Precies en Rutten kent het NL voetbal toch wel goed en past perfect bij PSV vind ik.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dus als je 1 seizoen minder presteert val je door de mand? Elke toptrainer heeft wel eens een minder jaar gehad.
Even duidelijk gemaakt dat het inderdaad NIET makkelijk gaat worden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:27 schreef leolinedance het volgende:
en dat zal nog niet zo makkelijk worden...
Als dit soort gasten al niet wil komen gaan we er weer een zware dobber aan krijgen deze zomer....quote:18/4/2009 - Engelaar en Elia twijfelen over PSV
Volgens De Telegraaf heeft Fred Rutten al contact gehad met Orlando Engelaar en Eljero Elia over een mogelijke transfer. Beide spelers zouden echter twijfelen over een vervolg van hun loopbaan bij PSV. Vooral omdat er ook gerenommeerde clubs uit de grote competities concreet geinteresseerd zijn. Bovendien is het de vraag of PSV hen kan betalen.
Ik heb liever dat er een nieuwe Alex komtquote:Op zaterdag 18 april 2009 09:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als dit soort gasten al niet wil komen gaan we er weer een zware dobber aan krijgen deze zomer....
Dat zou mooi zijn, maar dan moet je wel een netwerk hebben. Daar heeft het de afgelopen tijd nogal aan ontbroken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat er een nieuwe Alex komt![]()
Totaal onbekende spelers voor ons, maar wel goed dus
Utrecht heeft in geen jaren gescoord.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:27 schreef leolinedance het volgende:
Heerenveen uit naar Utrecht, die zie ik nog wel punten verspelen. Dan moeten wij ze natuurlijk wel zelf ook pakken en dat zal nog niet zo makkelijk worden...
Maar nu is Rutten er weerquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, maar dan moet je wel een netwerk hebben. Daar heeft het de afgelopen tijd nogal aan ontbroken.
Wees blij dat ze twijfelen. Normaalgesproken zouden ze direct nee hebben gezegd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als dit soort gasten al niet wil komen gaan we er weer een zware dobber aan krijgen deze zomer....
Als z eniet willen jammer toch. Ik bedoel ze hebben zaakwaarnemers die ze van die salarissen beloven waar PSV niet aan kan tippen. Elia is overhyped. Hij is wel goed maar geen wereld voetballer om diep voor in de buidel te tasten. Het is gewoon een hele grote show waar je eigenlijk als PSV , AJAX niet aan mee moet doen. Willen ze 12 miljoen let them keep him!quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens naar Heerenveen. Wij moeten gewoon de laatste 4 wedstrijden winnen als we nog 4e willen worden. Als je dat doet is de kans groot dat je het redt. Alleen geloof ik niet dat we zondag van Ajax winnen...quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:27 schreef leolinedance het volgende:
Heerenveen uit naar Utrecht, die zie ik nog wel punten verspelen. Dan moeten wij ze natuurlijk wel zelf ook pakken en dat zal nog niet zo makkelijk worden...
Ben ik het helemaal mee eens hoor, maar het verontrust me gewoon dat Nederlandse talenten en net-niet-toppers als die 2 blijkbaar gewoon al niet meer in Nederland willen spelenquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als z eniet willen jammer toch. Ik bedoel ze hebben zaakwaarnemers die ze van die salarissen beloven waar PSV niet aan kan tippen. Elia is overhyped. Hij is wel goed maar geen wereld voetballer om diep voor in de buidel te tasten. Het is gewoon een hele grote show waar je eigenlijk als PSV , AJAX niet aan mee moet doen. Willen ze 12 miljoen let them keep him!
Tsjah die willen ook hun zakken vullen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens hoor, maar het verontrust me gewoon dat Nederlandse talenten en net-niet-toppers als die 2 blijkbaar gewoon al niet meer in Nederland willen spelen
Elia dribbelt nu leuk in Nederland, dat lukt hem in Spanje of Italie niet, dan ligt hij na de eerste beweging op de grond.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als z eniet willen jammer toch. Ik bedoel ze hebben zaakwaarnemers die ze van die salarissen beloven waar PSV niet aan kan tippen. Elia is overhyped. Hij is wel goed maar geen wereld voetballer om diep voor in de buidel te tasten. Het is gewoon een hele grote show waar je eigenlijk als PSV , AJAX niet aan mee moet doen. Willen ze 12 miljoen let them keep him!
Kwestie van geld.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens hoor, maar het verontrust me gewoon dat Nederlandse talenten en net-niet-toppers als die 2 blijkbaar gewoon al niet meer in Nederland willen spelen
Het probleem is niet dat hij denkit dat hij daar gaat uitblinken. Hij weet dat hij dan binnen is. Als hij voor 3 jaar een wereld salaris kan opstrijken plus teken geld.. en dan hierheen met nog wat tekengeld en dan eventueel ergens anders heen met teken geld... reken uitquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Elia dribbelt nu leuk in Nederland, dat lukt hem in Spanje of Italie niet, dan ligt hij na de eerste beweging op de grond.
Elia moet gewoon naar Ajax of PSV gaan en niet denken dat hij in een grote competitie wekelijks de smaakmaker kan zijn.
Als Ajax of PSV zou ik een jaartje wachten. Dan is Elia geflopt bij een Engelse of Spaanse subtopper en kun je ´m wat goedkoper ophalen.
Ik zou meteen tekenen. Dat doen die voetballers ook.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kwestie van geld.
Jij verdient in NL 3.000 euro netto met jouw baan en je kunt bij andere bedrijven in NL maximaal 3.200 netto verdienen... Wat doe je dan als er bedrijven uit bijvoorbeeld Engeland, Duitsland, Italie en Spanje zijn die jou een leukere baan (lees: interessantere competitie) aanbieden en een salaris van 10.000 euro netto... ?
Een contract van 5 jaar bij PSV en hij is ook binnen. Als hij bij PSV goed meedraait kan hij ook wel terecht bij subtoppers in grotere competities. De echte top zit toch niet op hem te wachten: nu niet, dan ook niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het probleem is niet dat hij denkit dat hij daar gaat uitblinken. Hij weet dat hij dan binnen is. Als hij voor 3 jaar een wereld salaris kan opstrijken plus teken geld.. en dan hierheen met nog wat tekengeld en dan eventueel ergens anders heen met teken geld... reken uit.
Elia heeft het zelfs in NL moeilijk hoor. Als je echt zo goed bent dan moet je vaker scoren en meer assists geven. Hij heeft zo goed als het rendement van leonardo. Hij oogt alleen beter
Kan wel begrijpen dat ze ook willen werken aan een wat bredere selectie, nu is het allemaal erg smal. Maar 12 mio... daar kopen ze normaalgesproken een heel elftal voor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:22 schreef Chadi het volgende:
Waarom zou je trouwens Elia willen hebben als je dsuzak hebt???
Drenthe heeft ook na mislukking bij Real de leuke clubs en contracten voor het uitkiezen. Was hij bij Feyenoord gebleven en had hij geen geweldig jaar gehad (wat voor de hand lag) dan had hij er nu nog steeds gespeeld of had hij Championship of NEC gespeeld.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:28 schreef Chadi het volgende:
Drenthe kan nu gewoon in dezelfde categorie blijven zitten. Hij heeft bij Real gespeeld.. als die hier terug komt krijgt ie alsnog een goed salaris. En als hij dan weer weg gaat heeft ie op zijn CV real staan en netto gezien heeft ie beter geboerd.
En 12 miljoen voor de breedte.. moet niet gekker worden hoor. Ik denk dat dat PSV en AJAX kapot gaat maken als ze op die fiets blijven spenderen. Die gast mag blij zijn als ie een basis plaats krijgt bij een top club in Nederland. Dat Twente nu boven Ajax en PSV staat wil niets zeggen. Voor je het weet doen ze weer mee om plek 7-8
Je moet gewoon 16 a 18 spelers hebben die basisspeler kunnen zijn/worden. Elia kan er daar eentje van zijn, maar 12 mio is gekkenwerk. Kan PSV financieel ook niet verantwoorden om het hele budget op te souperen aan één overschatte dribbelaar.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:33 schreef Chadi het volgende:
Vroeger deden ze ook bijna nooit zulke aankopen voor de breedte. Als je zoveel geld uitgeeft moet je zeker weten dat die jongen basis speler wordt op korte termijn.
Zoveel leverde dat ook niet meer op. Spelers als Alex, Gomes en Farfan waren de laatste voltreffers. De Zuidamerikanen die daarna zijn gekomen hebben het niet gemaakt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:44 schreef Lemming22 het volgende:
Jammer alleen dat ons netwerk in Zuid-Amerika naar de klote is
Het waren 80 mooie minuten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:36 schreef noxious het volgende:
Ik vond Fagner helemaal niet zo heel slecht eigenlijk, die keren dat ik hem gezien heb bij Jong PSV en die enkele keer in het eerste.
Bovendien speelde die jongen met zo veel plezier dat het gewoon leuk was om naar te kijken. Ik vergeet nooit meer dat doelpunt en zijn juichen daarna
Net of dat zoveel zegt, Aissati heeft veel minuten gemaakt in het 1e wil je zeggenquote:
Zeg ik ergens dan dat Aissati bij PSV is geslaagd?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:59 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Net of dat zoveel zegt, Aissati heeft veel minuten gemaakt in het 1e wil je zeggen
Veel speelminuten bij PSV geeft niet aan of een voetballer kwaliteiten heeft bedoel ik ermee.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dan dat Aissati bij PSV is geslaagd?
Voorbeelden genoeg...quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:12 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Veel speelminuten bij PSV geeft niet aan of een voetballer kwaliteiten heeft bedoel ik ermee.
Ja, maar zij zijn in hun eigen wereldje WEL dat soort toppers.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had het ook over Heerenveenquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Utrecht heeft in geen jaren gescoord.
Geen vertrouwen in onze overwinning morgen dus!1!!!1!!!quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:18 schreef leolinedance het volgende:
Hoop wel dat Twente wint van Feyenoord vandaag. Gun Ajax de 2e plek niet
Ik hoop eerder dat Heerenveen verliest...quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:18 schreef leolinedance het volgende:
Hoop wel dat Twente wint van Feyenoord vandaag. Gun Ajax de 2e plek niet
Ik hoop dat PSV wint, dat vind ik eigenlijk veel belangrijker dan wat de rest doet. Zoals ik al eerder zei: als wij gewoon de laatste 4 wedstrijden winnen hebben een goede kans als 4e te eindigen, laten we daar eens mee beginnen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik hoop eerder dat Heerenveen verliest...
Tegen utrecht die al een 12 uur niet gescoord heeft...quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik hoop eerder dat Heerenveen verliest...
Twente en AZ. Grote kans dat ze nog punten laten liggen.quote:zo 19/4 FC Utrecht - Heerenveen
za 25/4 Heerenveen - FC Twente
zo 3/5 Heerenveen - ADO Den Haag
zo 10/5 AZ - Heerenveen
Kortom de laatste speelrondes worden allemaal leuk!quote:zaterdag 18-04-2009 20:45 Feyenoord - FC Twente voorbeschouwing
zaterdag 25-04-2009 19:45 sc Heerenveen - FC Twente
zondag 03-05-2009 14:30 FC Twente - AZ
zondag 10-05-2009 14:30 Ajax - FC Twente
AZ is uitgespeeld dan, ik weet niet of dat zo gunstig is. Een PSV dat al kampioen was speelde ook nooit echt goed na de huldigingquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:38 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Tegen utrecht die al een 12 uur niet gescoord heeft...
Programma
[..]
Twente en AZ. Grote kans dat ze nog punten laten liggen.
Ajax moet nog langs ons, AZ, Sparta en Twente. Ook niet eenvoudig.
Twente moet nog:
[..]
Kortom de laatste speelrondes worden allemaal leuk!
Ik weet niet of dat van toepassing is, we zullen zien.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:57 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
AZ is uitgespeeld dan, ik weet niet of dat zo gunstig is. Een PSV dat al kampioen was speelde ook nooit echt goed na de huldiging
Alles beter dan Ajaxquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:13 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb niet zo'n haat jegens AZ zoals de meeste fans, ik vind het niet eens zo erg dat ze kampioen worden. 10000x liever AZ dan Ajax![]()
Alleen die van Gaal vind ik zon arrogante kwal, maargoed je kan niet alles hebben
Daar ben ik het mee eens ja. Ik gun het AZ zeker, maar niet Van Gaal.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:13 schreef ganzenherder het volgende:
Alleen die van Gaal vind ik zon arrogante kwal, maargoed je kan niet alles hebben
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | Speler Prijs (in mln) Huidige status Zhou 0 Tribune Brechet 0 Basisspeler Nijland 4 Bankzitter Toivonen 4 Basisspeler Isaksson 3 Basisspeler Maza 3 Bankzitter Pieters 3 Bankzitter Amrabat 2,3 Basisspeler Manco 1,4 Verhuurd Totaal: 20,7 07/08: Speler Prijs (in mln) Huidige status Roorda 0 Bankzitter Jonathan 2 (?) Verhuurd Koevermans 6,9 Bankzitter Vd Leegte 0,5 Gratis vertrokken Zonneveld 0,7 Tribune Cassio 1 Verhuurd Dzsudzsak 2,5 Basisspeler Totaal: 13,6 Perez (1,7 mln) en Lazovic (6,5 mln) weggelaten. De eerste omdat die ook weer voor hetzelfd geld vertrok, de tweede omdat die al was aangekocht voordat Reker in functie trad. (misschien geld dit overigens voor meer spelers van '07/'08). |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |