1 mooie goal maakt meneer, die praktisch nooit scoort Vervolgens ziet 1 belangrijke meneer het bij Voetbal Inside en prompt wordt hij tot topspits gebombardeerd.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:14 schreef Flaccid het volgende:
Ik vind dat PSV Cissé moet kopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PatatFriet
PSV moet helemaal niemand van Roda kopen en al zeker niet die Cisse, die er al 5 seizoenen weinig van bakt...quote:
Cissé is een drama in het afronden. Een nieuwe Koné of Lazovic hebben we niet nodig.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:13 schreef Rucebo het volgende:
[..]
PSV moet helemaal niemand van Roda kopen en al zeker niet die Cisse, die er al 5 seizoenen weinig van bakt...
quote:Op donderdag 16 april 2009 02:26 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
1 mooie goal maakt meneer, die praktisch nooit scoort Vervolgens ziet 1 belangrijke meneer het bij Voetbal Inside en prompt wordt hij tot topspits gebombardeerd.
Damn, dit is nog slechter als Lazovic en Koevermans bij elkaar. Als dit het niveau spelers is dat er gehaald moet worden word ik toch wel heeeel verdrietigHEb geen voetbal inside gekeken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde type als Kone alleen dan kwalitatief een stuk minder en qua afronding even dramatisch...quote:Op donderdag 16 april 2009 13:12 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Cissé is een drama in het afronden. Een nieuwe Koné of Lazovic hebben we niet nodig.
En waarom zou PSV Cissé volgens jou moeten kopen?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef Flaccid het volgende:
[..]
HEb geen voetbal inside gekeken...
Niet alleen vanwege die goal, heb hem al vaker bezig gezien. Hij is erg snel en heeft een goede trap. Amrabat vind ik slecht, en we hebben al lang geen neger als aanvaller gehad (naast addo danquote:Op donderdag 16 april 2009 15:03 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En waarom zou PSV Cissé volgens jou moeten kopen?
Ga eens naar specsavers jijquote:Op donderdag 16 april 2009 15:25 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Niet alleen vanwege die goal, heb hem al vaker bezig gezien. Hij is erg snel en heeft een goede trap. Amrabat vind ik slecht, en we hebben al lang geen neger als aanvaller gehad (naast addo dan)
Hier heeft ie een punt...quote:Op donderdag 16 april 2009 15:25 schreef Flaccid het volgende:
[..]
.... en we hebben al lang geen neger als aanvaller gehad...
quote:Op donderdag 16 april 2009 02:26 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
1 mooie goal maakt meneer, die praktisch nooit scoort Vervolgens ziet 1 belangrijke meneer het bij Voetbal Inside en prompt wordt hij tot topspits gebombardeerd.
Damn, dit is nog slechter als Lazovic en Koevermans bij elkaar. Als dit het niveau spelers is dat er gehaald moet worden word ik toch wel heeeel verdrietigvoetbal inside bestaat niet, vroeger bestond er wel voetbal insite en dit seizoen heet dat voetbal internationalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
wel vermakelijkquote:Op donderdag 16 april 2009 15:54 schreef Chadi het volgende:
Slap geouwehoer van die snor. Hij weet het altijd beter dan al die trainers en directeuren.
Eerste klas bommenlegger!
Verkeerd veranderd, had er eerst voetbal international staan maar toen dacht ik dat alleen het blad zo heet. Niet dusquote:Op donderdag 16 april 2009 15:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voetbal inside bestaat niet, vroeger bestond er wel voetbal insite en dit seizoen heet dat voetbal international
Die van mij gaat morgen...quote:Op donderdag 16 april 2009 18:03 schreef Lemming22 het volgende:
Nou de aanvraag voor een seizoenskaart is op de bus. Nu allemaal niet ook aanvragen insturen he! Ik wil ook weer eens een SCC
Ik verwacht dat er veel plaatsen vrij zullen zijn.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:03 schreef Lemming22 het volgende:
Nou de aanvraag voor een seizoenskaart is op de bus. Nu allemaal niet ook aanvragen insturen he! Ik wil ook weer eens een SCC
Dit, en oplettende fokkertjes weten hoe ik over Koné denk en daarmee meteen wat ik van Cisse vindquote:Op donderdag 16 april 2009 15:02 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Zelfde type als Kone alleen dan kwalitatief een stuk minder en qua afronding even dramatisch...
Mooi zo, successupporters zijn sowieso irritant...quote:Op donderdag 16 april 2009 18:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er veel plaatsen vrij zullen zijn.
Dennis Rommedahl is ook erg snel.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:25 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Niet alleen vanwege die goal, heb hem al vaker bezig gezien. Hij is erg snel en heeft een goede trap. Amrabat vind ik slecht, en we hebben al lang geen neger als aanvaller gehad (naast addo dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |