1 mooie goal maakt meneer, die praktisch nooit scoort Vervolgens ziet 1 belangrijke meneer het bij Voetbal Inside en prompt wordt hij tot topspits gebombardeerd.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:14 schreef Flaccid het volgende:
Ik vind dat PSV Cissé moet kopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PatatFriet
PSV moet helemaal niemand van Roda kopen en al zeker niet die Cisse, die er al 5 seizoenen weinig van bakt...quote:
Cissé is een drama in het afronden. Een nieuwe Koné of Lazovic hebben we niet nodig.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:13 schreef Rucebo het volgende:
[..]
PSV moet helemaal niemand van Roda kopen en al zeker niet die Cisse, die er al 5 seizoenen weinig van bakt...
quote:Op donderdag 16 april 2009 02:26 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
1 mooie goal maakt meneer, die praktisch nooit scoort Vervolgens ziet 1 belangrijke meneer het bij Voetbal Inside en prompt wordt hij tot topspits gebombardeerd.
Damn, dit is nog slechter als Lazovic en Koevermans bij elkaar. Als dit het niveau spelers is dat er gehaald moet worden word ik toch wel heeeel verdrietigHEb geen voetbal inside gekeken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde type als Kone alleen dan kwalitatief een stuk minder en qua afronding even dramatisch...quote:Op donderdag 16 april 2009 13:12 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Cissé is een drama in het afronden. Een nieuwe Koné of Lazovic hebben we niet nodig.
En waarom zou PSV Cissé volgens jou moeten kopen?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef Flaccid het volgende:
[..]
HEb geen voetbal inside gekeken...
Niet alleen vanwege die goal, heb hem al vaker bezig gezien. Hij is erg snel en heeft een goede trap. Amrabat vind ik slecht, en we hebben al lang geen neger als aanvaller gehad (naast addo danquote:Op donderdag 16 april 2009 15:03 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En waarom zou PSV Cissé volgens jou moeten kopen?
Ga eens naar specsavers jijquote:Op donderdag 16 april 2009 15:25 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Niet alleen vanwege die goal, heb hem al vaker bezig gezien. Hij is erg snel en heeft een goede trap. Amrabat vind ik slecht, en we hebben al lang geen neger als aanvaller gehad (naast addo dan)
Hier heeft ie een punt...quote:Op donderdag 16 april 2009 15:25 schreef Flaccid het volgende:
[..]
.... en we hebben al lang geen neger als aanvaller gehad...
quote:Op donderdag 16 april 2009 02:26 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
1 mooie goal maakt meneer, die praktisch nooit scoort Vervolgens ziet 1 belangrijke meneer het bij Voetbal Inside en prompt wordt hij tot topspits gebombardeerd.
Damn, dit is nog slechter als Lazovic en Koevermans bij elkaar. Als dit het niveau spelers is dat er gehaald moet worden word ik toch wel heeeel verdrietigvoetbal inside bestaat niet, vroeger bestond er wel voetbal insite en dit seizoen heet dat voetbal internationalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
wel vermakelijkquote:Op donderdag 16 april 2009 15:54 schreef Chadi het volgende:
Slap geouwehoer van die snor. Hij weet het altijd beter dan al die trainers en directeuren.
Eerste klas bommenlegger!
Verkeerd veranderd, had er eerst voetbal international staan maar toen dacht ik dat alleen het blad zo heet. Niet dusquote:Op donderdag 16 april 2009 15:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voetbal inside bestaat niet, vroeger bestond er wel voetbal insite en dit seizoen heet dat voetbal international
Die van mij gaat morgen...quote:Op donderdag 16 april 2009 18:03 schreef Lemming22 het volgende:
Nou de aanvraag voor een seizoenskaart is op de bus. Nu allemaal niet ook aanvragen insturen he! Ik wil ook weer eens een SCC
Ik verwacht dat er veel plaatsen vrij zullen zijn.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:03 schreef Lemming22 het volgende:
Nou de aanvraag voor een seizoenskaart is op de bus. Nu allemaal niet ook aanvragen insturen he! Ik wil ook weer eens een SCC
Dit, en oplettende fokkertjes weten hoe ik over Koné denk en daarmee meteen wat ik van Cisse vindquote:Op donderdag 16 april 2009 15:02 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Zelfde type als Kone alleen dan kwalitatief een stuk minder en qua afronding even dramatisch...
Mooi zo, successupporters zijn sowieso irritant...quote:Op donderdag 16 april 2009 18:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er veel plaatsen vrij zullen zijn.
Dennis Rommedahl is ook erg snel.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:25 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Niet alleen vanwege die goal, heb hem al vaker bezig gezien. Hij is erg snel en heeft een goede trap. Amrabat vind ik slecht, en we hebben al lang geen neger als aanvaller gehad (naast addo dan)
Same here!quote:
PSV heeft er van dat soort toch genoeg.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:39 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Mooi zo, successupporters zijn sowieso irritant...
Das de prijs van succes!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
PSV heeft er van dat soort toch genoeg.
Tel daar de kridietcrisis bij op en nog meer mensen die ermee kappen.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:39 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Mooi zo, successupporters zijn sowieso irritant...
Alsof dat positief is. Dan mag je clubje dadelijk nog blij zijn als ze figuren als Cisse kunnen halen.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Tel daar de kridietcrisis bij op en nog meer mensen die ermee kappen.
Elke club heeft ongeveer evenveel last van de kredietcrisis lijkt me, ik denk echt niet dat PSV hier harder wordt getroffen dan andere clubs.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof dat positief is. Dan mag je clubje dadelijk nog blij zijn als ze figuren als Cisse kunnen halen.
Andere mensen die jarenlang in de wachtrij stonden kunnen er nu sneller in.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof dat positief is. Dan mag je clubje dadelijk nog blij zijn als ze figuren als Cisse kunnen halen.
Ik denk dat PSV vooral hard geraakt wordt door het missen van de CL. Daar draait PSV op. Die paar honderd mensen die er eventueel minder komen kijken is inderdaad een druppel op de gloeiende plaat.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:51 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Elke club heeft ongeveer evenveel last van de kredietcrisis lijkt me, ik denk echt niet dat PSV hier harder wordt getroffen dan andere clubs.
En Philips heeft toch nooit veel geld gestopt in PSV en zal dat ook nooit doen.
Bron: ad.nlquote:PSV presenteert Rutten vandaag
Door ROB HARTOG
EINDHOVEN - PSV bereidt voor vandaag een persconferentie voor om Fred Rutten te presenteren als de nieuwe trainer van de club uit Eindhoven.
Weliswaar moeten beide partijen eerst in een afrondend gesprek de laatste details nog regelen, maar de taxatie is dat de kogel daarna definitief door de kerk is en dat Fred Rutten officieel kan worden benoemd als hoofdcoach van PSV.
De 46-jarige Rutten is in Eindhoven al maanden de gedroomde kandidaat om de in januari opgestapte Huub Stevens op te volgen. Hij zat echter vast bij het Duitse Schalke 04.
Pas nadat hij daar vorige maand wegens teleurstellende resultaten op non-actief was gesteld, nadat Schalke 04 en Rutten na lange onderhandelingen overeenstemming bereikten over de hoogte van de afkoopsom, kwam voor zijn oude club PSV de weg vrij de gesprekken met de voormalige assistent van Guus Hiddink te openen.
Rutten had ook wel bij schalke willen blijven.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk dat Youri bij Schalke wil blijven
Ik heb dit jaar maar eens een prijsklasse opgeschreven in plaats van vakken. Zo ga ik ervan uit dat ik meer kans heb om er tussen te komenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:41 schreef Rucebo het volgende:
Welk(e) vak(ken) trouwens?
1e keus: tweede ring Oost
2e keus: Westtribune
Dat is nog niet eens zo'n slecht plan. Dan laat je hen gewoon uitzoeken waar je terecht komt en je weet meteen hoeveel je ongeveer kwijt gaat zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:27 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar maar eens een prijsklasse opgeschreven in plaats van vakken. Zo ga ik ervan uit dat ik meer kans heb om er tussen te komen
Spannend! Wat zou het worden een nieuwe topspitsquote:Omroep Brabant zendt persconferentie 14.30 uur live uit
17 april 2009 12:30
In het Philips Stadion wordt vanmiddag om 14.30 uur een persconferentie gehouden, waarop de directie van de club een aantal mededelingen zal doen. Deze bijeenkomst wordt live uitgezonden op de regionale zender Omroep Brabant. Tot aan de persconferentie zal PSV verder geen mededelingen naar buiten brengen.
Ik denk dat het per direct is.. hij moet nog aardig wat aan het team werken..quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:50 schreef mcyodogg het volgende:
Belagrijkste vraag is of het per direct is of per ingang van juni/juli.
quote:Boete voor PSV wegens spreekkoren
EREDIVISIE - PSV heeft van de tuchtcommissie betaald voetbal een boete van 5000 euro gekregen wegens kwetsende spreekkoren tijdens de wedstrijd PSV - AZ op 14 februari tegen arbiter Björn Kuipers en trainer Louis van Gaal van AZ. Dit heeft de club vrijdag bekendgemaakt.
PSV verweerde zich tijdens de zitting van de tuchtcommissie met het gegeven dat de club het door de KNVB vastgestelde protocol ten aanzien van ongewenste spreekkoren heeft gevolgd en dat dit uiteindelijk ook heeft geleid tot het verder uitblijven van dergelijke wantoestanden. Desondanks werd PSV veroordeeld tot een onvoorwaardelijke boete.
hij zal wel per direct zich met het elftal van volgend seizoen gaan bemoeien maar Lodeweges maakt het seizoen af.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:50 schreef mcyodogg het volgende:
Belagrijkste vraag is of het per direct is of per ingang van juni/juli.
quote:
Ik heb geen idee. Misschien dat je via PSV.tv wat kan volgen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:46 schreef rubbereend het volgende:
Is de persconferentie nog ergens online te volgen?
Voor anderhalf keer dat bedrag mag je een grasmat de dag voor de wedstrijd vervangen!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]voor het dubbele bedrag mag je een grensrechter omduwen
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Voor anderhalf keer dat bedrag mag je een grasmat de dag voor de wedstrijd vervangen!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Voor anderhalf keer dat bedrag mag je een grasmat de dag voor de wedstrijd vervangen!
Dat betwijfel ik met met een beachvolleyballerquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:35 schreef -SG- het volgende:
net te laat ingeschakeld. Beachvolleyballer? Vertel.
Hij werd in het balkje van Omroep Brabant aangekondigd als Fred Rutten met eronder beachvolleyballerquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:35 schreef -SG- het volgende:
net te laat ingeschakeld. Beachvolleyballer? Vertel.
Hahaquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij werd in het balkje van Omroep Brabant aangekondigd als Fred Rutten met eronder beachvolleyballer
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:33 schreef dndiek het volgende:
http://www.omroepbrabant.nl/dialogs/radio.aspx
voor de mensen die geen omroep brabant hebben
Heeft iemand een screenshotje?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij werd in het balkje van Omroep Brabant aangekondigd als Fred Rutten met eronder beachvolleyballer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |