da's wel héél buitensporig.......quote:Op woensdag 8 april 2009 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat je jezelf best een gekke vrouw vindt, leuk gek. Die spontaan heel gek uit de hoek kan komen. Woensdag vleesvrij en gehakt op donderdag. Zoiets mafs.
Je kent het drainverhaal? Dat je de humor van deze opmerking in kan zien?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Grappig hoor maar helaas ik heb geen drain, wel een biertjuh
quote:
Geweldig vond ik Repelsteeltje. Liep ik op de kleuterschool de godganse dag te zingen. Al huppelend.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:41 schreef FANN het volgende:
jij was zeker een lief kleutertjeik zou onder het bed gekropen zijn van zo'n verhaaltje.......
jah.. eigenlijk is Pietje een héél gek mennekequote:Op woensdag 8 april 2009 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey ik ruik verse koffie
En dat op dit tijdstip
Hehhh.. getver gelukkig is het voor meester Karel verjaardquote:Op woensdag 8 april 2009 22:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldig vond ik Repelsteeltje. Liep ik op de kleuterschool de godganse dag te zingen. Al huppelend.
Niemand weet, niemand weet dat ik Repelsteeltje heet. En op het einde van de dag scheurde ik mezelf zo in tweeën. Of deed meester Karel dat nou?
Juist..... die Adriaan en Olivier.... ik zat net hier nog weer ff een stukje te lezen, en ondanks het feit dat het in 1939 (!!!) geschreven is, is het nog steeds erg leukquote:Op woensdag 8 april 2009 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaahh dat weet ik nog wel. En oom Wout was echt cool
En rijk
Ik heb 25 jaar op de kleuterschool gezeten.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:47 schreef Soury het volgende:
Hehhh.. getver gelukkig is het voor meester Karel verjaard
Oh jeequote:
Ken het maar van horen zeggen en alles wat ik erover gelezen heb, heel triest om op zo'n manier aandacht te trekken en voordat jullie beginnen te mauwen hoe ik me daar iets bij voor kan stellen....Jullie hebben er genoeg zelf over losgelaten.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Thanks Pietje!![]()
[..]
Je kent het drainverhaal? Dat je de humor van deze opmerking in kan zien?
Vlam in de pan ruik je !!! Dus geen rust voor modjesquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:47 schreef Leandra het volgende:
Juist..... die Adriaan en Olivier.... ik zat net hier nog weer ff een stukje te lezen, en ondanks het feit dat het in 1939 (!!!) geschreven is, is het nog steeds erg leuk![]()
Maar goed, "Je leeft maar zo kort en je bent zo lang dood" ook van Leonard Huizinga dus, erg vermakelijk
Dat dat kon. In Nederland! In 1939! Ongelooflijk!quote:Désirée,’ zei ik, ‘deze Hermandad beschuldigt je van halitosis.’
‘Never a bridesmaid, always a bride,’ zei Adriaan luchtig. ‘Removes hair everywhere,’ voegde hij er bedrukt aan toe.
‘Désirée,’ zei ik, ‘blijf ernstig, deze Hermandad...’
‘Hermandit,’ zei Désirée.
‘Hermandat,’ zei ik.
‘Ik zal je tegemoet komen,’ zei Désirée. ‘Hermandie!’
‘Nee,’ zei ik, ‘maar wat denk je van Hermandeze?’
‘Niets,’ zei Adriaan.
Tenslotte werden wij het eens op Hermaphrodit.
Ja, geweldig hèquote:Op woensdag 8 april 2009 22:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Dat dat kon. In Nederland! In 1939! Ongelooflijk!
jah...... da's toch prettig om te weten toch?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bedankt fann, zitten we toch weer een stapje dichter in je belevingswereld.
Je bent van harte welkom.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:56 schreef Chanel5 het volgende:
Zijn jullie echt zo'n intollerante kliek, valt me zwaar tegen
Ik denk dat het wel meevalt. En als je hier wilt blijven, dan zou ik gewoon lekker doorposten.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:56 schreef Chanel5 het volgende:
Maakt dat wat uit? Ik zag trouwens pas afgelopen week dat er een poppetje? voor jullie naam staat, als ik dat voor mijzelf controleer blijkt dat er een vrouwelijk of mannelijk poppetje voor jullie naam staat en idd vouwelijk poppetje, vrouw en mannelijk poppetje okeee jullie begrijpen mij. Ik heb een soort van nosex popetje staan, ben al in mijn profiel geweest en.....quote:Op woensdag 8 april 2009 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik weet toch niet of je man of vrouw bent...
van mij hoef je niet weg hoor....
Ik zat me net nog in te houden toen ik over dat ijsje las... ga jij het er nog een keer over hebbenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:05 schreef Marrije het volgende:
Fann, je hebt me aangestoken, ben ook een ijsje aan het eten, een 'oranje'
Die waterijsjes deden me niet zoveel. maar Cornetto's!! Nu wil ik chocola!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat me net nog in te houden toen ik over dat ijsje las... ga jij het er nog een keer over hebben
Er ligt een hele doos Cornetto's in de vriezer, en dan komen jullie met ijsjesverhalen
Eet ze!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat me net nog in te houden toen ik over dat ijsje las... ga jij het er nog een keer over hebben
Er ligt een hele doos Cornetto's in de vriezer, en dan komen jullie met ijsjesverhalen
zo eentje op twee stokkies?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:05 schreef Marrije het volgende:
Fann, je hebt me aangestoken, ben ook een ijsje aan het eten, een 'oranje'
?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je je poppetje uitschakelt weten de mensen niet of je wel of niet meekijkt.
Nee, ik hou me in (zolang dat lukt) en er liggen ook nog raketten maar die kunnen me dan weer niets schelenquote:
o je bent al weg.. truste..... morgen wil ik weten of je ook zo'n ijsje op twee stokkies had...quote:
We kijken gewoon de kat uit de boom.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:56 schreef Chanel5 het volgende:
Via opties (rechts bovenin de pagina) kun je je onlinestatus veranderen, en dan verandert je poppetje.quote:
Tosties hier.. Foutje in de AH bestelling. Godverdomme 25 tosties Ben verdomme geen horeca. maar ja niet goed gelezen. En een la vol met voorverpakte TOSTIES !!! Ze zijn wel lekker dat scheeltquote:Op woensdag 8 april 2009 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die waterijsjes deden me niet zoveel. maar Cornetto's!! Nu wil ik chocola!
Ik zit een beetje ver bij jullie vandaan, maar kom maar halenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:10 schreef Copycat het volgende:
Ik wil ook een Cornetto. Met zo'n dikke chocolade punt in het puntje van het hoorntje. En met zonder nootjes.
Darn, 25 tostiesquote:Op woensdag 8 april 2009 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Tosties hier.. Foutje in de AH bestelling. Godverdomme 25 tosties Ben verdomme geen horeca. maar ja niet goed gelezen. En een la vol met voorverpakte TOSTIES !!! Ze zijn wel lekker dat scheelt
gedver....... voorverpakte tosti's ik wist niet eens dat dat bestond......quote:Op woensdag 8 april 2009 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Tosties hier.. Foutje in de AH bestelling. Godverdomme 25 tosties Ben verdomme geen horeca. maar ja niet goed gelezen. En een la vol met voorverpakte TOSTIES !!! Ze zijn wel lekker dat scheelt
Die spuug ik dan wel uit. Zo tussen je bankkussensquote:Op woensdag 8 april 2009 23:15 schreef Leandra het volgende:
Ik zit een beetje ver bij jullie vandaan, maar kom maar halen
Enne.... ze zijn niet met zonder nootjes, gewoon met met nootjes
Het zijn er 23 ondertussen. Vriend lief vond ze niet zo erg lekkerquote:Op woensdag 8 april 2009 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, 25 tosties![]()
![]()
Je kunt wat mensen uitnodigen voor een "bijzondere" paasmaaltijd natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ha.... dat gaat goed komen!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die spuug ik dan wel uit. Zo tussen je bankkussens.
Ik stap nu op mijn fiets!
Vergeet niet naar m'n schitterende behang te kijkenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:18 schreef Copycat het volgende:
Toch eerst maar even mijn bed instappen en dan droom ik wel dat ik op jouw bank een Cornetto eet.
Nite!
LOLquote:Op woensdag 8 april 2009 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, en nu heb ik dus zin in tosti's ook.![]()
Maar 25?! Muts!!
en stickers..quote:Op woensdag 8 april 2009 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL
Als we nog ff doorgaan dan eet je met Pasen Tosties met een Cornetto als toetje
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
Hmmm ben bij mijn profiel geweest en zie die poppetjeszooi morgen wel
Kom je nog in het vondelpark met koninginnendag !!!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
gedver....... voorverpakte tosti's ik wist niet eens dat dat bestond......![]()
gewoon lekker kaas en tomaat erop man en in het tostiapparaat
gatsie....... nee dat hoef ik niet hoor.....quote:Op woensdag 8 april 2009 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom je nog in het vondelpark met koninginnendag !!!![]()
[ afbeelding ]
Ik plak er wel wat postzegels opquote:Op woensdag 8 april 2009 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, en nu heb ik dus zin in tosti's ook.![]()
Maar 25?! Muts!!
Ik kreeg er een potje rode kersjes bijquote:Op woensdag 8 april 2009 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
gatsie....... nee dat hoef ik niet hoor.....![]()
lijkt wel zo'n van der Valk geval.......
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg er een potje rode kersjes bij
Ze zijn nu groen .. Maar dat mag ookquote:
Geen idee ik pleur die zooi altijd gelijk uit mijn appelmoesquote:Op donderdag 9 april 2009 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh? Zijn ze zo vers dat ze nog niet rijp zijn??
Ik heb nooit kersjes op m'n appelmoesquote:Op donderdag 9 april 2009 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee ik pleur die zooi altijd gelijk uit mijn appelmoes
Ik misschien wel!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom je nog in het vondelpark met koninginnendag !!!![]()
[ afbeelding ]
Ga es naar de Valk !!! (nee doe maar niet)quote:Op donderdag 9 april 2009 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nooit kersjes op m'n appelmoes
Neuh.... daar wil m'nquote:Op donderdag 9 april 2009 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga es naar de Valk !!! (nee doe maar niet)
Ik was ff wat anders aan t doen, dus dat was het nietquote:
Ja, zo zag het er even uit, maar 't loopt toch nog met een sisser af?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Betogers Moldavië slopen parlement
NMNS krijgt aardig gelijk, er wordt daar geschiedenis geschreven.
quote:Gekke dagen gehad, niet de republiek binnengekomen, wel even op Radio 1 inderdaad.
De revolutie is mislukt. Daar zijn twee redenen voor:
(1) gebrek aan internationale belangstelling en steun;
(2) gebrek aan binnenlandse leiding - de aktievoerders wachtten tevergeefs op woordvoerders namens de oppositie vandaag.
Voronin heeft de gebeurtenissen van gisteren aangewend om zijn positie te versterken. Hij is geen moment in gevaar geweest. Trekt onverminderd aan de touwtjes. Heeft niets en niemand te vrezen.
Moskou vindt het wel goed. Boekarest is vernederd maar gebonden.
Misschien dat een verdwaalde dorpsgek Voronin doodschiet. Zo niet: terug naar af.
quote:Blijft over: dat de relaties tussen Chisinau en Boekarest nu echt bekoeld zijn (jammer dat Basescu geen duidelijke boodschap heeft laten horen, sterker nog: helemaal geen boodschap!!!!!), dat het OM van Chisinau vanavond een zaak heeft geopend wegens poging tot staatsgreep (vandaar de angst van de oppositie??), dat autoriteiten, ziekenhuizen en persredacties vandaag gebeld werden door verontruste ouders die niet weten waar hun kinderen zitten (volgens de autoriteiten 193 arrestaties waaronder minderjarigen, die zouden naar gevangenissen buiten Chisinau gebracht zijn, verdere details ontbreken... maar ook bijvoorbeeld vandaag Sergiu of Serghei Mocanu op straat door ongeveer 15 personen in burger opgepakt, zijn 2 zoons verschuilen zich al geruime tijd i/d Roemeense ambassade, ook van Mocanu ontbreekt ieder spoor) - 't is een zootje.
Linkje?quote:Op donderdag 9 april 2009 02:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Was de moeite waard, heb een recensie geschreven in het Spinvistopic.
Via mijn postgeschiedenis makkelijk te vinden.quote:
Informatie over hoe zo`n selectie gaat mag je waarschijnlijk niet geven?quote:Op donderdag 9 april 2009 02:21 schreef XtremeNL het volgende:
Ik was vanavond in Hilversum voor een volgende selectie rondje, en voor de mannen hier, er zijn minstens 3 prachtvrouwen potentieel deelneemster
Nee, is niet erg, het was dan ook een reactie op Pietermansquote:Op donderdag 9 april 2009 02:55 schreef Peter6000 het volgende:
Is het erg als ik geen mening over de situatie in Moldavië heb?
Niks over gezegdquote:Op donderdag 9 april 2009 02:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Informatie over hoe zo`n selectie gaat mag je waarschijnlijk niet geven?
Ja, goedemorgen, al een tijdje. Dat krijg je als je om negen uur gaat slapen, dan ben je om twee uur weer wakkerquote:
Heb er niets van meegekregen, ik was redelijk total loss. Afijn, straks nog maar even een tukkie doen en dan op weg naar de kaakchirurg. Morgen verlof, maandag idemquote:Op donderdag 9 april 2009 06:06 schreef Manu82 het volgende:
Ik mocht laat opblijven, want er was voetbal
Waar?!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En stralend mooi weer
als het er nog niet is, dan komt het er wel aanquote:
quote:Weersverwachting
Vanochtend komt in de noordelijke helft van het land eerst mist voor, maar verder schijnt vooral in de kustgebieden de zon ook volop. In het zuiden is het echter bewolkt en daar valt soms wat regen of motregen. Geleidelijk breidt de bewolking zich verder naar het noordoosten uit, maar de kans op regen neemt daarbij wel af. In Groningen blijft het waarschijnlijk droog en schijnt de zon ook vanmiddag nog aardig tussen de wolken door. In de loop van de middag breekt ook in het zuiden de zon af en toe door, maar kan het wel nog hier en daar even regenen. De maximumtemperatuur ligt rond 17 graden. De wind komt uit het zuiden tot zuidoosten en is veelal matig, rond kracht 3. Vanavond klaart het op steeds meer plaatsen op.
Nee, zo'n doorzichtige zonder kleurstoffenquote:
Met in de middag kans op onweer. En had ik net zo'n zin in een leesmiddag in mijn hangmat.quote:
Wat leukquote:Op donderdag 9 april 2009 02:21 schreef XtremeNL het volgende:
Ik was vanavond in Hilversum voor een volgende selectie rondje, en voor de mannen hier, er zijn minstens 3 prachtvrouwen potentieel deelneemster
Hier niet volgens mij, misschien in de andere scquote:Op donderdag 9 april 2009 09:48 schreef Copycat het volgende:
Die 'Xsanthe' die zgn zijn/haar username én wachtwoord was vergeten is niet meer gesignaleerd?
Neuh, het post alleen hier.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:40 schreef Marrije het volgende:
Hier niet volgens mij, misschien in de andere sc
Stelletje boefjes daarquote:Op donderdag 9 april 2009 09:58 schreef liesje1979 het volgende:
@ Pietje! Bedankt dat je ons redde , en weer in de klas zette.
Ik moest lachen om je opmerkingen over verwende kutkinderen in OUD.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En stralend mooi weer, wat kan een mens nog meer wensen
Ja, normaal kom ik daar eigenlijk nooit, ik zat te snuffelen in "actieve topics". In ieder geval vond ik het allemaal nogal raarrrrr daar.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je opmerkingen over verwende kutkinderen in OUD.
Nee, heb je ook niet. Maar het bekt zo lekker.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, normaal kom ik daar eigenlijk nooit, ik zat te snuffelen in "actieve topics". In ieder geval vond ik het allemaal nogal raarrrrr daar.
Edit: ik heb het volgens mij nergens over kutkinderen gehad
Jups, en dat ligt nogal gevoelig zo af en toequote:Op donderdag 9 april 2009 11:07 schreef Marrije het volgende:
Je kunt hier niet voorzichtig genoeg zijn, voor je het weet ben je een kinderhater.
Zal wel loslopen toch? Maar dat topic in OUD, wat een vreemde reacties staan daar zeg. Wat opvoeding betreft dan en die lappen tekst......pfffff.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:07 schreef Marrije het volgende:
Je kunt hier niet voorzichtig genoeg zijn, voor je het weet ben je een kinderhater.
quote:
Moet dat tegenwoordigquote:Op donderdag 9 april 2009 11:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
, stel je voor zeg, straks onderbouw je je mening nog.
Nou, om 6 x hetzelfde (bijna) antwoord te geven lijkt me een beetje veel van het goede. Maar goed, het zijn immers experts op het gebied van opvoeden.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
![]()
, stel je voor zeg, straks onderbouw je je mening nog.
Dan moet je voor de gein ook eens in R&P kijken. Daar lullen we allemaal lang en hetzelfdequote:Op donderdag 9 april 2009 11:39 schreef beequeen het volgende:
Nou, om 6 x hetzelfde (bijna) antwoord te geven lijkt me een beetje veel van het goede. Maar goed, het zijn immers experts op het gebied van opvoeden.
Ik weet het, maar jij bent toch niet zo van die lappen tekst?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:40 schreef Copycat het volgende:
Dan moet je voor de gein ook eens in R&P kijken. Daar lullen we allemaal lang en hetzelfde.
Lees deze maar eens als je zin hebtquote:Op donderdag 9 april 2009 11:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal wel loslopen toch? Maar dat topic in OUD, wat een vreemde reacties staan daar zeg. Wat opvoeding betreft dan en die lappen tekst......pfffff.
Dit is zó dom dat geloof je bijna niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het, maar jij bent toch niet zo van die lappen tekst?![]()
Deze moeten jullie even zien. Een stukje uit het nieuwe programma "Lekker Slim" waar Huub aan meegewerkt heeft. Hoe dom kun je zijn.![]()
Ja, de leidinggevende (iemand met een therapeutische achtergrond) wil mij er graag in betrekken, dus ze gaat (als ik niets zeg), mij er met dit soort vragen in betrekken.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:29 schreef Copycat het volgende:
En wat ga je deze Pasen doen, als het zulk lekker lenteweer is, Peter?
Yep, die heb ik gevolgd. Ging er nogal fanatiek aan toe, op z'n zachtst gezegd.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:04 schreef Marrije het volgende:
Lees deze maar eens als je zin hebt
Werken en kinderen
Goed zo Peter!quote:Op donderdag 9 april 2009 12:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, de leidinggevende (iemand met een therapeutische achtergrond) wil mij er graag in betrekken, dus ze gaat (als ik niets zeg), mij er met dit soort vragen in betrekken.
Gaat het bijvoorbeeld over televisiereclames (ik vind (als flexibel mens) televisie kijken een ouderwetse bezigheid), maar zit iedereen te lachen om de diverse spotjes, en voel ik me er met de minuut ongelukkiger bij worden, en ja hoor:
"En Peter, kijk jij ook weleens naar televisiereclames."
(stilte)
"Nee, ik zap meestal weg"
(inmiddels is iedereen stil, en de jolige sfeer is ook op slag verdwenen)
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, de leidinggevende (iemand met een therapeutische achtergrond) wil mij er graag in betrekken, dus ze gaat (als ik niets zeg), mij er met dit soort vragen in betrekken.
Gaat het bijvoorbeeld over televisiereclames (ik vind (als flexibel mens) televisie kijken een ouderwetse bezigheid), maar zit iedereen te lachen om de diverse spotjes, en voel ik me er met de minuut ongelukkiger bij worden, en ja hoor:
"En Peter, kijk jij ook weleens naar televisiereclames."
(stilte)
"Nee, ik zap meestal weg"
(inmiddels is iedereen stil, en de jolige sfeer is ook op slag verdwenen)
Gaat het altijd jeukenquote:Sorry als ik hiermee iemand voor de kop stoot, dat zal ongetwijfeld, maar ik denk toch dat als moeder je kind gedragen te hebben en te hebben gevoed met je eigen lijf een andere band met je kindjes creëert dan je als vader kan hebben, zeker die eerste maanden.
Misschien omdat je nog niet oud bent?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:48 schreef Jumparound het volgende:
weet ik gelijk weer waarom ik nooit in oud kom
Niet iedereen is zo.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:48 schreef Jumparound het volgende:
leuk die OUD verhalen, maar bij zulke opmerkingen
[..]
weet ik gelijk weer waarom ik nooit in oud kom
Precies. En niet elke kinderloze is een verzuurde impotente chagrijn.quote:
Zeg ik dat dan?quote:
stok oudquote:Op donderdag 9 april 2009 14:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien omdat je nog niet oud bent?
Dat is je reden om nooit in OUD te komen, beetje jammer dat je je door veruit de minderheid dan uit OUD laat houden.quote:
ow....... oké...... zijn die lekker? zo ja hoe heten die dingen?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, zo'n doorzichtige zonder kleurstoffen
Maar toch oranje omdat de verpakking oranje was, er zitten ook gele, rode, donkerrode en bruine tussen.
Ach, OUD is soms net zo'n kliekje als RLS subfora kunnen zijn.....quote:Op donderdag 9 april 2009 15:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is je reden om nooit in OUD te komen, beetje jammer dat je je door veruit de minderheid dan uit OUD laat houden.
ik heb nu zowiezo al niks te zoeken in OUD en mocht ik ooit kinderen krijgen zullen dit soort wazige types zeker een reden zijn om er nooit te komenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is je reden om nooit in OUD te komen, beetje jammer dat je je door veruit de minderheid dan uit OUD laat houden.
om te voorkomen dat je per ongeluk een kindje verwekt bij zo'n wazig typje.......quote:Op donderdag 9 april 2009 15:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik heb nu zowiezo al niks te zoeken in OUD en mocht ik ooit kinderen krijgen zullen dit soort wazige types zeker een reden zijn om er nooit te komen
Dus ja, ik laat me weg houden
die van mij is niet wazigquote:Op donderdag 9 april 2009 15:30 schreef FANN het volgende:
[..]
om te voorkomen dat je per ongeluk een kindje verwekt bij zo'n wazig typje.......![]()
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe ze heten maar ze liggen bij de limonade's (bij de jumbo dan) omdat ze nog vloeibaar zijn als je ze koopt, thuis gaan ze pas in de vriezer. En ik vind ze enorm lekker! Tien voor 50 cent ofzo.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....... oké...... zijn die lekker? zo ja hoe heten die dingen?
hoewel er bij mij niks boven een raket gaat......
Dat dus..... je bent helemaal klaar voor OUDquote:Op donderdag 9 april 2009 15:32 schreef Jumparound het volgende:
[..]
die van mij is niet wazig
goh, lijkt wel een OUD redenatie![]()
DIG vind ik nog weleens handig.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:35 schreef Copycat het volgende:
Ik kom ook (bijna) nooit in OUD. Ook niet in DIG, DEF of GAM. Niet mijn belevingswereld.
Van die knip-ijsjes?? Die zijn idd lekkerquote:Op donderdag 9 april 2009 15:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze heten maar ze liggen bij de limonade's (bij de jumbo dan) omdat ze nog vloeibaar zijn als je ze koopt, thuis gaan ze pas in de vriezer. En ik vind ze enorm lekker! Tien voor 50 cent ofzo.
probeer het hierquote:Op donderdag 9 april 2009 15:32 schreef FANN het volgende:
ik ga effe raketten halen anders zit ik vanavond weer te balen......
Ik snap het toch nooit.quote:
Ah, heet dat zo? ja diequote:Op donderdag 9 april 2009 15:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van die knip-ijsjes?? Die zijn idd lekker![]()
Of zoals het pubertje hier als 2-jarige zei: "kip-ijs"![]()
Gelukkig begreep een toen nog kinderloze vriendin wel gelijk wat hij bedoelde
Geen idee hoe ze heten, maar hier thuis heten ze zoquote:
Ja die, alleen tegenwoordig zijn ze zonder kleurstoffen, en zit er alleen op het plastic eromheen een kleurtje om het nog wat te laten lijkenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
Dat zijn van die ijsjes waar je in no-time alle kleurstoffen uit zuigt en dan hou je een zakje schaafijs over?
Die zitten er niet in bij die van mijquote:Op donderdag 9 april 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
Dat zijn van die ijsjes waar je in no-time alle kleurstoffen uit zuigt en dan hou je een zakje schaafijs over?
met 2 stokjes?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
Maar ... hoe kon je die vraag stellen als je niet online kon?quote:
Nee, niet die. Die zijn trouwens wel verdomd lekker!quote:
Oei!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
IJS, op m'n beide wangen.... Ik heb godver de godver een zere muil. Linksboven een wortel eruit gezaagd, rechtsboven een worteltopbehandeling. "Mijnheer, zullen we het maar in één keer doen" zei die kaakchirurg. Dat leek mij in aanvang aantrekkelijk. Je kunt het maar gehad hebben!. Afijn, 't is nu op m'n tanden bijten en dan vooral figuurlijk
Ai... sterktequote:Op donderdag 9 april 2009 15:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
IJS, op m'n beide wangen.... Ik heb godver de godver een zere muil. Linksboven een wortel eruit gezaagd, rechtsboven een worteltopbehandeling. "Mijnheer, zullen we het maar in één keer doen" zei die kaakchirurg. Dat leek mij in aanvang aantrekkelijk. Je kunt het maar gehad hebben!. Afijn, 't is nu op m'n tanden bijten en dan vooral figuurlijk
daar doen ze dan ook wel gelijk heel moeilijk met "router pingen" e.d.quote:
Dat staat in de OP, en tis best een vermakelijk topic om door te lezen, amper 1 paginaquote:Op donderdag 9 april 2009 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ... hoe kon je die vraag stellen als je niet online kon?
Oh ja. Ik las weer eens niet verder dan mijn neus lang is.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:48 schreef Marrije het volgende:
Dat staat in de OP, en tis best een vermakelijk topic om door te lezen, amper 1 pagina
Uitroken die hap!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hunker naar een sigaret, maar de verdoving zit er nog half in en het is vast niet verstandig voor die wond? What to do, what to do. En trek in een Cornetto, ook wel, maar ja
Poor thing!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:49 schreef Leandra het volgende:
Anyway, ik stap weer eens in de auto richting m'n LD, dus tot laters all
Had ik je ooit al eens verteld dat ik je wel lief vind?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Poor thing!
Ijsje voor jou dan, tegen de tijd dat ze bevroren zijn kun je vast wel weer een ijsje eten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had ik je ooit al eens verteld dat ik je wel lief vind?
Je mist de borrel dus morgenquote:Op donderdag 9 april 2009 16:04 schreef Copycat het volgende:
Nog zo'n anderhalf uur en dan lekker lang weekend.
Netjes nooit eerder gaatjes.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:18 schreef Dementor het volgende:
Ze heeft trouwens schitterende ogen en begon ook nog over het leeftijdsverschil tussen mij en Juud, er kwam een heel relaas uit terwijl ik maar dacht oh laat het meevallen please...maar het ging dus goed.
Ik zat liefelijk te flirten met een mooie blonde assistente die ik nogal aan het lachen maakte toen ik haar vroeg waarom het zolang duurde voordat Dr. Mengele er was. Ook mooie ogen en een leuke kop, maar ja, op het moment dat ze bezig gingen werden mijn ogen afgedektquote:Op donderdag 9 april 2009 16:18 schreef Dementor het volgende:
Ze heeft trouwens schitterende ogen en begon ook nog over het leeftijdsverschil tussen mij en Juud, er kwam een heel relaas uit terwijl ik maar dacht oh laat het meevallen please...maar het ging dus goed.
24 en bijna 30.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Netjes nooit eerder gaatjes.
Maar leeftijdsverschil tussen jou en Juud? Dat is?
Je weet toch dat ze daar niet aan dat doen voor het huwelijkquote:Op donderdag 9 april 2009 16:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voel je vermoedelijk niks van? Of zijn jullie nog niet zover
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je weet toch dat ze daar niet aan dat doen voor het huwelijk
Ben jij dat?quote:Op donderdag 9 april 2009 16:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb maar eens een normale foto in mijn fobo gezet, maar ik vind het nog een beetje onwennig enzo
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb maar eens een normale foto in mijn fobo gezet, maar ik vind het nog een beetje onwennig enzo
Hoe ging het tijdens het groepsgesprek over Pasen en het lente-achtige weer?quote:Op donderdag 9 april 2009 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
Soury zit ook mee te lezen, want die was als laatste in de FOBO van Liesje.
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
Het ging over honden.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe ging het tijdens het groepsgesprek over Pasen en het lente-achtige weer?
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
Nu ben ik dat volgens mijquote:Op donderdag 9 april 2009 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
Tof! Dus het was een productief dagje?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het ging over honden.![]()
Dus ik kon zowaar meepraten.
Wat leuk.....volgende keer gewoon die uitlaathond meenemen. Gezellig toch?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:01 schreef Peter6000 het volgende:
Het ging over honden.![]()
Dus ik kon zowaar meepraten.
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof! Dus het was een productief dagje?
Ik ben uiteraard poepend geil, en verder zagen de anderen er ook niet uit alsof ze vanuit KLB kwamen.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat leukEn wat kun je tegen de vrouwen hier zeggen over de mannen?
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb mijn loon (8 euro, 1 euro per dagdeel) uitbetaald gekregen.
Als assistent snoeppotbeheer kan ik ivm mijn geheimhoudingsplicht daar helaas geen mededelingen over doen.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met de snoepinventarisatielijst?
Dat begrijp ik Peter, maar je kan toch wel vertellen of de animo acceptabel is?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als assistent snoeppotbeheer kan ik ivm mijn geheimhoudingsplicht daar helaas geen mededelingen over doen.
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:09 schreef XtremeNL het volgende:
Ik ben uiteraard poepend geil, en verder zagen de anderen er ook niet uit alsof ze vanuit KLB kwamen.
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:09 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard poepend geil, en verder zagen de anderen er ook niet uit alsof ze vanuit KLB kwamen.
jij hebt écht dringend verkering nodigquote:Op donderdag 9 april 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
Denk ik een keer niet aan seks, maar aan een onschuldig kinderijsje, krijg je dat ...quote:Op donderdag 9 april 2009 18:33 schreef FANN het volgende:
jij hebt écht dringend verkering nodig![]()
je moet een beetje knabbelen en sabbelen......
en ja ik heb mijn raketten
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk ik een keer niet aan seks, maar aan een onschuldig kinderijsje, krijg je dat ...
Maar dat maakt niet uit, want het isweekend
.
waterijsjes zijn goed voor keelpijnquote:Op donderdag 9 april 2009 18:59 schreef Copycat het volgende:
Ik heb keelpijn.
Nee, FANN!
Ik fiets maar even naar de AH voor wat ijs, dat schijnt goed te zijn.
Heb ik een keer gedaan binnen het uur weer gaan roken na een bezoek bij de kaakchirurg. Jezus wat een kaakontsteking heb ik daar door gekregen zeg.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hunker naar een sigaret, maar de verdoving zit er nog half in en het is vast niet verstandig voor die wond? What to do, what to do. En trek in een Cornetto, ook wel, maar ja
Waren dat niet per ongeluk je neusamandelen. Dan mag je ook heel wat ijsjes weglikken.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:05 schreef Copycat het volgende:
Ik had als kind vaak angina. En toen moesten rond mijn negende mijn neuspoliepen eruit.
Ja je hebt het in een keer goed !!! Ik kom erg veel te kortquote:Op donderdag 9 april 2009 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een fixatie op rellen muis, kom je wat tekort soms?
Thanks voor de infoquote:Op donderdag 9 april 2009 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke voor je.![]()
Ik ga bankhangen, fijne avond allemaal.
YW muis, fijne avond.quote:
Had een ander plaatje verwacht.. Deze is wel lief..quote:Op donderdag 9 april 2009 21:04 schreef Peter6000 het volgende:
HOERRRRRRRRRENNNNNNNNNNNNNNN DOOOOOOOODDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Jeweettoch voetbal enzoquote:Op donderdag 9 april 2009 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een rust!
jij bent ook weer lekker opgenapt na een dagje therapie zie ik...quote:Op donderdag 9 april 2009 21:04 schreef Peter6000 het volgende:
HOERRRRRRRRRENNNNNNNNNNNNNNN DOOOOOOOODDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
jij bent ook weer lekker opgenapt na een dagje therapie zie ik...
tering.......
Ik rook weer volop. Zit binnen drie uur aan mijn tweede ibuprofen van 600 mg en heb ik er nu ook nog maar twee paracetemols achteraan geflikkerd. Mijn arme maag en lever, maar het doet verdomd zeer deze keer. Dus ehm, de dood of de gladiolenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:40 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Heb ik een keer gedaan binnen het uur weer gaan roken na een bezoek bij de kaakchirurg. Jezus wat een kaakontsteking heb ik daar door gekregen zeg.
Maarja niet luisteren naar de arts en lekker eigenwijs wezen maar heb het geweten, krijg liever nog 10 kinderen (die ik dan wel uitdeel) dan ooit nog die pijn in mijn mond te moeten doormaken.
Dus ik zou zeggen niet doen.
Ik las gister dat je kanker krijgt van orale sex.. Ik kap met dat soort onzin berichten en rook, drink en sex vrolijk verderquote:Op donderdag 9 april 2009 21:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik rook weer volop. Zit binnen drie uur aan mijn tweede ibuprofen van 600 mg en heb ik er nu ook nog maar twee paracetemols achteraan geflikkerd. Mijn arme maag en lever, maar het doet verdomd zeer deze keer. Dus ehm, de dood of de gladiolen![]()
Van roken krijg je geen infectie joh, 't geneest alleen een stuk slechter!
Zeg, heb jij ook orale sex dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik las gister dat je kaker krijgt van orale sex.. Ik kap met dat soort onzin berichten en rook, drink en sex vrolijk verder
Nee dat was een grapjequote:Op donderdag 9 april 2009 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg, heb jij ook orale sex dan?
Wie ??quote:
Haha, ja ik had m gezien, daar reageer ik maar niet opquote:Op donderdag 9 april 2009 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke voor je.![]()
Ik ga bankhangen, fijne avond allemaal.
Was even verkeerde topic, maar http://nl.wikipedia.org/wiki/Shay_Givenquote:
Aangezien je dat wel doet eis ik een link en of verklaring..quote:Op donderdag 9 april 2009 21:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, ja ik had m gezien, daar reageer ik maar niet op
Ik rookte toendertijd shag en daar was een stukje van in dat gat terecht gekomen nou en dat wil ontsteken hoor.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik rook weer volop. Zit binnen drie uur aan mijn tweede ibuprofen van 600 mg en heb ik er nu ook nog maar twee paracetemols achteraan geflikkerd. Mijn arme maag en lever, maar het doet verdomd zeer deze keer. Dus ehm, de dood of de gladiolen![]()
Van roken krijg je geen infectie joh, 't geneest alleen een stuk slechter!
Een of andere Homo Sport Vereinquote:Op donderdag 9 april 2009 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wie ??
Oh Korfbalquote:
quote:
veelbelovende trailerquote:Op donderdag 9 april 2009 22:16 schreef Copycat het volgende:
Dennis P.
Wat een verhaal! Wat een verfilming.
Nou lekker simpel in the pocket danquote:
Niet dus, gezien je PI?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:24 schreef willem-jozef het volgende:
veelbelovende trailer![]()
[ afbeelding ]
hoi cc![]()
kutzooiquote:Op donderdag 9 april 2009 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
Er was een pakje voor mij bij de buurman van mijn nieuwe huisje afgeleverd.
Mooi dacht ik, dan kan ik gelijk vragen of ik een paar weken internet mag lenen.
Is het gewoon al mijn modem
En volgens de brief die er bij zat krijg ik binnen een paar dagen een brief met datum en inloggegevens!
Jeeeeeeeeeeeeeej!
kijk dat zijn de betere berichtenquote:Op donderdag 9 april 2009 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
Er was een pakje voor mij bij de buurman van mijn nieuwe huisje afgeleverd.
Mooi dacht ik, dan kan ik gelijk vragen of ik een paar weken internet mag lenen.
Is het gewoon al mijn modem
En volgens de brief die er bij zat krijg ik binnen een paar dagen een brief met datum en inloggegevens!
Jeeeeeeeeeeeeeej!
Ja, míni-raketjes!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet dus, gezien je PI?
Hij was net op tv en ik vond 'm erg vermakelijk.
Ik heb een vriesvakje vol met mini-raketjes. En nog steeds keelpijn
.
Muis in 't bakkiequote:
quote:
nee hoor, hoeft niet. ik meen het maar half (da's 50%quote:Op donderdag 9 april 2009 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zal speciaal voor jou even overwegen of ik hem terug zal sturen, zodat het nog een paar weken duurt.
Euh.......
Nee!
Ja!!!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:16 schreef Copycat het volgende:
Dennis P.
Wat een verhaal! Wat een verfilming.
quote:Op donderdag 9 april 2009 22:35 schreef Manu82 het volgende:
Ah mooi werk; we missen Liesje dus geen minuut
Zo snel??quote:
Ja dombo, ze moeten ook niet in die vrieskist liggen maar door je strotje glijdenquote:Op donderdag 9 april 2009 22:29 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een vriesvakje vol met mini-raketjes. En nog steeds keelpijn
.
quote:Op donderdag 9 april 2009 22:38 schreef Coos het volgende:
Alweer bijna bedtijd!![]()
Heeft er iemand nog wat te melden?![]()
Lies schiet je op? Doe eens wat foto's.
Dat hebben er al drie gedaanquote:Op donderdag 9 april 2009 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja dombo, ze moeten ook niet in die vrieskist liggen maar door je strotje glijden![]()
Ja, daarom heb je er ook een vriezer vol van, gewoon lekker dooreten. 't Mag, je hebt het verdiendquote:Op donderdag 9 april 2009 22:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hebben er al drie gedaan. Maar de fix is maar van korte duur.
De vlam komt ooit wel. Uit een onverwachte hoek..quote:Op donderdag 9 april 2009 22:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hebben er al drie gedaan. Maar de fix is maar van korte duur.
Ik denk van wel maar ik hoop van niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:39 schreef Manu82 het volgende:
Word je er morgen weer om 7 uur uitgedrild?
't moet wel snel komen anders eindigd ze nog bij de politieberichten.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
De vlam komt ooit wel. Uit een onverwachte hoek.. [ afbeelding ]
heb je t 6e zintuig al gezien? ik nog niet, ik twijfel of ik dat nu nog ff zal kijken of morgenquote:Op donderdag 9 april 2009 22:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Straks komt die ex-burgemeester van Den Helder in P&W.
Maar dan slaap jij vermoedelijk al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |