abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68125986
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 21:57 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Dus als je 1 seizoen minder presteert val je door de mand? Elke toptrainer heeft wel eens een minder jaar gehad.
Precies en Rutten kent het NL voetbal toch wel goed en past perfect bij PSV vind ik.
Maarja Stevens was ook de verlosser
  vrijdag 17 april 2009 @ 23:27:20 #252
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_68128313
Heerenveen uit naar Utrecht, die zie ik nog wel punten verspelen. Dan moeten wij ze natuurlijk wel zelf ook pakken en dat zal nog niet zo makkelijk worden...
  zaterdag 18 april 2009 @ 00:09:39 #253
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_68129489
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 23:27 schreef leolinedance het volgende:
en dat zal nog niet zo makkelijk worden...
Even duidelijk gemaakt dat het inderdaad NIET makkelijk gaat worden.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_68131790
Wat is dat met al die ajacieden hier, worden ze al onrustig?

-Waarom überhaupt?-
pi_68133880
quote:
18/4/2009 - Engelaar en Elia twijfelen over PSV

Volgens De Telegraaf heeft Fred Rutten al contact gehad met Orlando Engelaar en Eljero Elia over een mogelijke transfer. Beide spelers zouden echter twijfelen over een vervolg van hun loopbaan bij PSV. Vooral omdat er ook gerenommeerde clubs uit de grote competities concreet geinteresseerd zijn. Bovendien is het de vraag of PSV hen kan betalen.
Als dit soort gasten al niet wil komen gaan we er weer een zware dobber aan krijgen deze zomer....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  † In Memoriam † zaterdag 18 april 2009 @ 09:56:51 #256
135486 Manu82
How you doin'?
pi_68133906
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 09:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als dit soort gasten al niet wil komen gaan we er weer een zware dobber aan krijgen deze zomer....
Ik heb liever dat er een nieuwe Alex komt
Totaal onbekende spelers voor ons, maar wel goed dus
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_68133992
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 09:56 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik heb liever dat er een nieuwe Alex komt
Totaal onbekende spelers voor ons, maar wel goed dus
Dat zou mooi zijn, maar dan moet je wel een netwerk hebben. Daar heeft het de afgelopen tijd nogal aan ontbroken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_68134085
quote:
Heerenveen uit naar Utrecht, die zie ik nog wel punten verspelen. Dan moeten wij ze natuurlijk wel zelf ook pakken en dat zal nog niet zo makkelijk worden...
Utrecht heeft in geen jaren gescoord.
  † In Memoriam † zaterdag 18 april 2009 @ 10:09:33 #259
135486 Manu82
How you doin'?
pi_68134118
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 10:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn, maar dan moet je wel een netwerk hebben. Daar heeft het de afgelopen tijd nogal aan ontbroken.
Maar nu is Rutten er weer En hij noemt Hiddink zijn vriend, dus misschien kunnen daar weer wat lijntjes uitgezet worden
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_68134127
quote:

[..]

Wees blij dat ze twijfelen. Normaalgesproken zouden ze direct nee hebben gezegd.
pi_68134132
quote:

[..]

Als z eniet willen jammer toch. Ik bedoel ze hebben zaakwaarnemers die ze van die salarissen beloven waar PSV niet aan kan tippen. Elia is overhyped. Hij is wel goed maar geen wereld voetballer om diep voor in de buidel te tasten. Het is gewoon een hele grote show waar je eigenlijk als PSV , AJAX niet aan mee moet doen. Willen ze 12 miljoen let them keep him!
pi_68134160
quote:
Ik kijk niet eens naar Heerenveen. Wij moeten gewoon de laatste 4 wedstrijden winnen als we nog 4e willen worden. Als je dat doet is de kans groot dat je het redt. Alleen geloof ik niet dat we zondag van Ajax winnen...
pi_68134181
Aangenaam verrast met het nieuws over Rutten. Was gisteren de hele dag weg, dus het was even goed nieuws deze ochtend. Hopen dat hij er weer iets van weet te maken.
We sure are cute for two ugly people.
pi_68134192
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 10:09 schreef Chadi het volgende:

[..]

Als z eniet willen jammer toch. Ik bedoel ze hebben zaakwaarnemers die ze van die salarissen beloven waar PSV niet aan kan tippen. Elia is overhyped. Hij is wel goed maar geen wereld voetballer om diep voor in de buidel te tasten. Het is gewoon een hele grote show waar je eigenlijk als PSV , AJAX niet aan mee moet doen. Willen ze 12 miljoen let them keep him!
Ben ik het helemaal mee eens hoor, maar het verontrust me gewoon dat Nederlandse talenten en net-niet-toppers als die 2 blijkbaar gewoon al niet meer in Nederland willen spelen
pi_68134257
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 10:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ben ik het helemaal mee eens hoor, maar het verontrust me gewoon dat Nederlandse talenten en net-niet-toppers als die 2 blijkbaar gewoon al niet meer in Nederland willen spelen
Tsjah die willen ook hun zakken vullen. Als er een gek uit Engeland of spanje langs komt en je 4 keer het salaris geeft wat je hier zou krijgen ...
pi_68134265
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 10:09 schreef Chadi het volgende:

[..]

Elia dribbelt nu leuk in Nederland, dat lukt hem in Spanje of Italie niet, dan ligt hij na de eerste beweging op de grond.

Elia moet gewoon naar Ajax of PSV gaan en niet denken dat hij in een grote competitie wekelijks de smaakmaker kan zijn.

Als Ajax of PSV zou ik een jaartje wachten. Dan is Elia geflopt bij een Engelse of Spaanse subtopper en kun je ´m wat goedkoper ophalen.
pi_68134269
Dat mensne zich hier zorgen maken over Heerenveen. Die gaan nog minimaal 6 punten laten liggen. Waarvan 3 bij ADO en 3 bij AZ
pi_68134296
quote:

[..]

Kwestie van geld.

Jij verdient in NL 3.000 euro netto met jouw baan en je kunt bij andere bedrijven in NL maximaal 3.200 netto verdienen... Wat doe je dan als er bedrijven uit bijvoorbeeld Engeland, Duitsland, Italie en Spanje zijn die jou een leukere baan (lees: interessantere competitie) aanbieden en een salaris van 10.000 euro netto... ?
pi_68134319
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 10:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Elia dribbelt nu leuk in Nederland, dat lukt hem in Spanje of Italie niet, dan ligt hij na de eerste beweging op de grond.

Elia moet gewoon naar Ajax of PSV gaan en niet denken dat hij in een grote competitie wekelijks de smaakmaker kan zijn.

Als Ajax of PSV zou ik een jaartje wachten. Dan is Elia geflopt bij een Engelse of Spaanse subtopper en kun je ´m wat goedkoper ophalen.
Het probleem is niet dat hij denkit dat hij daar gaat uitblinken. Hij weet dat hij dan binnen is. Als hij voor 3 jaar een wereld salaris kan opstrijken plus teken geld.. en dan hierheen met nog wat tekengeld en dan eventueel ergens anders heen met teken geld... reken uit .
Elia heeft het zelfs in NL moeilijk hoor. Als je echt zo goed bent dan moet je vaker scoren en meer assists geven. Hij heeft zo goed als het rendement van leonardo. Hij oogt alleen beter
pi_68134330
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 10:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kwestie van geld.

Jij verdient in NL 3.000 euro netto met jouw baan en je kunt bij andere bedrijven in NL maximaal 3.200 netto verdienen... Wat doe je dan als er bedrijven uit bijvoorbeeld Engeland, Duitsland, Italie en Spanje zijn die jou een leukere baan (lees: interessantere competitie) aanbieden en een salaris van 10.000 euro netto... ?
Ik zou meteen tekenen. Dat doen die voetballers ook.
pi_68134343
Waarom zou je trouwens Elia willen hebben als je dsuzak hebt???
pi_68134365
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 10:20 schreef Chadi het volgende:

[..]

Het probleem is niet dat hij denkit dat hij daar gaat uitblinken. Hij weet dat hij dan binnen is. Als hij voor 3 jaar een wereld salaris kan opstrijken plus teken geld.. en dan hierheen met nog wat tekengeld en dan eventueel ergens anders heen met teken geld... reken uit .
Elia heeft het zelfs in NL moeilijk hoor. Als je echt zo goed bent dan moet je vaker scoren en meer assists geven. Hij heeft zo goed als het rendement van leonardo. Hij oogt alleen beter
Een contract van 5 jaar bij PSV en hij is ook binnen. Als hij bij PSV goed meedraait kan hij ook wel terecht bij subtoppers in grotere competities. De echte top zit toch niet op hem te wachten: nu niet, dan ook niet.

Maar goed, een dik contract tekenen in Spanje en dan vanaf 1 juli 2009 flink wat poen pakken is ook een keuze die te begrijpen.

Het is een kwestie van afwegingen maken: of leuk verdienen bij PSV/Ajax en dan een klapper maken of meteen heel leuk verdienen elders en dan niet meer afhankelijk zijn van die klapper.

Zie bv Royston Drenthe: verdient leuk bij Real en heeft vast ook meegenomen dat mislukken bij Real betekent dat je bij vrijwel elke club terecht kunt en dat een minder jaar bij Feyenoord Championship of NEC betekent.
pi_68134392
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 10:22 schreef Chadi het volgende:
Waarom zou je trouwens Elia willen hebben als je dsuzak hebt???
Kan wel begrijpen dat ze ook willen werken aan een wat bredere selectie, nu is het allemaal erg smal. Maar 12 mio... daar kopen ze normaalgesproken een heel elftal voor.
pi_68134444
Drenthe kan nu gewoon in dezelfde categorie blijven zitten. Hij heeft bij Real gespeeld.. als die hier terug komt krijgt ie alsnog een goed salaris. En als hij dan weer weg gaat heeft ie op zijn CV real staan en netto gezien heeft ie beter geboerd.

En 12 miljoen voor de breedte.. moet niet gekker worden hoor. Ik denk dat dat PSV en AJAX kapot gaat maken als ze op die fiets blijven spenderen. Die gast mag blij zijn als ie een basis plaats krijgt bij een top club in Nederland. Dat Twente nu boven Ajax en PSV staat wil niets zeggen. Voor je het weet doen ze weer mee om plek 7-8
pi_68134471
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 10:28 schreef Chadi het volgende:
Drenthe kan nu gewoon in dezelfde categorie blijven zitten. Hij heeft bij Real gespeeld.. als die hier terug komt krijgt ie alsnog een goed salaris. En als hij dan weer weg gaat heeft ie op zijn CV real staan en netto gezien heeft ie beter geboerd.

En 12 miljoen voor de breedte.. moet niet gekker worden hoor. Ik denk dat dat PSV en AJAX kapot gaat maken als ze op die fiets blijven spenderen. Die gast mag blij zijn als ie een basis plaats krijgt bij een top club in Nederland. Dat Twente nu boven Ajax en PSV staat wil niets zeggen. Voor je het weet doen ze weer mee om plek 7-8
Drenthe heeft ook na mislukking bij Real de leuke clubs en contracten voor het uitkiezen. Was hij bij Feyenoord gebleven en had hij geen geweldig jaar gehad (wat voor de hand lag) dan had hij er nu nog steeds gespeeld of had hij Championship of NEC gespeeld.

Daarom zeg ik ook dat 12 mio teveel is voor PSV. Kochten ze normaal een heel elftal voor en nu spenderen ze het aan een speler waarvan het twijfelachtig is of die een basisplaats gaat veroveren en of ze het geinvesteerde geld ooit terug kunnen verdienen. Ik zou het niet doen. Elia is een leuke speler voor PSV om er bij te hebben, maar ik zou er maximaal 4 mio aan spenderen.
pi_68134535
Vroeger deden ze ook bijna nooit zulke aankopen voor de breedte. Als je zoveel geld uitgeeft moet je zeker weten dat die jongen basis speler wordt op korte termijn.
pi_68134598
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 10:33 schreef Chadi het volgende:
Vroeger deden ze ook bijna nooit zulke aankopen voor de breedte. Als je zoveel geld uitgeeft moet je zeker weten dat die jongen basis speler wordt op korte termijn.
Je moet gewoon 16 a 18 spelers hebben die basisspeler kunnen zijn/worden. Elia kan er daar eentje van zijn, maar 12 mio is gekkenwerk. Kan PSV financieel ook niet verantwoorden om het hele budget op te souperen aan één overschatte dribbelaar.
  zaterdag 18 april 2009 @ 11:44:45 #278
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_68135860
Tsja Elia zat op 1 actie na in de broekzak van Kromkamp die zonder wedstrijdritme speelde. Als er iemand is die van mij niet hoeft te komen, dan is het die overschatte Elia wel. En zeker niet voor 12 miljoen. PSV en Ajax moeten niet meer meedoen met die overprijzing van Nederlandse subtopspelers, daardoor betalen wij veel te veel voor middelmaat (geen rendement, waar we het juist toch van moeten hebben) en kan de Nederlandse subtop blijven groeien en steeds dichterbij komen.

Jammer alleen dat ons netwerk in Zuid-Amerika naar de klote is
pi_68136039
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 11:44 schreef Lemming22 het volgende:

Jammer alleen dat ons netwerk in Zuid-Amerika naar de klote is
Zoveel leverde dat ook niet meer op. Spelers als Alex, Gomes en Farfan waren de laatste voltreffers. De Zuidamerikanen die daarna zijn gekomen hebben het niet gemaakt.

De echte top gaat rechtstreeks naar Real, Barca, AC Milan en Inter. Alles daaronder (en dat moet je heel ruim zien) gaat naar Villareal, Udinese, Werder Bremen, etc...

PSV kan daar gewoon niet (meer) aan tippen en dan moet je het doen met spelers als Fagner.
  zaterdag 18 april 2009 @ 12:36:05 #280
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_68137145
Ik vond Fagner helemaal niet zo heel slecht eigenlijk, die keren dat ik hem gezien heb bij Jong PSV en die enkele keer in het eerste.

Bovendien speelde die jongen met zo veel plezier dat het gewoon leuk was om naar te kijken. Ik vergeet nooit meer dat doelpunt en zijn juichen daarna
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_68137462
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 12:36 schreef noxious het volgende:
Ik vond Fagner helemaal niet zo heel slecht eigenlijk, die keren dat ik hem gezien heb bij Jong PSV en die enkele keer in het eerste.

Bovendien speelde die jongen met zo veel plezier dat het gewoon leuk was om naar te kijken. Ik vergeet nooit meer dat doelpunt en zijn juichen daarna
Het waren 80 mooie minuten.
pi_68137690
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 12:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het waren 80 mooie minuten.
Net of dat zoveel zegt, Aissati heeft veel minuten gemaakt in het 1e wil je zeggen
Patat Friet
pi_68137749
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 12:59 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Net of dat zoveel zegt, Aissati heeft veel minuten gemaakt in het 1e wil je zeggen
Zeg ik ergens dan dat Aissati bij PSV is geslaagd?
pi_68137963
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 13:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zeg ik ergens dan dat Aissati bij PSV is geslaagd?
Veel speelminuten bij PSV geeft niet aan of een voetballer kwaliteiten heeft bedoel ik ermee.
Patat Friet
pi_68138086
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 13:12 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Veel speelminuten bij PSV geeft niet aan of een voetballer kwaliteiten heeft bedoel ik ermee.
Voorbeelden genoeg...
pi_68138243
quote:

[..]

Ja, maar zij zijn in hun eigen wereldje WEL dat soort toppers.
  zaterdag 18 april 2009 @ 13:42:07 #287
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_68138650
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 10:07 schreef Chadi het volgende:

[..]

Utrecht heeft in geen jaren gescoord.
Ik had het ook over Heerenveen
  zaterdag 18 april 2009 @ 15:18:54 #288
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_68140638
Hoop wel dat Twente wint van Feyenoord vandaag. Gun Ajax de 2e plek niet
pi_68140710
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 15:18 schreef leolinedance het volgende:
Geen vertrouwen in onze overwinning morgen dus!1!!!1!!!
pi_68140905
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 15:18 schreef leolinedance het volgende:
Ik hoop eerder dat Heerenveen verliest...
pi_68141024
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 15:30 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ik hoop dat PSV wint, dat vind ik eigenlijk veel belangrijker dan wat de rest doet. Zoals ik al eerder zei: als wij gewoon de laatste 4 wedstrijden winnen hebben een goede kans als 4e te eindigen, laten we daar eens mee beginnen.
pi_68141075
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 15:30 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Tegen utrecht die al een 12 uur niet gescoord heeft...

Programma
quote:
zo 19/4 FC Utrecht - Heerenveen
za 25/4 Heerenveen - FC Twente
zo 3/5 Heerenveen - ADO Den Haag
zo 10/5 AZ - Heerenveen
Twente en AZ. Grote kans dat ze nog punten laten liggen.

Ajax moet nog langs ons, AZ, Sparta en Twente. Ook niet eenvoudig.

Twente moet nog:
quote:
zaterdag 18-04-2009 20:45 Feyenoord - FC Twente voorbeschouwing
zaterdag 25-04-2009 19:45 sc Heerenveen - FC Twente
zondag 03-05-2009 14:30 FC Twente - AZ
zondag 10-05-2009 14:30 Ajax - FC Twente
Kortom de laatste speelrondes worden allemaal leuk!
pi_68141563
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 15:38 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Tegen utrecht die al een 12 uur niet gescoord heeft...

Programma
[..]

Twente en AZ. Grote kans dat ze nog punten laten liggen.

Ajax moet nog langs ons, AZ, Sparta en Twente. Ook niet eenvoudig.

Twente moet nog:
[..]

Kortom de laatste speelrondes worden allemaal leuk!
AZ is uitgespeeld dan, ik weet niet of dat zo gunstig is. Een PSV dat al kampioen was speelde ook nooit echt goed na de huldiging
Patat Friet
pi_68141873
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 15:57 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

AZ is uitgespeeld dan, ik weet niet of dat zo gunstig is. Een PSV dat al kampioen was speelde ook nooit echt goed na de huldiging
Ik weet niet of dat van toepassing is, we zullen zien.
  zaterdag 18 april 2009 @ 17:10:57 #295
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_68143350
Vanavond AZ kampioen, vind ik toch ook mooi om te zien eerlijk gezegd. En zoals Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr al zegt. Wij moeten zelf eerste die 4 wedstrijden proberen te winnen, dan daarna kijken wat de concurentie doet.
pi_68143409
Ik heb niet zo'n haat jegens AZ zoals de meeste fans, ik vind het niet eens zo erg dat ze kampioen worden. 10000x liever AZ dan Ajax

Alleen die van Gaal vind ik zon arrogante kwal, maargoed je kan niet alles hebben
Patat Friet
  zaterdag 18 april 2009 @ 17:18:18 #297
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_68143536
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 17:13 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb niet zo'n haat jegens AZ zoals de meeste fans, ik vind het niet eens zo erg dat ze kampioen worden. 10000x liever AZ dan Ajax

Alleen die van Gaal vind ik zon arrogante kwal, maargoed je kan niet alles hebben
Alles beter dan Ajax
  zaterdag 18 april 2009 @ 17:30:09 #298
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_68143880
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 17:13 schreef ganzenherder het volgende:
Daar ben ik het mee eens ja. Ik gun het AZ zeker, maar niet Van Gaal.
Ach jah.. zoals al gezegd. ALLES beter dan Ajax.
pi_68144544
Spelers gehaald onder reker:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
08/09:

Speler         Prijs (in mln)   Huidige status
Zhou         0      Tribune
Brechet         0      Basisspeler
Nijland         4       Bankzitter
Toivonen      4      Basisspeler
Isaksson      3      Basisspeler
Maza         3      Bankzitter
Pieters         3      Bankzitter
Amrabat         2,3      Basisspeler
Manco         1,4      Verhuurd

Totaal:         20,7

07/08:

Speler         Prijs (in mln)   Huidige status
Roorda         0      Bankzitter
Jonathan      2 (?)      Verhuurd
Koevermans      6,9      Bankzitter
Vd Leegte      0,5      Gratis vertrokken
Zonneveld      0,7      Tribune
Cassio         1      Verhuurd
Dzsudzsak      2,5      Basisspeler

Totaal:         13,6

Perez (1,7 mln) en Lazovic (6,5 mln) weggelaten. De eerste omdat die ook weer voor hetzelfd geld vertrok, 

de tweede omdat die al was aangekocht voordat Reker in functie trad. (misschien geld dit overigens voor 

meer spelers van '07/'08).

Tsja, bij elkaar ongeveer 35 miljoen. Had toch wel minstens een echte sterkhouder moeten tussen zitten. Brechetjes, Isakssonnetjes zijn nou niet echt een directe kwaliteitsimpuls voor de basis.
  zaterdag 18 april 2009 @ 18:07:07 #300
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_68144848
Zoals Visser ook al eens zei, die Maza hoort niet bij PSV. Kwalitatief komt deze gast tekort, en wellicht haalt hij Salcido mee naar beneden in de neerwaartse spiraal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')