Sorryquote:Op donderdag 9 april 2009 00:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee je houdt me gewoon van het werk af zonder iets te kopen![]()
Vond het juist wel gezellig, vandaag was echt zo'n lange suffe dag dus wat afleiding was wel even gewenstquote:
Blij dat ik die afleiding was. Hebben mijn cursussen in "afleiding en camouflage" toch reslultaat gehad.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vond het juist wel gezellig, vandaag was echt zo'n lange suffe dag dus wat afleiding was wel even gewenst
Wat ik van mayo begreep was de camouflage toch wat minder goedquote:Op donderdag 9 april 2009 00:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blij dat ik die afleiding was. Hebben mijn cursussen in "afleiding en camouflage" toch reslultaat gehad.
Ik had dan ook mijn "vlekkenpak" niet aan.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat ik van mayo begreep was de camouflage toch wat minder goed
Hehe inderdaadquote:Op donderdag 9 april 2009 00:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat ik van mayo begreep was de camouflage toch wat minder goed
Dan had ik je een paar seconden eerder herkendquote:Op donderdag 9 april 2009 00:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had dan ook mijn "vlekkenpak" niet aan.
En was je mij niet voorbij gelopen.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan had ik je een paar seconden eerder herkend
quote:Op donderdag 9 april 2009 00:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe inderdaad
Hey maar yuri, waarom schrijf je mijn naam nou stelselmatig fout? Het begint een beetje irritant te worden
Thanksquote:Op donderdag 9 april 2009 00:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
k zal het wel weer normaal gaan schrijven
Wist niet dat het je irriteerde anders had ik het niet steeds expres fout getyptquote:Op donderdag 9 april 2009 00:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
ThanksDe Jo staat voor mijn tweede naam en het klopt gewoon niet met Yo, vandaar de irritatie
Ik heb het je wel eens eerder gevraagd, en toen zei je alleen dat je het wel expres deed maar niet dat je ermee zou stoppenquote:Op donderdag 9 april 2009 00:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wist niet dat het je irriteerde anders had ik het niet steeds expres fout getypt
Trustequote:Op donderdag 9 april 2009 00:31 schreef Cobra4 het volgende:
Lieve mensen, ik ga slapen. Veel plezier nog hier!
Ja maar toen zei je niet dat het je irriteerde en jij zou me ook anders gaan noemenquote:Op donderdag 9 april 2009 00:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het je wel eens eerder gevraagd, en toen zei je alleen dat je het wel expres deed maar niet dat je ermee zou stoppen
Slaapsequote:Op donderdag 9 april 2009 00:31 schreef Cobra4 het volgende:
Lieve mensen, ik ga slapen. Veel plezier nog hier!
Zal ik doen.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
TrusteDroom maar over het mooie fryslan
Toen vond ik het al een beetje irritant maar nog niet zo erg. Maar na verloop van tijd ben ik het toch irritanter gaan vindenquote:Op donderdag 9 april 2009 00:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ja maar toen zei je niet dat het je irriteerde en jij zou me ook anders gaan noemen
nouja zal het in iedergeval niet weer doenquote:Op donderdag 9 april 2009 00:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toen vond ik het al een beetje irritant maar nog niet zo erg. Maar na verloop van tijd ben ik het toch irritanter gaan vinden
Hehe is al goed hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 00:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nouja zal het in iedergeval niet weer doen
Nog steeds een nette uitslag tochquote:Op donderdag 9 april 2009 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag weer meegedaan aan de pubquiz. Bij de tussenstand na vier rondes: eerste! Tussenstand na zes rondes: gedeeld eerste! In de zevende ronde evenveel punten gescoord als degene waarmee we de eerste plek deelden (zij zijn echt goed en winnen vrij vaak) (dat weten we want we konden het formulier met de tussenstand soms zien), in de achtste en laatste ronde maar drie punten gescoord tegenover acht voor hun... Meh!
Uiteindelijk gedeeld tweede dus, met 56 punten.
Moet nog even met PS overleggenquote:Op donderdag 9 april 2009 00:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Weet je trouwens al hoe laat enzo de meet is
Gedeeld tweede is niet slecht en 56 punten is ook zeker niet slecht... maar het is toch jammer als je tot de laatste ronde bovenaan staat en je verliest dan. Andersom is het een stuk leukerquote:Op donderdag 9 april 2009 01:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog steeds een nette uitslag toch
Kom je trouwens ook naar de meet tim?
Ja dat lijkt me ook wel balen... Ik wil ook weer een quizenquote:Op donderdag 9 april 2009 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gedeeld tweede is niet slecht en 56 punten is ook zeker niet slecht... maar het is toch jammer als je tot de laatste ronde bovenaan staat en je verliest dan. Andersom is het een stuk leuker
Als ik kan op de dag van de meet, dan kom ik. En volgens mij kan ik dan
Gaan we dan ook quizen op de meet?quote:Op donderdag 9 april 2009 01:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook wel balen... Ik wil ook weer een quizen
JeeEen meet zonder tim is net als de SC zonder tim
Dat zou wel tof zijn jaquote:Op donderdag 9 april 2009 01:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gaan we dan ook quizen op de meet?
moet iedereen van te voren vragen verzinnenquote:Op donderdag 9 april 2009 01:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn jaDat hebben we de eerste meet toen ook gedaan
Toen hebben we het gewoon spontaan gedaanquote:Op donderdag 9 april 2009 01:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet iedereen van te voren vragen verzinnen
heb hier met een PC soms al moeite om een vraag te verzinnenquote:Op donderdag 9 april 2009 01:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toen hebben we het gewoon spontaan gedaanDegene die het antwoord als eerste riep die mocht weer een nieuwe vraag verzinnen
Ik soms ook, maar als je even nadenkt dan komt het vanzelf welquote:Op donderdag 9 april 2009 01:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb hier met een PC soms al moeite om een vraag te verzinnen
Was het leuk? Nog spannende dingen gebeurd?quote:Op donderdag 9 april 2009 02:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben weer uitgefladderdMoet mogen om 10 uur rijden
rijd dat niet lastig met vleugels?quote:Op donderdag 9 april 2009 02:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben weer uitgefladderdMoet mogen om 10 uur rijden
Mwoah, het was niet heel speciaal... Tikkeltje saaiquote:Op donderdag 9 april 2009 02:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was het leuk? Nog spannende dingen gebeurd?
Dan doe ik ze af, maarik heb ze net wel om mijn jas gebondenquote:Op donderdag 9 april 2009 02:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
rijd dat niet lastig met vleugels?
kan ookquote:Op donderdag 9 april 2009 02:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dan doe ik ze af, maarik heb ze net wel om mijn jas gebonden
Slaapsequote:Op donderdag 9 april 2009 02:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mwoah, het was niet heel speciaal... Tikkeltje saaiMijn kostuum viel duidelijk wel in de smaak
Maar ik heb me gedragen en ben zo nuchter als een konijn... als enige
We hebben ons afscheidslied gezongen. Was in het geheel niet geraakt ofzo
Mar nu moet ik echt gaan slapen
Slaapze![]()
Moet je zo vroeg opstaan, en dan ook nog eens uuuuurenlang in een vliegtuig opgepropt zitten? Neem toch gewoon ontslag, joh.quote:Op donderdag 9 april 2009 06:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, goedemorgen. Dat dan wel weer
Ik voel me nu helemaal warm, fuzzy en gewaardeerdquote:Op donderdag 9 april 2009 01:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
JeeEen meet zonder tim is net als de SC zonder tim
Heeel bekend fenomeenquote:Op donderdag 9 april 2009 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag weer meegedaan aan de pubquiz. Bij de tussenstand na vier rondes: eerste! Tussenstand na zes rondes: gedeeld eerste! In de zevende ronde evenveel punten gescoord als degene waarmee we de eerste plek deelden (zij zijn echt goed en winnen vrij vaak) (dat weten we want we konden het formulier met de tussenstand soms zien), in de achtste en laatste ronde maar drie punten gescoord tegenover acht voor hun... Meh!
Uiteindelijk gedeeld tweede dus, met 56 punten.
Er was ooit nog een quizplan maar dat is in het water gevallenquote:Op donderdag 9 april 2009 01:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eenschquote:JeeEen meet zonder tim is net als de SC zonder tim
Is dat dezelfde regio dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:44 schreef Whiteguy het volgende:
Oke.. het is nu wel duidelijk
als ie dan echt om moet...
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk? Het is een behoorlijke garantie. Ik weet in ieder geval dat ik lekker buiten benquote:Op donderdag 9 april 2009 12:14 schreef Soempie het volgende:
oehoehoeh! Morgen wordt het dus waarschijnljik wel mooi weer.![]()
Alsof je een strippenkaart kooptquote:Eerst een auto kopen en daarna met de auto naar zee.
Zo voelt het ook echt.quote:
Bij de meeste wel, anders koos ik de meest waarschijnlijke. Dat was niet per se Bquote:
Werken tussen 17 en 22 uur. Omdat ik dan geen recht heb op een eetpauze daarna een bak friet en een kroket naar binnen stouwen, om daarna achter een bar te gaan staanquote:
Douchen en naar een begrafenis. Daarna weet ik nog nietquote:
Hoe kun je met die uren nou geen recht hebben op een pauze?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Werken tussen 17 en 22 uur. Omdat ik dan geen recht heb op een eetpauze daarna een bak friet en een kroket naar binnen stouwen, om daarna achter een bar te gaan staan
lekker bijkletsen.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:34 schreef LadyBlack het volgende:
Over 3 uurtjes komen mijn twee vriendinnetjes aanen het is hier nu nog redelijk mooi weer dus kunnen we misschien wel buiten zitten
Nice!!quote:Op donderdag 9 april 2009 12:14 schreef Soempie het volgende:
oehoehoeh! Morgen wordt het dus waarschijnljik wel mooi weer.![]()
Eerst een auto kopen en daarna met de auto naar zee.
Ah, weer een hint! Het slapende meisje in de trein is dus wyccquote:Op donderdag 9 april 2009 12:40 schreef wyccie het volgende:
Wij eten 's avonds een uur. Als je rond 5 uur begint, dan vang je dus de eetpauzes op van anderen. Anders zijn we onderbezet.
After lunch-dips zijn irritant.![]()
Ik ga maar in de trein slapen.
Deze?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ah, weer een hint! Het slapende meisje in de trein is dus wyccGoed opletten allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |