quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Voor anderhalf keer dat bedrag mag je een grasmat de dag voor de wedstrijd vervangen!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Voor anderhalf keer dat bedrag mag je een grasmat de dag voor de wedstrijd vervangen!
Dat betwijfel ik met met een beachvolleyballerquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:35 schreef -SG- het volgende:
net te laat ingeschakeld. Beachvolleyballer? Vertel.
Hij werd in het balkje van Omroep Brabant aangekondigd als Fred Rutten met eronder beachvolleyballerquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:35 schreef -SG- het volgende:
net te laat ingeschakeld. Beachvolleyballer? Vertel.
Hahaquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij werd in het balkje van Omroep Brabant aangekondigd als Fred Rutten met eronder beachvolleyballer
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:33 schreef dndiek het volgende:
http://www.omroepbrabant.nl/dialogs/radio.aspx
voor de mensen die geen omroep brabant hebben
Heeft iemand een screenshotje?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij werd in het balkje van Omroep Brabant aangekondigd als Fred Rutten met eronder beachvolleyballer
iddquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:54 schreef Suijk het volgende:
dat je maar net zo succesvol mag zijn als bij je laatste club.
Maar op basis van een jaar waarin hij vierde werd met Twente gaat hij nu weer succes brengen bij PSVquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:38 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
idd![]()
wat is die Fred Rutten daar door de mand gevallen zeg
Meer dan clown Bassie gepresteerd heeft, die zou Twente laten degraderenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:40 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Maar op basis van een jaar waarin hij vierde werd met Twente gaat hij nu weer succes brengen bij PSV.
We hebben het hier toch over PSV-onderwerpen, wat heeft van Basten daar mee te maken? Ik ben het trouwens met je eens dat van Basten een dramatische coach is, maar dat heeft in dit topic niet zoveel relevantie.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meer dan clown Bassie gepresteerd heeft, die zou Twente laten degraderen
bovenal omdat ie goedkeuring heeft van God Guus. ze weten het niet meer daar in Eindhoven dus gaan ze gewoon uit van zijn mening. echt een wanhoopspoging.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:40 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Maar op basis van een jaar waarin hij vierde werd met Twente gaat hij nu weer succes brengen bij PSV.
Who caresquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:49 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
We hebben het hier toch over PSV-onderwerpen, wat heeft van Basten daar mee te maken? Ik ben het trouwens met je eens dat van Basten een dramatische coach is, maar dat heeft in dit topic niet zoveel relevantie.
Heb ik ook gezien ja. Wat een held is Ruud ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuk filmpje met van Gol op PSV.tv (Met o.a. 2x hattrick in 1 seizoen tegen Ajax)
Lijkt me ook fantastisch. Moeten we wel weer 4-4-2 gaan spelen...quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het zou echt perfect zijn als we nog eens een koningskoppel op z'n Nilis - Van Nistelrooy kregen
Middelmaat volop dus dat gaat goed komen iddquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:56 schreef rubbereend het volgende:
Rutten heeft bewezen met middelmatig niveau spelers de voorronde CL te kunnen halen. Dat hebben we dus op dit moment nodig
Ajacieden in een PSV topic. Dat heeft Van Basten ermee te maken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:49 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
We hebben het hier toch over PSV-onderwerpen, wat heeft van Basten daar mee te maken?
Ik zie op dit moment geen spelers die zo goed zijn als zij waren. Ik zag wel potentie in Toivonen - Affelay in de eerste paar potjes.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het zou echt perfect zijn als we nog eens een koningskoppel op z'n Nilis - Van Nistelrooy kregen
fijn dat je hem ook nog uitlegtquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Middelmaat volop dus dat gaat goed komen idd
Nou, misschien dat excuusneger Cissé die rol wel kan overnemen, toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:24 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik zie op dit moment geen spelers die zo goed zijn als zij waren. Ik zag wel potentie in Toivonen - Affelay in de eerste paar potjes.
Net zoals God Johan, die eindelijk als verlosser zijn cluppie kwam vertellen hoe het allemaal moest, zo'n beetje MvB persoonlijk Ajax binnen heeft geloodst, na jarenlang verstoken te zijn geweest van succes en noemenswaardige prijzen, en schutterende trainers. Om vervolgens door dezelfde trainer eigenlijk weer keihard in zijn rug gestoken te worden en zijn opdracht weer in te leveren.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:49 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
bovenal omdat ie goedkeuring heeft van God Guus. ze weten het niet meer daar in Eindhoven dus gaan ze gewoon uit van zijn mening. echt een wanhoopspoging.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:28 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Nou, misschien dat excuusneger Cissé die rol wel kan overnemen, toch?
Dat zijn we al 20 jaar.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Fredje is dus binnen, de grote verlosser.
Wat mij betreft zijn jullie weer titelkandidaat #1.
Dus als je 1 seizoen minder presteert val je door de mand? Elke toptrainer heeft wel eens een minder jaar gehad.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:38 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
idd![]()
wat is die Fred Rutten daar door de mand gevallen zeg
Er is wel wat meer nodig om ons weer titelkandidaat te maken. Een slordige 30 miljoen euro minstens.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Fredje is dus binnen, de grote verlosser.
Wat mij betreft zijn jullie weer titelkandidaat #1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |