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |